Foorumin ohjenuorat - Kaikille käyttäjille luettavaksi
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Kirjoitteleekos Juhana yksineen sitten nuo kaikki uutiset ja mahdolliset raportit peleistä?
Jos nimesi on Jukka, niin miksi käytät täällä foorumilla tuollaista kokonimi yhdistelmää, joka ei kuitenkaan omasi ole?
Lainaus käyttäjältä: Principe - 07.08.2006, 19.10.54Jos nimesi on Jukka, niin miksi käytät täällä foorumilla tuollaista kokonimi yhdistelmää, joka ei kuitenkaan omasi ole? Hannu Touruhan on "legendaarinen" suomalainen valmentaja. Joten kaipa voin ihan yhtä hyvin pitää sitä nimimerkkinä kuin jos jollain muulla on esim. Ronaldo tai Raul7. Ja valmentaja Hannu Tourusta vielä sen verran, että en kyllä ole niitä suurimpia faneja, vaan pikemminkin tämän nimimerkin tein aikoinaan pilke silmäkulmassa. Tosin "tourupallo" on kyllä jo jonkinlainen käsite suomalaisessa jalkapalloilussa... pitkä ja perään, tiedättehän.
Ainakin minä avustan Juhanaa ja kirjoittelen vastaisuudessa silloin tällöin joitakin uutisia/peliraportteja.
Lainaus käyttäjältä: HannuTouru - 07.08.2006, 19.05.01Ainakin minä avustan Juhanaa ja kirjoittelen vastaisuudessa silloin tällöin joitakin uutisia/peliraportteja.
Tuli vaan mieleen, että tuohon kalenteriin voisi laittaa esim. liiga peli päivät punaisella UCL pelit sinisellä ja Dopa del Rey pelit vihreällä jne.
Onko kukaan muu huomannut, että vasta toisella muokkaus kerralla tulee tuo viestiä muokattu-ilmoitus viestin perään...
Milloinkas tuo otsikko teksti vaihtuu, ja minä saan sen palkinnon.. ?
Lainaus käyttäjältä: Principe - 27.08.2006, 14.16.52Milloinkas tuo otsikko teksti vaihtuu, ja minä saan sen palkinnon.. ? Äläs nyt, sulla on jo kilpailija.
Montas teit? Itse väsäsin päälle 4, aina vain hienoni...