RealMadridFIN::foorum

Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: Arakorn - 26.03.2008, 13.24.19

Otsikko: Osaatko espanjaa?
Kirjoitti: Arakorn - 26.03.2008, 13.24.19
Mietin vain että kuinka moni meistä osaa espanjaa. Se olisi kyllä aika kiva kyky Realin seuraamiseen, Marcan uutisten lukemisesta espanjalaisten striimien katsomiseen.

Ja voisiko joku sanoa mitä tässä Marcan jutussa lukee? http://www.marca.com/edicion/marca/futbol/1a_division/real_madrid/es/desarrollo/1103583.html :D
Otsikko: Re: Osaatko espanjaa?
Kirjoitti: STRIKER - 26.03.2008, 14.40.04
Ja voisiko joku sanoa mitä tässä Marcan jutussa lukee? http://www.marca.com/edicion/marca/futbol/1a_division/real_madrid/es/desarrollo/1103583.html :D
Jos hän lähtee Getafesta, niin hän saapuu takaisin Madridiin. Jonkun verran osaan, esimerkiksi Marcan juttuja pystyn ymmärrettävästi lukemaan.  :peukku_ylos: Tällainen topikki taitaa muuten jossain jo olla.
Otsikko: Re: Osaatko espanjaa?
Kirjoitti: Raulisti - 26.03.2008, 14.45.28
http://babelfish.altavista.com/

Siinä on kaikille espanjattomille (eli myös minulle) osoite. Tulee ihan suhteellisen ymmärettävää tekstiä. Parasta on nimille nauraminen :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Osaatko espanjaa?
Kirjoitti: Arakorn - 26.03.2008, 14.47.41
Joo, olenkin joskus vähän kääntänyt noita juttuja nettitranslaattoreilla, mutta nimet soisi pysyvän ennallaan. :P (En siis osaa espanjaa, mutta haluaisin oppia).
Otsikko: Re: Osaatko espanjaa?
Kirjoitti: Robben - 26.03.2008, 16.30.40
http://babelfish.altavista.com/

Siinä on kaikille espanjattomille (eli myös minulle) osoite. Tulee ihan suhteellisen ymmärettävää tekstiä. Parasta on nimille nauraminen :peukku_ylos:

Juu kyllä on hyvittava. Kaiken maailman Ramosit tulee raiskauttua monta kertaa.
Otsikko: Re: Osaatko espanjaa?
Kirjoitti: el Blanco - 26.03.2008, 16.49.48
http://www.realmadridfin.net/foorumi/index.php?topic=599.0