« Vastaus #533 : 29.11.2005, 17.54.17 »
ÖÖ siis tarkotiks et mä oon Valioliigafani? siis mitä helvettii?? Henry tekee suht. paljon maaleja? Jätkä on yks Euroopan kovimmist maalintekijöist...Lisäks väität ettei se oo taidon puolest riittävän hyvä? siis mitä helvettii oikeesti? Henry on joukkueen maalintekijä, pelinrakentaja ja vaparispesialisti, muttei sil oo muka tarpeeks taitoo, whatever
Henry on paska. Ei onnistu ikinä huippujoukkueita vastaan, ei osaa pukata yhtään
En sanonnu tosissaa. Siis mies on huippu pelaaja, mutta ei sen vertainen mitä Arsenal hänestä pyytää . Sori , sulla on woodgaten kuva tossa ja sillee nii sen takii sanoin. Pelaahan toki Woodgate Realissa ja on muutenkin hyvä
Puskemisessa Henry ei ehkä ole paras vaihto ehto, mutta varmasti osaa puskea , laukoa, rakentaa peliä, tehdä maaleja ja syöttää maaleja paremmin ku Rooney !!!
Sulle Santiago
en oo tehny sulle mitää pahaa mistä voisit olla mulle vihanen eli

ps. Hieno kuva robinho
Rooney on parempi puskemaan, laukomaan ja tekemään maaleja. Myönnän että Henry on parempi syöttämään ja rakentamaan, mutta Rooney on myös hyvä syöttämään ja rakentamaan peliä. Ja Rooneyn eduksi täytyy myös sanoa että hän on hyvä myös tärkeissä peleissä toisin kuin Henry.

Kirjattu
Robinho, Beckham, Cicinho, Adriano, Ronaldinho, Rooney, Cristiano Ronaldo, Gerrard, Lampard, Terry, Robben, Casillas, Nedved, Kaka, Lucio, Vieira, Diego, Totti, Del Piero, Nesta, Ballack, Buffon, Zlatan, Shevchenko, Nistelrooy, Eremenko jr, Joaquin, Riquelme, Baptista, Adu, Messi