Äänestys

Kenestä uusi Real Madridin valmentaja??

Ottmar Hitzfeld
Fabio Capello
Jose Mourinho
Rafael Benitez
Arsene Wenger
Guus Hiddink
Didier Deschamps
Paul Le Guen
Luis Felipe Scolari
Sven- Goran Eriksson
Ramon Lopez Caro
Gerard Houllier
muu, kuka?

Kirjoittaja Aihe: Kenestä uusi Real Madridin valmentaja??  (Luettu 5996 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Kenestä uusi Real Madridin valmentaja??
« : 11.12.2005, 00.47.19 »
Kenellä siis olisi tarpeaksi munaa Real Madridin valmentajan pallille, joka on varmaankin "tuulisin työpaikka" maailmassa??

Ei oteta Mursua mukaan, koska enemmistö äänestäisi häntä.  ;) Tuskin hän on palaamassa..  :'(

Hitzfeld:
Voitti Munchenissä UC mestaruuden sekä useita Saksan mestaruuksia.Olisikohan tämä saksalais valkku liian kova Realin tähdille ja meneekö hän Manchesteriin.. Siinäpä pari asiaa mietittäväksi.

Capello:
Juventuksessa voittoja on tullut perä perään, MUTTA  tulisikohan hän takaisin Madridiin..

Jose Mourinho:
Chelsea on valmis maksamaan hänelle varmasti uuden sopimuksen mikäli Real alkaisi hätyytellä häntä.

Rafael Benitez:
Itse en haluaisi häntä Realin perämiseen.. Hyvä puolena olisi, että hän varmasti suosisi espanjalasia. Myös hyvä puolena Madrid tausta.

Arsene Wenger:
Hyvin menestynyt Englannissa, mutta sumusaarten ulkopuolella ei ole menestystä tullut. Toisiko hän ranskalaisia myös Madridiin. En itse häntä haluisi.

Guus Hiddink:
Oli Realin valmentajana 1998, mutta vain seitsemän kuukautta. Voitti tuona aikan yhden Intercontiental mestaruuden. Menestynyt myös maajoukkueissa niin E-Korean peräsimessä sekä vei juuri Austraalian Saksan kisoihin.. Yksi minun suurista suosikeista

Didier Deschamps
Pelaaja, joka voitti kaiken mitä pelaaja voi voittaa.. Managerina koitti Monacossa, mutta potkittiin ulos. Olisi yllätys valinta.

Paul Le Guen
Voitti kolme Ranskan mestaruutta putkeen ja sai Lyonin myös menestymään Euroopassa. Minun suosikki, olisi myös todella suuri yllätys..

Luis Felipe Scolari
Voittanut Gremion perämisessä niin Brasilian mestaruuden, Brasilian cupin ja Libertadores(E-Amerikan CL) Menestynyt loistavasti myös maajoukkueissa.. MM-2002 mestaruus Brasilian kanssa ja Portugali pääsi hänen kanssa EM-2004 finaaliin, mutta hävisi Kreikalle.

Sven-Goran Eriksson
"Svennis" on valmetanut paljon Italiassa, mutta nykyään Englannin peräsimessä.. Potkut ovat tulossa kesällä mikäli Englanti ei voita Maailman mestaruutta.

Ramon Lopez Caro
Nosti Real Madridin B-joukkueen Espanjan toiseksi korkeimmalle sarjatasolle. Castilla on pelannut hyvin Segundassa. Caro sai tehtäväksi johtaa Realia Luxan potkujen jälkeen. Tuleva kevät kertoo hänen tulevaisuuden. Onko hän "uusi" Bosque vai García Rémon?

Gerard Houlier
Voitti Liverpoolissa triplan, mutta sai potkut. Siirtyi viime kesänä Lyoniin. Lyon on tällä kaudella jyränyt voitosta voittoon. Voitti myös RMA:n Champions Leaguessa..

