Kirjoittaja Aihe: Tennis  (Luettu 28351 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Tennis
« Vastaus #60 : 08.07.2007, 19.00.03 »
Näkyy muuten Viron kanavalta nuo Vormulat suorana. Tulee sieltä katottua, kun ei noita ylimääräiskanavia ole...
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Tennis
« Vastaus #61 : 08.07.2007, 19.03.37 »
Streamin kautta katselen. Federer käy pikkuisen kuumana "haukansilmä" järjestelmälle, kysyi tuomarilta mm. voiko koko systeemin laitaa kiinni ;D.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7164
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Tennis
« Vastaus #62 : 08.07.2007, 19.08.41 »
Nyt Rafalla ongelmia polven kanssa. Finaali ei saa ratketa näin..  >:(
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Tennis
« Vastaus #63 : 08.07.2007, 19.22.16 »
Pitää vielä vähän avautua. Maikkari näyttä siis Formulan palkintojen jaon ja lehdistötilaisuuden uusintana mieluummin kuin Wimbledonin finaalia suorana ::).

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Tennis
« Vastaus #64 : 08.07.2007, 19.26.28 »
Ja Nadal vei neljännen erän näytöstyyliin 5-2. Kolmesta ensimmäisestä erästä Nadal hävisi kaksi ja molemmat tiebreakissa lähinnä Federerin loistavien syöttöjen vuoksi. Toivottavasti Nadal jatkaa viimeisen erän samanlailla :peukku_ylos:.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7164
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Tennis
« Vastaus #65 : 08.07.2007, 19.32.47 »
Pitää vielä vähän avautua. Maikkari näyttä siis Formulan palkintojen jaon ja lehdistötilaisuuden uusintana mieluummin kuin Wimbledonin finaalia suorana ::).
Ja nyt näyttävät jonkun tusinasarjan..  ???
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Tennis
« Vastaus #66 : 08.07.2007, 20.01.52 »
Ei tarvi Nadalin paljon miettiä mikä on ensi viikon reenien aihe. Läpisyötöt Federerille 23-1. Ehkä vähän karkeasti sanottu, että Nadal hävisi pelkästään syöttöjen takia mutta sanompa kuitenkin.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7164
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Tennis
« Vastaus #67 : 08.07.2007, 20.04.40 »
Upea finaali ja parempi voitti tänään. Näyttää viideskin mestaruus koskettavan Rogeria, sille  :tuoppi: . Hedmanin sanoin: "Roger Federer on paras tennispelaaja, joka on maanpäällä nähty"  :peukku_ylos:

en olisi pistänyt pahaksi, jos mallorcalainen olisi voittanut..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Re: Tennis
« Vastaus #68 : 08.07.2007, 20.56.32 »
Ei tarvi Nadalin paljon miettiä mikä on ensi viikon reenien aihe. Läpisyötöt Federerille 23-1. Ehkä vähän karkeasti sanottu, että Nadal hävisi pelkästään syöttöjen takia mutta sanompa kuitenkin.
Ei Rafaelkaan huono syöttäjä ole, ei vaan saanut tänään syöttöä kulkemaan.

Olen todella iloinen Federer voitti, ettei tarvitse kuulla sitä "Rafa, Rafa, Rafa"-hehkutusta. Nadalin erottaa muista tenniksen pelaajista karkeasti sanottuna vain Espanjalaisuus ja caprihousut. Kyllä sillä pukeutumisella saa tietysti "faneja", tosin nämä "fanit" kaikkoavat heti heikomman kauden jälkeen. Vituttaa
vaan nykyinen Nadalin ylistys, mihin törmää kaikkialla.   
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Tennis
« Vastaus #69 : 08.07.2007, 21.24.50 »
Ei tarvi Nadalin paljon miettiä mikä on ensi viikon reenien aihe. Läpisyötöt Federerille 23-1. Ehkä vähän karkeasti sanottu, että Nadal hävisi pelkästään syöttöjen takia mutta sanompa kuitenkin.
Ei Rafaelkaan huono syöttäjä ole, ei vaan saanut tänään syöttöä kulkemaan.

Olen todella iloinen Federer voitti, ettei tarvitse kuulla sitä "Rafa, Rafa, Rafa"-hehkutusta. Nadalin erottaa muista tenniksen pelaajista karkeasti sanottuna vain Espanjalaisuus ja caprihousut. Kyllä sillä pukeutumisella saa tietysti "faneja", tosin nämä "fanit" kaikkoavat heti heikomman kauden jälkeen. Vituttaa
vaan nykyinen Nadalin ylistys, mihin törmää kaikkialla.   

Samaa mieltä. En myöskään ihmettele, ettei Rafa ole niitä suosituimpia reenikavereita. Piireistä kuuluu, että herra on aivan järjetön kusipää. Kun kattelee poikaa, niin en kyllä yhtään ihmettele. Veikkaisin, että päästä löytyy litroittain nestettä.

Federerille  :peukku_ylos:

Nadalille  :keskari:

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Tennis
« Vastaus #70 : 08.07.2007, 21.47.44 »
Rafan capri-housut ei kyllä saa kovenemaan mutta temperamenttisuus VAMOS huutoineen tekevät kyllä vaikutuksen.

Hehkuttaminenkin on vähän kumman puolelta asiaa katsoo. Onhan Nadal viimeisen päälle mediaseksikäs pelaaja mutta varsinkin nyt kun ruotsalainen kalsari designer oli päässyt paikan päälle todistamaan kuinka Federer pääsi tasoihin niin kyllä siinäkin on mehustelua riittänyt.

Ja Rafan egosta ei nyt kannata edes aloittaa keskustelua, kuuhun asti loistaa. Ja toiseksi Federer on yksinkertaisesti viimeisen päälle fiksu urheilija.

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Tennis
« Vastaus #71 : 08.07.2007, 23.22.48 »
Siis mistä helvetin persiasta te vedätte näitä johtopäätöksiä, että Rafa olisi kusipää? Mielestäni loistava ja karismaattinen urheilija. Kyllä tuollaisille urheilijoille voi jopa suoda hieman ylisuurta egoa, sillä he ovat kovan luokan ammattilaisia omine maneereineen. Sekä Federerille että Nadalille suuri :peukku_ylos:, vaikkei tennis allekirjoittanutta niin kauheasti kiinnostakaan.

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Re: Tennis
« Vastaus #72 : 10.09.2007, 13.58.25 »
Federer voitti neljännen perättäisen US Openin, niin kuin varmaan jokainen tänään urheilu-uutisia seurannut on huomannut. Ottelu jäi vähän heikko tasoiseksi ainakin siihen verrattuna mitä se oli voinut olla Hienoa oli kuitenkin huomata Djokovicin (20v) huima potentiaali. "Heikkoja" osa-alueita ei ole kuin lentolyönti-peli. Pystyi välillä pitämään Federeriä pilkkanaan. Tulee mieleen eräs Roger niminen kaveri noin viiden vuoden takaa.  ;)
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Tennis
« Vastaus #73 : 18.10.2007, 23.49.59 »
http://www.realmadrid.com/articulo/rma43594.htm

"Raúl was, and is, the best Spanish player ever."
Nadal se osaa olla oikeassa.  :peukku_ylos:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Tennis
« Vastaus #74 : 17.12.2007, 17.09.14 »
Torstaina Rafa Nadal kohtaa elämänsä tennisottelussa Iker Casillaksen. Odotettavissa lienee trilleri  tyyliin Turhapuro vs. Rahnasto  :peukku_ylos:

Ottelun tuotto lahjoitetaan malariapotilaille.
« Viimeksi muokattu: 17.12.2007, 17.13.18 kirjoittanut E-spel »
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Tennis
« Vastaus #75 : 17.12.2007, 17.20.11 »
Torstaina Rafa Nadal kohtaa elämänsä tennisottelussa Iker Casillaksen. Odotettavissa lienee trilleri  tyyliin Turhapuro vs. Rahnasto  :peukku_ylos:

Ja Casillas reväyttää kätensä ja Dudek pelaa Camp Noulla :peukku_ylos:

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Tennis
« Vastaus #76 : 17.12.2007, 17.21.33 »
Ja Casillas reväyttää kätensä ja Dudek pelaa Camp Noulla :peukku_ylos:
Nyt koko madridismo koputtelee puuta sormet veressä.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Tennis
« Vastaus #77 : 17.12.2007, 17.37.45 »
Torstai? Eivätkö ne voi odottaa pari päivää? No, tuskinpa siinä mikään loukkaantuminen tulee... ja jos tulee, niin onhan ne kädet vakuutettu parin miljoonan €:n edestä...

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Tennis
« Vastaus #78 : 21.12.2007, 09.27.31 »


Hauskaa näytti piisaavan hyvän asian puolesta.

Edu

  • Viestejä: 1259
Re: Tennis
« Vastaus #79 : 21.12.2007, 20.48.42 »
Mitenkäs itse ottelussa kävi? :D