RealMadridFIN::foorum

Real Madrid => Keskustelua Real Madridista => Aiheen aloitti: florentinoperze - 13.07.2008, 16.15.54

Otsikko: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: florentinoperze - 13.07.2008, 16.15.54
Huomenna joukkue jälleen kokoontuu yhteen ja ainoastaan osa pelaajista ei huomenna matkaa joukkueen mukana Portugalin Algarveen. Yksi tärkeä asia on, että Robinho on joukkueen mukana ja AS:n mukaan on halukas jatkamaan Madridissa, mikäli seurajohto näin haluaa.

5 päivän joukkueen yhteinen lomailu, jolla ilmeisesti on tarkoitus nostattaa joukkuehenkeä. Siitä sitten alkaa todellinen harjoitteluosuus ja tapahtumapaikkana ensimmäikseksi on Itävalta.

Eli siirtorumban ulkopuolella Real Madridilla alkaa huomenna ihan oikeaki työ. Tästä se taas lähtee :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Mágico Madrid - 13.07.2008, 16.59.00
(http://www.realmadrid.com/cs/Satellite?blobcol=urldata&blobheadername1=Content-disposition&blobheadervalue1=attachment%3B+filename%3DcalendarioPretemporada.jpg&blobkey=id&blobtable=MungoBlobs&blobwhere=1202838498305&ssbinary=true)
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: florentinoperze - 14.07.2008, 21.42.16
Loistouutinen: Urheilukanava ja  Urheilu+kanava näyttää Real Madridin ensimmäiset todelliset harjoituspelit Lontoon Emirates Cupista suorina lähetyksinä!

02.08 15:55 Emirates Cup LIVE: Real Madrid - Hamburger SV (UK)

03.08 18:00 Emirates Cup LIVE: Arsenal - Real Madrid (U+K)

 :pallo:
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Ronaldo #9 - 14.07.2008, 21.44.29
Kiitos paljon uutisesta :sydän:!!!!!!!!
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Kenttis - 14.07.2008, 21.45.49
alkaakos la liga kausi elokuussa?
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Ronaldo #9 - 14.07.2008, 22.21.24
En ole varma mutta toivottavasti!! Jos joku vois vielä kirjotella Real Madridin pelejen aikatauluja!!
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: RONALDO - 14.07.2008, 23.09.25
Huikeaa eteenpäinmenoa kyllä urheilukanavalta!  :peukku_ylos:.
alkaakos la liga kausi elokuussa?
Elokuun viimeisenä viikonloppuna pelataan ensimmäinen jornada
Koskas muuten ensi kauden otteluohjelma julkaistaan?
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: florentinoperze - 15.07.2008, 09.30.33
Joukkue saapui siis eilen Algarveen ja joukkueen mukana on vielä pelaajia, jotka todennäköisesti pelaavat ensi kaudella muualla. Esimerkiksi Soldado näytti olevan vielä joukkueen mukana. Javier Saviola oli myös mukana ja voihan olla, että El conejo jatkaa vielä ensi kauden.

Ilmeisesti tänään ja huomenna on ohjelmassa uintia, tennistä ja kuntosalia.

Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Iker - 15.07.2008, 10.46.16
Loistouutinen: Urheilukanava ja  Urheilu+kanava näyttää Real Madridin ensimmäiset todelliset harjoituspelit Lontoon Emirates Cupista suorina lähetyksinä!

02.08 15:55 Emirates Cup LIVE: Real Madrid - Hamburger SV (UK)

03.08 18:00 Emirates Cup LIVE: Arsenal - Real Madrid (U+K)

 :pallo:

Urheilukanavalle :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Kooma - 15.07.2008, 11.50.38
Joukkue saapui siis eilen Algarveen ja joukkueen mukana on vielä pelaajia, jotka todennäköisesti pelaavat ensi kaudella muualla.

Jep, Marcan mukaan paikalla on koko joukkue lukuun ottamatta Euro-finalisteja (Casillas, Ramos, De la Red ja Metzelder) ja olympialaisiin osallistuvia pelaajia (Robinho, Gago, Drenthe ja Marcelo). Ainoa ”uusi” kasvo on Javi García.


Tässä vielä tuota harjoitusotteluiden ohjelmaa tarkemmin:

Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Ronaldo #9 - 15.07.2008, 12.37.29
Loistouutinen: Urheilukanava ja  Urheilu+kanava näyttää Real Madridin ensimmäiset todelliset harjoituspelit Lontoon Emirates Cupista suorina lähetyksinä!

02.08 15:55 Emirates Cup LIVE: Real Madrid - Hamburger SV (UK)

03.08 18:00 Emirates Cup LIVE: Arsenal - Real Madrid (U+K)

 :pallo:

Urheilukanavalle :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos:

Sentäs urheilukanavalle ja urheilu+kanavalle koska mulla näkyy ne!!
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Edu - 15.07.2008, 17.35.09
Urheilukanava on kyllä jotain niin huikeutta.

Nytkin odottelen äskeisen ennakkoraportin jälkeen illan Superpesis-ottelun käynnistymistä ennakkotunnelmilla. Ja kaiken tämän mahdollistaa hieno Urheilukanava.

Ja vielä Realin harjoitusotteluita. Loistavaa toimintaa!  :peukku_ylos: :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Rootface - 15.07.2008, 18.08.13
Nytkin odottelen äskeisen ennakkoraportin jälkeen illan Superpesis-ottelun käynnistymistä ennakkotunnelmilla.
Vai että oikein pesistä.  ;D
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Kooma - 17.07.2008, 12.19.04
Harjoituskauden ohjelmaan on lisätty ottelu LASK Linziä vastaan Linzin Linzer Stadionilla 27. heinäkuuta, jolloin joukkue majailee vielä Irdningissä. LASK sijoittui Itävallan Bundesligassa viime kaudella kuudenneksi.

http://www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/1202739328056/noticia/Noticia/Lask_Linz_%E2%80%93_Real_Madrid_2008-07-16.htm
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: florentinoperze - 17.07.2008, 12.43.09
Jep, eikös se ollut niin, että Iker, Ramos, Robinho, Marcelo ja Gago eivät ole mukana Itävallassakaan?

Olympialaisiin osallistuvat tulevat tietysti vasta niiden jälkeen, mutta Ikerin ja Sergion luulisi jo Lontoossa pelaavan.

EDIT: Haluiskohan El blanco mahdollisesti tehdä uuden kausitopikin?
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: zzziii - 21.07.2008, 13.42.53
Viime tietojen mukaan, Schuster valinnut neljä pelaajaa Castillasta Itävaltaan matkanneeseen joukkueeseen:

Parejo, Anton, Juanmi Callejon ja Felipe Reyes. Parejo ja Anton suoraan nuorten EM-kisoista.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Mágico Madrid - 21.07.2008, 13.48.40
Viime tietojen mukaan, Schuster valinnut neljä pelaajaa Castillasta Itävaltaan matkanneeseen joukkueeseen:

Parejo, Anton, Juanmi Callejon ja Felipe Reyes. Parejo ja Anton suoraan nuorten EM-kisoista.
Siis täh. Eikös Juanmi vaihtanutkaan seuraa vielä?
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: zzziii - 21.07.2008, 14.12.20
Siis täh. Eikös Juanmi vaihtanutkaan seuraa vielä?

Ei vielä. Eivät agenttinsa kanssa hyväksyneet Mallorcan? tarjousta, ja miettivät nyt sitten uusia mahdollisuuksia. Primerasta kuitenkin uusi seura löytynee, sitä ennen on hyvä antaa näyttöjä seurajohdolle sekä Schusterille. Ilmeisesti halutaan katsoa että kannattako pelaaja myydä kokonaan pois vai myydäänkö osto-option kera.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: STRIKER - 21.07.2008, 23.46.34
Joukkue on harjoitellut Valdebedasissa ennen matkaa Itävaltaan. Samalla joukkueen mukaan siis liittyivät Juanmi Callejon sekä Felip Ramos.

