Kirjoittaja Aihe: Huhuja pelaaja-siirroista osa 4  (Luettu 273750 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Huhuja pelaaja-siirroista osa 4
« Vastaus #180 : 07.07.2006, 17.36.21 »
Lainaus
Meanwhile, Carnero confirmed talks with Real Madrid for B stars Roberto Soldado and Jose Manuel Jurado.

"We have already spoken with the representatives of the players and in the next days we will put ourselves in contact with Real Madrid," concluded Carnero.

jos kyse ei ole lainasopimuksesta niin minä revin pelihousuni..  >:D

Lainaus
New Real Madrid sports chief Predrag Mijatovic will oversee a major squad clearout.

Ivan Helguera, Thomas Gravesen, Carlos Diogo and Pablo Garcia are all expected to be put up for sale by new Real president Ramon Calderon.

Incoming Real coach Fabio Capello wants to hold onto Brazilian pair Ronaldo and Roberto Carlos, while he and Mijatovic will also consider a clearout of the club's B squad in the next two weeks.

hieman ehkä parempia uutisia, paitsi että Castillaa aiotaan "siivota".. Lyödäänkö vetoa, että Jurado, De la Red, Soldado ja Balboa ovat joissain muissa seuroissa kuin Real Madridissa ensi kaudella ja tuolloin saamme taas huomata, että Real Madrid kusee omien junioreidensa päälle.. No saadaan sentään Robben, JES!!  >:(
« Viimeksi muokattu: 07.07.2006, 17.42.12 kirjoittanut The Future=Robinho »
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

luisfigo

« Vastaus #181 : 08.07.2006, 09.34.59 »
Miks vitussa ZZ edes lopettaa, mies on edelleenkin kentän kuningas sen MM-kisat ovat osoittaneet. Uskon että ZZ tuo Ranskalle MM-kullan, vaikka muu joukkue ei italian tasoinen ehkä enää olekaan.

Tollanen tuli vaan Kakasta mieleen ::)

Sitten:

http://www.as.com/articulo/futbol/Objetivo/Cannavaro/Zambrotta/Emerson/dasftbA00/20060708dasdaiftb_23/Tes/
« Viimeksi muokattu: 08.07.2006, 09.40.40 kirjoittanut luisfigo »
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

mikko29

« Vastaus #182 : 08.07.2006, 14.16.32 »
http://www.marca.com/edicion/marca/futbol/1a_division/real_madrid/es/desarrollo/669246.html
Taas jotain Diarrasta..
http://www.marca.com/edicion/marca/futbol/1a_division/real_madrid/es/desarrollo/669266.html
Zambrotta,Emerson ja Cannavaro olisivat tulossa Marcan mukaan 15milj. eurolla.Pidän kauppaa aika varmana jos Juve nyt tippuu..

Tällainen olis ihan kiva:

Iker

Cici     Ramos  Cannavaro  Zambrotta

Emerson  Diarra     

Olisi sekoitus nuoruutta ja kokemusta, olisi aika kova ryhmitys sekä ylös-että alaspäin... >:D

Ja jatketaanpa sitten:

Joaquin   Raul/Baptista/Cassano  Robinho

Ronaldo

....tiiä sitten miten Capello aikoo peluuttaa.
« Viimeksi muokattu: 08.07.2006, 20.07.17 kirjoittanut mikko29 »
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Cicinho

« Vastaus #183 : 08.07.2006, 14.28.07 »
Saa nähdä suostuuko Roberto Carlos istumaan penkillä
"Minun joukkueeni ei ole ikinä ollut tuollaisessa narussa." KPV:n valmentaja Jarmo Korhonen ottelusta VPS:ää vastaan.

mikko29

« Vastaus #184 : 08.07.2006, 14.29.12 »
Zambrotta tai Carlos,aivan sama. Zambrotta parempi puolustuksessa mutta hyökkäyksessä taas toisinpäin.

Veikkaan että jos zambrotta tulee niin carlos lähtee seurasta,toivottavasti ei.
« Viimeksi muokattu: 08.07.2006, 20.05.19 kirjoittanut mikko29 »

Puskas

• Oma teksti
« Vastaus #185 : 08.07.2006, 20.31.42 »
Zambrotta ja erityisesti Cannavaro ovat tervetulleita, mutta Emerson on jo parhaat päivänsä nähnyt ja hänen tilalleen löytyy nuorempia ja parempia pelaajia.

La bestia

« Vastaus #186 : 08.07.2006, 22.31.34 »
eikö muka parempia ehdokkaita löydy kuin jotkut italialaiset sekunda pakit??........ (omamielipide kullakin)  ;)
Se on  enemmän kuin peli!

luisfigo

« Vastaus #187 : 09.07.2006, 08.37.33 »
eikö muka parempia ehdokkaita löydy kuin jotkut italialaiset sekunda pakit??........ (omamielipide kullakin)  ;)
Cannavaro ja Zambrotta on ainakin omasta mielestäni huippuluokkaa, mut mielipide kullakin. Toivottavasti tulevat Madridiin
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Roiss

• Look, Dem Voice Up
« Vastaus #188 : 09.07.2006, 10.33.43 »
Joo, Emersonia ei kiitos. Canna ja Zambrotta sitäkin mieluummin tänne. Carlos on kyllä niin diiva nykyään et se on heivattava vittuun ja nopeasti. Diarra sopis mainiosti keskikentän pohjalle ja Cesc tuomaan syvyyttä.

JooelN

• La salsa del fútbol
« Vastaus #189 : 09.07.2006, 12.58.43 »
Zambrotta voi pelata oikeaa laitaa, joten uskon RC:n pitävän paikkansa vasemalla laidalla. Cici voi joutua vielä odottelemaan paikkaansa avauksessa.

RONALDO

« Vastaus #190 : 09.07.2006, 14.06.37 »
Mun puolesta kyllä Zambrotta vois ottaa ton Carlosin paikan ja Cicin annettais jatkaa oikeana laitapakkina.
Cannavaro olis kyllä loistava osto, ja yhteistyö Ramosin kanssa voisi toimia erittäin hyvin.
eikö muka parempia ehdokkaita löydy kuin jotkut italialaiset sekunda pakit??

Nyt olis Campbell lähdössä Arsenalista että mitä jos iskettäis kiinni?  :P  :traktori:(vitsi)
« Viimeksi muokattu: 09.07.2006, 18.53.10 kirjoittanut RONALDO »

JooelN

• La salsa del fútbol
« Vastaus #191 : 09.07.2006, 18.43.16 »
Kyllä mä oon kanssa sen kannalla, että Cici olis parempi kaveri, kuin Carlos. Perustan vain omat epäilyni sille, että Capello sano haluavansa pitää kiinni Ronaldosta ja Roberto Carlosista.
Kyllä mä uskon, että Cici, Ramos, Zambrotta, Cannavaro ja Roberto Carlos on riittävä määrä hyviä pakkeja, joissa yhdistyy nuoruutta ja kokemusta, joten menköön Campbell mun puolseta jonnekin muualle.

mikko29

« Vastaus #192 : 09.07.2006, 19.08.51 »
Tuskin oikeaa laitaa(puolustuksessa) aiotaan vahvistaa,löytyy kuitenkin jo cici ja salgado.. Eli jos zambrotta tulee niin eiköhän hän vasemmalle puolelle mene,on toisaalta erittäin monipuolinen pelaaja.

Mielenkiintoista muuten seurata mitä c.ronaldon kanssa tehdään,oli pelin jälkeen antanut kommentin että haluaa pois englannista...(tämä pitäisi olla ihan fakta)

Italiassa saadaan päätös alkuviikosta joten odotan Realin julkistavan ensi viikolla ensimmäisen hankintansa..sitä odotellessa :peukku_ylos:

HannuTouru

« Vastaus #193 : 09.07.2006, 19.15.29 »
Jep, kyllä tässä finaali ja Italian sopuilujupakan päätökset lasketaan pois alta ennen kuin hankintoja aletaan tehdä. Toki taustalla varmasti tehdään työtä jo nyt, mutta ensimmäiset varsinaiset sopimusten julkistamiset tapahtunevat ensi viikon loppupuolella. Zambrottaa ja Cannavaroa odotellessa...  8) :peukku_ylos:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #194 : 09.07.2006, 21.17.12 »
Mielenkiintoista muuten seurata mitä c.ronaldon kanssa tehdään,oli pelin jälkeen antanut kommentin että haluaa pois englannista...(tämä pitäisi olla ihan fakta)

juu, ihan faktaa tuo.. Britit veti kyl helvetin ison herneen nenäänsä siitä Rooneyn punaisestakortista.. Alkoivat syyttämään C. Ronaldoa siitä, minä en ainakaan ymmärrä miten se oli C. Ronaldon syy.. Parempi Cristianon kannalta, jos hän vaihtaa seuraa..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

RONALDO

« Vastaus #195 : 09.07.2006, 21.59.42 »
Kiitän kyllä Britti faneja mikäli C.Ronaldo tulee.
Tosin onhan tuo kyllä helvetin tyhmää buuata Cristianolle joka ei vaikuttanut mitenkään Rooneyn punaseen.

Finale

« Vastaus #196 : 09.07.2006, 22.00.27 »
juu, ihan faktaa tuo.. Britit veti kyl helvetin ison herneen nenäänsä siitä Rooneyn punaisestakortista.. Alkoivat syyttämään C. Ronaldoa siitä, minä en ainakaan ymmärrä miten se oli C. Ronaldon syy.. Parempi Cristianon kannalta, jos hän vaihtaa seuraa..

Kyllähän Ronaldo pystyi aika hyvin juoksemaan noin 50 m päästä vähän provosoimaan Rooney :D mutta turha niitten brittien on siitä mitään porua nostaa. Rooneyhan on Cantonan jälkeen varmaan yksi sekopäisimpiä pelaajia koko maailmassa :keskari:

Ja seura siirrosta sen verran, että parempi vaihtaa seuraa kunhan kyseinen pelle ei ikinä pue päällensä valkoista pelipaitaa :keskari:. Kaverin taitavuus kiinnostaa kuin kilopaskaa eilisien pronssipeli sukelluksien jälkeen :keskari:.

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #197 : 09.07.2006, 22.59.37 »
Kävi aika pahasti ärsyttää ku buuattii C. Ronaldolle siitä, että joku läskipäinen downi kävi tönimään sitä.
i Hala Madrid !

Cicinho

« Vastaus #198 : 09.07.2006, 23.55.05 »
Parempi Cristiaano povessa ku kymmene Materazzia oksalla ;D
"Minun joukkueeni ei ole ikinä ollut tuollaisessa narussa." KPV:n valmentaja Jarmo Korhonen ottelusta VPS:ää vastaan.

JooelN

• La salsa del fútbol
« Vastaus #199 : 10.07.2006, 00.10.11 »
Harmittaa tuo Zizun juttu. Surullinen päätös hienon pelaajan uralle.