Foorumin ohjenuorat - Kaikille käyttäjille luettavaksi
0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.
Lainaus käyttäjältä: pipita#20 - 31.10.2009, 15.13.26 FIFA 10 huikea peli! FM10 vielä huikeampi :sydän:! Kiistattomasti paras FM ikinä.
FIFA 10 huikea peli!
Torstai darra! ""
Alpo sit korkannu tänään Ei kai sitä nyt putkaan tarvii lentää jos krapula on ja luennoillaki jakso käydä vaikka olot oli mitä oli...
Lainaus käyttäjältä: Raul # 7 - 12.11.2009, 23.30.12Alpo sit korkannu tänään Ei kai sitä nyt putkaan tarvii lentää jos krapula on ja luennoillaki jakso käydä vaikka olot oli mitä oli...Olen varmaan kysynyt ennenkin mutta mitä opiskelet?Nimim. TKK:n luennoilla nukkuva
Maikka päästää mut fyssan 8 kurssista läpi vaikka kävin noin 3:lla tunnilla (ainoa ongelma on enää, etten osaa mitään ja pitäis lukee kokeeseen... Mutta ehkä mulle riittää se vitonenkin, kun saanhan mä kurssin muutenki ilmaseks;D)
Itse pääsin lukematta läpi kaksi vikaa kurssia, tosin arvosanat ja taidot olivat sen mukaiset, ja kirjoitukset meni senkin johdosta metsään. Kannattaa tehdä ne läksyt, ei sitä muuten opi...Pääsin silti opiskelemaan (juuri rajalla), nyt pitäisi vain taas alkaa opiskelemaan uusia asioita, mutta kun ei jaksa...