Kirjoittaja Aihe: Formula 1  (Luettu 22820 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7164
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Formula 1
« : 10.03.2006, 22.12.57 »
Tänä viikonloppuna alkaa jälleen vormulat.. Kuinka suuri on tämän foorumien käyttäjien formula kiinnostus??

Minä itse seuraan lähes kaikki kisat, mikäli on mahdollista.. Oma suosikki on tietenkin "Räkä"..   ;D

Kauteen suosikkeina lähtevät Renault, BAR, Ferrari sekä McLaren.. Veikkaajat luottavat eniten Räikköseen..

Renault:  Alonso, Fisichella
McLaren:  Räikkönen, Montoya
Ferrari:  M.Schumacher, Massa
Toyota:  R. Schumacher, Trulli
Williams:  Webber, Rosberg
Honda:  Barrichello, Button
Red Bull:  Coulthard, Klien
BMW- Sauber:  Heidfeld, Villeneuve
Midland:  Monteiro, Albers
Toro Rosso: Liuzzi,  Speed
Super Aguri:  Sato, Ide

tummennetut ovat tulokkaita..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Formula 1
« Vastaus #1 : 10.03.2006, 22.19.55 »
Juu itte tulee kans seurattua Räkähän tietemkin suosikkini on  :peukku_ylos: ennakkosuosikit future sanoi eli Renault, BAR, Ferrari ja McLaren.
Ferrarin iskukyvystähän ei vielä oikeen kukaan tiedä kun eivät olleet testanneet muitten tallien kaa samaan aikaan.
Mukana tänä vuonnahan on kolme maailmanmestaria Michael Schumacher, Jack Villeneuve ja tuoreimpana Fernando Alonso.Mielenkiintoista nähdä mikä on Alonson ja Renaultin iskukyky?
Itse mielenkiinnolla seuraan miten Ruusperi ajaa, vaikka koko jätkää en siedäkkään mutta kiva nähä miten pärjää, psri pistettä saa korkeintaan tällä kaudella  ;)
Ennakkosuosikit ovat Alonso, Räikkönen, M.Schumacher ja J-P Montoya Buttonia en mestarisuosikkina pidä vaikka kova hän varmaan onkin tällä kaudella.
Toivottavasti "Räkä"voittaa sunnuntaina  :tuoppi:
« Viimeksi muokattu: 10.03.2006, 23.04.10 kirjoittanut RONALDO »

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7164
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Formula 1
« Vastaus #2 : 11.03.2006, 14.13.43 »
Tämän kauden ensimmäiset aikaajot on ajettu..
Kimin takaripustukset irtosivat ja irroitti samalla takasiiven. Eikä hän päässyt jatkaamaan aika-ajoa, joten hän aloittaa perältä..
 
 1. M. Schumacher    Ferrari
 2. Mass                Ferrari
 3. Button               BAR
 4. Alonso              Renault
 5. Montoya           McLaren
 6. Barrichello          BAR
 7. Webber            Williams
 8. Klien                  Red Bull
 9. Fisichella           Renault
10. Heidfeld           BMW
11. Villeneuve        BMW
12. Rosberg           Williams
13. Coulthard          Red Bull
14. Trulli                  Toyota
15. Liuzzi                 T. Rosso
16. Speed                T.Rosso
17. R.Schumacher    Toyota
18. Albers                MF1
19. Monteiro            MF1
20. Ide                     S.Aguri
21. Sato                   S.Aguri
22. Räikkönen          McLaren

Huomiset lähetysajat: 13.00 PreGame ja kisa 13.20
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Formula 1
« Vastaus #3 : 11.03.2006, 15.35.27 »
Kyllä mää luulen että Kimi pisteille nousee, kerrankin se lähti vikana ja voitti, taisi olla nimenomaan viime kaudella.Toivottavasti Mclaren ei huomena petä.

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Formula 1
« Vastaus #4 : 11.03.2006, 17.31.54 »
Kimin auto on ollut huolestuttava asia tän kauden alussa. Viime kaudellakin jos auto olisi hieman luotettavampi niin uskon, että mestaruus olisi tullut. Eli Kimiä 6 parhaan joukkoon  :peukku_ylos:
i Hala Madrid !

SantiagoBernabeu

  • Viestejä: 332
Re: Formula 1
« Vastaus #5 : 11.03.2006, 18.11.01 »
"bröm bröm"

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Formula 1
« Vastaus #6 : 11.03.2006, 21.33.51 »
Enpä mikään hirveä Formula-fanittaja ole, lähes aina katsonkin vain lähdön. Räkä kannustan, mutta ykkönen olisi Kovalainen. Pitää toivoa, että pääsisi ajamaan tällä kaudella... :peukku_ylos:
Pitää hieman leijua...oon pelannu Räikkösen kanssa jääkiekkoa ja syötin jopa Räikkösen maalin!  8) :D
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Formula 1
« Vastaus #7 : 11.03.2006, 21.34.40 »
Pitää hieman leijua...oon pelannu Räikkösen kanssa jääkiekkoa ja syötin jopa Räikkösen maalin!  8) :D

Missäs tollanen on tapahtunu?  :D

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Formula 1
« Vastaus #8 : 11.03.2006, 21.48.43 »
Pitää hieman leijua...oon pelannu Räikkösen kanssa jääkiekkoa ja syötin jopa Räikkösen maalin!  8) :D

