Kirjoittaja Aihe: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju  (Luettu 43111 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #60 : 06.01.2005, 10.09.19 »
Olen lähdössä myös. En muista kyllä milloin on se risteily.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re:Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #61 : 26.01.2005, 21.46.54 »
Jeesh. Tää risteily, ainakin meikäläisen osalta, tapahtuu 20 helmikuuta. Muilla tietoo omistaan?
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #62 : 27.01.2005, 07.41.48 »
Taitaa olla 19 päivä lauantaina meillä.

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #63 : 29.03.2008, 01.11.20 »
YLÖÖÖÖÖS! Tiistaina alkaa koeviikko. 2. vuos lukiossa menossa. Kokeina psyka 2 ja 3, äikkä 4 ja 8 sekä mantsa 3. 1 vapaapäivä.
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #64 : 29.03.2008, 13.30.29 »
3 koetta ollut jo, kaksi (neljästä mahdollisesta) ensi viikolla. :(

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #65 : 03.04.2008, 00.05.27 »
Psyka 3 ja äikkä 8 ollu. Molemmat mennyt ihan hyvin. Psyka 3 käsitteli aivoja ja neuropsykologiaa ja sensemmosta. Äikkä 8 vastattii kahteen tekstitaidon tehtävään, aikasemmin kurssilla 3 tekstitaitoon.

Huomenna tai siis nyt jo tänään vuorossa äikkä 4. Kyseessä argumentaation kurssi. Kokeesen pitäs olla luettuna myös kirja, joka on ollut sensuurin alasena tai sellaiseksi vaadittuna. Valitsin itselleni Kurt Vonnegutin: Teurastamo 5. Olen lukenut 20/188 sivua ja kokeen alkuun 12h ;D
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Dante

  • Viestejä: 602
  • Zidane <3
Re: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #66 : 03.04.2008, 13.16.11 »
4 koetta takana, 2 edessä. Vois mun puolesta loppua jo nytten.
¡Hala Madrid!

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #67 : 03.04.2008, 14.45.42 »
Yhden kokeen tein tänään ja seo li sitten siinä koko koeviikko. Omalle opiskelumotevaatiolle  :keskari:
Tänä vuonna vasta aloitin ja hyvin mahdollista, että neljään vuoteen venyy.
i Hala Madrid !

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #68 : 03.04.2008, 17.34.03 »
Äikkä 4. Joku 8 sanaselitystä, joihin piti ettiä esimerkki Preli -05:stä. Ja toinen tehtävä oli kirjottaa tekstitaidon vastaus lukemastaan kirjasta :D Kerkesin lukea 110 sivua, jonka jälkeen katoin selaten mitä sivulla tapahtu ja pääsin sivulle 150.

Valitsin tehtävistä seuraavan: Erittele kirjan keskeisiä teemoja. Tässä oli siis hyötöä jos oli käynyt 8 kurssin :), joten ei muuta kun miettimään 4-8 teemaa. Sodan järjettömyys, ihmisten piittaamattomuus, ihmishengen arvo jne. n. 210 sanaa tuli, vaikka 230-300 on suositus. No ihan sama, mutta suosittelen lukemaan Kurt Vonnegutin Teurastamo 5. Sarkastinen ja satiirinen kirja sodasta ja Dresdenin pommituksesta, vaikka ne ovat tavallaan sivuroolissa, mutta oikeastaan eivät :-\
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #69 : 03.04.2008, 18.35.09 »
Viimeinen koe (Hissa 4) oli eilen. Sain 3 koetta tänään. Päästötodistuksessa tulee olemaan komia 10 yhteiskuntaopissa, tämä varmistui neloskurssin 9:llä. (9, 10,10, 9 kurssijärjestyksessä). Pitkässä matikassakin meni hyvin kun 9-kurssissa sain 8, eli henk.koht. ennätys!

