Kirjoittaja Aihe: Huhuja pelaaja-siirroista osa 3  (Luettu 298159 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Puhkin

Re: Huhuja pelaaja-siirroista osa 3
« Vastaus #740 : 28.12.2005, 18.23.45 »
Olen tainnut nähdä muutaman pelin Mascheraanolta, tosin monta vuotta sitten, mutta minusta hän ei ole liikkuvuutensa kannalta uusi Makelele, vaan enemmänkin Emerson tai Vieira..

mikko29

« Vastaus #741 : 28.12.2005, 19.34.43 »
ei todellakaan ole edes vielä, kyl makelele on vielä kunkku sillä paikalla...mutta ei tässä ketään muitakaan varteenotettavia kandidaatteja taida olla näköpiirissä, varsinkaan sellaisia jotka omaisivat playmakerin ominaisuuksia. peluuttaisin double-pivote-taktiikalla, toinen olise grave(pallonriistäjä), toinen olisi myös hyvä pystysuuntaan pelaava joka osaisi rakentaa peliä kuten vaikka pirlo milanissa(esim). Kuitenkaan guti ei ole tällainen pelaaja.
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #742 : 28.12.2005, 20.40.02 »
Realilla tais olla joku esisopimus Mascheranon kanssa kun hän pelasi Riverissä..En ole 100% varma..

Cicinhosta vielä.. Hän tulee olemaan hyvä kilpailija Salgadolle, harmi Diogon kannalta.. Ihan positiivisen kuvan sain kun luin Realmadrid.comin haastattelun hänestä.. Mun mielestä Cicinho sopii Realin pelityyliin todella hyvin.. On hyvin saman tyylinen kuin Salgado.. Pitää kumminkin muistaa, että Cici ei ole enää mikään teini-lupaus.. Ikää on jo 25-vuotta.. ei siitä toisaalta ole mitään haittaa.. Kyllä minäkin lähettäisin Cicin lainalle johonkin toiseen seuraan ja sitten ensi kaudella miehelle avauskokoonpanon paikka..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Finale

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #744 : 29.12.2005, 13.46.41 »
 :D Mitä tuohonkin nyt sanois.. Olihan Guardiola n. 5 v. sitten hyvä pelaaja, mutta taitaa olla niin et aika on vienyt parhaan terän miehen kunnosta.. No jos mies joukkueeseen hommataan, niin toivotaan että olisi hyödyksi..
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

Puhkin

« Vastaus #745 : 29.12.2005, 13.49.42 »
Muistanko aivan väärin, mutta oliko Guardiola real madridin kasvatti?

Mágico Madrid

• Los Blancos
« Vastaus #746 : 29.12.2005, 15.57.50 »
http://www.realmadrid.dk/news/article/default.asp?newsid=7683
OHO  :o ??? :o ??? :o ???

MITÄ!!!?? Ei perkele!! olihan Pepe noin 5 vuotta sitten hyvä, mutta nyt.. enpä usko..  :o

www.realmadrid.dk/news/article/default.asp?newsid=7681

Luque?? Real ja Barca ovat molemmat hänen perässä.. Hänhän oli Eto'on kanssa Mallorcalla loistavassa kunnossa, mutta sitten siirtyi Deporiin ja ura lähti lievään laskuun..

www.realmadrid.dk/news/article/default.asp?newsid=7684

Cassanosta jotain.. ei mitään uutta..

www.realmadrid.dk/news/article/default.asp?newsid=7685

Ronaldo aikoo lopetella uraansa 2008 Flamengossa.. R9 lopettaa maajoukkue uransa MM-2006 jälkeen..
« Viimeksi muokattu: 29.12.2005, 16.04.51 kirjoittanut The Future=Robinho »

mikko29

« Vastaus #747 : 29.12.2005, 17.03.12 »
Luque voisi olla ihan hyvä vahvistus, en missään nimessä menisi sanoo et miehen parhaat päivät ois takana. Toi pepe- juttu on ihan hauska läppä, pakkohan sinne lehteen on jotain saada kirjoitettua, Ronaldosta sen verran et onhan se ihan mukava lopettaa maajoukkueura mm-kultaan...

Mágico Madrid

• Los Blancos
« Vastaus #748 : 30.12.2005, 16.01.14 »
www.realmadrid.dk/news/article/default.asp?newsid=7689
www.goal.com/NewsDetail.aspx?idNews=112118&idSez=20
Cassanosta tehdään tarjous tänään.. Ainakin mies itse haluaa tulla Madridiin todella kovasti.

www.realmadrid.dk/news/article/default.asp?newsid=7690

nyt en oikein ymmärtänyt. Capello tulisi muka jo tammikuussa? tämä on kyllä niin HUHU..  ;)
« Viimeksi muokattu: 30.12.2005, 16.08.17 kirjoittanut The Future=Robinho »

mikko29

« Vastaus #749 : 30.12.2005, 16.13.50 »
Taitaa kyllä viitata kauden loppuun eli vasta kesällä tulis mut on tosiaan joo aika villi huhu...kuin myös toi ostoslista ;D(eipä toi 100£ itse asiassa edes riittäisi..)

Finale

« Vastaus #750 : 30.12.2005, 16.16.33 »

nyt en oikein ymmärtänyt. Capello tulisi muka jo tammikuussa? tämä on kyllä niin HUHU..  ;)

Juttuhan käsittelee ensi kesää ei suinkaan tammikuuta. ;) Ja ostoslistasta sen verran että joku toimittaja oli varmaan pelannut manageria ja voittanut liigan niillä hankinnoilla ;D

Marca kertoi että vaikka Cassano tulisi niin Kuijt suunitelmia ei vielä haudata täysin, perusteena Cassanon ominaisuudet pelintekijänä.

Sama lehti kirjoitti että Fenerbahce olisi jo käynyt neuvotteluita Carloksen suhteen koskien ensi kesää.

Mágico Madrid

• Los Blancos
« Vastaus #751 : 30.12.2005, 16.17.33 »
Taitaa kyllä viitata kauden loppuun eli vasta kesällä tulis mut on tosiaan joo aika villi huhu...kuin myös toi ostoslista ;D(eipä toi 100£ itse asiassa edes riittäisi..)

en ainakaan itse esimerkiksi haluisi Gerrardia.. Tuskin Adrianokaan haluaa/halutaan päästää pois Interistä.. Interillä menee tällä hetkellä niin paljon paremmin kuin Realilla..

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #752 : 30.12.2005, 16.37.30 »
Joo, Adriano on ollut Interin sielu ja kun Inter pärjää nyt Milania paremmin (pitkästä aikaa) liigassa niin miksi parasta pelaajaa myisivät ???
i Hala Madrid !

mikko29

« Vastaus #753 : 30.12.2005, 16.49.24 »
Nii ja teki uuden sopimuksenkin joten aika epätodennäköinen...noi pelaajat tolla listalla on tosin sellasia jotka liitetään aina los merenguesiin. Mun mielestä Gerrardin kannattaisi pysyä poolissa, on kuitenkin aikamoinen legenda siellä jo nyt, kuhan ei vain ikinä siirry chelskiin. On muutenkin mielenkiintoista seurata minkälaista joukkuetta Benitez rakentaa..

Mágico Madrid

• Los Blancos
« Vastaus #754 : 30.12.2005, 16.59.03 »
Nii ja teki uuden sopimuksenkin joten aika epätodennäköinen...noi pelaajat tolla listalla on tosin sellasia jotka liitetään aina los merenguesiin. Mun mielestä Gerrardin kannattaisi pysyä poolissa, on kuitenkin aikamoinen legenda siellä jo nyt, kuhan ei vain ikinä siirry chelskiin. On muutenkin mielenkiintoista seurata minkälaista joukkuetta Benitez rakentaa..

Joo.. Samaa voi sanoa Jose-sedästä.. Hän haluasi nyt Manichen Venäjältä Chelskiin.. Alkaa hieman tulemaan mieleen Porto pari kautta sitten.. Benitez aikoo tehdä Liverpoolista Gerrard+ Espanja tyylisen joukkueen..

Mágico Madrid

• Los Blancos
« Vastaus #755 : 30.12.2005, 21.10.52 »
http://footballrumours.info/article.php?artid=8906

Luque siirrosta hieman.. Olisi aika erikoista, että pelaaja lähtee seurasta johon hän tuli viime kesänä..

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #756 : 30.12.2005, 21.35.30 »
Benitez aikoo tehdä Liverpoolista Gerrard+ Espanja tyylisen joukkueen..
Noh se on vaan hyvä Englannin jalkapallon kannalta  :peukku_ylos:  ;D
i Hala Madrid !

mikko29

« Vastaus #757 : 30.12.2005, 21.57.19 »
Todellakin,...onpahan joku joka saattaa tulevaisuudessa pystyy panee chelsean koville. Olen todella onnellinen että chelsea arvottiin barcaa vastaan, tällä kertaa tulee turpiin(sori pahasti off-topic, pahoittelen).

Finale

« Vastaus #758 : 30.12.2005, 22.18.46 »
Ranskan jalkapallomaajoukkueen kapteeni Zinedine Zidane harkitsee peliuransa päättämistä ensi kesänä Saksassa pelattavan MM-lopputurnauksen jälkeen.

- Se on mielessäni. En usko, että jatkan vuoteen 2007. Edessä on vielä puoli vuotta Real Madridissa ja sitten MM-kisat, sen jälkeen katson tilannetta uudestaan, Zidane sanoi Journal du Dimanche -lehdelle.

Zidane ehti jo kertaalleen lopettaa maajoukkueuransa kesän 2004 EM-turnauksen jälkeen, mutta palasi avittamaan MM-karsinnoissa kompuroinutta Ranskaa.

- Palasin myös siksi, että uskon tämän joukkueen pääsevän pitkälle, Zidane sanoi.

Zidane teki kaksi maalia, kun Ranska voitti 1998 MM-kotikisojensa loppuottelussa Brasilian 3-0.

(MTV3-STT-AFP)

Aika odotettavissa varsinkin kun Zizou päätti vielä pelata MM-kisat.

Mágico Madrid

• Los Blancos
« Vastaus #759 : 30.12.2005, 22.30.37 »
^ toivottavasti ZZ jäisi Madridiin johonkin rooliin.. Se on hyvä ilmoittaa nyt, että harkitsee vakavasti lopettamista niin seuralla on tarpeeksi aikaa miettiä korvaajaa.. Jos huom. JOS ZZ lopettaa hän on kaikkissa seuroissaan pelannut neljä tai viisi kautta.. Viisikin kautta on pirun paljon nyky jalkapallossa.. Toisaalta ei ole ihme, ettei häntä ole myyty.. On ZZ sen verran kova peluri..