Olisiko näiden ehdokkaiden lisäksi muita hyviä koutseja? Real Madrid odottaa uutta nostajaa, joka vie "meidät" uuteen nousuun ja takaisin niihin kuluisiin hyviin vanhoihin aikoihin..

Minä siis ottaisin Le Guenin, Scolarin tai Capellon, mutta onneksi en minä ole päättämässä näistä asioista. Peres tehköön oikean päätöksen..

" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
Re: Kenestä uusi Real Madridin valmentaja??
« Vastaus #1 : 11.12.2005, 00.52.07 »
Noh jos ei mursua ole niin, sitten Lopez Caro. Itse luotan häneen, ainaki sen perusteella mitä oon siitä kuullu.. Rankka työ ja tuplatreeni homma lisää vaa mun silmis sen suosiota  :peukku_ylos:

Future oon pettyn et laitoit toho Mourinhon koht tulee semmonen kommentti ett:
Rooney on paras ja ManU jyrää, Realin pelaajat on paskempii ku ManUn Mourinho on noit kaikkii 100000000 parempi ..
Nyt koetellaan arvata kenen suusta toi kommentti pääsee :D
i Hala Madrid !

Mágico Madrid

• Los Blancos
« Vastaus #2 : 11.12.2005, 00.56.23 »
Oliko tälläistä topicia jo??  ???

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #3 : 11.12.2005, 00.57.26 »
Oliko tälläistä topicia jo??  ???
Ei vissii ihan samanlaisii, mut eiköhän joku noist kommenteist tuu  :peukku_ylos:  >:D
i Hala Madrid !

HannuTouru

« Vastaus #4 : 11.12.2005, 01.05.35 »
Ei oteta Mursua mukaan, koska enemmistö äänestäisi häntä. 

:peukku_ylos:

Sori offtopic.  ;D  Itse äänestykseen otan kantaa myöhemmin.
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

robinho

• Rooney, C.Ronaldo and Becks for ever
« Vastaus #5 : 11.12.2005, 12.33.44 »
Kyllä ääni meni Jose-sedälle. Häntä parempa valmentajaa ei tällä hetkellä löydy. Myös Scolari olisi hyvä vaihtoehto. Capello en haluaisi takaisin Realiin, koska silloin Real ei pelaisi enää viihdyttävää jalkapalloa
Robinho, Beckham, Cicinho, Adriano, Ronaldinho, Rooney, Cristiano Ronaldo, Gerrard, Lampard, Terry, Robben, Casillas, Nedved, Kaka, Lucio, Vieira, Diego, Totti, Del Piero, Nesta, Ballack, Buffon, Zlatan, Shevchenko, Nistelrooy, Eremenko jr, Joaquin, Riquelme, Baptista, Adu, Messi

HannuTouru

« Vastaus #6 : 11.12.2005, 13.07.19 »
Annoin ääneni Lopez Carolle, koska en päässyt vielä selvyyteen siitä, kenet noista muista haluaisin.  ;D  Ja kaikki muistavat mistä Del Bosque aikanaan nousi..     niin että kun Caro nyt kuitenkin jonkun aikaa valmentaa, niin tulosten ollessa hyviä antaisin hänelle lisää aikaa.

Muista vaihtoehdoista taas Mourinho, Capello ja Benitez kuuluvat siihen kategoriaan jotka osaavat tehdä tulosta, mutta pelaavat liian puolustavaa peliä, jotta he sopisivat Real Madridin valmentajiksi.

Omat suosikkini löytyvät vaihtoehdoista Hiddink, Le Guen ja Scolari. Hyökkäysvoittoista jalkapalloa suosivia kaikki, ja osoittaneet osaavansa tehdä siinä sivussa myös tulosta.

Houllier ja Svennis ovat ne valmentajat jotka tyrmään heti. En pidä kummastakaan, enkä usko että kumpikaan heistä olisi Real Madridin arvoinen.

HannuTouru

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #8 : 11.12.2005, 18.51.56 »
http://www.realmadrid.dk/news/article/default.asp?newsid=7576
 :o

Olen hieman yllättynyt, mutta en pettynyt. Kyllä Arsenal pelaa ihan viihdyttävää futista niin eiköhän Wenger saa Realin pelaajia pelaamaa viel parempaa.
Annoin ääneni Lopez Carolle
:peukku_ylos:
i Hala Madrid !

luisfigo

« Vastaus #9 : 11.12.2005, 22.50.57 »
Ellen väärin muista niin eikös Hitzfeld johdattanut Borussia Dortmundinkin 1997 UCL voittoon :)

Siinä olisi varmaan riittävästi munaa valmentamaan Madridia, ja menestystäkin on tullut "ihan" kivasti.

Antaa Ramon Lopez Caron nyt ainakin yrittää, toivotaan tietty parasta.

Capellon aikainen AS Roma kyllä pelasi ihan kivaa peliä mun mielestä, mut en sit tiiä mitenkä Madridissa lähtis menemään.

Scolari olis poppamies myöskin, mut melko epätodennäköinen.

Guus Hiddink on saanut yrittää jo kerran eli tuskin saa toista tilaisuutta, mut mene ja tiedä
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

robinho

« Vastaus #10 : 12.12.2005, 16.03.33 »
Wengteriä ei tarvita, sillä se toisi Realiin paskoja ranskalaisia pelaajia
Robinho, Beckham, Cicinho, Adriano, Ronaldinho, Rooney, Cristiano Ronaldo, Gerrard, Lampard, Terry, Robben, Casillas, Nedved, Kaka, Lucio, Vieira, Diego, Totti, Del Piero, Nesta, Ballack, Buffon, Zlatan, Shevchenko, Nistelrooy, Eremenko jr, Joaquin, Riquelme, Baptista, Adu, Messi

HannuTouru

« Vastaus #11 : 12.12.2005, 16.05.44 »
Henry?

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #12 : 12.12.2005, 16.11.03 »
www.unitedweb.net ........
i Hala Madrid !

luisfigo

« Vastaus #13 : 12.12.2005, 16.40.46 »

HannuTouru

« Vastaus #14 : 12.12.2005, 17.08.48 »
www.unitedweb.net ........
"Uusin rekisteröitynyt käyttäjä on SeimiLutherKing"

Tuollainen teksti oli unitedwebin aloitussivulla ;D :keskari:

robinho

« Vastaus #15 : 12.12.2005, 21.41.20 »
Henry?

Henry on hyvä vain heikkoja joukkueita vastaan. Real tarvitsee pelaajia jotka eivät hyydy tärkeissä peleissä

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #16 : 13.12.2005, 15.45.20 »
"Uusin rekisteröitynyt käyttäjä on SeimiLutherKing"

Tuollainen teksti oli unitedwebin aloitussivulla ;D :keskari:
Olis kyl pitän arvata ;D  :keskari:
i Hala Madrid !

RONALDO

« Vastaus #17 : 13.12.2005, 20.20.52 »
Mun mielestä ei kukaan tosta listasta vaan se Allianssin viime kauden kohu valmentaja :) nimee vaan en muista....No ei vaan Annoin ääneni Mourinholle.

Mágico Madrid

• Los Blancos
« Vastaus #18 : 15.12.2005, 16.17.02 »
"Ranskalaislehti Le Parisienin mukaan Didier Deschampsia kaavaillaan Real Madridin uudeksi valmentajaksi. Lehden saamien tietojen mukaan seura on ollut yhteydessä ranskalaisluotsiin. Deschamps on yksi suosikeista, sillä hän ei ole sitoutunut mihinkään jätetyään Monacon aiemmin tällä kaudella. Deschampsin ohella Realin suosikkeja ovat myös Javier Irureta ja Victor Fernandez." Lähde: Nelonen

Mitä tohon sanois... Itse en välttämättä ottais Didiä, mutta joo.. Kukas tää Fernandez on??

luisfigo

« Vastaus #19 : 15.12.2005, 16.19.23 »
Perstuntuma sanois että Real Betisin valmentaja, en nyt mene varmaks sanomaan