Kirjoittaja Aihe: Opiskelu  (Luettu 2335 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Raul # 7

• El Capitan
Opiskelu
« : 10.05.2007, 14.08.51 »
En tällasta topickia tuolta ainakaan ollut löytävinäni, ja siis sitä meinasin käsitellä, et missä opiskellaan tai minne ollaan hakemassa.

Ite tässä paraikaa pitäis jaksaa lueskella pääsykokeisiin ja Helsingin kauppakorkeakouluun oon pyrkimässä. Ja näillä lukemisilla kyllä myös jää pyrkimykseks  ;D Kauppakorkeen hauissa laitoin myös Tampereen ja Kuopion vaihtoehdoiks.
Toinen paikka mihin haen on Jyväskylän yliopiston taloustieteisiin ja sinne on tuo pääseminen hieman jo helpompaa, mutta ahkerasti sitä tässä pitää sinneki lueskella jos sisään tosissaan meinaa päästä.
Kaupalliset alat ja erityisesti markkinointi siis kiinnostaa.

mikko29

Re: Opiskelu
« Vastaus #1 : 10.05.2007, 16.00.13 »
Toinen paikka mihin haen on Jyväskylän yliopiston taloustieteisiin
Sitten siellä olisi jo ainakin kaksi foorumistia ::)
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Leaó Cisc

« Vastaus #2 : 10.05.2007, 18.41.46 »
Kuopiossa ei opetuksen taso liene lähelläkään Helsingin kauppista, mutta jos Kuopioon satut pääsemään niin tervetuloa kaupunkiin :peukku_ylos:

Raul # 7

• El Capitan
« Vastaus #3 : 11.05.2007, 08.26.07 »
Toinen paikka mihin haen on Jyväskylän yliopiston taloustieteisiin
Sitten siellä olisi jo ainakin kaksi foorumistia ::)
Mikä mahtaa olla pääaineena??

Kuopiossa ei opetuksen taso liene lähelläkään Helsingin kauppista, mutta jos Kuopioon satut pääsemään niin tervetuloa kaupunkiin :peukku_ylos:

Joo voi olla, mut se onki vasta kolmas hakutoive, ja laittelin vähän sillä perusteella noita hakuja, et futista vois pelata ja ku Kuopio on muutenki aika tuttu paikka Savon sydämessä ;D ja iteki ku oon syntyjäni savolainen ni ei ois paha rasti tulla Kuopioonkaan

mikko29

« Vastaus #4 : 11.05.2007, 19.20.30 »
Mikä mahtaa olla pääaineena??
Johtaminen, tosin varmistusta joutuu vielä odottelemaan tovin (vasta eka vuosi takana ja pääaine valitaan ekan vuoden jälkeen).
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Puuportti

« Vastaus #5 : 11.05.2007, 19.37.17 »
itse haen Turun kauppakorkeaan, muina vaihtoehtoina Tampereen ja Oulun vastaavat  :D ja myös itelläni on tuo lukeminen vähän turhan vaiheessa...  :P

luisfigo

« Vastaus #6 : 06.08.2007, 23.48.19 »
Parin viikon päästä alkaa mansessa TAMK:ssa Auto-ja työkone insinöörin opinnot, kirjat muuttuu Herwoodiin ku muijakin menee TTY:lle lukemaan tuotantotaloutta
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Aslakki

• Valitut
« Vastaus #7 : 07.08.2007, 17.56.47 »
Herwoodille :peukku_ylos:

luisfigo

« Vastaus #8 : 23.08.2007, 13.59.29 »
Alkumetri pippaloihin tänään manseen, onko joku muu tulossa?
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer