Täytyy kyllä myöntää, että Veikkausliigaa voisi ihan analyyttisemminkin seurata, mutta jotenkin suurin into on siitä jäänyt lähse aina jonnekin muualle. Ei sillä, V-liigaa katselee mielellään, mutta välttämättä en itse tunne kamalan hyvin joukkueiden avainpelaajia ja kokoonpanoja. Kaiken lisäksi suurinta innostusta tulevalla kaudella verottaa MM-kisat ja sitten myös inttiin lähtö.
Suurin kiehtovuus Suomi-futiksessa piileekin siinä, että on itse paikan päällä ja oppii tuntemaan pelaajia ja joukkueita omien kokemustensa kautta, hengittäen samaa ilmaa ja nähden kaiken livenä. Itsekin jos nykyisin asuisin Helsingissä, tulisi Klubin kausari varmasti hankittua. Täällä Mikkelissä pystyykin melkein aina pummaamaan vapaalippuja ja peleissä on aina mukava käydä.
Torstaina MP kävi Kuopiossa pelaamassa KuPSin Akatemiaa vastaan ja itse kun satuin olemaan kalakukkokaupungissa sukuloimassa niin ehdin toisen puoliajan nähdä. Oli kyllä mukavaa käydä pitkästä aikaa paikan päällä, sillä viimeisestä livenä nähnystä matsista on aikaa ainakin viisi kuukautta. Itse pelihän päättyi tasan 2-2 ja tulipa Keskarin katsomosta bongattua kuopiolaisen futiksen suuri legenda Olavi Rissanen.
Mut, mut... kohtahan se liiga alkaa... ja ekana tv-pelinä KTP-HJK