Itsekin olen vähän kiinnostunut. Etsin tietoa monta tuntia päivässä, mutta kun pitäisi kirjoittaa omia ajatuksia foorumille, niin B:n äidinkieli hyppää esiin. Se on kyllä taito saada ajatukset kirjoitukseksi niin että siitä saa mielenkiintoista.
En tiedä Juhanan vaatimustasosta, mutta en todellakaan usko, että homma jäisi sinun kohdalla kiinni kirjoitustaidosta. Ja Juhana käsittääkseni hakee nimenomaan uutisten/otteluraporttien yms. kirjoittelijoita, joten noiden "omia ajatuksien" esilletuomisessa ei tarvitse olla mikään mestari. Kolumneissa yms. pitää sitten osata sitä puolta enempi, mutta nehän(kolumnit) ovatkin jo hoidossa El Blancon toimesta.
-------------------
Minusta se riittää, että osaa kirjoittaa selvää tekstiä ja selostaa suht koht puolueettomasti otteluiden tapahtumat.
Nimenomaan näin.
---------------
Blanco olisi myös hyvä hän tietää paljon Realista ja jalkapallosta muutenkin, Häntä ei vaan ole sivustolla näkynyt.
Kyllä hän täälä eilen oli
(blanco)siis
el blancohan jo kirjoittelee tänne tai olen ainakin hänen tekstejään lukenut... 
Kyllähän Blanco kirjoittelee tämän foorumin lisäksi myös tuonne Kolumnit-osioon laadukkaita kirjoituksiaan. Ei ole vaan vähään aikaan ilmestynyt uutta kirjoitusta...

------------------
Touru olisi kyllä hyvä valinta.
Joo voi olla pilkunviilausta ja pikkuseikkoihin takertumista, mutta eikös Juhana kuitenkin vasta "kartoita mielenkiintoa/halukkuutta"... Ja jos Juhana saa aikaan päätöksiä yhtä nopeasti kuin näiden sivustojen tonttulakki kyytiä joulujen jälkeen, niin mitään hätää tässä ei ole...

--------------
itse ehdotan robinhoa sivujen päivittäjäksi, asiallisia juttuja ja muutenkin mukavan oloinen herrasmies (olen selvinpäin ja täysin vakavissani) 
Juu, robinhon otteluraportteja olisi huikean mielenkiintoista lukea 
Repesin

----------------
Ja itse kannatan sitä, että HannuTouru ja Finale alkaisivat avustamaan Juhanaa. Molemmat kun osaavat kirjoittaa sopivan selkeästi ja myös seuraavat muitakin kuin vain kotimaisia medioita(ja sitä kautta pystyvät tarjoamaan paljon enemmän informaatiota).
------------
Mutta ottaa kuka tahansa homman vastaan niin hänelle suuri
Ja Juhanalle ei voi koskaan laittaa liian usein 
Niin sama kuin voi vaan olla.
Tässä tämä, ei mulla muuta.