Kirjoittaja Aihe: Foorumin taso  (Luettu 47906 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

SantiagoBernabeu

Foorumin taso
« : 09.11.2005, 22.56.46 »
Foorumin taso on laskenut dramaattisesti. Tämä ei ole mikään teini-chat. Kun joku kerran on jaksanut tälläiset sivut väsätä, niin eikö porukka voi kunnioittaa sitä yhtään enempää?

Ei tason laskemisesta sen enempää, koska kaikki ovat varmaan huomanneet tilanteen itse.

Mutta kysymykseni kuuluukin, mitä nyt? Katsotaanko tätä pelleilyä, ja onko mitään edes tehtävissä? Varmastikaan kovin monia ei kiinnostaa kirjoitella mitään, kun joutuu lukemaan pari sivua(!), noh, lievästi sanoen laadutonta tekstiä.

Ja tämä ei ole mikään pyyntö tiettyjen nimimerkkien ulos savustamiseksi, vaan jokainen voi kohdallaan miettiä, mitä voi omassa toiminnassaan parantaa. Viimeistään nyt jotain on kuitenkin muututtava, se on selvää. Tässä vaiheessa syöksykierteen voi vielä pysäyttää.

Real Madrid kannattajat ovat etuoikeutettuja, kun saavat tälläisen foruminkin annista nauttia. Ei siis tuhlata tätä ainutlaatuista foorumia en sano minkä jauhamiseen.

Ja kyllä minultakin on vaikka mitä tyhmää varmaankin tipahdellut, niin kuin itse kullakin. Mutta ei keskitytä menneisiin vaan panostetaan tasoon tulevaisuudessa. Eli unohdetaan muiden vanhat hölmöilyt ja odotetaan muutosta. Jos sitä ei tapahdu, en tiedä mitä enää on tehtävissä.

Joni

• El Principe
Re: Foorumin taso
« Vastaus #1 : 09.11.2005, 23.21.19 »
Foorumin taso on laskenut dramaattisesti. Tämä ei ole mikään teini-chat. Kun joku kerran on jaksanut tälläiset sivut väsätä, niin eikö porukka voi kunnioittaa sitä yhtään enempää?

Ei tason laskemisesta sen enempää, koska kaikki ovat varmaan huomanneet tilanteen itse.

Mutta kysymykseni kuuluukin, mitä nyt? Katsotaanko tätä pelleilyä, ja onko mitään edes tehtävissä? Varmastikaan kovin monia ei kiinnostaa kirjoitella mitään, kun joutuu lukemaan pari sivua(!), noh, lievästi sanoen laadutonta tekstiä.

Ja tämä ei ole mikään pyyntö tiettyjen nimimerkkien ulos savustamiseksi, vaan jokainen voi kohdallaan miettiä, mitä voi omassa toiminnassaan parantaa. Viimeistään nyt jotain on kuitenkin muututtava, se on selvää. Tässä vaiheessa syöksykierteen voi vielä pysäyttää.

Real Madrid kannattajat ovat etuoikeutettuja, kun saavat tälläisen foruminkin annista nauttia. Ei siis tuhlata tätä ainutlaatuista foorumia en sano minkä jauhamiseen.

Ja kyllä minultakin on vaikka mitä tyhmää varmaankin tipahdellut, niin kuin itse kullakin. Mutta ei keskitytä menneisiin vaan panostetaan tasoon tulevaisuudessa. Eli unohdetaan muiden vanhat hölmöilyt ja odotetaan muutosta. Jos sitä ei tapahdu, en tiedä mitä enää on tehtävissä.

:peukku_ylos:

Sami

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
« Vastaus #2 : 09.11.2005, 23.31.21 »
Asiatekstiä.  :peukku_ylos:

Jokainen siis voi hetken miettiä viestiään ja sen sanomaa ennen kuin painaa "Lähetä" -nappia.

