RealMadridFIN::foorum
Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: Kenttis - 28.04.2008, 19.27.33
-
eli kuka on ollut paras tällä kaudella? itse sanon että se on raul
-
Goal.com teki tästä jo editorialin: http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=675653
(Varmaan luitkin jo tämän Kenttis).
Sanoisin myös että se on joko Casillas, Raúl tai Ramos. Yhtään parempaa pelaajaa kuin muut on todella vaikeata löytää, joten en äänestä vielä.
-
Pakko se on antaa ääni Ramokselle :peukku_ylos: On hyvän kauden kokonaisuudessaan mihin monet eivät pysty :)
-
Sanoisin Guti jos ei olisi niin epätasainen mutta Ramos on ollut paras.
-
Iker Casillas. :peukku_ylos:
-
No kyllä Iker on ollut melkoine tukipilari joukkueelle El Capitanin kanssa, joten he molemmat.
-
Annoin ääneni kapulle, joka on nähnyt uuden kevään ja alkanut paukuttaa maaleja vanhaan tahtiin :sydän:
-
Joku kolmikosta Ramos, Casillas ja Raul. Annoin ääneni Ramosille koska tod. näk. ei saa ansaitsemaansa arvostusta ;)
-
Mielestäni Raul. löytäny vanhan kunnon vireensä ja tekee loistavaa työtä joukkuueen eteen. Vaikee kyl toisaalta sanoo parasta koska joukkuuees on monta sälliä jokka on pelannu kauden loistavasti
-
Vaikkakin tässä vastaillaan anonyymisti, niin kuka laittoi Higuainin? :P
-
No tosta nimimerkistä nyt voi vaikka päätellä ketä äänestin...
-
Iker, maailman paras paikallaan ja paras myös joukkueessaan. :peukku_ylos:
-
Ikerman, maailman paras maalivahti!!
Jos Iker olis ollut Barcan maalissa, olis hän poíminut Scholesin vedon kuin marjan, mutta Valdez vaan seuras katseella. Menee vähän offtopic, mutta on huima ero Casillaksen, Valdezin ja Poolin Reina välillä.
En ole montaa kertaa nähnyt Barcan ja Poolin molareilta mitään paraati pelastuksia. VÄlillä tuntuu, että kyseiset herrat vaan seisoskelee siellä tolppien välissä, koska muut eivät sinne halua. ;D
Iker :peukku_ylos:
-
Ikerman, maailman paras maalivahti!!
Jos Iker olis ollut Barcan maalissa, olis hän poíminut Scholesin vedon kuin marjan, mutta Valdez vaan seuras katseella. Menee vähän offtopic, mutta on huima ero Casillaksen, Valdezin ja Poolin Reina välillä.
En ole montaa kertaa nähnyt Barcan ja Poolin molareilta mitään paraati pelastuksia. VÄlillä tuntuu, että kyseiset herrat vaan seisoskelee siellä tolppien välissä, koska muut eivät sinne halua. ;D
Iker :peukku_ylos:
No jos oikein objektiivisia ollaan, niin ei kyllä Iker eikä Buffon olisi millään ehtinyt sen vedon eteen.
-
No, ikisuosikki Raul, josta on jo tullut jauhettua ;)
-
Miguel Torres
-
Soraa rattaisiin: Guti on suurelta osalta vastuussa joukkueen suureen maalimäärään tällä kaudella. Lisäks on helvetin tylsä joka vuosi äänestää Casillasta. ;D