Kirjoittaja Aihe: Hienoja asioita  (Luettu 269384 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Cristiano7

• 芬兰国家足球队
Hienoja asioita
« Vastaus #1440 : 11.03.2019, 21.06.31 »
Hyvä päivä.

Aamulla rinteessä, illalla 21km hiihtäen.

Pitää myös suksia vittuun

-Juntti C7
21.07.2019, 18:30: jangsteri: ”Vitun paskan tärkee tulee tänne esittämään ja sanelemaan mitkä asiat tänne kuuluu ja mitkä ei. Pidä nyt vitun keravalainen paviaani se turpas kii äläkä esitä kaikkitietäväistä joka helvetin asiaan”

RM.Vantaa

• Vantaan Madrid edustaja!
Vs: Hienoja asioita
« Vastaus #1441 : 08.05.2019, 00.15.12 »
Liverpool.

Alpo

• Ylläpitäjä
  • *
« Vastaus #1442 : 13.06.2019, 21.51.33 »
Seuraavat 2 iltaa olen festarilla ja saan palkkaa siitä.

Paras työ ikinä.
« Viimeksi muokattu: 13.06.2019, 21.53.13 kirjoittanut Alpo »
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Alpo

• Ylläpitäjä
  • *
« Vastaus #1443 : 28.06.2019, 21.12.20 »
Seuraavat 2 iltaa olen festarilla ja saan palkkaa siitä.
Paras työ ikinä.
Ensi viikolla Viinijuhlilla ainakin 2 iltana. Ja ihana kovan treenin jälkeinen olo. <3
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Alpo

• Ylläpitäjä
  • *
« Vastaus #1444 : 17.09.2019, 18.25.34 »
Olen tehnyt nyt 6 treeniä, 4 päivään ja huomenna matkaan vanhempien luokse, jossa saan lettuja mansikkahillolla ja kermavaahdolla.  <3

Niin ja naisasiatkin on taas paremmin.
« Viimeksi muokattu: 17.09.2019, 18.27.24 kirjoittanut Alpo »

Chris

« Vastaus #1445 : 31.01.2020, 13.55.06 »
Reilu kaksi vuotta Maltalla ja maaliskuussa takaisin pysyvästi Suomeen  :peukku_ylos:
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Alpo

• Ylläpitäjä
  • *
« Vastaus #1446 : 31.01.2020, 20.25.14 »
Huomenna tulee Atletico-ystävä katsomaan mun luokse Derbyä ja illalla lähdetään viihteelle. :tuoppi:

Yläkulma

« Vastaus #1447 : 31.01.2020, 20.51.23 »
Huomenna tulee Atletico-ystävä katsomaan mun luokse Derbyä ja illalla lähdetään viihteelle. :tuoppi:

:peukku_ylos:

Valkoiset

« Vastaus #1448 : 15.07.2020, 02.46.08 »
Ajattelin torstaina kiinnittää kerrostalon alakertaan lapun, jossa kerron Real Madridin mestaruudesta ja että aion juhlia sitä yömyöhään. ”Tänään aion juoda viinaa ja juhlia mestaruutta” Nipottajat soitelkoon jeesukselle.

Figuuri

« Vastaus #1449 : 15.07.2020, 14.59.56 »
Ajattelin torstaina kiinnittää kerrostalon alakertaan lapun, jossa kerron Real Madridin mestaruudesta ja että aion juhlia sitä yömyöhään. ”Tänään aion juoda viinaa ja juhlia mestaruutta” Nipottajat soitelkoon jeesukselle.

No ainakin olet herrasmiesmäisesti ilmoittanut asiasta, joka on tämän päivän standardeilla hyvin jalo teko.  :peukku_ylos:

Satunnaiset juhlat kuuluvat elämään ja kerrostalossakin voi järjestää juhlat ihan vapaasti. Normaaleissa rajoissa tälläisistä juhlista ei pitäisi saada minkäänlaista varoitusta, etenkään jos asiasta on ilmoitettu etukäteen. Omat naapurit ovat välillä saaneet kuulla ihan spontaaneja tunteenpurkauksia, etenkin Ramosin historiallinen maali oli yhden sellaisen aiheuttaja.

https://youtu.be/jZ7eNj5GSao?t=502

snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.

Cristiano7

• 芬兰国家足球队
« Vastaus #1450 : 15.07.2020, 17.46.20 »
Älä nyt herranjumala lähde jinxaamaan. Käy vielä kylmät ja naapurisi kostautuu culeksi, joka pääsee ilkkumaan.
21.07.2019, 18:30: jangsteri: ”Vitun paskan tärkee tulee tänne esittämään ja sanelemaan mitkä asiat tänne kuuluu ja mitkä ei. Pidä nyt vitun keravalainen paviaani se turpas kii äläkä esitä kaikkitietäväistä joka helvetin asiaan”

Figuuri

« Vastaus #1451 : 10.08.2020, 22.34.17 »
Tulevan ex-moderaattori Redondon kirjoittama melankolian sävyttämä romaani. Kirjoituksesi oli tunteita herättävä ja pidin lukemastani, kiitos. :peukku_ylos:

http://www.realmadridfin.net/foorumi/index.php?topic=3454.0

Ymmärrän monilta osin varsin hyvin ja selkeästi mitä Redondo kirjoitti, sekä pystyn myös samaistumaan osaan fiiliksistä. Ei varmasti tule Redondolle, kuin myöskään muille foorumisteille yllätyksenä, että myös minulla Real Madridin kokonaiskuva on aiheuttanut suurta turhautumista ja heijastunut samalla kirjoituksiini. Seison kuitenkin kirjoitusteni takana, joissa olen kritisoinut seuraa ja Zidanea valmentajana. Olen tarkastellut asioita pidemmällä aikavälillä ja huomioinut myös statistiikan kaiken ohella, sekä pyrkinyt perustelemaan näkemykseni enemmän tai vähemmän puolueettoman kannan kautta. Olin joskus aktiivisempi kirjoittelija, mutta seura on toiminnallaan syönyt motivaatiota ja turhautuminen vienyt viimeisetkin energiat. Näin ollen pitänyt pidempiäkin taukoja niin Real Madridista kuin foorumistakin. Näin kliseisesti ilmaisten, joskus täytyy ottaa kaksi askelta taakse päästääkseen yhden eteenpäin. Joskus on vain huilattava ja ladattava akut.

Ps. Viinilasi muisteluille vielä erikseen, hienoja aikoja.  :peukku_ylos:
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.

Alpo

• Ylläpitäjä
  • *
« Vastaus #1452 : 02.10.2020, 19.39.54 »
Huh huh. Nyt oon tosiaan löytänyt niin hyvän naisen, että vetää lähes sanattomaksi. <3

Alpo

• Ylläpitäjä
  • *
« Vastaus #1453 : 16.10.2020, 18.48.46 »
Huh huh. Nyt oon tosiaan löytänyt niin hyvän naisen, että vetää lähes sanattomaksi. <3
Ja koko ajan paranee. Unelmieni nainen.  <3

Alpo

• Ylläpitäjä
  • *
« Vastaus #1454 : 30.07.2021, 15.40.47 »
Kuopiorock!! Ja yleensäkin festarit. :tuoppi:

Vitun korona meinasi tämänkin estää, muttei ehtinyt.