(http://real.theoffside.com/files/2008/07/salgado_diarra_y_van_nistelrooy.jpg)

(http://real.theoffside.com/files/2008/07/baptista_y_javi_garcya.jpg)
Ihana peto, älä lähde minnekään...
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Mágico Madrid - 22.07.2008, 00.48.59
(http://real.theoffside.com/files/2008/07/baptista_y_javi_garcya.jpg)
Ihana peto, älä lähde minnekään...
(http://real.theoffside.com/files/2008/07/llegada_a_austria3.jpg)

Robinhokin siis Itävallassa.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: florentinoperze - 22.07.2008, 08.07.19
Mikäli olen oikein ymmärtänyt niin Robinho ei lähdekään olympialaisiin vaan jää harjoittelemaan joukkueen kanssa koko pretemporadan ajaksi.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: florentinoperze - 23.07.2008, 08.28.49
Ei positiiviselta näytä tuo Robinhon tilanne. On kuulemma tuittuillut koko sen ajan kun on Itävallassa ollut. AS:n mukaan Robinho on todella vihoissaan siitä, että ei päässyt Pekingiin.

Eipä yllättäisi suuresti Robinhon siirtyminen Lontooseen.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: SSolari - 23.07.2008, 10.59.44
Muistaakseni jostain luin, että Robinholta olisi Madridin lääkärintarkastuksessa löytynyt jonkinlaista nivusvaivaa ja tän takia sitten estänyt matkan. Ainiin!

http://www.yle.fi/tekstitv/html/P642_01.html

Eli ton mukaan Robson ois ehtiny tervehtiä juuri kisoihin.

Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Mágico Madrid - 23.07.2008, 13.33.10
Ei positiiviselta näytä tuo Robinhon tilanne. On kuulemma tuittuillut koko sen ajan kun on Itävallassa ollut. AS:n mukaan Robinho on todella vihoissaan siitä, että ei päässyt Pekingiin.

Eipä yllättäisi suuresti Robinhon siirtyminen Lontooseen.
Ei vittu. Eipä oo montaa hyvää uutista tullut tänä kesänä Real Madridin suunnalta. Toivottavasti AS kirjottaa jälleen paskaa.. realmadrid.comin mukaan Robinho olisi loukkaantunut eilen harjoituksissa ja siksi vietti loppupäivän kuntosalilla.

Tulisko jo huomen jokin hyvä uutinen..  :-[
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: florentinoperze - 24.07.2008, 14.09.55
Lask- Real Madrid siis sunnuntaina ja ainoa kanava, joka ottelun on näillä näkymin televisioimassa on TW1. Itävaltalainen kanava näyttää ottelun jälkilähetyksenä klo. 21.15 alkaen. Kanava näkyy ilmaisena Astra satelliitissa.

Mágico Madrid: Tässä oli hyvä uutinen :pallo: :tuoppi:

.......................................................................

Fabio Cannavaro kuntoutuu hyvää vauhtia ja oli tehnyt jo joitain harjoitteita kentälläkin.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Kooma - 24.07.2008, 17.51.01
Lisää hyviä uutisia liittyen televisiointiin, sillä laSexta on hankkinut oikeudet kaikkiin harjoituskauden otteluihin (pl. supercup) ja nuo ovat ilmeisesti nähtävillä myös miSexta.tv (http://www.misexta.tv/)-palvelun kautta. :peukku_ylos: Tietääkö kukaan palvelun toimivuudesta Suomessa? Mitään rekisteröitymislomaketta en löytänyt ja sivuilla olleet vanhat uutispätkät tms. ainakin näkyivät ongelmitta. No, vaikkei toimisikaan, niin p2p-streamien saatavuus lienee nyt ainakin taattu.

http://www.marca.com/edicion/marca/futbol/1a_division/real_madrid/es/desarrollo/1149763.html
http://www.lasexta.com/programa/gira/verano/real/madrid/1031
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Mágico Madrid - 25.07.2008, 01.21.02
Mágico Madrid: Tässä oli hyvä uutinen :pallo: :tuoppi:
Jos vaan näkyis satelliittikanavat.. ;D Eli vieläkin odottelen niitä hyviä uutisia..  :(
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: florentinoperze - 25.07.2008, 10.20.50
Michel Salgadon haastattelu on ihan mielenkiintoista luettavaa. 9 vuotta sitten polkkatukka siirtyi hulppealla 11 miljoonan euron siirtosummalla Celta Vigosta pääkaupunkiin. Välillä tuntuu, että aika on jättänyt 32 vuotiaasta spankista, mutta jollain perverssillä tavalla sympatiseeraan Michelia kovasti.

Haastattelusta saa hyvän kuvan Salgadon roolista ensi kaudella. Ramos on ykköspakki oikealle ja Salgado on "vain" korvaaja. Tässä hommassa Salgado on mitä mainioin ja sen Schusterkin tietää, sillä muutenhan olisi hänet myyty pois. 9 vuotta seurassa, antaa aina kaikkensa, ei valita peliajasta ja vie putket kerran pelissä, mitä muuta voi oikean laidan kakkospuolustajalta pyytää? :peukku_ylos:

Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: E-spel - 25.07.2008, 13.19.09
Kyllä, Salgadolle pysyvä  :peukku_ylos: Muistelen edelleen lämmöllä niitä aikoja, jolloin Michel "pakotti" vastustajan toppareita omiin maaleihin. Terävä nousu oikeasta laidasta, vastustajan laitapakilta putket ja lopuksi suoraan juoksusta kova ja matala keskitys maalille. Edes Ramos ei osaa tätä niin hyvin kuin Michel parhaimmillaan.

Onkohan Michel muuten kuullut siitä käytännöstä, että aina pitäisi nostaa käsi ylös kun kaveri onnistuu viemään putkista? Kuuluu fairplay-henkeen.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: SSolari - 25.07.2008, 16.14.01
Salgado-Carlos on kyllä ehkä ollut kaikkien aikojen kovin laitapakki kaksikko, silloin kun molemmat oli vielä loistokkaassa kunnossa. Toivotaan, että Marcelo-Ramos tulee olemaan meillä tulevina vuosina sama pelote.

Salgadolle kuitenkin vahva  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: E-spel - 25.07.2008, 17.43.01
Viime kevätkausi oli ainakin Marcelolta jo sen luokan suorittamista että hyvältä näyttää. Ramosin taidot tiedämme kaikki (paitsi Urheilulehden toimitus).
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Mágico Madrid - 26.07.2008, 18.09.29
(http://img151.imageshack.us/img151/7757/laskrealwebthumbnailgerkj7.jpg)

Huomenna se sitten alkaa. Nimittäin huomenna Real Madrid kohtaa ensimmäisessä kauden 08/09 harjoitusottelussaan LASK(joukkueesta lisää alempana). LASK ja muut itävaltalaiset ovat jo aloittaneet kautensa ja on mielenkiintoista nähdä heidän aseensa. Avauksesta ei ole tietenkään mitään havaintoa, mutta Schuster lupaili seitsemää vaihtoa noin 60 minuutin kohdalla. Schuster ei ole kauhean postiivinen ennen huomista peliä ja kertoi pelistä tulevan todella raskas kuninkaalisten pelaajille.

Minun veikkaus huomisesta avaukesta:

                     Dudek

Salgado    Pepe   Heinze   Torres

                     Diarra

              Guti        Sneijder

          Robben    Raul    RvN

Vaihtopenkki: Codina, Felipe Ramos, Juanmi Callejon, Parejo, Higuain, Anton, Saviola, Baptista, J. Garcia(Canna ehkä myös mukana).


(http://www.sportmed-linz.at/images/bilder/logo_lask.gif)

LASK Linz:[/b]
Perustamisvuosi: 1908
Stadion: Linzer Stadion(kapas. 21 000)
Suurimmat voitot:
- Itävallan mestaruus 1968
- Itävallan Cup 1968
- Itävallan amatöörien mestaruus 1931
- Voittivat Inter Milanon 1-0 Uefa Cupissa vuonna 1985
Viime kausi: 6. Itävallan Bundesliigassa
Nippelitietoa:
- Muuan Hugo Sanchez pelasi yhden kauden Linzin joukkueessa.
- Itävallan "Jari Litmanen" Ivica Vastic pelaa joukkueessa
- Joukkueessa on vain kolme ulkomaalaista(vrt. Red Bull Salzburg 21)
- Johtaa Itävallan Bundesliigaa kun sarjaa on pelattu 4 kierrosta

Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Edu - 27.07.2008, 00.45.10
Mihinkähän aikaan (Suomen aikaa) tuo peli mahdollisesti pelataan? Ja näkyyköhän mistään striimistä?

EDIT: Löytyi, ottelu pelataan kello 20 Suomen kellon mukaisesti. Olisihan se kiva nähdä.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Kooma - 27.07.2008, 14.33.09
MyP2P:hen (http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=15844&part=sports) pitäisi joku streami tulla myöhemmin tänään. Myös miSexta.tv (http://www.misexta.tv/) näyttää ottelun, mutta alkamisajasta (21.45 sikäläistä) päätellen kyseessä on jälkilähetys.

Pepeä vaivaa ilmeisesti lievä loukkaantuminen, joten tänään topparikaksikon muodostavat Heinze ja Javi García. Mielenkiintoista nähdä miten García pärjää... Paljonko hän tuolla paikalla lopulta viime kaudella Osasunassa pelasi? Kärkeen Marca veikkailee ensimmäiselle jaksolle paria Raúl–Higuaín ja toiselle Van Nistelrooy–Saviola.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Raulisti - 27.07.2008, 14.41.29
Paljonko hän tuolla paikalla lopulta viime kaudella Osasunassa pelasi?
Taisi pelata 25 pelistä kerran topparina.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: SSolari - 27.07.2008, 15.09.31
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=15844&part=sports

Tossa muutama MediaPlayer linkki illan peliin. Varmuudesta, toimivuudesta etc. ei tietoakaan, mutta kyllähän ton kautta tuo saattaa toimia.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: zzziii - 27.07.2008, 20.36.19
Näkyykö? vai onko siellä edes peli käynnissä?
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: mikko29 - 27.07.2008, 20.38.17
Pelataan kyllä, LASK meni juuri 1-0 johtoon. Streamia ei taida kuitenkaan olla tarjolla, joten täytyy tyytyä Marcan live-seurantaan.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Mágico Madrid - 27.07.2008, 21.03.31
Pelataan kyllä, LASK meni juuri 1-0 johtoon. Streamia ei taida kuitenkaan olla tarjolla, joten täytyy tyytyä Marcan live-seurantaan.
Robben tasoitti kuusi minuutia myöhemmin.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: SSolari - 27.07.2008, 21.31.09
Madrid siis ilmeisesti johtaa 1-2 tällä hetkellä. Maaleista vastannut Robben ja Raul?
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: zzziii - 27.07.2008, 21.41.05
Nyt vaan rohkeastii peliaikaa junnuille. Vähän enemmän kuin pari minuuttia lopusta?
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: SSolari - 27.07.2008, 21.41.47
Marcan mukaan Parejo tullut 65. minuutin kohdalla Gutin tilalle  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Mágico Madrid - 27.07.2008, 22.06.47
Nyt vaan rohkeastii peliaikaa junnuille. Vähän enemmän kuin pari minuuttia lopusta?
Chema Anton tuli Heinzen tilalle 86. minuutilla. Aikasemmin Juanmi Callejon asteli kentälle ensimmäistä kertaa Real Madridin ykkösjoukkueessa.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: zzziii - 27.07.2008, 22.41.29
Javi päättänyt aiheuttaa vastustajalla ottelun viimeisillä minuuteilla rankkarin, josta sitten saatiin sopuinen lopputulos, 3-2.

Parejo kuulemma pelannut hienosti eikä Juanmi yhtään sen huonommin. Javilta hermostuneen oloista peliä ja molemmat maalit menevät hänen piikkiinsä. Virheistä opitaan, ja seuraavan kerran sitten vähän paremmin. Pelipaikkakin on väärä.

