RealMadridFIN::foorum

Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: Kenttis - 30.05.2008, 13.53.01

Otsikko: EM-kisat 2008
Kirjoitti: Kenttis - 30.05.2008, 13.53.01
Mikä maa voittaa jalkapallon em-kisat?
Otsikko: Re: EM-kisat 2008
Kirjoitti: el Blanco - 30.05.2008, 16.26.02
Toivon toki Espanjan voittoa. Mielestäni suurin suosikki ja todennäköisin mestari on kuitenkin Italia.
Otsikko: Re: EM-kisat 2008
Kirjoitti: RONALDO - 31.05.2008, 10.32.20
Toivon toki Espanjan voittoa. Mielestäni suurin suosikki ja todennäköisin mestari on kuitenkin Italia.
Onko muuten mikään maa Ranskan lisäksi voittanut peräkkäin EM ja MM-kisoja?
Otsikko: Re: EM-kisat 2008
Kirjoitti: Kenttis - 31.05.2008, 11.03.41
kuka äänesti itävaltaa? ;D
Otsikko: Re: EM-kisat 2008
Kirjoitti: Sahju - 31.05.2008, 12.00.44
^En ainakaan minä ;D
Itse äänestin Espanjaa, varma voittaja :P
Otsikko: Re: EM-kisat 2008
Kirjoitti: Kenttis - 31.05.2008, 12.04.16
^En ainakaan minä ;D
Itse äänestin Espanjaa, varma voittaja :P

eihä espanjal oo ees raulia nii mite ne voi voittaa? mut miekii kyl äänestin espanjaa :D
Otsikko: Re: EM-kisat 2008
Kirjoitti: Sahju - 31.05.2008, 12.09.50
^En ainakaan minä ;D
Itse äänestin Espanjaa, varma voittaja :P

eihä espanjal oo ees raulia nii mite ne voi voittaa? mut miekii kyl äänestin espanjaa :D

Inhottaa sanoa tämä, mutta ei se Raul sitä joukkuetta yksinään paranna  ;)
Otsikko: Re: EM-kisat 2008
Kirjoitti: Kenttis - 31.05.2008, 12.13.45
^En ainakaan minä ;D
Itse äänestin Espanjaa, varma voittaja :P

eihä espanjal oo ees raulia nii mite ne voi voittaa? mut miekii kyl äänestin espanjaa :D

Inhottaa sanoa tämä, mutta ei se Raul sitä joukkuetta yksinään paranna ;)

ei niin,mutta kyllähän nyt raulin pitäisi tämmöisissä karkeloissa olla mukana
Otsikko: Re: EM-kisat 2008
Kirjoitti: Sahju - 31.05.2008, 12.15.38
^En ainakaan minä ;D
Itse äänestin Espanjaa, varma voittaja :P

eihä espanjal oo ees raulia nii mite ne voi voittaa? mut miekii kyl äänestin espanjaa :D

Inhottaa sanoa tämä, mutta ei se Raul sitä joukkuetta yksinään paranna ;)

ei niin,mutta kyllähän nyt raulin pitäisi tämmöisissä karkeloissa olla mukana

Onko siihen Raulin pois jättämiseen mitään järkevää selitystä vai jäikö itse tarkoituksella pois? ???
Otsikko: Re: EM-kisat 2008
Kirjoitti: Kenttis - 31.05.2008, 12.19.03
^En ainakaan minä ;D
Itse äänestin Espanjaa, varma voittaja :P

eihä espanjal oo ees raulia nii mite ne voi voittaa? mut miekii kyl äänestin espanjaa :D

Inhottaa sanoa tämä, mutta ei se Raul sitä joukkuetta yksinään paranna ;)

ei niin,mutta kyllähän nyt raulin pitäisi tämmöisissä karkeloissa olla mukana

Onko siihen Raulin pois jättämiseen mitään järkevää selitystä vai jäikö itse tarkoituksella pois? ???


