Vapaa keskustelu > Vapaa keskustelu

Hattrickin otteluraportit

<< < (2/124) > >>

ronaldo_90:

--- Lainaus käyttäjältä: HannuTouru - 22.01.2006, 01.37.43 --- Pitänee kokeilla jotain muuta pelisysteemiä...

--- Lainaus päättyy ---
Mikä sulla nyt on ?
Koita 4-5-1 . Laitapakeille käskyt hyökkäävä, Keskikentän laiturit hyökkääviks ja joku 3 hyökkäävä ja 2 keskikenttää normaali. Itse koitin tolla hyökkäävä järjestelmällä ekan pelin. Ensin saattaa mennä pari peliä hukkaan kunnes kokemus 4-5-1:sellä on erinomainen. Mulla on ainakin kulkenut nyt ihan hyvin.

HannuTouru:

--- Lainaus käyttäjältä: ronaldo_90 - 23.01.2006, 16.58.18 ---
--- Lainaus käyttäjältä: HannuTouru - 22.01.2006, 01.37.43 --- Pitänee kokeilla jotain muuta pelisysteemiä...

--- Lainaus päättyy ---
Mikä sulla nyt on ?

--- Lainaus päättyy ---
No ihan perus 4-4-2 ilman mitään hienouksia on ollut käytössä, mutta juuri tuon 4-5-1 ajattelin pistää seuraavaan matsiin...  :peukku_ylos:

Kärsä:
3-5-2 on paras systeemi aluksi.. Ite pelaan nykyisin 4-3-3 ja treenaan kärkiä..  :peukku_ylos:

Petri P:

--- Lainaus käyttäjältä: Kärsä - 23.01.2006, 19.53.54 ---3-5-2 on paras systeemi aluksi.. Ite pelaan nykyisin 4-3-3 ja treenaan kärkiä..  :peukku_ylos:

--- Lainaus päättyy ---

Hyökkääjätreenarin kannattaisi ennemminkin käyttää 3-4-3 -taktiikkaa. Sillä saat jo paremman keskikentän, kunhan sijoittelet pelurit siten että siellä on vain yksi laituri ja kolme inneriä (toinen laituri lisähyökkääjäksi ja yksi puolustaja lisäkeskikenttäpelaajaksi)... IMHO 4-3-3 on vähän tuommoinen välimallin ratkaisu, varsinki jos käyttää molempia laitureita... terveisin noin kolme ja puoli kautta maalintekoa treenannut :)

RONALDO:
Kellä kaikilla on tänään ystävyysottelu? Mulla on ja just kun avasin Hattrickin niin sielähän oli peli käynnissä eka puoliaika on nyt pelattu ja peli 0-0, palloa olen hallinnut 70prosenttisesti.

Niin ja niillä joilla on peli tänään niin raporttia kehiin vaan  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta