Kirjoittaja Aihe: Huhuja pelaaja-siirroista osa 3  (Luettu 298407 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

mikko29

Re: Huhuja pelaaja-siirroista osa 3
« Vastaus #1440 : 17.05.2006, 15.15.37 »
Samaa mieltä että becks ulos mutta jos nyt otetaan puheeksi pelaajien esitykset koko kauden osalta niin eipä se robinhokaan mikään HUIPPU ollut, toisaalta totuttautuminen eri liigaan ja pelipaikan löytäminen veivät varmasti oman aikansa. Ja itse olen myös nähnyt 95% realin peleistä tällä kaudella...
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Principe

« Vastaus #1441 : 17.05.2006, 15.18.41 »
Katso tänään Beckhamin peliä. Tulet varmastieri ajatuksiin.  Viime pelissäkin Real teki 3 maalia, ja Becks syötti 2.

voi Becks tietenkin jäädä penkille myymään paitoja. Becks pelasi hemmetin hyvin viime pelin, sen myönnän. Mutta olet tainnut missata pari peliä tällä kaudella. Allekirjoittanut on nähnyt lähes jokaisen Real Madrid pelin tällä kaudella ja voin sen sanoa että Becks on ollut luvattoman huono helvetin monessa pelissä. Jos Real Madrid haluaa voittaa edes Copa del Reyn, Beckhamin olisi lähdettävä. Tälläkin foorumilla on jo moneen otteeseen puitu Beckhamin ennalta-arvattavaa peliä.

nothing personal.. :)
Beckhamille kaksi maalia, ja hänet halutaan ulos. Viimeisstä Realin 6:sta maalista Becksillä tehot 2+2. Ja se toka maali oli vielä todella hienokin.

E-spel

• Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
« Vastaus #1442 : 17.05.2006, 15.22.14 »
David Beckham tällä kaudella La Ligassa huikeat 3 maalia, ottaen huomioon että mies on ykkös-vaparinlaukoja kysynkin nyt: Onko tuo tarpeeksi hyökkäävän roolin pelaajalta?
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

mikko29

« Vastaus #1443 : 17.05.2006, 15.45.38 »
David Beckham tällä kaudella La Ligassa huikeat 3 maalia, ottaen huomioon että mies on ykkös-vaparinlaukoja kysynkin nyt: Onko tuo tarpeeksi hyökkäävän roolin pelaajalta?
Pakko kommentoida tuohon sen verran että Beckhamin rooli realissa on todellakin syöttelijä eikä häneltä edes odoteta mitään ihmeellisiä maalimääriä. Toki olisi voinut osua vapareista vähän paremmalla prosentilla mutta se siitä..

E-spel

« Vastaus #1444 : 17.05.2006, 16.07.43 »
Mitä DB on tuonut Real Madridille tähän mennessä pelillisesti? Pois yksittäiset ottelut, nyt katsotaan koko sitä kolmen kauden jaksoa, jonka hän on Madridissa viettänyt.

Lisätään vielä se, että eipä Zidanenkaan rooli ole pääasiassa maaleja tehdä vaan jakaa palloa ja silti mies paukutti La Ligassa kolminkertaisen määrän maaleja Beckhamiin nähden. Oisko tässä jotain suuntaa antavaa?
« Viimeksi muokattu: 17.05.2006, 16.22.18 kirjoittanut E-spel »

Puskas

• Oma teksti
« Vastaus #1445 : 17.05.2006, 16.15.55 »
Pakko kommentoida tuohon sen verran että Beckhamin rooli realissa on todellakin syöttelijä eikä häneltä edes odoteta mitään ihmeellisiä maalimääriä. Toki olisi voinut osua vapareista vähän paremmalla prosentilla mutta se siitä..

Minä lähtisin purkamaan tätä hommaa siitä, että Beckham ei todellakaan sovellu Real Madridin pelitapaan muuten kuin myymällä paitoja ja siitä ei kentällä apua ole. Toiseksi Beckhamin pitäisi pystyä viimeistelemään maaleja selkeistä paikoista. tässä muistuu mieleen ne kaksi hänen munaamaansa läpiajoa Arsenalia vastaa. Lisäksi kyllä niitä maaleja täytyisi olla enemmän kuin 3, kun kaveri saa noinkin paljon vapareita ampua.

« Vastaus #1446 : 17.05.2006, 16.47.27 »
Kuinka moni teistä on OIKEASTI seurannut Joaquinin otteita?! Beckham ulos, Joaquin sisään, eikö?
No jo on nyt helvetti. Myönnän, Becks ei ole pelannut parhaita otteluitaan Madridissa, sen hän teki ManUssa. Mutta silti Becks on ollut Realin parhaimmistoa tälläkaudella. Tsemppaa joka pelissä viimeiseen asti, antaa hyviä syöttöjä, ei ota paljon kortteja (kai?). Joaquinin pelejä olen seurannut tälläkaudella niin aivan yhtä "huonosti" kuin Becksin on pelannut. Beckham ulos, Joaquin sisään?!? Perkele, jos te haluatte nyt välttämättä Becksistä niin helvetin kipeästi eroon, hankkikaa nyt helvetissä parempi laituri kuin Joaquin! Please...Vaikka Camoranesi! ::) Oikeasti, Camoranesikin on parempi kuin Joaquin. Ja niin on moni muukin laituri. UGH.

Ja kun vielä miettii että Ronaldo halutaan pois vaikka oli paras maalintekijä. Maaleillahan ottelut voitetaan. Mutta te Realistit valitatte että pitäisi vielä antaa kaikkensa. Ja helvetti Beckshän antaa!
Ja miksi Beckham halutaan pois? Ei ole oikein vielä valjennut minulle, joku kertokoon, jos tahtoo.
Keep the Red Flag Flyin' !

Principe

« Vastaus #1447 : 17.05.2006, 17.12.36 »
Vaikkei Beckham tekisikkään maaleja, hän voi ja on silti todella tärkeä pelaaja Realissa. Keskityksiä satelee koko ajan, hyökkääjät jos saisivat vielä pallot maaliin.
Myös joukkuehenki on Beckhamilla hyvä, niinkuin koko Realissa. Ja Zidanen Ja Becksin rooli on erilainen, Zidane pelaa enemmän hyökäävämpää peliä, ja muutenkin ylempänä. Helpompi niitä maaleja on tehdä siitä 16 alueen raja viivalta, kuin aivan oikean laidan tuntumasta.

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #1448 : 17.05.2006, 18.15.44 »
Ja miksi Beckham halutaan pois? Ei ole oikein vielä valjennut minulle, joku kertokoon, jos tahtoo.

öö.. mistä lähtisi liikkeelle.. katso, vaikka ensin tuota Puskasin viestiä.. siinä kiteytyvät juuri ne asiat miksi Becks ei sovellu valkoisten tyyliin.. pelkkä tsemppaus ei riitä, ei ainakaan minulle.. Joaqunistä sen verran, että vertaa hänen ja Beckhamin joukkueiden eroa? ::)

Ei Becksin peliä jaksa katsoa kukaan.. eilenkin peli alkoi pyörimään paremmin, kun Becks lähti pois kentältä.

Kuten olen jo monta kertaa sanonut.. Beckham pelaa noin viisi- seitsemän peliä hemmetin hyvin ja loput päin persettä.. sitten kun hän pelaa hyvin, porukka alkaa hypettämään DB:tä ihan saatanasti.. Castillasta löytyy eräs Balboa, joka ansaitsisi näytönpaikan.. voisin jopa lyödä vetoa, että hän pelaisi paremmin pitkällä aika välillä..

Realin kannattaisi ottaa mallia Barcasta.. katsokaa heidän laitahyökkääjiään ja verratkaa meidän aloitukseen.. ei tosin saa alkaa apinoimaan..

edit: olin vielä pari vuotta sitten helvetin kova Becks fani..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Juanito