Missäs tollanen on tapahtunu?  :D
Espoonlahdessa. Forumin jäähallissa. Silloin pelasin vielä jääkiekkoa, mutta en muista miksi Räikkönen oli meiän treeneissä. Oli juttua lehdessä televisiossa ym.  :P
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Formula 1
« Vastaus #9 : 11.03.2006, 21.50.05 »
Pitää hieman leijua...oon pelannu Räikkösen kanssa jääkiekkoa ja syötin jopa Räikkösen maalin!  8) :D

Missäs tollanen on tapahtunu?  :D
Espoonlahdessa. Forumin jäähallissa. Silloin pelasin vielä jääkiekkoa, mutta en muista miksi Räikkönen oli meiän treeneissä. Oli juttua lehdessä televisiossa ym.  :P

Eikun nyt mää muistan kun näytettiinn kun se oli jossain hokia pelaamassa  :P

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7164
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Formula 1
« Vastaus #10 : 12.03.2006, 15.15.22 »
1. Fernando Alonso       Renault   1.29.46,205
2. Michael Schumacher    Ferrari       + 1,246
3. Kimi Räikkönen        McLaren      + 19,360
4. Jenson Button         Honda        + 19,992
5. Juan Pablo Montoya    McLaren      + 37,048
6. Mark Webber           Williams     + 41,932
7. Nico Rosberg          Williams   + 1.03,043
8. Christian Klien       Red Bull   + 1.06,771
9. Felipe Massa          Ferrari    + 1.09,907
10. David Coulthard      Red Bull   + 1.15,541
11. Vitantonio Liuzzi    Toro Rosso + 1.25,997
12. Nick Heidfeld        BMW         + 1 kierr.
13. Scott Speed          Toro Rosso  + 1 kierr.
14. Ralf Schumacher      Toyota      + 1 kierr.
15. Rubens Barrichello   Honda       + 1 kierr.
16. Jarno Trulli         Toyota      + 1 kierr.
17. Tiago Monteiro       MF1         + 2 kierr.
18. Takuma Sato          Super Aguri + 4 kierr.
19. Jacques Villeneuve   BMW         keskeytti
20. Giancarlo Fisichella Renault     keskeytti
21. Yuji Ide             Super Aguri keskeytti
22. Christijan Albers    MF1         keskeytti

tuloslista Bahrainin GP:stä..

Räikkönen taisteli loistavasti, myös Rosberg ajoi hyvin..  :peukku_ylos: :peukku_ylos:
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Formula 1
« Vastaus #11 : 12.03.2006, 15.26.22 »
Siis aivan mahtavaa. Räikkönen semmosessa vireessä, että alta pois  :peukku_ylos:
i Hala Madrid !

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Formula 1
« Vastaus #12 : 12.03.2006, 20.45.05 »
Helvetin hieno nousu Räkältä  :peukku_ylos: Räikkönen nousi Suomalaisella sisulla kolmanneks  :peukku_ylos:

Roberto

  • Viestejä: 685
Re: Formula 1
« Vastaus #13 : 15.03.2006, 14.18.22 »
Helvetin hieno nousu Räkältä  :peukku_ylos: Räikkönen nousi Suomalaisella sisulla kolmanneks  :peukku_ylos:

Ja vastasyntyneet lapset palaavat äitiensä kohtuihin kun on niin kiinnostavaa...
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Formula 1
« Vastaus #14 : 19.03.2006, 10.56.40 »
Räikkönen keskeytti kärkikolmikko oli Fisichellla Alonso ja Button     :traktori: :traktori: brumm, brum

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Formula 1
« Vastaus #15 : 19.03.2006, 21.01.14 »
Katos Traktori jee  :traktori:  :traktori:  :traktori:
i Hala Madrid !

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7164
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Formula 1
« Vastaus #16 : 09.09.2006, 16.14.20 »
Räikkönen paalulle :peukku_ylos: :traktori:
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Formula 1
« Vastaus #17 : 09.09.2006, 16.17.00 »
Räikkönen paalulle :peukku_ylos: :traktori:

Huomena kisassa Räikkönen käy pikkasen ulkona ja hupskeikkaa Shumi nousee voittoon  ::) ;D
Kyllä on nyt se kääpiö(Todt)innoissaan kun kaksi ferrarikusia kolmen joukossa  ;)

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Formula 1
« Vastaus #18 : 09.09.2006, 21.33.24 »
Menee muuten mielenkiintoiseksi ensi kausi, kun Kovalainen ottaa Alonson paikan ja Alonso luultavasti Räikkösen, jos räkä siis menee Ferrarille. Paranee Suomalaisten voittomahdollisuudet erittäin paljon...
Huomena kisassa Räikkönen käy pikkasen ulkona ja hupskeikkaa Shumi nousee voittoon ::) ;D
Eihän se Räikkkönen useasti ulos aja, mutta Mersun kone pamahtaa... ::)

Ja lisättäköön vielä, että Formulat on erittäin tylsä kilpailu, lähdöt yleensä kyllä katon. Moto-gp taas on erittäin mielenkiintoista katsottavaa.  :peukku_ylos:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Formula 1
« Vastaus #19 : 09.09.2006, 21.43.58 »
Eihän se Räikkkönen useasti ulos aja, mutta Mersun kone pamahtaa... ::)

No ei tarkoitin lähinnä sitä että Kimi "vahingossa"kävisi ulkona että Shumi kerkiäisi Kimin ohitse.
Eli jos Kimin Ferrari sopimuksessa olisi sellainen pykälä että hänen pitäisi auttaa Shumia taistelussa maailmanmestaruudesta, tuskinpa nyt sentään mutta toisaalta en ihmettelisi jos noin olisi.
Kerran aijemminhan jo tällä kaudella noin tapahtui.