Ja jos foorumin taso ei nouse, niin jotain kyllä tapahtuu.  :-\

STRIKER

« Vastaus #3 : 10.11.2005, 17.38.28 »
Lainauksissa näkee jatkuvasti virheitä....suosittelen että katsotte esikatselusta meneekö se oikein. vaikeuttaa huomattavasti lukemista jos pitää miettiä mitä tekstiä on lkainattu ja mikä on vastaus.
SB:n tekstille  :peukku_ylos:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

el Blanco

« Vastaus #4 : 10.11.2005, 18.03.13 »
Foorumin taso on valitettavasti viime kuukausina mennyt alaspäin kuin lehmän häntä. Aika harvalla jo pitempään täällä roikkuneella varmaankaan riittää mielenkiintoa lukea kolme sivua turhia kinaamisviestejä jossain topikissa ja vieläpä kun kinaamisen aihe on mennyt jo pahasti offiksi. Lisäksi tekstien lainaamisessa, viestien yleisessä järkevyydessä, ulkoasussa ja niiden tarvittavuudessa on vielä eräillä paljon parantamisen varaa. Tyhmistä kysymyksistä ei sakoteta (ei ainakaan pitäisi), vaan ne tulisi esittää asiallisesti ja niihin voi vastata asiallisesti.

Lisäksi se, että jos jonkun foorumistin mahdolliset provot, tai omaperäiset mielipiteet ärsyttävät, niin olisi suvaitsevaa, ettei lähde turhan provoilemisen kierteeseen. Tällaista on sattunut jo useammassa topikissa ja sellainen on täysin turhaa kissa ja hiiri -leikkiä. Jotkut kommentit voi jättää omaan arvoonsa. Jos on aivan pakko kommentoida (tämä on kyllä jopa suotavaa, emmehän kaikki ole samaa mieltä kaikista asioista) tai väittää lujasti vastaan, niin tuolloin se olisi tehtävä tarpeeksi hyvin, eikä lähteä sotimaan vastaan väkisin. Täytyy muistaa aina järki; ja turhan kinastelun lopettaja on aina voittaja - ei se, joka sanoo viimeisen (täysin turhan ja säälittävän) sanan.

Foorumilla on esiintynyt viime aikoina myös muutamia erittäin jyrkkiä mielipiteitä. Nämä ovat ehkä lapsellisuuden, tietämättömyyden, tai mukaprovoilun aikaansaannosta. Tällaiset ovat kuitenkin melko turhia, eivätkä ne nosta keskustelun
Tasoa. Tokijokin hyvä huulenheitto tai sketsi piristää tekstejä ja ne ovat aina tervetulleita. Mutta hyvä maku on aina muistettava.

No, ei täällä mitään tiukkapipojakaan kaivata. Kunnon reilu meininki ja välissä jotakin sivistynyttä väittelyä. Näin säilyisi foorumin balanssi ja taso pystyisi nousemaan jo ihan siedettäväksi. Muutamilla kirjoittajilla on vielä tässä parantamisen varaa.

HannuTouru

« Vastaus #5 : 10.11.2005, 18.15.33 »
Ja taas tulee asiaa  :peukku_ylos: :tuoppi:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

SantiagoBernabeu

« Vastaus #6 : 10.11.2005, 18.20.49 »

Ja jos foorumin taso ei nouse, niin jotain kyllä tapahtuu.  :-\
Tämä oli mukava kuulla  :)

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #7 : 10.11.2005, 18.45.36 »
voiko foorumi mennä tukkoon ja miten??
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #8 : 10.11.2005, 19.01.55 »
Itse olen parantanut omaa tekstiä paljon , mutta lainaushomma menee aivan päin...  :D Joku vois pitää tukiopetusta.
i Hala Madrid !

Juhana

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
« Vastaus #9 : 10.11.2005, 19.23.20 »

Jos foorum-ohjelmiston ohjelmointivirheet jätetään pois laskuista, niin käytännössä ei. Mutta kaikki viestit jotka foorumiin lähetetään, vievät jonkin verran levytilaa, ja sitä ei minun käytössäni olevaan webhotelli-pakettiin ihan määrättömästi kuulu.

Ja sen verran voin ulkomuistista sanoa, että kovinkaan paljoa sitä ei enää jäljellä taida olla. Tuo lienee ainut tapa, jolla foorumi tukkeutuisi, tai ainakin lakkaisi toimimasta. Ei silti ole mitään syytä rajoittaa viestien lähetystä, mutta silti pitää miettiä onko lähetettävällä viestillä oikeasti mitään merkitystä.

Joku vois pitää tukiopetusta.

Hyvä idea! Teen tuosta oikein oman topikkinsa.
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

Roberto

« Vastaus #10 : 10.11.2005, 19.32.55 »
vaikeuttaa huomattavasti lukemista jos pitää miettiä mitä tekstiä on lkainattu ja mikä on vastaus.

Ja tkstin on hvä olla selkää, että sen ymmärtää heti. ;D
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

STRIKER

« Vastaus #11 : 10.11.2005, 19.43.24 »
vaikeuttaa huomattavasti lukemista jos pitää miettiä mitä tekstiä on lkainattu ja mikä on vastaus.

Ja tkstin on hvä olla selkää, että sen ymmärtää heti. ;D
okeassa olet!

HannuTouru

« Vastaus #12 : 10.11.2005, 19.49.23 »

Hyvä idea! Teen tuosta oikein oman topikkinsa.
Ripeälle toiminnalle  :peukku_ylos: :tuoppi:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #13 : 11.11.2005, 16.04.18 »
Tää nyt on vaan tällanen ehdotus jota kenenkään ei tarvitse ottaa henkilökohtaisesti!! En tiedä onko tää nyt sit toimiva ja oikeudenmukainen, mutta:

Selkeästi foorumin taso laskevia viestejä lähettäville voisi lisätä rajoitteita, esim: ei saa luoda uutta keskustelun aihetta jne.. Ja esim: lyhytaikainen ban (1-2 pv.)

Tää ei tosiaankaan ole pakosta toimiva eikä oikeudenmukainen, mutta ehkä vastaavilla toimenpiteillä voidaan saada foorumin taso takaisin kulta-ajalle..
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #14 : 11.11.2005, 17.55.34 »
Mistähän mahtaa johtua tämä hirveä buumi realmadridfin.netin käytölle ja varsinkin sen foorumille..  :-\ viime aikoina on tullut uusia käyttäjiä aivan hirveästi.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

d4mn

• iHala Madrid
« Vastaus #15 : 12.11.2005, 12.52.28 »
Foorumin brassivahvistuksille bannia! :-*
"Englantilaiset vaan sattuu osaamaan pallon käsittelyn esim. Joe Cole" - robinho <3

STRIKER

« Vastaus #16 : 14.11.2005, 21.10.38 »
Näkee jatkuvasti viestejä joissa ei ole mitään sisältöä vaan kertaavat aikaisemman viestin sisällön. esim.  "Joo munki mielest hyvä pelaaja" tai "Melkein niin voisi sanoa."
Eihän tällaisissa viesteissä mitään vikaa ole mutta jos jokainen viesti on samanlainen ja viestejä lähetetään 20 per päivä niin menee into lukea sivuja.... :'( perustelkaa niitä viestejä!
Ja viestejä voi myös muokata, ei tarvitse lähettää uutta viestiä virheen korjaamiseen....
Jokainen voi miettiä kenelle tämä oli tarkoitettu.... ::)

Juhana

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
« Vastaus #17 : 14.11.2005, 21.39.45 »
Aivan noin. Jos ei ole mitään sanottavaa, älkää sanoko.

En halua, että tämä olisi mikään tiukkapipoinen paikka jossa kirjoitetaan kirjakieltä ja viljellään sivistyssanoja. Mutta ei tänne sovi myöskään se tyyli, jolla kasvotusten keskustellessa puhutaan.

Mielipiteitä saa ja pitää olla, mutta ne pitää myöskin perustella.
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #18 : 25.11.2005, 23.13.14 »
Voisko joku ulkopuolinen sanoo , että olenko parantan mun viestien tasoo tääl foorumil.
Jos oon nii kuinka paljon ja mitä mun pitäs viel tehä et paranis lisää ;D
i Hala Madrid !

SantiagoBernabeu

« Vastaus #19 : 28.11.2005, 22.56.58 »
Voisko joku ulkopuolinen sanoo , että olenko parantan mun viestien tasoo tääl foorumil.
Jos oon nii kuinka paljon ja mitä mun pitäs viel tehä et paranis lisää ;D
Sun pitäs vähentää viesties määrää. Lähes kaikki viestis on täyttä en sano mitä, ja ilman mitään sisältöä..
Jos sulla on oikeesti asiaa niin sit kerrot, mutta älä pliis väkisin vastaa muiden joka ikiseen viestiin.