• JUANITO!
« Vastaus #1449 : 17.05.2006, 18.30.48 »
Niin Beckham ei sovellu todellakaan realin tyyliin. Jotenkin tuntuu että jotkut jotka täällä häntä puolustavat ovat seuranneet realin vain sen aikaa kun Beckham on meillä ollut tai vähemmänkin. Jos tätä peliä verrataan vaikka siihen millaista se oli sanotaan nyt vaikka 2000-2003. niin tämä nykyinen ei ole edes verrattavissa siihen. Real pelasi hienompaa fudista kun Barca nykyään. Paljon hienompaa. Sitten tuli kausi 2004 ja Beckham. Peli oli vielläkin kohtuullista ja siinä oli paljon maatapitkin annetuja lyhyt syöttöjä ja puolustuksen auki sahauksia( Niinkuin Realin pelissä kuuluukin olla. Joukkueen peli filosofiaa vaan ei muuta sen takia että mikä on tehokkainta tai mikä on jollekkin pelaajalle udullisinta.) Beckham ei sopeutunut tähän ja Perez halusi että joukkue alkaa pelaamaan enemmän hänenkin kauttaan ja sen takia Figo saikin hänelle varsin kummallisen roolin 10 paikalle. Peli romahti täydellisesti kauden lopussa 5 peliä pelkkiä häviöitä ja varma mestaruus vaihtui 4 sijaan ja mestareiden liigan karsintoihin. Suurin syypää tähän? Perez ja Beckham. Mutta Perezille oli tärkeämpää saada mainos sopimuksia ja uskomattomia paita tuloja kuin voittaa mestaruuksia.

Kaikki täällä jotka puolustaa Beckhamia puhuu siitä kuinka hän syöttää kamalan määrän maaleja. Jep syöttää sitä ens kiistä. mutta kuak ei syöttäisi jos vetäää 30-40 keso per peli ??? Sitten tulaan taas tähän että hän on tehokas niin miksi ottaa hänet pois ? no yksin kertaisesti siksi että Real ei pelaa näin ja jos meillä olisi 2 multidimensionaalista laitahyökkääjää. Sanotaan nyt vaikka Robinho ja joku muu monipuolinen laitapelaaja tyyliin: Quaresma,C.Ronaldo,Joaquin,Vicente.....   Niin hyökkäys peli olisi paljon arvaamattomanpaa ja maalipakkoja tulis paljon enemmän. Myös laidat tekisivät paljon enemmän maaleja ja kaiken muunkin hyvän lisäksi peli olisi todella paljon parempaa katseltavaa.
Räpmies

E-spel

« Vastaus #1450 : 17.05.2006, 19.28.24 »
Olipa tyhjentävä vastaus Juanitolta!  :peukku_ylos:  Täysin samat mietteet tässä on itsellä ollut viimekauden Juve-tappiosta lähtien.

Kuvitelkaapa jos Brasilian maajoukkueessa pelaisi Beckham ja peliä jauhettaisiin kokoajan vain hänen keskitystensä kautta. 100% varmasti seuraus olisi sielläkin menestyksen loppuminen siihen paikkaan.

Principe

« Vastaus #1451 : 17.05.2006, 20.12.43 »
No miksi sitten pelataan aina Beckhamille laitaan? Eihän hän sitä palloa sinne kuitenakaan yksin kuljeta. Itse olen huomannut sen, että jos tulee hieno kuvio, tai läpisyöttö (niin kuin tuli pari peliä sitten), niin Raúl kämmää ne lähes 80%:sti.
Ja enemmän on Realilla ollut ongelmia parin viime vuoden aikana puolustuksessa, ei hyökkäyksessä. Maaleja kyllä syntyy, mutta niitä syntyy myös omaan päähän.

mikko29

« Vastaus #1452 : 17.05.2006, 20.16.34 »
Joaquinin pelejä olen seurannut tälläkaudella niin aivan yhtä "huonosti" kuin Becksin on pelannut. Beckham ulos, Joaquin sisään?!? Perkele, jos te haluatte nyt välttämättä Becksistä niin helvetin kipeästi eroon, hankkikaa nyt helvetissä parempi laituri kuin Joaquin! Please...Vaikka Camoranesi! ::) Oikeasti, Camoranesikin on parempi kuin Joaquin. Ja niin on moni muukin laituri. UGH.
Omalta osaltani sen verran etten tosiaan ole tällä kaudella joaquinin otteita seurannut mutta mielipiteeni perustuvat viimeisen 3 kauden esityksiin, on ollut erinomainen. Totuus on se että hän ei kehity enää betiksessä!!!

Toinen vaihtoehto laidalle olisi ronaldo mutta näistä kahdesta j lienee se halvempi vaihtoehto. Real tarvitsee laidalle samanlaisen pelaajan kuin mitä figo oli barca/realin alkuaikoina :traktori:

Mutta camoranesi ???

Hyökkääjä tosiaan tarvitaan sillä meillä ei ole pätevää tuuraajaa ronaldolle, on turhaa peluuttaa raulia yksinäisenä piikissä koska valuu usein liian alas eikä ole sen tyylinen että pystyisi pitämään palloa hallussa jotta muut ehtisivät hyökkäyksiin mukaan.

Vrt. barcalla larsson,chelsealla crespo ja juvella del piero. Jos real ostaa huippuluokan kärjen niin voisi miettiä taktiikkaa jossa pelattaisiin kahdella kärjellä mutta nämä on sitten uuden koutsin hommia.
« Viimeksi muokattu: 17.05.2006, 20.22.49 kirjoittanut mikko29 »

Mágico Madrid

• Los Blancos
« Vastaus #1453 : 17.05.2006, 20.18.45 »
miten joku voi olla niin samaa mieltä kuin minä..  :) hyvää settiä Juanito..

Ja enemmän on Realilla ollut ongelmia parin viime vuoden aikana puolustuksessa, ei hyökkäyksessä. Maaleja kyllä syntyy, mutta niitä syntyy myös omaan päähän.

tänä vuonna se ongelma oli enemmänkin hyökkäyksen yksipuolisuus.. Puolustus pelasi hyvin tällä kaudella, kun katsotaan konaisuutta.. Becksistä vielä vähän.. Beckhamia vastaan on todella helppo puolustaa.. toisaalta minulla kokemusta ei ole, mutta ei se voi olla kovinkaan vaikeaa, kun pystyy ennustamaan 100 varmasti mitä seuraavaksi tapahtuu.. (vrt. Robinhoon, Joaquiniin, Vicenteen ja vanhaan Figoon)

Principe

« Vastaus #1454 : 17.05.2006, 20.23.28 »
Tottahan se on, että on 100 varma, mitä Beckham aikoo tehdä seuraavaksi. Keskityshän sieltä lähtee aina. Missäs tuo Joaquin pelaakaan, ja olisiko jollain hänestä jotain videota, kiinnostaisi nähdä hänen taitojaan.

Mágico Madrid

• Los Blancos
« Vastaus #1455 : 17.05.2006, 20.29.50 »
Missäs tuo Joaquin pelaakaan, ja olisiko jollain hänestä jotain videota, kiinnostaisi nähdä hänen taitojaan.

pelaa Real Betisissä.. minulla ei mitään videoita ole mutta voin kertoa, että kyseessä on puhdas laitalinkki.. Hän omaa nopeutta, tekniikkaa ja hyvän syöttötaidon.. Hän on kantanut paljon vastuuta Betisissä ja on myös joukkueensa sielu.. joten mistään raakileesta ei ole enää kyse.. hän tarvitsee vain uuden seuran..

edit. laitan kohta pari videota..
pitää vielä mainita, että Joaquin on kaatanut Barcan pariin otteeseen..  :D

http://video.google.com/videoplay?docid=8586025406243049806&q=Joaquin
« Viimeksi muokattu: 17.05.2006, 20.42.15 kirjoittanut The Future=Robinho »

E-spel

« Vastaus #1456 : 17.05.2006, 20.54.11 »
Beckhamia vastaan on todella helppo puolustaa.. toisaalta minulla kokemusta ei ole, mutta ei se voi olla kovinkaan vaikeaa, kun pystyy ennustamaan 100 varmasti mitä seuraavaksi tapahtuu.. (vrt. Robinhoon, Joaquiniin, Vicenteen ja vanhaan Figoon)
Näinhän se on, Becks kun on onnettoman hidas haastaakseen puolustajaa kunnolla, eikä niitä harhautuksiakaan oikein löydy. Olisi edes toinen noista avuista keskitysten lisäksi niin tässä olisi jotain, minkä pohjalle rakentaa. Yksi juttu on sitten vielä se, että Becks on umpioikeajalkainen, joten laitojen vaihteleminen pelin sisällä toisen laiturin kanssa on käytännössä mahdotonta myös. Beckhamhan pyrkii lähestulkoon väkisin antamaan lyhyetkin syötöt oikealla jalallaan. Muistellaanpa vaikka EM-kisoja; kuinka suuria ongelmia Portugali sai Espanjan puolustukselle aikaan pelkästään sillä kun Figo ja C. Ronaldo pystyivät pelaamaan kummaltakin laidalta.

