RealMadridFIN::foorum

Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: el Blanco - 25.04.2008, 20.19.41

Otsikko: Nurmi vai pukuhuone?
Kirjoitti: el Blanco - 25.04.2008, 20.19.41
Tuli vain tässä mieleen. Eli jos sinulle tarjottaisiin hienoa mahdollisuutta erityisvierailuun Santiago Bernabéulla, jossa siis normaalin stadionkierroksen lisäksi voisit valita nurmen ja kotijoukkueen pukuhuoneen väliltä. Tavallisella kierroksellahan nurmi ja Madridin pukuhuone ovat koskemattomat.

Kumpi olisi suurempi kunnia sinulle? Haluaisitko mieluummin tepastella Bernabéun nurmella ja höntsäillä muutaman kerran ylänurkkia viritettyihin maaleihin ja ihailla katsomorakennetta kuvitellen kymmenettuhannet ihmiset huutamassa nimeäsi? Vaiko haluaisitko saada kunnian vierailla kotijoukkueen pukukopissa ja istua samalla penkillä, jolla Raúl istuu aina ennen kentälle menoa? Nähdä Schusterin piirtämämän taktiikkataulun jossain huoneen perällä? Miten on?
Otsikko: Re: Nurmi vai pukuhuone?
Kirjoitti: pälle - 25.04.2008, 22.17.46
Nurmelle tietty. Pukuhuoneessakaan varmaan mitään vikaa olisi, mutta nurmen tuoksu ja kuvitteelliset katsojat, se vasta olisi jotain.
Otsikko: Re: Nurmi vai pukuhuone?
Kirjoitti: Robben - 25.04.2008, 22.44.00
No koska tuolla normaalilla kierroksella pääsee jo nurmen laidalle, ottaisin varmaankin pukuhuoneen. Mutta molemmat jos saisi valita.
Otsikko: Re: Nurmi vai pukuhuone?
Kirjoitti: Arakorn - 25.04.2008, 22.57.34
Saako nurmella sitten pelata? Muuten ehkä pukuhuone...
Otsikko: Re: Nurmi vai pukuhuone?
Kirjoitti: RONALDO - 26.04.2008, 00.24.49
Kyllähän sitä Raulin kanssa voisi pelkkiä ylänurkkia vedellä  :traktori:. Tosin jos ei saisi pelata niin valitsisin pukuhuoneen.
Hassutteluääni olisi nyt poikaa  ::).
Otsikko: Re: Nurmi vai pukuhuone?
Kirjoitti: STRIKER - 26.04.2008, 00.49.40
Nurmelle tietty. Pukuhuoneessakaan varmaan mitään vikaa olisi, mutta nurmen tuoksu ja kuvitteelliset katsojat, se vasta olisi jotain.
Sama. Tuli mieleen se Rautiaisen tekemä mainos, jossa hän pomputtelee yksin Stadionilla.  ::)
Olisi se kyllä mahtavaa päästä hieman juoksentelemaan ja leikkimään pallon kanssa samalle stadionille, missä niin monet maailman parhaimpiin lukeutuvat jalkapalloilijat ovat historian saatossa pelanneet.
Otsikko: Re: Nurmi vai pukuhuone?
Kirjoitti: Finale - 26.04.2008, 10.19.19
Mikä mietintä el Blancolta.  :D :peukku_ylos:

Nurmi ehdottomasti. Ei sillä etteikä pukukopin näkeminenkin houkuttelisi mutta jos Bernabeun nurmelle pääsisi yhdet ilta höynät ottamaan niin johan olisi lapsille kerrottavaa.
Otsikko: Re: Nurmi vai pukuhuone?
Kirjoitti: el Blanco - 26.04.2008, 10.30.18
Nurmi mullakin. Pelaajan näkövinkkelistä stadionia pystyy toki tarkastelemaan aivan kentän reunalta ja vaihtopenkiltä, mutta nurmella asteleminen olisi eri juttu - puhumattakaan jos saisi vähän pallotella.
Otsikko: Re: Nurmi vai pukuhuone?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 26.04.2008, 12.50.33
Nurmi  :peukku_ylos:
Olisi aika siistiä neppailla Bernabeun nurmella.
Otsikko: Re: Nurmi vai pukuhuone?
Kirjoitti: Madridista #7 - 26.04.2008, 14.40.28
Itse näytän kuuluvan tähän vähemmistöön joka valitsisi mielummin pukkarin. Ois kiva päästä "kulissien" taakse, mitä ei tv-kuvistakaan näe.

Vaikeaa olis oikeasti valita noista vain toinen..
Otsikko: Re: Nurmi vai pukuhuone?
Kirjoitti: Dante - 26.04.2008, 22.14.01
Nurmen itsekkin valitsin. Barcelonan Camp Noun nurmelle olen päässyt tepastelemaan, palloa en sillon jalkaan saanut. Muutama vuosi sitten San Siron/Giuseppe Meazzan nurmelle pääsin pallon kanssa. Pari yläkulmaa mm. yksi pilkku piti laittaa kokeiluksi. Eivät tainneet vaan Milanon agentit minua huomata muutenhan tuskin täällä näitä Suomen kenttiä kuluttaisin  ;D Upea kokemus oli. Vaikea edes kuvitella millaista se olisi meidän pyhätössämme Madridissa  :sydän:
Otsikko: Re: Nurmi vai pukuhuone?
Kirjoitti: manager - 26.04.2008, 23.26.19
Itse näytän kuuluvan tähän vähemmistöön joka valitsisi mielummin pukkarin. Ois kiva päästä "kulissien" taakse, mitä ei tv-kuvistakaan näe.

Vaikeaa olis oikeasti valita noista vain toinen..

Sama. Valitsisin pukkarin nurmen sijasta koska olisi vain luultavasti niin helvetin kova kokemus istua pukkarissa missä Realin pelaajat aina istuvat ennen peliä.
Otsikko: Re: Nurmi vai pukuhuone?
Kirjoitti: florentinoperze - 27.04.2008, 12.40.09
Nurmelle menisin ehdottomasti. Tekisin/Yrittäisin kaikkia niitä juttuja mitä siellä on aikojen saatossa nähty.

-Roberto Carlosin epäsuora vapari 5 metristä
-Figon kierteinen 16 kulmalta
-Seedorfin kanuuna 50 metristä
-Ronaldon veivailut suoraan aloituksesta Atleticoa vastaan

Pelkkänä ajatuksena tämä herättää vatsanpohjassa perhosia. :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Nurmi vai pukuhuone?
Kirjoitti: el Blanco - 27.04.2008, 12.42.07
-Roberto Carlosin epäsuora vapari 5 metristä
-Figon kierteinen 16 kulmalta
-Seedorfin kanuuna 50 metristä
-Ronaldon veivailut suoraan aloituksesta Atleticoa vastaan

 :D :tuoppi:
Otsikko: Re: Nurmi vai pukuhuone?
Kirjoitti: E-spel - 27.04.2008, 14.35.51
Nurmelle menisin ehdottomasti. Tekisin/Yrittäisin kaikkia niitä juttuja mitä siellä on aikojen saatossa nähty.

-Roberto Carlosin epäsuora vapari 5 metristä
-Figon kierteinen 16 kulmalta
-Seedorfin kanuuna 50 metristä
-Ronaldon veivailut suoraan aloituksesta Atleticoa vastaan

Pelkkänä ajatuksena tämä herättää vatsanpohjassa perhosia. :peukku_ylos:
Toki näille  :peukku_ylos: Mutta listasta puuttuu Raúlin veto yläsilmään UCL-välierässä Barcaa vastaan.

Oma valintani siis tietysti nurmi.
Otsikko: Re: Nurmi vai pukuhuone?
Kirjoitti: La bestia - 28.04.2008, 19.55.56
Pukuhuone. Koska kyllä henk.koht saisin semmoset vibat jo katsomosta että puntissa tutisee seuraavankin viikon ;D Ja kotijoukkueen pukuhuonetta ei ole näytetty missään (paitsi Goal 2) ja sinne ei ole muita päästetty käymään.
Otsikko: Re: Nurmi vai pukuhuone?
Kirjoitti: Raul # 7 - 29.04.2008, 13.45.03
Nurmi ilman muuta. Koppi varmasti hieno, mutta kyllä se on vielä aika tylsä verrattuna nurmeen ainakin näin itsekin kuningaspeliä pelaavan näkövinkkelistä. Luultavasti en oikeasti osaisi edes potkaista sitä palloa jos Bernabeun nurmelle pääsisi...

E.typot