Kirjoittaja Aihe: Foorumin taso  (Luettu 48291 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

TAMI

• Yli-Valvoja
  • *
Vs: Foorumin taso
« Vastaus #60 : 14.02.2016, 10.30.57 »
Itse olen alusta alkaen ollut koko chat-boxia vastaan. Siinä on mielestäni yksinkertaisesti liikaa negatiivisia puolia verrattuna positiiviseen ja se väistämättä lamaannuttaa normaalin forum-toiminnan.

Se mitä itse tältä forumilta olen hakenut, on vuorovaikutusta samanhenkisten ihmisten kanssa - ajatusten jakamista, väittelemistä. Nyt kynnys kirjoittaa jotain analyyseja on usein itselleni liian korkea, kun takaraivossa on lähtökohtaisesti ajatus, että vaistakaikua ei juuri tule.

Aina ei ole yksinkertaisesti aikaa ja kiinnostustakaan ottaa joka aiheeseen kantaa, mutta olisihan se toivottavaa, että asiallista keskustelua syntyisi mahdollisimman paljon ja moni kantaisi kortensa kekoon. Itse ainakin arvostan suuresti jo pelkkää yritystä kirjoittaa omia ajatuksiaan, oli ne sitten täysin eriäviä omiini verrattuna tai eivät.

Tämä ei ollut henkilökohtainen hyökkäys ketään kohtaan ja tiedän itsekin olleeni laiska ja sortunut shoutboxiin viime aikoina useasti. Meitä on tälläkin forumilla kaikenlaisia kirjoittajia ja kaikille pitkien tekstien tuottaminen ei ole helppoa, niin kuin se ei itsellenikään ole. Silloin on helpompi laittaa yksittäinen ajatuksenjuoksun tuotos chattiin ja päästä helpolla, mutta palveleeko se sitten ketään...

Oli se vanhoina hyvinä aikoina hienoa, kun sai säännöllisesti tulla lukemaan esim. Redondon laadukasta pohdintaa. 8)

Chris

« Vastaus #61 : 14.02.2016, 18.17.14 »
Itse kuulunen siihen sakkiin, ketkä näitä avauksia paljon tekevät ja voin aika helposti yhtyä siihen mitä Cristiano7 jo edellissivulla kirjoitti. Ei kukaan ole mua tai C7:aa + satunnaisesti muita noita topicceja avaamaan, mutta kun niihin kuitenkin työtä tehdään, niin kiva se olisi että sinne myös peleistä jotain kommentoitaisiin.

Itse nyt toki ollut kiireinen viimeisen kuukauden, joka viikonloppu jotain menoa ja jäänyt muutama peli kokonaan väliin. Nyt alla viikko ulkomailla, enkä sieltä ajatellut rantatuolista alkaa topicia vääntämään.

Mutta, kyllä tää tästä ja jatketaan (ajoittain merkityksetöntä) topicien avaamista ja muuta jauhantaa.
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Alpo

• Ylläpitäjä
  • *
« Vastaus #62 : 14.02.2016, 19.19.10 »
En usko, että chat vie viestejä foorumilta vaan porukka yleisesti liian laiskaa tänä päivänä kirjoittelemaan foorumille ja/tai sitten ei kehdata heitellä one linereita.

Myös viestittelyn nopeutuminen (huutoboksi) on vaan tätä päivää.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Totuuden torvi

« Vastaus #63 : 14.02.2016, 23.40.03 »
Näin "ulkopuolisena" sanoisin että ennen oli mukava lukea mitä realin peleissä oikeasti oli tapahtunut kun nykyään ei paljon muuta ok kuin ennakko siellä. Kävin uskoollisesti lukemassa ne ottelutopikit aina kun en realin peliä katsonut, nykyään se pitää lukea goalista.

Lisäksi on aika ajoin tuntunut että nuoriso kirjottaa chatin täyteen bisse viina touhuja jotka onneksi vähentynyt sen viina ja real topiikin ansiosta.

Kokonaisuutena pitää valitettavasti sanoa että kokonaisuutena tämä sivusto on ottanut loikan alaspäin verrattuna aikoihin kun aloitin täällä pyörimisen, faktat/ lukemisen mielekkyys hukkuu tonne boksiin.

En tiedä onko se hyvä vai huono asia sulkea tota huutopoksia mutta luettavaa ja varmaankin järkevää luettavaa se takuuvarmasti tuo näille sivuille lisää.

Losblancos

• Hala Madrid!
« Vastaus #64 : 14.02.2016, 23.46.32 »
Ei itsellä ole intoa tehdä topikkeja, jos sinne tulee nelisen viestiä, se ei kuitenkaan ihan läpihuutojuttu ole tuo topikin tekeminen ja ainakin minä olen topikkeja TEITÄ varten tehnyt, en omaksi huvikseni, joten ota tai jätä.

Itse kuulunen siihen sakkiin, ketkä näitä avauksia paljon tekevät ja voin aika helposti yhtyä siihen mitä Cristiano7 jo edellissivulla kirjoitti. Ei kukaan ole mua tai C7:aa + satunnaisesti muita noita topicceja avaamaan, mutta kun niihin kuitenkin työtä tehdään, niin kiva se olisi että sinne myös peleistä jotain kommentoitaisiin.
Haluan nyt vielä korostaa, että missään nimessä ei ollut kritiikkiä heitä kohtaan, jotka näitä topikkeja yleensä perustelevat, niin kuin viestissäni jo totesinkin. Todella hienoa että jaksatte niitä tehdä. Pointtini olikin juuri se, että mistä se kertoo että ei ole topikkia ollenkaan eli juuri siitä, että viestien määrä foorumin puolella on ollut viime aikoina suorastaan olematonta.

Kun olen tätä asiaa miettinyt, niin oma henk. kohtainen mielipiteeni on se, kaiken Real Madridiin liittyvän keskustelun pitäisi olla foorumin puolella, kaikki muu niitänäitä chattaily sitten taas chatin puolella. Eikä sillä mielestäni ole mitään väliä vaikka se kommentti olisi kuinka one-lineri. Esim. pelkkä kommentti ''Ronaldo oli kyllä tänään aivan surkea'' saattaa laittaa jo keskustelun käyntiin. Joku muu olla vaikka sitä mieltä, että turhan kovaa kritiikkiä, Ronaldo painoi ihan hyvin hommia vaikka ei ihan paras päivä ollutkaan. Kolmas taas samaa mieltä ekan kanssa että huolestuttavaa on Ronaldon meno tai jotain sellaista. Koko tämä keskustelu saattaa chattipoksissa jäädä käymättä kun viestit katoavat niin nopeasti. Ja jos katsoo ottelun vaikka jälkikäteen, niin vuorenvarmasti missaa kaikki keskustelut johon olisi voinut ottaa osaa. Eli mielestäni ole-lineritkin ovat aivan ok foorumin puolella. Tämä nykyinen järjestelmä ''nopeat viestit chattiin ja pidemmät huolellisemmat viestit foorumille'' ei vaan toimi, koska lopputulos on se, että 95% viesteistä on siellä chatissä. Eli 95% Real Madridia koskevista mielipiteistä on siellä chatin puolella. Yritä siinä nyt sitten saada keskustelua aikaiseksi foorumin puolelle. Ja se 95% on vielä sillisalaattina kaiken muun chattailyn keskellä tai sitten ei enää ollenkaan näkyvissä. Siihen on syynsä miksi foorumi on jaettu eri alueisiin ja topikkeihin. Siksi että keskustelua pystyisi seuraamaan. Chatissä ei ole mitään jaottelua.

Eli edellämainituilla perusteilla mielipiteeni on se, että kaiken Real Madridia koskevan keskustelun pitäisi olla foorumin  puolella. Muu niitänäitä jutustelu sitten chätissä.

Cristiano7

• 芬兰国家足球队
Foorumin taso
« Vastaus #65 : 15.02.2016, 16.49.57 »
Joo en siis ajatellut että viestisi oli tarkoitettu minua tai Chrisiä vastaan. 

Ilmaisin vain syitä siihen miksi ei ole halua tehdä topikkeja ja sinähän ne myös löysit. :peukku_ylos:

Itseasiassa kannatan sitä että Chat pistetään kiinni ja kaikki Realiin liittyvä forkan puolelle... Chat on hyvä toisiin tutustumisen kannalta jne mutta ei se jalkapallon seuraamisen sovellu.
21.07.2019, 18:30: jangsteri: ”Vitun paskan tärkee tulee tänne esittämään ja sanelemaan mitkä asiat tänne kuuluu ja mitkä ei. Pidä nyt vitun keravalainen paviaani se turpas kii äläkä esitä kaikkitietäväistä joka helvetin asiaan”

pälle

« Vastaus #66 : 16.02.2016, 00.03.43 »
Itse on tullut katsottua Realin pelejä vähemmän, kuin aiemmin. Mutta olen sitä mieltä, että huutoboxin voisi poistaa. Vaikka ainakin pelipäivältä ja seuraavalta noin kokeiluna. Jos katsoisin joka pelin kokonaan, olisi kiva mennä analysoimaankin sinne ottelutopiciin.
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

A.Di Maria

• You dont know man, if you weren't here!
« Vastaus #67 : 16.02.2016, 12.46.16 »
Turhan chatin myötä olen lopettanut lähes kokonaan foorumille kirjoittelun, koska porukkaa ei kiinnosta vastata topiikkeihin eikä kovin moni mitään sinne edes laita. Lopettakaa jo se hemmetin chatti, menny koko ilo tästä foorumista.

Juhana

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
« Vastaus #68 : 13.03.2016, 13.04.11 »
Onko porukka vielä sitä mieltä, että chatti pitäisi poistaa? Poistan, jos enemmistö on sitä mieltä. Halukkaat voi tuon korvata sitten omilla tahoillaan vaikka jollain Whatsupp/Telegram -ryhmillä vaikka.
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

Alpo

• Ylläpitäjä
  • *
« Vastaus #69 : 13.03.2016, 13.36.56 »
Onko porukka vielä sitä mieltä, että chatti pitäisi poistaa? Poistan, jos enemmistö on sitä mieltä. Halukkaat voi tuon korvata sitten omilla tahoillaan vaikka jollain Whatsupp/Telegram -ryhmillä vaikka.
Nyt, kun matsikeskustelu on palannut takaisin topickeihin, lienee poistaminen turhaa.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

A.Di Maria

« Vastaus #70 : 13.03.2016, 14.23.06 »
Poistoon vaan.

chevycama

« Vastaus #71 : 10.07.2016, 23.21.15 »
Poistoon vaan.
Heh sehä on hyvä tossa mikä nyt o?  :o ;D

A.Di Maria

« Vastaus #72 : 10.09.2016, 18.08.11 »
Heh sehä on hyvä tossa mikä nyt o?  :o ;D
Niin kauan ku sitä seuraillu nii se paskan suoltaminen todellakin on hyvä siinä. Mutta matsien aikana noin puolet käyttäjistä sanoo asiansa sinne eikä ottelutopiikkeihin.

Jose

« Vastaus #73 : 10.09.2016, 22.26.32 »
Ette koske mun tsättiin saatana  >:( Se on varma se

Peruna

« Vastaus #74 : 25.09.2016, 16.08.27 »
Laskussa.

Kauden ensimmäiset kuusi topiccia kirjoittanut nimimerkki työnnetään bussin alle sillä sekunnilla kun yksi sisäpiiriläinen palaa sapattivapaaltaan. Enkä syyllistä kyseistä nimimerkkiä, vaan sitä ilmapiiriä joka tänne on muodostunut.
"I'm star-struck when I see Paul Scholes because you never see him. On the pitch you can't catch him. Off the pitch he disappears." - Luis Figo

Cristiano7

• 芬兰国家足球队
Foorumin taso
« Vastaus #75 : 25.09.2016, 16.49.49 »
Laskussa.

Kauden ensimmäiset kuusi topiccia kirjoittanut nimimerkki työnnetään bussin alle sillä sekunnilla kun yksi sisäpiiriläinen palaa sapattivapaaltaan. Enkä syyllistä kyseistä nimimerkkiä, vaan sitä ilmapiiriä joka tänne on muodostunut.
"Se olisi varmaan ollut topikissa jos ei olisi hätähousu"

Onko tässä nyt kyse tästä?

Itselläni ei ole mitään ongelmaa muutakuin se että topikit tehdään jo monta päivää ennen ottelua. Täällä on muitakin halukkaita eikä se keskustelu kovin kuumana käy seuraavasta pelistä vaan siitä edellisestä. (Villarreal) Myöskin noin aikaisin on ihan turha lähteä edes veikkailemaan mitään avauskokoonpanoja kun ei ole mitään hajua siitä joukkueesta joka kohtaa toisen. Tietysti kun kyse on elämää suuremmista peleistä kuten El Derbi Madrilenoista Lissabonissa ja Milanossa tai El Clasicoista, aikaiset topikit ovat suotaviakin, koska ottelun arvo on x100 verrattuna johonkin Las Palmasiin tai Manchester Cityyn.

Toki täällä on ilmapiiri aika tulinen ja vittuileva sekä epätasa-arvoinen, mutta ehkä yhteisillä säännöillä ja sopimuksilla saadaan rauha foorumille. Esim Las Palmas pysyy La Ligan omassa topikissa ja hienoja asioita topikissa eikä tule sotkemaan foorumin päätarkoitusta.
« Viimeksi muokattu: 25.09.2016, 16.52.58 kirjoittanut Cristiano7 »
21.07.2019, 18:30: jangsteri: ”Vitun paskan tärkee tulee tänne esittämään ja sanelemaan mitkä asiat tänne kuuluu ja mitkä ei. Pidä nyt vitun keravalainen paviaani se turpas kii äläkä esitä kaikkitietäväistä joka helvetin asiaan”

Chris

« Vastaus #76 : 25.09.2016, 19.40.41 »
Laskussa.

Pahoittelut, jos hieman jalkapalloakin suurempien syiden takia olen sapattia viettänyt. Aika paljon on juttuja mennyt ohi mitä chatissa on jauhettu enkä sen kummemmin ota kantaa bussin alle työntämisiin, jokaisella kun niistä on varmaan oma mielipiteensä. Sen mitä olen sapatin aikana ilmapiiriä seurannut niin turhan hyökkäävähän se ajoittain on ollut. Toki provoaminen nyt kuuluu forumeille, joten jos sitä ei kestä, onko oikeassa paikassa?

Topicien teosta sama toisen sisäpiiriläismulkku C7 kanssa. Tosin vastapainoksi iso peukku Sietelle joka on viime aikoina noita mukavasti tehnyt. :peukku_ylos:
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Alpo

• Ylläpitäjä
  • *
« Vastaus #77 : 25.09.2016, 20.20.48 »
Sen mitä olen sapatin aikana ilmapiiriä seurannut niin turhan hyökkäävähän se ajoittain on ollut. Toki provoaminen nyt kuuluu forumeille, joten jos sitä ei kestä, onko oikeassa paikassa?
Topicien teosta sama toisen sisäpiiriläismulkku C7 kanssa. Tosin vastapainoksi iso peukku Sietelle joka on viime aikoina noita mukavasti tehnyt. :peukku_ylos:
Provoaminen ja usean kirjoittajan (yhdenaikainen) hyökkäys on kaksi eri asiaa. Tämäkään foorumi ei ole pahan olon purkamiseen tarkoitettu.

Voisitte alkaa taas sopia noista topicien teosta. Näin on aiemminkin sovittu.

e. Kiusaamiselle on yhä nollatoleranssi.
« Viimeksi muokattu: 25.09.2016, 20.26.16 kirjoittanut Alpo »

Figuuri

« Vastaus #78 : 31.10.2016, 16.27.11 »
Foorumille :peukku_alas:
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.

Figuuri

« Vastaus #79 : 31.10.2016, 18.16.13 »

Vuoden bännit näille henkilöille.  >:(
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.