RealMadridFIN::foorum

Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: Kenttis - 28.04.2008, 19.27.33

Otsikko: Realin paras pelaaja
Kirjoitti: Kenttis - 28.04.2008, 19.27.33
eli kuka on ollut paras tällä kaudella? itse sanon että se on raul
Otsikko: Re: Realin paras pelaaja
Kirjoitti: Arakorn - 28.04.2008, 19.46.21
Goal.com teki tästä jo editorialin: http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=675653
(Varmaan luitkin jo tämän Kenttis).

Sanoisin myös että se on joko Casillas, Raúl tai Ramos. Yhtään parempaa pelaajaa kuin muut on todella vaikeata löytää, joten en äänestä vielä.
Otsikko: Re: Realin paras pelaaja
Kirjoitti: La bestia - 28.04.2008, 19.49.53
Pakko se on antaa ääni Ramokselle :peukku_ylos: On hyvän kauden kokonaisuudessaan mihin monet eivät pysty :)
Otsikko: Re: Realin paras pelaaja
Kirjoitti: manager - 28.04.2008, 21.17.47
Sanoisin Guti jos ei olisi niin epätasainen mutta Ramos on ollut paras.
Otsikko: Re: Realin paras pelaaja
Kirjoitti: Edu - 28.04.2008, 21.19.48
Iker Casillas.  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Realin paras pelaaja
Kirjoitti: Robben - 28.04.2008, 21.20.25
No kyllä Iker on ollut melkoine tukipilari joukkueelle El Capitanin kanssa, joten he molemmat.
Otsikko: Re: Realin paras pelaaja
Kirjoitti: pälle - 28.04.2008, 21.48.21
Annoin ääneni kapulle, joka on nähnyt uuden kevään ja alkanut paukuttaa maaleja vanhaan tahtiin :sydän:
Otsikko: Re: Realin paras pelaaja
Kirjoitti: ronaldo_90 - 28.04.2008, 22.53.14
Joku kolmikosta Ramos, Casillas ja Raul. Annoin ääneni Ramosille koska tod. näk. ei saa ansaitsemaansa arvostusta ;)
Otsikko: Re: Realin paras pelaaja
Kirjoitti: pähkinä - 28.04.2008, 23.31.47
Mielestäni Raul. löytäny vanhan kunnon vireensä ja tekee loistavaa työtä joukkuueen eteen. Vaikee kyl toisaalta sanoo parasta koska joukkuuees on monta sälliä jokka on pelannu kauden loistavasti
Otsikko: Re: Realin paras pelaaja
Kirjoitti: Alpo - 29.04.2008, 10.46.05
Vaikkakin tässä vastaillaan anonyymisti, niin kuka laittoi Higuainin?    :P
Otsikko: Re: Realin paras pelaaja
Kirjoitti: Raul # 7 - 29.04.2008, 13.39.47
No tosta nimimerkistä nyt voi vaikka päätellä ketä äänestin...
Otsikko: Re: Realin paras pelaaja
Kirjoitti: luisfigo - 30.04.2008, 15.01.34
Iker, maailman paras paikallaan ja paras myös joukkueessaan. :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Realin paras pelaaja
Kirjoitti: Rootface - 01.05.2008, 14.21.46
Ikerman, maailman paras maalivahti!!
Jos Iker olis ollut Barcan maalissa, olis hän poíminut Scholesin vedon kuin marjan, mutta Valdez vaan seuras katseella. Menee vähän offtopic, mutta on huima ero Casillaksen, Valdezin ja Poolin Reina välillä.
En ole montaa kertaa nähnyt Barcan ja Poolin molareilta mitään paraati pelastuksia. VÄlillä tuntuu, että kyseiset herrat vaan seisoskelee siellä tolppien välissä, koska muut eivät sinne halua.  ;D
Iker  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Realin paras pelaaja
Kirjoitti: Arakorn - 01.05.2008, 21.33.02
Ikerman, maailman paras maalivahti!!
Jos Iker olis ollut Barcan maalissa, olis hän poíminut Scholesin vedon kuin marjan, mutta Valdez vaan seuras katseella. Menee vähän offtopic, mutta on huima ero Casillaksen, Valdezin ja Poolin Reina välillä.
En ole montaa kertaa nähnyt Barcan ja Poolin molareilta mitään paraati pelastuksia. VÄlillä tuntuu, että kyseiset herrat vaan seisoskelee siellä tolppien välissä, koska muut eivät sinne halua.  ;D
Iker  :peukku_ylos:
No jos oikein objektiivisia ollaan, niin ei kyllä Iker eikä Buffon olisi millään ehtinyt sen vedon eteen.
Otsikko: Re: Realin paras pelaaja
Kirjoitti: Sahju - 31.05.2008, 12.22.35
No, ikisuosikki Raul, josta on jo tullut jauhettua ;)
Otsikko: Re: Realin paras pelaaja
Kirjoitti: zzziii - 02.06.2008, 11.54.53
Miguel Torres
Otsikko: Re: Realin paras pelaaja
Kirjoitti: E-spel - 02.06.2008, 14.38.22
Soraa rattaisiin: Guti on suurelta osalta vastuussa joukkueen suureen maalimäärään tällä kaudella. Lisäks on helvetin tylsä joka vuosi äänestää Casillasta.  ;D