aragones ei varmaa halunnu raulia joukkueeseen. tai sitten heillä on/oli jotain riitoja?? korjatkaa jos olen väärässä
Otsikko: Re: EM-kisat 2008
Kirjoitti: Sahju - 31.05.2008, 12.20.39
^Olen sillä kannalla, että niillä on joitain riitoja.
Olisihan siellä tietysti ollut hyvä jos Raul olisi mukana, ei niin ei.
Otsikko: Re: EM-kisat 2008
Kirjoitti: ronaldo_90 - 31.05.2008, 15.04.22
Englanti. Hyökkäyksessä Kröyts ja Ruuni. Kivenkova Tserard paukuttaa maaleja keskikentältä. Terry-Rio topparikaksikosta puhumattakaan.
Otsikko: Re: EM-kisat 2008
Kirjoitti: pälle - 31.05.2008, 15.30.06
Ruotsi. Larsson ja Ibrakadabra tekemässä tuhojaan. Joukkuehenki kyseenalainen ??? hyvä vai huono. Joka tapauksessa Ruotsi on tottunut menestymään ja menee tod. näk. tänäkin vuonna lohkostaan jatkoon. Sen jälkeen alkaa ruotsalaisten tuurihaukka pyöriä stadionien yllä ja muilla ei ole mitään saumaa.
Otsikko: Re: EM-kisat 2008
Kirjoitti: Edu - 31.05.2008, 19.48.36
France - Les Bleus.
Otsikko: Re: EM-kisat 2008
Kirjoitti: Iker - 31.05.2008, 21.11.40
Toivottavasti Espanja, toivottavasti myös Hollanti ja Kroatia menestyisivät.
Otsikko: Re: EM-kisat 2008
Kirjoitti: mikko29 - 31.05.2008, 22.12.48
Espanjaa kannatetaan täälläkin, mutta tuskin voittaa mestaruutta. Neljän parhaan joukosta löytyvät Portugali, Hollanti ja Italia.
Otsikko: Re: EM-kisat 2008
Kirjoitti: PUMPULI - 01.06.2008, 07.20.40
Englanti. Hyökkäyksessä Kröyts ja Ruuni. Kivenkova Tserard paukuttaa maaleja keskikentältä. Terry-Rio topparikaksikosta puhumattakaan.

 ;D ;D ;D ehkä ens kerralla sitten ;D ;D ;D
Otsikko: Re: EM-kisat 2008
Kirjoitti: PUMPULI - 01.06.2008, 07.21.33
^En ainakaan minä ;D
Itse äänestin Espanjaa, varma voittaja :P

eihä espanjal oo ees raulia nii mite ne voi voittaa? mut miekii kyl äänestin espanjaa :D

Inhottaa sanoa tämä, mutta ei se Raul sitä joukkuetta yksinään paranna ;)

ei niin,mutta kyllähän nyt raulin pitäisi tämmöisissä karkeloissa olla mukana

Ja Gutikin vois olla mukana.
Otsikko: Re: EM-kisat 2008
Kirjoitti: pirtukola - 01.06.2008, 11.45.20
France - Les Bleus.

Loistavaa Edu, että on ainakin yksi mun lisäksi joka kannattaa Les Bleusin, voittoon EM:ssä  :peukku_ylos: :pallo:

Otsikko: Re: EM-kisat 2008
Kirjoitti: E-spel - 01.06.2008, 15.42.24
Toivon toki Espanjan voittoa. Mielestäni suurin suosikki ja todennäköisin mestari on kuitenkin Italia.
Täysin sama, Espanjan mahdollisuuksia heikentää turnauksen vajain valmentaja, joka ilmeisesti aikoo vaihtaa hyvintoimineen 4-1-4-1 muodostelman taas kisojen kynnyksellä. Espanja on siis jo tuomittu epäonnistumaan. Somalit kehittää ydinkärjen ennen kuin Aragones luopuu jääräpäisyydestään.
Otsikko: Re: EM-kisat 2008
Kirjoitti: Rootface - 06.06.2008, 08.52.32
Annan ääneni Espanjan "Ruotsin" puolesta eli Portugali.  ;D :peukku_ylos: