RealMadridFIN::foorum
Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: Arakorn - 26.03.2008, 13.24.19
-
Mietin vain että kuinka moni meistä osaa espanjaa. Se olisi kyllä aika kiva kyky Realin seuraamiseen, Marcan uutisten lukemisesta espanjalaisten striimien katsomiseen.
Ja voisiko joku sanoa mitä tässä Marcan jutussa lukee? http://www.marca.com/edicion/marca/futbol/1a_division/real_madrid/es/desarrollo/1103583.html :D
-
Ja voisiko joku sanoa mitä tässä Marcan jutussa lukee? http://www.marca.com/edicion/marca/futbol/1a_division/real_madrid/es/desarrollo/1103583.html :D
Jos hän lähtee Getafesta, niin hän saapuu takaisin Madridiin. Jonkun verran osaan, esimerkiksi Marcan juttuja pystyn ymmärrettävästi lukemaan. :peukku_ylos: Tällainen topikki taitaa muuten jossain jo olla.
-
http://babelfish.altavista.com/
Siinä on kaikille espanjattomille (eli myös minulle) osoite. Tulee ihan suhteellisen ymmärettävää tekstiä. Parasta on nimille nauraminen :peukku_ylos:
-
Joo, olenkin joskus vähän kääntänyt noita juttuja nettitranslaattoreilla, mutta nimet soisi pysyvän ennallaan. :P (En siis osaa espanjaa, mutta haluaisin oppia).
-
http://babelfish.altavista.com/
Siinä on kaikille espanjattomille (eli myös minulle) osoite. Tulee ihan suhteellisen ymmärettävää tekstiä. Parasta on nimille nauraminen :peukku_ylos:
Juu kyllä on hyvittava. Kaiken maailman Ramosit tulee raiskauttua monta kertaa.
-
http://www.realmadridfin.net/foorumi/index.php?topic=599.0