Kaikki kunnia kuitenkin DB:lle loppuun asti yrittämisestä ja peräänantamattomuudesta, se on ihailtavaa tällaisenkin kauden selkään. Siksi hän onkin monen madridistan kunnioituksen voittanut ja vaikka en miestä vielä Real Madridin avauskokoonpanon arvoisena pelaajana pidäkään, on oma mielipide Beckhamista yksittäisenä pelaajana parantunut kokoajan. Se, että hän tuolla teknisellä osaamisellaan saa paljon peliaikaa Madridissa on taas mielestäni lähestulkoon pyhäinhäväistys.

Juanito

• JUANITO!
« Vastaus #1457 : 17.05.2006, 21.21.34 »
Mukava kuulla että jotkut ovat samaa mieltä....

Tosiaan Beckham ei tekniikaltaan tai nopeudeltaan vaan oikein sovi La ligaan tai joukkueeseen kuten Real. Jos Real pelaisi samalla tavalla kuin ManU Beckhamin aikoihin eli palloa vaan rankkari alueelle ja Ruud viimestelee niin kyllähän siinä systeemissä Beckham olisi loistava. Realissa asiat eivät kuitenkaan asiat näin ole ja en toivokkaan olevan. Itse ainakin toivoin tekniikka pelin palaavan realiin.

Seuraavassa mielenkiintoinen juttu koskien kyseisiä asioita:

Michael Laudrup joka on kahden Real Madridin presidentiksi pyrkivän ehdokkaan ykkös vaihto ehto coachiksi  sainoi Marcalle antamassa haastattelussa jotain tähän suuntaan: "Itse olen pitänyt Realia joukkueena joka pelaa lyhytsyöttö peliä, kuten minunkin aikanani. Beckham vahingoittaa tätä osa-aluetta Realissa erittäin paljon."

Laudrup suosii systeemiä: 4-2-3-1 Kahdella nopealla laita miehellä 1 pelintekijä, 1 keskuskeskikenttä ja 1 puolustava keskikenttä.

Eli mitä todennäköisimmin jos Laudrup ensi vuonna olisi Realin coachi niin se olisi goodbye for MR Beckham.

Vähän muuta tietoa Laudrupista. Laudruphan oli pelaaja urallaan 4 tai 5 kautta Barceloonassa Johan Cruiffin niin sanotun "Dream Teamin aikaan" ja siirtyi sittemmin Realiin ja pelasi yhden kauden mies oli uskomaton syöttäjä ja olikin lähes jokaisella pelaamallaan kaudella La ligan syöttö pörssin kärjessä. Real Madrid kausi oli hän uransa paras. Yllättäin mies ei ole lähes missän suhteissa enää Barceloonan kanssa mutta Real Madrid on jäänyt miehen sydämmeen. 
   Valmetajana hänen meriittinsä ovat ihan hyvät. 3 kaudella Brondbyn valmentajana on mies coachannut seuransa 1 liiga voittoon ja ja 2 cup voittoon ja 2 kertaa liigan 2 sijalle. Joten todella "lupaavasta" valmentajasta on kyse. Edellisellä kaudella tuli tupla: liiga mestaruus ja cup voitto, sitä edellisellä cup voitto ja 2 sija.

Itse pitäisin Laudrup hankkimista valkuksi viisaana valintana. Hän ei ole viellä niin sanottu tähti valmentaja, mutta on edistynyt kokoajan urallaan ja vaikka Brondby ei ihan Real Madrid olekkaan luulen että hän tekisi hyvää työtä täällä, koska ainakin entisenä Madridistana tietää seuran tavat ja perinteet joka on Real valmentajalle erittäin tärkeä asia.
Räpmies

Mágico Madrid

• Los Blancos
« Vastaus #1458 : 17.05.2006, 21.36.22 »
Eli mitä todennäköisimmin jos Laudrup ensi vuonna olisi Realin coachi niin se olisi goodbye for MR Beckham.

pakko sanoa tähän väliin, että ei se niin varmaa ole.. kyseessähän on Real Madrid, jossa presidentillä on liian suuri rooli ja näin rahakin ratkaisee..

jännää seurata tuota presidentti-kilpailua ensi kesänä.. Ensi kesä kertoo paljon, miten Realin käy kaudella 2006/2007..

Principe

« Vastaus #1459 : 17.05.2006, 21.42.07 »
Mutta Beckham myy todella hyvin fanikamaa, ja sekin on tärkeää. Tosin jos hänet pistäisi penkille, se on sama kun hänet heittäisi kokonaan pihalle.