Itse varmaankin kuulun näihin topikkien tekijöihin, voin pari syytä listata miksi en ole tehnyt topikkeja.
1. Vastausten määrät, kymmenessä edellisessä topikissa on vastauksia: 4, 10, 5, 18, 42(!), 13, 4, 10, 13, 2...
Yhdessä pelissä päästiin edes toiselle sivulle ja se oli Zidanen debyytti, jolloin laitettiin miltei kaikki topikkiin niinkuin mielestäni pitäisikin. Muutamassa pelissä ollut ihan hyvin viestejä (GOL jne), mutta pelin analysointi puuttuu, itse ainakin olisin mielelläni reissussa ollessani lukenut topikista pelistä, kun huutolaatikosta näkee vain 15(?) viestiä.
Ei itsellä ole intoa tehdä topikkeja, jos sinne tulee nelisen viestiä, se ei kuitenkaan ihan läpihuutojuttu ole tuo topikin tekeminen ja ainakin minä olen topikkeja TEITÄ varten tehnyt, en omaksi huvikseni, joten ota tai jätä.
Losblancosin kanssa samaa mieltä että huutolaatikko vie foorumin arvokkuutta pois, jotkut Marcan hassuttelut voi laatikkoon pistää, mutta keskustelut Navasin torjuntatyöskentelystä ja Jamesin paskuudesta voitaisiin laittaa topikkeihin etc.
En tiedä onko kävijämäärä vähentynyt, mutta varmasti nykyinen kävijämäärä riittää hyvään ja antoisaan keskusteluun topikeissa.