Itse en Fabregasia halua Madridissa nähdä. Potentiaalia ei ainakaan Barceloonassa kaverissa havaittu
...ja mistäs tämä tieto? Barca päästi Cescin käsistään, joka ei suoranaisesti tarkoita etteikö hänessä olisi lahjakkuutta huomattu. Taisi käydä ennemminkin niin, että Barca huomasi tämän lahjakkuuden liian myöhään - kun siirto oli jo valmis - ja ei voinut asialle enää mitään. Taisi joku Barcan tärkeistä päättäjistä sanoa tuon siirron jälkeen, että menetimme lahjakkaimman pelaajamme ikinä...
Ja vaikka lahjakkuutta ei olisi Barcassa havaittu, se ei saa toimia minkäänlaisena kriteerinä kun Real Madrid tekee hankintoja. Mikäs olisikaan herkullisempaa kuin rokottaa kilpailijaa omista virheistään...
...esimerkkinä vaikkapa tapaus Raúl.
Mutta muuten kyllä olen myös hiukan epävarma koko kaverista, sillä vaikka miehen ympärillä suuri hype onkin ollut, en olisi varma siitä, pystyisikö poika kantamaan vastuuta Real Madridin keskikentällä ainakaan vielä lähivuosina. Toki lahjakas ja luupaava pelaaja, siitä ei mihinkään pääse, mutta pitää muistaa että Real Madridin kohdalla vaatimukset kuuluisivat olla maailman kovimmat.
Omasta mielestä nuorta keskikenttää ostettaessa tulisi kääntuä Raul Garcian puoleen.
Olen ehdottomasti samaa mieltä. Kerrassaan mahtavaa peliä esittää Osasunan poika jo tällä hetkellä, vaikka parhaat vuodet ovat mitä todennäköisimmin vielä kaukana edessä. Paketti fyysisyyttä, taitoa ja pelisilmää - kerrassaan fantastisen monipuolinen pelaaja kyseessä. Hintakaan tuskin nousisi pilviin, eikä kaupassa sen vuoksi olisi suuria riskejä. Mies olisi varmasti myös rotaatio-pelaajaksi ihanteellinen, sillä vielä ei status ole liian suuri jotta penkittäminen ei "kivuttomasti" onnistuisi. Niin, ja kaiken muun hyvän lisäksi mies on espanjalainen...