Vapaa keskustelu > Vapaa keskustelu

Jääkiekon MM-kisat

<< < (3/12) > >>

Royce:
 :o :o :o :o :o

MITÄÄÄÖ?

Se fintelligens-shitti on niistä paskin  ;D

häpeä kansalle, mitä ulkomaalaset ajatteleekaa ku kuulee noita tykistysbiisejä...   :peukku_alas:

biisien valintaan ja tekoon ois kyllä voitu panostaa VÄHÄN...  ???

Sewe:
No oliks toi M.Servon biisi sit hyvä, Tollast humppaa MM-kisoihin.....huh huh :peukku_alas:

tiia:

--- Lainaus käyttäjältä: Royce - 29.04.2003, 16.16.51 --- :o :o :o :o :o

MITÄÄÄÖ?

Se fintelligens-shitti on niistä paskin  ;D

häpeä kansalle, mitä ulkomaalaset ajatteleekaa ku kuulee noita tykistysbiisejä...   :peukku_alas:

biisien valintaan ja tekoon ois kyllä voitu panostaa VÄHÄN...  ???

--- Lainaus päättyy ---
kyllä toi biisi ihmeesti iskee, vaikka fintelligensin biisit onkin yleensä sitä joumänchicago -paskaa ;) voi johtua tästä mahtavasta kisafiiliksestä ;D

peikko:
En jaksa paljoa avautua, mutta ei tätä hypetystä kestä. Suomen pelejä tulee seurattua, mutta kyllä osaa vituttaa tämä jääkiekon asema suomessa. Noh ehkäpä tilanne parantuu suomessa, niinkuin on käynyt ruotsissa. Noi maalikarkelot kertovat kaiken. Mitä hemmetin järkeä on mm-kisoissa pelata tuollaisia pelejä. Kumpikaan joukkue ei siinä parastaan näyttänyt tai yrittänyt. Ei tuossa ole miltään kantilta katsottuna järkeä.

Vähennetään se joukkue määrä kuuteen, jotta saataisiin hieman mielenkiintoa kisoihin. Pelkkä sarja eikä mitään pudotuspelejä. Siinä niksit miten tehdään kisoista hieman siedettävät katsoa.

Sitten kun saataisiin tämä kauhea hypetys vielä loppumaan ja kääkkäkansa kiinnostumaan hieman jalkapallostakin. On se jääkiekko hieno laji ja sitä on todella mukava pelata itse, mutta ainakin minun mielenkiinto pilataan lopullisesti tällä tyylillä. Se täytyy vielä sanoa, että minä en ole FF antijääkiekko kerhossa mukana. Takana ja edessä on puuhailua kiekon parissa.

Avautuminen loppuu tähän ja ehkä jaksa kisoja seurata loppuunkin asti.

Juhana:
Olen peikon kanssa hyvin pitkältä samalla linjalla. En itseäni nyt miksikään anti-jääkiekkoihmiseksikään kutsuisi, mutta tämä MM-kisahypetys alkaa kyllä pikkuhiljaa olemaan jo sietämäntöntä...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta