Kirjoittaja Aihe: Marca Guia de la Liga 07  (Luettu 4208 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
Re: Marca Guia de la Liga 07
« Vastaus #20 : 24.08.2006, 18.14.14 »
Itselläni ei ole hirveätä kiinnostusta kirjoittaa tuolle ff2 ja varsinkin Rma topicille, koska ei oikein jaksaisi kirjoittaa samaa viestiä 2 kertaan.
i Hala Madrid !

elconejo

« Vastaus #21 : 25.08.2006, 10.14.14 »
Niin, Barçahan on mulle se ykkösjuttu. Mutta sikäli olen kai vähän poikkeuksellinen, että aika usein eurokentillä toivon Real Madridille kaikkea hyvää, kunhan eivät omaa suosikkiani päihitä...

Mitä tulee täällä käytävään keskusteluun, on luonnollista, että kaikki RMA-fanit eivät ole kaikista asioista samaa mieltä. Mutta kyllä keskustelu silti on erilaista, jos myös kilpailevien joukkueiden fanit ovat siinä mukana. Tätä foorumia en ole liiemmälti seurannut... aikoinaan rekisteröidyin tänne, kun FF oli taas kerran nurin... ajattelin, että tästä olisi voinut tulla foorumin laajemmallekin keskustelulle espanjalaisesta jalkapallosta. Niin ei kuitenkaan käynyt, niin kuin kaikki tiedämme.

Syy siihen, miksi toivoisin RMA-keskustelua myös vaikka sitten FF2:lle, missä espanjalaisesta fudiksesta muuten tälä hetkellä suomeksi kesksutellaan, on kai lähinnä se, että RMA:n kausitopikista olen tottunut lukemaan näppärästi Barçan pahimman kotimaisen (siis heille, ei minulle) kilpailijan asioista. Tältä foorumiltakin tuota tietoa tietysti saisi, mutta ei tänne silti jostain syystä tule turhan usein eksyttyä. Pääasiallinen syy taitaa olla siinä, että keskustelu on jakautunut niin monen topikin alle, että sitä tuntu olevan "liikaa" ja olennaisen löytäminen tuntuu hankalalta.

Silti, jos tilanne jatkuu nykyisellään, varmasti kauden aikana sitten täälläkin käyn vähän useammin, ja joskus jotain kirjoitankin. Erityisesti sen takia, että täällä voi odottaa käytävän keskustelua myös Castillan peleistä...

Mutta koko jutun punainen lanka on se, että minusta olisi hyvä, jos espanjalaisesta jalkapallosta keskusteltaisiin yhdessä paikassa, mistä sitä olisi helppo seurata. Sillä, mikä se paikka on, ei minulle ole mitään merkitystä. Tällä hetkellä sitä käydään lähinnä täällä RMA:n osalta ja FF2:lla muilta osin, joten siksi olen teikäläisiäkin yrittänyt FF2:lle houkutella. Millään tavalla tarkoitukseni ei kuitenkaan ollut po. foorumia mainostaa, enkä edes ymmärrä miksi mainostaisin sitä, tai mitään muutakaan keskustelualuetta. Jos tarkkoja ollaan, niin itse wanhana netin käyttäjänä ( lukisin mieluiten newssejä, mutta se taitaa olla tänä päivänä liikaa vaadittu.

Roiss

• Look, Dem Voice Up
« Vastaus #22 : 09.09.2006, 10.28.56 »
Jeesh osittain tullu pyörrettyä sanansa, on ff2:sella jo noita juttuja seurannu jokusen viikon tiiviisti, mut jää kyllä maajoukkueosioon ja veikkausliigaan. Noi kansainvälisten sarjojen keskustelut kun jotenki on sekavasti sijoitettuina noi topikit eikä mihinkään keskusteluaiheeseen muodostu suurempaa kokonaisuutta.

rm

« Vastaus #23 : 26.06.2007, 12.06.29 »
Jäikö kellä hyllyyn Guia de La Liga 07? Mielelläni ostaisin ihelleni - jäi oma lupauksista huolimatta saamatta.
Vanhahan se jo on, mutta se puuttuu miulta ja mielelläni otan vinkit tänne... gracias!

STRIKER

« Vastaus #24 : 30.08.2007, 15.07.48 »
Onkos jollain tietoa onko tällainen tilaus jossain viritteillä täksi kaudeksi? Tai myydäänkö tätä jossain päin pk- seutua kaupassa? Itse ainakin olisin heti valmis ostamaan, viime vuoden julkaisu ainakin oli aivan mainio.   :peukku_ylos:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-