Tulevan ex-moderaattori Redondon kirjoittama melankolian sävyttämä romaani. Kirjoituksesi oli tunteita herättävä ja pidin lukemastani, kiitos.
http://www.realmadridfin.net/foorumi/index.php?topic=3454.0Ymmärrän monilta osin varsin hyvin ja selkeästi mitä Redondo kirjoitti, sekä pystyn myös samaistumaan osaan fiiliksistä. Ei varmasti tule Redondolle, kuin myöskään muille foorumisteille yllätyksenä, että myös minulla Real Madridin kokonaiskuva on aiheuttanut suurta turhautumista ja heijastunut samalla kirjoituksiini. Seison kuitenkin kirjoitusteni takana, joissa olen kritisoinut seuraa ja Zidanea valmentajana. Olen tarkastellut asioita pidemmällä aikavälillä ja huomioinut myös statistiikan kaiken ohella, sekä pyrkinyt perustelemaan näkemykseni enemmän tai vähemmän puolueettoman kannan kautta. Olin joskus aktiivisempi kirjoittelija, mutta seura on toiminnallaan syönyt motivaatiota ja turhautuminen vienyt viimeisetkin energiat. Näin ollen pitänyt pidempiäkin taukoja niin Real Madridista kuin foorumistakin. Näin kliseisesti ilmaisten, joskus täytyy ottaa kaksi askelta taakse päästääkseen yhden eteenpäin. Joskus on vain huilattava ja ladattava akut.
Ps. Viinilasi muisteluille vielä erikseen, hienoja aikoja.