Kirjoittaja Aihe: Sivun päivitykset  (Luettu 36528 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Juhana

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
Re: Sivun päivitykset
« Vastaus #20 : 06.08.2006, 21.15.13 »
Ei.
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

HannuTouru

« Vastaus #21 : 07.08.2006, 19.05.01 »
Kirjoitteleekos Juhana yksineen sitten nuo kaikki uutiset ja mahdolliset raportit peleistä?
Ainakin minä avustan Juhanaa ja kirjoittelen vastaisuudessa silloin tällöin joitakin uutisia/peliraportteja. Niin ja varjo nimimerkin edessä alkaa väistyä kun kirjoitan nuo ihan omalla nimellä(Jukka), mutta täällä foorumin puolella toki jatketaan HannuTourulla.  ;)

"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Principe

« Vastaus #22 : 07.08.2006, 19.10.54 »
Jos nimesi on Jukka, niin miksi käytät täällä foorumilla tuollaista kokonimi yhdistelmää, joka ei kuitenkaan omasi ole?

HannuTouru

« Vastaus #23 : 07.08.2006, 19.18.58 »
Jos nimesi on Jukka, niin miksi käytät täällä foorumilla tuollaista kokonimi yhdistelmää, joka ei kuitenkaan omasi ole?
Hannu Touruhan on "legendaarinen" suomalainen valmentaja. Joten kaipa voin ihan yhtä hyvin pitää sitä nimimerkkinä kuin jos jollain muulla on esim. Ronaldo tai Raul7.  ;)

Ja valmentaja Hannu Tourusta vielä sen verran, että en kyllä ole niitä suurimpia faneja, vaan pikemminkin tämän nimimerkin tein aikoinaan pilke silmäkulmassa. Tosin "tourupallo" on kyllä jo jonkinlainen käsite suomalaisessa jalkapalloilussa... pitkä ja perään, tiedättehän...  ;D
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Principe

« Vastaus #24 : 07.08.2006, 19.25.01 »
Hannu Touruhan on "legendaarinen" suomalainen valmentaja. Joten kaipa voin ihan yhtä hyvin pitää sitä nimimerkkinä kuin jos jollain muulla on esim. Ronaldo tai Raul7.  ;)

Ja valmentaja Hannu Tourusta vielä sen verran, että en kyllä ole niitä suurimpia faneja, vaan pikemminkin tämän nimimerkin tein aikoinaan pilke silmäkulmassa. Tosin "tourupallo" on kyllä jo jonkinlainen käsite suomalaisessa jalkapalloilussa... pitkä ja perään, tiedättehän.
No en ole kuullutkaan ennen Hannu Tourusta, varmaan johtuu nuorestä iästäni. Ajattalinkin jo, että onpa siinä kaverilla harvinaisen omalaatuinen nimi..  :D

RONALDO

« Vastaus #25 : 07.08.2006, 20.27.15 »
Ainakin minä avustan Juhanaa ja kirjoittelen vastaisuudessa silloin tällöin joitakin uutisia/peliraportteja.

:peukku_ylos:

Principe

« Vastaus #26 : 07.08.2006, 21.28.00 »
Ainakin minä avustan Juhanaa ja kirjoittelen vastaisuudessa silloin tällöin joitakin uutisia/peliraportteja.

:peukku_ylos:
Huomasin tässä, näin ohi mennen, että kun avasin Opera 9.0:n, niin näytön oikeaan laitaan tuli viesti: New message in RealMadridFIN.net. Tulin tänne ja etusivulla Jukka pistäny uutta viestiä...

Joo, mutta hyvin on Jukka kirjoitellut, samoin Juhana. Toivotaan, että uutiset pysyvät jatkossakin "tuoreina" ja ajantasalla.

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #27 : 07.08.2006, 21.33.17 »
hyvä jukkis!! :P
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Juhana

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
« Vastaus #28 : 07.08.2006, 23.55.24 »
Juup. Ja tarkoitus olisi myös, ettei Jukka jäisi ainoaksi avustajaksi. Katselen tässä nyt lisää, ehkä huomenissa jos kerkeän.

Näyttää myöskin etusivu hajonneen tuosta ala-osasta, mutta korjailen sitäkin huomenna jahka herään.

Cicinho

« Vastaus #29 : 11.08.2006, 17.16.14 »
Tuli vaan mieleen, että tuohon kalenteriin voisi laittaa esim. liiga peli päivät punaisella UCL pelit sinisellä ja Dopa del Rey pelit vihreällä jne. ;)
"Minun joukkueeni ei ole ikinä ollut tuollaisessa narussa." KPV:n valmentaja Jarmo Korhonen ottelusta VPS:ää vastaan.

« Vastaus #30 : 14.08.2006, 16.05.25 »
Tuli vaan mieleen, että tuohon kalenteriin voisi laittaa esim. liiga peli päivät punaisella UCL pelit sinisellä ja Dopa del Rey pelit vihreällä jne. ;)

Ei lainkaan huonompi idea, kannatetaan!

Principe

« Vastaus #31 : 14.08.2006, 19.04.37 »
Onko kukaan muu huomannut, että vasta toisella muokkaus kerralla tulee tuo viestiä muokattu-ilmoitus viestin perään...

Pikku yksityiskohta siis vain. Ja tämäkin teksti on muokattu tähän.

Juhana

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
« Vastaus #32 : 14.08.2006, 19.43.53 »
Onko kukaan muu huomannut, että vasta toisella muokkaus kerralla tulee tuo viestiä muokattu-ilmoitus viestin perään...

Tuo tulee käsittääkseni vasta pari minuuttia viestin lähettämisen jälkeen tuo ilmoitus, eli siinä on hetki aikaa editoida "vapaasti". Eli kirjoitusvirheitten korjaus ja pienet lisäykset eivät vielä tuota muokattu-tekstiä aiheuta.

Principe

« Vastaus #33 : 27.08.2006, 14.16.52 »
Milloinkas tuo otsikko teksti vaihtuu, ja minä saan sen palkinnon.. ?  ;)

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #34 : 28.08.2006, 22.50.15 »
Olisi kiva jos tota pelaaja osiota päivitettäisiin, mutta veikkaanpa, että Jukka ja Juhana päivittävät vasta siirtoikkunan sulkeudettua ?
i Hala Madrid !

« Vastaus #35 : 02.09.2006, 12.39.17 »

Äläs nyt, sulla on jo kilpailija.  ;)

Principe

« Vastaus #36 : 02.09.2006, 18.48.11 »

Äläs nyt, sulla on jo kilpailija.  ;)
:o Montas teit? Itse väsäsin päälle 4, aina vain hienoni...  ;)

« Vastaus #37 : 16.09.2006, 13.17.33 »
:o Montas teit? Itse väsäsin päälle 4, aina vain hienoni...  ;)

Ihan yhden vaan pistin matkaan. Juhana ei tosin kommentoinut sähköpostia
millään tavoin, voipi olla että tiedosto löysi tiensä trashcanin uumeniin...?  8)

Sami

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
« Vastaus #38 : 17.09.2006, 21.03.10 »
Juhanalla on tunnetusti laaja trashcan.  :D

Cicinho

« Vastaus #39 : 17.09.2006, 21.12.00 »
Kai tota etusivua viellä päivitetään. Tuli vaan mieleen kun viime viestistä on jo yli kuukausi(olette varmasti kiireisiä).
"Minun joukkueeni ei ole ikinä ollut tuollaisessa narussa." KPV:n valmentaja Jarmo Korhonen ottelusta VPS:ää vastaan.