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #70 : 08.04.2008, 09.33.48 »
Tänään viimenen koe. Mantsa 3; Riskien maailma. En ole kerennyt vielä lukea yhtään, kun on hissan tehtäviä tarvinnu tehä. :keskari: Menenkin tästä lukemaan, klo 12 alkaa koe.
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Petri

  • Viestejä: 559
  • *REAL MADRID*
Re: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #71 : 08.04.2008, 20.22.23 »
Yhden kokeen tein tänään ja seo li sitten siinä koko koeviikko. Omalle opiskelumotevaatiolle  :keskari:
Tänä vuonna vasta aloitin ja hyvin mahdollista, että neljään vuoteen venyy.

Ei muuta kuin itseään niskasta kiinni ja kirjan eteen useammin.  :)
REAL MADRID

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #72 : 10.04.2008, 16.49.18 »
 :o menipä yllättävän hyvin! Psyka 2&3 tuli 8 ja 8+. Kaveri viel sano et 8+ nousee 9 ???

Äikkä 8 eli tekstitaidosta tuli yllättävin, 8½! Kokeessa siis piti vastat kahteen tekstitaidon tehtävään. Aiemmin kurssilla tehtiin kolme tekstitaidon vastausta ja niiden keskiarvo oli joku 7... Lisäksi 4 testiä mm. kongurenssit sun muut testattiin ( 4 eri testiä) ja niistä tuli 7 myös numeroksi, joten koetulos oli iloinen yllätys.

Mantsa3: Riskien maailma ei mennyt ihan niin hyvin. 6 kokeesta, mutta tuntialustuksesta 8 -->7 numeroks.

Huomenna saan viimesen kokeen eli äikkä4. 7-8 odotan. Toisin sanoen koeviikkon meni yllättävän mukavasti. Ei huonosti, mutta ei yhtä hyvin kuin 3. jakso, joka ollut paras lukiossa.

"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #73 : 12.05.2008, 17.44.43 »
Tänään pitää tehdä enkun aine. Perjantaihin mennessä pitää olla tehtynä 6 sivun essee, jotta saan maastokurssin, terveystiedon 6 sivun raportti + äikän essee " :peukku_ylos:"
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

pälle

  • Viestejä: 2359
Re: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #74 : 27.05.2008, 10.55.23 »
Tänään Ussa 2 koe. Aiemmat ruotsi, matsku ja enkku menneet ihan ok. Just sain valmiiks terveystiedon esitelmän (6 sivua) joka piti palauttaa 1½ viikkoa sitten 8)
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

pälle

  • Viestejä: 2359
Vs: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #75 : 24.09.2008, 17.47.18 »
Eilen alko 3. viimenen koeviikko ruotsin kokeella. Kokeena oli vuoden 2003 keskipitkän YO-vihko. Tuntu aika helpolta :peukku_ylos:

Tänään oli vuorossa mantsa 4 koe joka määrittelee 1/3 numerosta ja 2/3 tulee valtiotyöstä. No koe meni ihan perseelleen vaikka oli todella helppo. Ei vaan noi karttapaskat jaksanu kiinnostaa ees vähää alusta.

Huomenna vuorossa enkku (kirjotan vasta kevääl (kaikki))
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Vs: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #76 : 24.09.2008, 21.27.54 »
Kirjoituksista jäljellä suomi, yhteiskuntaoppi ja enkku tehty. Koeviikosta 1/3 mennyt, fyssa 7 tehty, pitkä matikka 10 ja äikkä 5 jäljellä. (Olen siis suomenruotsalainen).

La bestia

  • Viestejä: 217
Vs: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #77 : 27.09.2008, 18.38.37 »
Maanantaina olis espanjan koe johon vois kohta puolii alkaa harjottelee ;D
Se on  enemmän kuin peli!

Dante

  • Viestejä: 602
  • Zidane <3
Vs: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #78 : 27.09.2008, 19.14.19 »
Matikka 6, Fyssa 4 ja Kemma 3 takana. Yh 1 ja äikkä 4 vielä edessä...
¡Hala Madrid!

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Vs: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #79 : 14.11.2008, 14.23.04 »
YO:n tulokset tulivat:

Englanti (pitkä) 273p, L
Suomi (pitkä, toinen kotimainen) 271p. E
Yhteiskuntaoppi 28p, E

 :peukku_ylos: :tuoppi: