Kirjoittaja Aihe: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju  (Luettu 43105 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Vs: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #120 : 05.02.2009, 15.12.50 »
3. perkele
Siis teetkö lukion kolmessa vuodessa vai?

Itse koehan oli täysin perseestä. Käyn ruotsinkielistä lukiota, mutta kokeessa oli yksi vitun näytelmän saatanan käsikirjoitus, josta kaksi ekaa kappaletta oli saatana vielä norjaksi/tanskaksi!  :keskari:

Noh, ihan hyvin kirjoitin 1. ja 4. tehtävät, kun sain melkein kolme sivua. Kakkostehtävään en sitten jaksanut enää panostaa, joten siitä tuli vajaa kaksi sivua.

pälle

  • Viestejä: 2359
Vs: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #121 : 05.02.2009, 15.54.18 »
Käyn kolmessa vuodessaeli ns. vanhanaikasesti. Syy etten syksyllä kirjoittanut mitään oli etten jaksanut ilmoittautua ;D
Koe oli mielestäni melko helppo. Eiköhän pisteet oo siinä tavoitteessa 3-3-3, kun taas yhen hikkeneron mukaan koe oli vaikea ja odottaa että saa siitä 45pts eli n. 5-5-5 :D ???

ja täydet 6 tuntiahan siinä meni, kun prelissä aikaa kului vain 4½h ja pisteet oli 3-4-3
« Viimeksi muokattu: 05.02.2009, 16.01.21 kirjoittanut pälle »
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Edu

  • Viestejä: 1259
Vs: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #122 : 05.02.2009, 17.28.20 »
Oli kyllä aika kettumaisia tehtävänantoja. Varmaan meni itselläkin ykkönen ja kakkonen ohi aiheen jonkin verran. Vitonen sitten onnistui aika hyvin, joten siitä odotan vähän parempaa.

Veikataan 3, 4 ja 5. Esseestä sitten 50p ja E arvosanaksi  8)

(Joo, eiköhän sieltä se M tule tässä vaiheessa, ja varmaan pysyvästikin).

pälle

  • Viestejä: 2359
Vs: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #123 : 06.02.2009, 14.56.56 »
Lyhyen matskun prelistä 6pts = I :D :peukku_alas:
Onneksi kirjotan matskun ylimääräsenä.
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

pälle

  • Viestejä: 2359
Vs: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #124 : 09.02.2009, 10.24.00 »
NO VOI VITUN VITTU! Menihän ihan vituix ruotsin B:n kuuntelu :keskari:
1. Se oli liian hiljasella se saatanan paskastereot!!!
2. Koe oli helppo, mutta korvat oli tukossa limasta ja muutenkin olin väsynyt kun ei yöllä saanut unta... ei kokeesta johtuneesta jännityksestä vaan ihan yleisesti jostain johtui... varmaankin siitä tukkoisuudesta
3. Olin kaikinpuolin pettynyt. Keskittymiskyky missä pelas?! vaikka osa meni kyllä jo siihen ettei sitä piipitystä kuullut kunnolla :keskari:" :peukku_ylos:"
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Vs: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #125 : 09.02.2009, 15.04.28 »
Eikö teillä ole kuulokkeita kanssa? Meillä ainakin oli.
Ja ne kokeethan voi ottaa uusiksi syksyllä.

pälle

  • Viestejä: 2359
Vs: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #126 : 09.02.2009, 17.46.46 »
Ei meillä mitään kuulokkeita ole... :(
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Edu

  • Viestejä: 1259
Vs: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #127 : 09.02.2009, 21.42.54 »
No huh huh. En kyllä voi kuvitella YO-kuuntelua ilman kuulokkeita. Onhan se nyt jumalauta itsestäänselvyys, että jokainen saa kuulla tekstit suoraan korviinsa.

Itsellä ei mitään kuuntelua nyt ole, sillä englanti kirjoitettu lyhyenä jo syksyllä. Ei olisi kannattanut.

Äidinkielestä kuulee huomenna opettajan mielipiteen. Tänään kuitenkin saatiin laput, mitä olisi pitänyt vastata. Ei hyvältä näytä...

pälle

  • Viestejä: 2359
Vs: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #128 : 10.02.2009, 16.47.30 »
Tämän päiväinen enkun kuuntelu oli kieltämättä varsin helpon tuntuinen. Mitä nyt avoissa oli pari pahaa.. New delhiin ja imuri juttu menivät ihan ohi, mutta muuten onnistunut kun vain yhteen normiin joutui arvaamalla heittämään (ja se meni väärin).

Lienee turha suositella kaikkia vetämään pään täyteen laivalla :D, koska "ei se seiso kuitenkaan" jne ;D
E. OT... kaveri menee vielä risteilyn jälkeen sunnuntaina Opethin keikalle :D


E. 2. Penkkarihaalarista taitaa tulla realin peliasu 8) ja sit jotain ff2-foorumismeja" :peukku_ylos:"
« Viimeksi muokattu: 10.02.2009, 17.57.52 kirjoittanut pälle »
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Vs: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #129 : 10.02.2009, 21.16.20 »
Itsehän laitoitn Kuningas-tifon isona mahaan. Ja Realin logo jommassakummassa rinnassa.

pälle

  • Viestejä: 2359
Vs: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #130 : 10.02.2009, 21.24.56 »
Itsehän laitoitn Kuningas-tifon isona mahaan. Ja Realin logo jommassakummassa rinnassa.
:o :o miten sait kuninas-tifon tehtyä????
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

pälle

  • Viestejä: 2359
Vs: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #131 : 10.02.2009, 22.46.18 »
Selkään taidan laittaa nimeksi RÄPMIES  :D
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Vs: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #132 : 10.02.2009, 23.24.24 »
Kysyin asiasta FF2:lla, ja joku lähetti sen swf-tiedostona, eli vektorimuotona joten sitä voi nyt suurentaa ihan niin paljon kuin haluaa. Laitoin sitten telkkariin ja piirsin siitä läpi.

Ai niin, ja jos joku haluaa sen niin laittakaa mailiosoite tähän vain,

pälle

  • Viestejä: 2359
Vs: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #133 : 12.02.2009, 16.38.05 »
Penkkariajelu takanapäin... Ääni käheä, kun tuli huudeltua Jaaaari Litmanen! JARI LITMANEN! :) Lämpimänä pysyttiin kun oli lämmiikejuomia... mutta oli silti ikävä viima tulla Hämeenlinnantietä koululle ;D

----> nyt alottelemaan jatkoja varten :peukku_ylos: :tuoppi:

Onneks laiva lähtee huomenna vasta klo 17
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Vs: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #134 : 13.02.2009, 18.51.20 »
Haah! Tulinpa tänään laivalta!

Arpikudos

  • Viestejä: 222
Vs: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #135 : 13.02.2009, 22.59.12 »
Tänään oli wanhojen tanssit ja kunnialla mentiin läpi! Huomenna kauhea nollaus koeviikkoa varten.
''- Siinähän on oikein kirjaimellisesti perseet olalla!''
Tuomas Virkkunen

Edu

  • Viestejä: 1259
Vs: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #136 : 14.02.2009, 00.14.17 »
Mitäs muut sai alustavasti tekstitaidoista?

Itse nelosrivin, eli 4-4-4. Pelkään kyllä että ainakin yksi tippuu kolmoseen... E tähtäimessä, edelleen.

pälle

  • Viestejä: 2359
Vs: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #137 : 24.02.2009, 16.41.30 »
Tekstitaidon tulokset saan kait vissiin vasta torstaina, mutta tänään kävin kattomassa ruotsin ja enkun tuloksia. Ruotsin tulokset joku 40-49 :keskari: ja enkun joku 50-59 :keskari: en muista tarkkoja lukuja :peukku_ylos:

Joten laskenkin tästä kirjotusten kaikkien aineiden tavoitteet A:han " :peukku_ylos:" :keskari:
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

pälle

  • Viestejä: 2359
Vs: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #138 : 02.03.2009, 23.24.22 »
Tekstitaidosta 3-3-4 :peukku_ylos:
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Vs: Koeviikkoketju / yleinen kouluketju
« Vastaus #139 : 03.03.2009, 10.53.23 »
Kaveri kertoi saaneeni 4-4-3:set. Ihan tyytyväinen olin, koulussa kun harjoiteltiin niin tuli 4-3-3, eli pisteen parannus. ;)