Ei tarvi Nadalin paljon miettiä mikä on ensi viikon reenien aihe. Läpisyötöt Federerille 23-1. Ehkä vähän karkeasti sanottu, että Nadal hävisi pelkästään syöttöjen takia mutta sanompa kuitenkin.
Ei Rafaelkaan huono syöttäjä ole, ei vaan saanut tänään syöttöä kulkemaan.
Olen todella iloinen Federer voitti, ettei tarvitse kuulla sitä "Rafa, Rafa, Rafa"-hehkutusta. Nadalin erottaa muista tenniksen pelaajista karkeasti sanottuna vain Espanjalaisuus ja caprihousut. Kyllä sillä pukeutumisella saa tietysti "faneja", tosin nämä "fanit" kaikkoavat heti heikomman kauden jälkeen. Vituttaa
vaan nykyinen Nadalin ylistys, mihin törmää kaikkialla.