RealMadridFIN::foorum
Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: Kenttis - 30.05.2008, 13.53.01
-
Mikä maa voittaa jalkapallon em-kisat?
-
Toivon toki Espanjan voittoa. Mielestäni suurin suosikki ja todennäköisin mestari on kuitenkin Italia.
-
Toivon toki Espanjan voittoa. Mielestäni suurin suosikki ja todennäköisin mestari on kuitenkin Italia.
Onko muuten mikään maa Ranskan lisäksi voittanut peräkkäin EM ja MM-kisoja?
-
kuka äänesti itävaltaa? ;D
-
^En ainakaan minä ;D
Itse äänestin Espanjaa, varma voittaja :P
-
^En ainakaan minä ;D
Itse äänestin Espanjaa, varma voittaja :P
eihä espanjal oo ees raulia nii mite ne voi voittaa? mut miekii kyl äänestin espanjaa :D
-
^En ainakaan minä ;D
Itse äänestin Espanjaa, varma voittaja :P
eihä espanjal oo ees raulia nii mite ne voi voittaa? mut miekii kyl äänestin espanjaa :D
Inhottaa sanoa tämä, mutta ei se Raul sitä joukkuetta yksinään paranna ;)
-
^En ainakaan minä ;D
Itse äänestin Espanjaa, varma voittaja :P
eihä espanjal oo ees raulia nii mite ne voi voittaa? mut miekii kyl äänestin espanjaa :D
Inhottaa sanoa tämä, mutta ei se Raul sitä joukkuetta yksinään paranna ;)
ei niin,mutta kyllähän nyt raulin pitäisi tämmöisissä karkeloissa olla mukana
-
^En ainakaan minä ;D
Itse äänestin Espanjaa, varma voittaja :P
eihä espanjal oo ees raulia nii mite ne voi voittaa? mut miekii kyl äänestin espanjaa :D
Inhottaa sanoa tämä, mutta ei se Raul sitä joukkuetta yksinään paranna ;)
ei niin,mutta kyllähän nyt raulin pitäisi tämmöisissä karkeloissa olla mukana
Onko siihen Raulin pois jättämiseen mitään järkevää selitystä vai jäikö itse tarkoituksella pois? ???
-
^En ainakaan minä ;D
Itse äänestin Espanjaa, varma voittaja :P
eihä espanjal oo ees raulia nii mite ne voi voittaa? mut miekii kyl äänestin espanjaa :D
Inhottaa sanoa tämä, mutta ei se Raul sitä joukkuetta yksinään paranna ;)
ei niin,mutta kyllähän nyt raulin pitäisi tämmöisissä karkeloissa olla mukana
Onko siihen Raulin pois jättämiseen mitään järkevää selitystä vai jäikö itse tarkoituksella pois? ???
aragones ei varmaa halunnu raulia joukkueeseen. tai sitten heillä on/oli jotain riitoja?? korjatkaa jos olen väärässä
-
^Olen sillä kannalla, että niillä on joitain riitoja.
Olisihan siellä tietysti ollut hyvä jos Raul olisi mukana, ei niin ei.
-
Englanti. Hyökkäyksessä Kröyts ja Ruuni. Kivenkova Tserard paukuttaa maaleja keskikentältä. Terry-Rio topparikaksikosta puhumattakaan.
-
Ruotsi. Larsson ja Ibrakadabra tekemässä tuhojaan. Joukkuehenki kyseenalainen ??? hyvä vai huono. Joka tapauksessa Ruotsi on tottunut menestymään ja menee tod. näk. tänäkin vuonna lohkostaan jatkoon. Sen jälkeen alkaa ruotsalaisten tuurihaukka pyöriä stadionien yllä ja muilla ei ole mitään saumaa.
-
France - Les Bleus.
-
Toivottavasti Espanja, toivottavasti myös Hollanti ja Kroatia menestyisivät.
-
Espanjaa kannatetaan täälläkin, mutta tuskin voittaa mestaruutta. Neljän parhaan joukosta löytyvät Portugali, Hollanti ja Italia.
-
Englanti. Hyökkäyksessä Kröyts ja Ruuni. Kivenkova Tserard paukuttaa maaleja keskikentältä. Terry-Rio topparikaksikosta puhumattakaan.
;D ;D ;D ehkä ens kerralla sitten ;D ;D ;D
-
^En ainakaan minä ;D
Itse äänestin Espanjaa, varma voittaja :P
eihä espanjal oo ees raulia nii mite ne voi voittaa? mut miekii kyl äänestin espanjaa :D
Inhottaa sanoa tämä, mutta ei se Raul sitä joukkuetta yksinään paranna ;)
ei niin,mutta kyllähän nyt raulin pitäisi tämmöisissä karkeloissa olla mukana
Ja Gutikin vois olla mukana.
-
France - Les Bleus.
Loistavaa Edu, että on ainakin yksi mun lisäksi joka kannattaa Les Bleusin, voittoon EM:ssä :peukku_ylos: :pallo:
-
Toivon toki Espanjan voittoa. Mielestäni suurin suosikki ja todennäköisin mestari on kuitenkin Italia.
Täysin sama, Espanjan mahdollisuuksia heikentää turnauksen vajain valmentaja, joka ilmeisesti aikoo vaihtaa hyvintoimineen 4-1-4-1 muodostelman taas kisojen kynnyksellä. Espanja on siis jo tuomittu epäonnistumaan. Somalit kehittää ydinkärjen ennen kuin Aragones luopuu jääräpäisyydestään.
-
Annan ääneni Espanjan "Ruotsin" puolesta eli Portugali. ;D :peukku_ylos: