Kirjoittaja Aihe: Televisio  (Luettu 65872 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
Re: Televisio
« Vastaus #140 : 04.09.2006, 15.56.55 »
Tällä hetkellä tuolta tv:stä pursuaa niin paljon p&"%kaa, että etukäteen en odota ihmeellisyyksiä...

Sama, tällä hetkellä telkkarista en seuraa oikeastaan muuta kuin futista, Lostia ja sitten tuota pakoa(mikäli siis on hyvä)
Sama  :peukku_ylos:
i Hala Madrid !

pälle

« Vastaus #141 : 04.09.2006, 16.47.37 »
Tällä hetkellä tuolta tv:stä pursuaa niin paljon p&"%kaa
Yhdyn tähän! Itellä tule katottua Lostia ja Simpsonit :peukku_ylos: jos joku erityisen hyvä jakso (melkeen kaikki kun on tullut jo nähtyä). Eikä mikään voita Avara luontoa jos tulee hyvä jakso. Saisivat kyllä laittaa jo toisen kerran uusintaan sen, mikäs se taas olikaa, se mis oli 6 osainen dokumentti Andien vuoristosta, näin vaan 1 tai 2 osaa.

Urheilun saralta oon kattonut lähes kaikkea futiksesta jääkiekkoon, mutta siitä pitää koittaa karsia jotain pois... (ei tietenkään futista jota tulee entistä enemmän nyt kun ostettiin canal+ kun karsintaottelut siirty sinne)
Niin ja ihmisille vinkiks, jos formula on tylsää tai muuten ihan perseestä ni kannattaa kattoa Road Racing vai vai mikä onkaan missä Mika Kallio kilpaa ajaa. On muuten pirun viihdyttävää.
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #142 : 04.09.2006, 18.08.55 »
CONAN O`BRIEN ainoa mitä katson aina kun pystyn...

http://www.nbc.com/Late_Night_with_Conan_O'Brien/travels/

sulle vähän lisää Counanii!!  :peukku_ylos:
« Viimeksi muokattu: 04.09.2006, 18.12.27 kirjoittanut The Future=Robinho »
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

sirkerkko

« Vastaus #143 : 04.09.2006, 19.42.15 »
Rooman ensimmäinen jakso vaikutti sen verran lupaavalta, että täytynee katsoa myös tulevaisuudessa.

Joni

• El Principe
« Vastaus #144 : 04.09.2006, 20.28.28 »
Päivitystä johonkin ikivanhaan viestiin:
- Lost
- Reno 911
- Late Night With CO'B
- Konttori
- Pelinaiset (riippuu maanantai-leffasta)
- Simpsonit
- South Park
- Sukuvika
- Kaikki mahdollinen futis ja jäkis

Ja tuota Pakoa on itselläkin tarkoitus alkaa katselemaan kiitos kaverin suosittelun ja myös Kovan onnen kundi vaikuttaa lupaavalta.

RONALDO

« Vastaus #145 : 04.09.2006, 20.56.48 »
- Pelinaiset

Ai niin pelinaiset unohdinkin kokonaan mainita, viime viikosta lähtien aloin katsomaan kun Tanya palasi  :)
Reno 911:tä tuli kanassa joskus katseltua, mutta yleensä en sitten vain "muistanut" katsoa.
Niin ja ensi viikollahan alkaakin sitten jo mestarien liiga!
Voisi muuten koostaa ihan listan noista ohjelmista.
-Lost
-Pelinaiset
-Futis
-Simpsonit
-South Park
Ja sitten sitä pakoa pitää alkaa tuijottamaan ;)
« Viimeksi muokattu: 10.09.2006, 11.31.02 kirjoittanut RONALDO »

Mágico Madrid

• Los Blancos
« Vastaus #146 : 04.09.2006, 21.07.21 »
Olipa hauska toi My Name Is Earl :peukku_ylos:

Pakoa odotellessa...

STRIKER

« Vastaus #147 : 04.09.2006, 23.17.19 »
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

RONALDO

« Vastaus #148 : 20.09.2006, 19.19.42 »
South Park alkaa taas tulemaan, neloselta uusin jaksoin kaiken lisäksi  :peukku_ylos:
Heti sarjan alusta olen seurannut kyseistä sarjaa ja koukkuun jäin, suosikkisarjojani ehdottomasti  :tuoppi:

pälle

« Vastaus #149 : 20.09.2006, 21.42.07 »
Yle 2 tulee tänään 22.55 dokumentti Metallicasta-Some kind of monster. Harmi et tulee noin myöhään, kaiken lisäks UK:lta tulee Cagliari-Livorno, joka on katsomisen arvonen vähintään Suazon takia ja 22 alkaa poolin peli, saas nähä onko Sami avauksessa..
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Mágico Madrid

• Los Blancos
« Vastaus #150 : 03.10.2006, 15.46.59 »
Oli pakko katsoa Urheilu-Chat, koska itse Tuomas Puha oli kertomassa PES6:sestä.. hän on tunnetusti Real Madrid- kannattaja.. puhui asiaa..  :peukku_ylos:

Hartikainen

• Oma teksti
« Vastaus #151 : 03.10.2006, 17.13.44 »
Oli pakko katsoa Urheilu-Chat, koska itse Tuomas Puha oli kertomassa PES6:sestä.. hän on tunnetusti Real Madrid- kannattaja.. puhui asiaa..  :peukku_ylos:

Mitäs Puha sano pessistä?
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

pälle

« Vastaus #152 : 04.10.2006, 20.46.09 »
käykö Matti Nykänen kerran viikossa UC:ssä? katoin sattumalta kun oli siellä ekan kerran (joskus 2 kuukauden sisäl). UC lupas et nykäne nähää siel n. kerran viikossa.

Mágico Madrid

• Los Blancos
« Vastaus #153 : 28.10.2006, 17.48.41 »
Entourange ehdottamasti paras sarja tällä hetkellä.. oon nähny kaikki kolme tuotantokautta ja loistava on! :peukku_ylos:

Hartikainen

• Oma teksti
« Vastaus #154 : 28.10.2006, 19.19.13 »
Entourange ehdottamasti paras sarja tällä hetkellä..

Ei paras mutta erittäin hyvä. Weeds ja Langalla myös todella hyviä ja tietenkin vanhan kunnon Oz unohtamatta Big Brotherii  ;)
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

Rizzie

« Vastaus #155 : 28.10.2006, 22.41.34 »
Entourange ehdottamasti paras sarja tällä hetkellä.. oon nähny kaikki kolme tuotantokautta ja loistava on! :peukku_ylos:

Sama paitsi että viimeisin jakso on vielä toistaiseksi näkemättä. Parasta mitä TV:stä tulee ehdottomasti!
"Cocaine is one hell of a drug"

Mágico Madrid

• Los Blancos
« Vastaus #156 : 26.02.2007, 18.31.52 »
Suosittelen jättämään katsomatta ensi tiistaina alkavan "Kadotettu"(Vanished), koska sarja lopetettiin U.S.A:ssa jo 7 jakson jälkeen. Yhteensä jaksoja tehtiin vain 13.. Maikkari hehkuttanut tätä sarjaa kohusarjaksi! Hyvää promoa  ;)

mikko29

« Vastaus #157 : 26.02.2007, 19.32.23 »
Suosittelen jättämään katsomatta ensi tiistaina alkavan "Kadotettu"(Vanished), koska sarja lopetettiin U.S.A:ssa jo 7 jakson jälkeen. Yhteensä jaksoja tehtiin vain 13.. Maikkari hehkuttanut tätä sarjaa kohusarjaksi! Hyvää promoa  ;)
No kyllä sen 13 jaksoa just jakso kattoa,miinuksena se että paistaa läpi ennenaikainen lopetus.
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

el Blanco

« Vastaus #158 : 30.03.2007, 12.31.38 »

On kyllä helvetin hyvä sarja, vaikka ensimmäisen kauden pari ekaa episodia olivatkin hieman arveluttavia. Suuri harmi, että sarja jäi nyt eilen tauolle Subilla kun toinen kausi loppui. Jatkuu kai sitten joskus kolmannen kauden jaksoin.

Draman ja Turtlen toilailuille :peukku_ylos:

Raul # 7

• El Capitan
« Vastaus #159 : 02.04.2007, 10.38.29 »
Entourage on kyllä ihan loistava, mut on niitä parempiakin sarjoja. Tällä hetkellä sellainen sarja kuin Heroes on ehkäpä suosikkini ainakin aika lähelle, tosin tulee ainoastaan Canal+:lla, mut ite oon nyt nähny kaikki tähän mennessä tulleet jaksot ja ainakin allekirjoittaneelle sarja maistuu, ja paljon. Tämän sarjakuvamaisesti toteutetun ohjelman(ei kuitenkaan piirretty tai mitään sellasta, ihan oikeet näyttelijät rooleissa) ideahan on siis se että ihan tavan tallaajat huomaavat yhtäkkiä omaavansa supervoimia ja sen jälkeen alkaakin tapahtua kaikenlaista hassua ja ei niin hassua(enempää en tohdi paljastaa, tulee muuten spoilattua). Idea voi näin karkeana kuulostaa erittäin lapselliselta ja naurettavan tyhmältä ja niin itsekin aluksi ajattelin, mutta sarjan pari ekaa jaksoa ku katoin, oli pakko alkaa kattoo ihan tosissaan ja nyt ihan koukussa.
Ja myös subilta tuleva My Name Is Earl (Kovanonnen kundi) kuuluu ehdottomiin suosikkeihin. Randy on vaan täysin pitelemätön ja uskomattoman hauska hahmo...
Ja tietysti Prison Breakia tulee seurattua ja ankarasti. Kaikki tähän mennessä tulleet jaksot nähty ja tänään tuleekin jo käsittääkseni kakkos kauden päätösjakso jenkeissä, ja tämän hetkisen sarjassa vallitsevan tilanteen pohjalta uskon että kolmas kausi on tulossa... Tosin en tiedä onko tuo kolmas kausi välttämättä niin hyvä idea sillä tällainen jättimenestys sarja saatta flopata aika pahasti jos sitä pitkitetään liikaa, kuten kävi esim. O.C:lle. Mutta toivotaan ettei näin käy, sillä mielestäni PB kuuluu ehdottomasti parhaisiin ikinä näkemiini sarjoihin.