Muiden pelaajien otteita voikin sitten muut kommentoida. 8) jos aihetta riittää.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Mágico Madrid - 27.07.2008, 22.55.03
Ihan kiva 2-3 voitto Real Madridille. Joukkueesta kuitenkin puuttui moni tärkeä pelaaja, joista osa palaa huomenna joukkueen mukaan.

Seuraava matsi taitaa olla Emirates Cupin ottelu HSV:ta vastaan.. Mielenkiintoista nähdä, että onko Van der Vaart tuolloin vielä HSV:n mies vai pelaako hän siinä kuuluisamassa valkoisessa paidassa. Peli tulee UK+ kanavalta.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: florentinoperze - 27.07.2008, 23.21.15
Ihan viihdyttäbä ottelu tuo oli. Alkuseremoniatkin oli viimeisen päälle ja kuultiinpa Hala Madrid- hymnikin jonkin naisen laulamana.

Ottelun paras pelaaja oli 2 maalia syöttänyt Arjen Robben, todella laadukasta peliä. Muista Real Madrid pelaajista esillä olivat Guti, Raul, Sneijder ja koko pelin raatanut Diarra.

Nuorista parhaiten pelasi mielestäni 3 maalin syöttänyt Juanmi. Parejo oli myös hyvä, mutta Javin peli oli todella hermostunutta ja virheitä tuli jonkin verran.

Maalintekijät siis:
Babtista
Raul
Saviola
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Mágico Madrid - 28.07.2008, 01.00.32
Ei kukaan ole löytänyt jotain koostetta matsista? Itse olen etsinyt kaikki tietämäni sivut.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: pälle - 28.07.2008, 01.28.27
Ihan kiva 2-3 voitto Real Madridille. Joukkueesta kuitenkin puuttui moni tärkeä pelaaja, joista osa palaa huomenna joukkueen mukaan.

Seuraava matsi taitaa olla Emirates Cupin ottelu HSV:ta vastaan.. Mielenkiintoista nähdä, että onko Van der Vaart tuolloin vielä HSV:n mies vai pelaako hän siinä kuuluisamassa valkoisessa paidassa. Peli tulee UK+ kanavalta.
15:55   
Emirates Cup LIVE: Real Madrid - Hamburger SV
Jalkapallo

Suora lähetys Emirates Cup -jalkapalloturnauksen ottelusta. Selostus: Tuomas Virkkunen.
= peli tulee UK:lta eikös se Arsenal matsi tuu +alta
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: florentinoperze - 28.07.2008, 08.37.52
Ei kukaan ole löytänyt jotain koostetta matsista? Itse olen etsinyt kaikki tietämäni sivut.

Tässä ainakin jonkin sortin kooste.

http://101greatgoals.magnify.net/item/QC41NKRD4111MRS0
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Rootface - 28.07.2008, 09.19.28
Ihan kiva 2-3 voitto Real Madridille. Joukkueesta kuitenkin puuttui moni tärkeä pelaaja, joista osa palaa huomenna joukkueen mukaan.

Seuraava matsi taitaa olla Emirates Cupin ottelu HSV:ta vastaan.. Mielenkiintoista nähdä, että onko Van der Vaart tuolloin vielä HSV:n mies vai pelaako hän siinä kuuluisamassa valkoisessa paidassa. Peli tulee UK+ kanavalta.
15:55   
Emirates Cup LIVE: Real Madrid - Hamburger SV
Jalkapallo

Suora lähetys Emirates Cup -jalkapalloturnauksen ottelusta. Selostus: Tuomas Virkkunen.
= peli tulee UK:lta eikös se Arsenal matsi tuu +alta
Hampuri-peli tulee siis lauantaina 2.8.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Mágico Madrid - 30.07.2008, 23.01.53
Robinho oli tänään tai eilen ensimmäistä kertaa joukkueen mukana. De la Red, Casillas, Ramos ja Metzelder palasivat myös joukkueen pariin.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: florentinoperze - 31.07.2008, 14.03.57
Diarralta kysyttiin haastattelussa Cristiano Ronaldosta, mutta malilainen ei suostunut vastaamaan. No Robinhosta hän vastasi pelityylilleen ominaisesti eli ytimekkäästi:

"He's not going anywhere. "

Diarra on sellainen pelaaja kyllä, josta ei pidä luopua. Sydämellä, asenteella ja raa`alla voimalla pelaava pelaaja :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: manager - 31.07.2008, 17.32.25
Diarra on kyllä sellainen pelaaja josta olen pitänyt siitä lähtien kun tuli Madridiin..hän on se pelaaja joka Realilta puuttui monta kautta Makelelen lähdettyä.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Mágico Madrid - 31.07.2008, 23.40.28
Uuh. Ensi lauantaina ensimmäistä kertaa voi katsoa Real Madridin otteita.. HSV antaa varmasti hyvän vastustuksen, mutta tavoitteena on vain voitto.

Pelaajilta on tullut aika suorat mielipiteet Robinhosta. Vois Ramon Calderon hieman kuunnella työntekijöitään. Toivottavasti Robinho olisi jo HSV-pelissä kentällä.  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Arakorn - 01.08.2008, 00.11.10
Pelaajilta on tullut aika suorat mielipiteet Robinhosta. Vois Ramon Calderon hieman kuunnella työntekijöitään.
???

Eikö ne olekin orjia???
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: pälle - 02.08.2008, 02.51.25
UK+ ei näy, mutta onneksi Arsu pelin voi kattoo tiistaina UKlta klo 10.50 :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Dante - 02.08.2008, 14.44.24
Vähän yli tunti ja sitten pääseekin nauttimaan alkutahdeista Valkoiselle Baletille :pallo:
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: RONALDO - 02.08.2008, 14.47.34
Onko avauskokoonpanosta tietoa?
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Edu - 02.08.2008, 15.05.20
Marcan artikkelissa mainitaan tällainen litania, kai he arvailevat vastaavaa:

Dudek, Salgado, Javi García, Heinze, Torres, Diarra, Guti, Sneijder, Robben, Raúl y Van Nistelrooy.

Puolustuspää täynnä kysymyksiä (kyllä, Heinzekin), mutta hyökkäys vakuuttaa.  :peukku_ylos:. Ja jännä nähdä, mitä van der Vaart tekee, jos pelaa HSV:n paidassa.

EDIT: Ihan mielenkiintoinen pistelaskusysteemi tuossa Emirates Cupissa. Perinteiset voitosta 3p, tasapelistä 1p ja tappiosta 0p, jonka lisäksi jokaisesta tehdystä maalista saa yhden pisteen.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Mágico Madrid - 02.08.2008, 17.59.34
Ihan kelpo peli valkoiselta ja tärkeät viisi pistettä plakkariin.. Itse olin kohtuu tyytyväinen peliin, vaikka selvästi eräät pelaajat väsyivät toisella jaksolla. Robinho toi heti kentälle tultuaan tarvittavaa energiaa ja oli hyvin pelissä mukana. Selvästi kuitenkin huomaa, ettei brassi ole tällä hetkellä kovinkaan iloinen.. Muutkin vaihtopelaajat pelasivat todella hyvin. Itse olin todella yllättynyt Callejonin esityksestä. Hienoa peliä oikeallalaidalla ja upea keskitys Parejon maaliin.

Michel "Surffari" Salgadolle erikseen..  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: pälle - 02.08.2008, 18.20.43
Robinho oli kyllä ehdoton parannus peliin. Loistavaa tekniikkaa pienessä tilassa--> ei menettänyt palloa toisin kun muut. Hienoja harhautksia, pelinrakennusta ja liikettä vapaisiin paikkoihin

Itse näin vikat 25minsaa kun oli oma peli... Toivottavasti Robinho pidetään joukkueessa ja näyttää calderoninpaskalle sun muille!
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: SSolari - 02.08.2008, 18.46.57
Täytyy sanoa, että siinä mielessä varsin mukava esitys ottaen huomioon, että Hamburg on ollut kovassa iskussa harjoituskaudella ja heillä jo 5 peliä takana, joista neljä on päättynyt hampurilaisten voittoon. Eikä heillä todellakaan ole mikään hääppöinen kokoonpano. Se jäi epäselväksi, että pelasiko Vdv? Itse tulin töistä juuri, joten peliä en nähnyt, tosin boksilta nopeesti kelailin maalit sun muut. Töissä tietty Goalin liveseuranta käytössä. De la Redin jättäminen penkille  :peukku_alas:
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Mágico Madrid - 02.08.2008, 18.50.08
Se jäi epäselväksi, että pelasiko Vdv?

 De la Redin jättäminen penkille  :peukku_alas:
Ei pelannut.. Luultavasti matkustanut jo Madridiin lääkärintarkastukseen..

De la Red ei tietääkseni ollut edes mukana pelissä.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Edu - 02.08.2008, 19.42.15
Kaikki lähtökohdat huomioon ottaen hyvä esitys. Toisella puoliajalla oli HSV lähempänä johtomaalia, mutta nuorisokaarti ratkaisi. Hienoa toimintaa Schusterilta antaa junnuille peliaikaa.

Mutta tapaus Callejon? Onko hän todella puolustaja, niinkuin Virkkunen sanoi?

Hienoa läppää Robinhosta kuitenkin. Eikä hän nyt niin tyytymättömältä näyttänyt. Vamma varmasti vielä vaivaa, mutta toivotaan hyvää kautta.

Ja Salgado oli kenties ottelun paras pelaaja!  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Madridista #7 - 02.08.2008, 19.50.18
De la Redin jättäminen penkille  :peukku_alas:
Sysse ei peluuttanu ketään juuri palanneista (Casillas, De la Red, Metzelder ja Ramos). Sano ettei oo ehtiny viel treenaa tarpeeks ja liian riskaabelia.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Mágico Madrid - 02.08.2008, 19.59.27
Mutta tapaus Callejon? Onko hän todella puolustaja, niinkuin Virkkunen sanoi?
Ei ole.. On käsittääkseni puhdas keskikenttäpelaaja.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Alpo - 02.08.2008, 22.12.12
Robinhon kapteenin nauhalle  :)
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Dante - 02.08.2008, 23.22.33
Pelissä oli mielestäni paljon positiivisia asioita, ensimmäisinä mieleen tulee: junnut, Robinhon tuoma energia ja hänen saama kapteenin nauha  :peukku_ylos: ja tietenkin Michel Salgado :peukku_ylos: :sydän:

Unohtakaa se Crisse ja pitäkää Robinho tyytyväisenä. Kyllä sillä C.Ronaldollakin kesti (4?-5? kautta) ennen kuin hän nousi kukkaan ManU:ssa. Kuten kaikki varmasti muistavat Robinho oli helvetin hyvä viimekauden alussa, mutta loukkaantuminen sotki tilannetta. Toivottavasti tuleva kausi on se viimeinen sinetti "koko maailman tietoisuuteen" (ei sillä että miestä ei tunnettaisi, ainakin Madridin piireissä loistavana pelimiehenä :))  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: #10 - 03.08.2008, 00.42.39
Hetkinen, hetkinen...tää tuli nyt aika puskista, vai onko tää joku viime vuoden uutinen, ei selviä tosta päiväyksestä.

http://elisa.net/uutiset/urheilu/jalkapallo/?id=25635
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Edu - 03.08.2008, 00.50.45
Hetkinen, hetkinen...tää tuli nyt aika puskista, vai onko tää joku viime vuoden uutinen, ei selviä tosta päiväyksestä.

http://elisa.net/uutiset/urheilu/jalkapallo/?id=25635

Viime vuonna Espanja ei ollut voittanut Euroopan mestaruutta, eli tuore juttu on.

Mutta tosiaan aika yllätys. Enpä ole ennen kuullut Tevezistä huhuttavan. Mutta tämä naisten pantaa pitävä kärkipelaaja saa pysy erään toisen sankarin kanssa Manchesterissa...

Eikä tuolle Cescille ole enää tarvetta, kun van der Vaart tuli jo.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: #10 - 03.08.2008, 01.04.25
Kappas juu, tuli taas luettua oikein ajatuksella, kun en tuota EM-juttua hoksannut.  ::) Kaiken kukkuraksi vielä väärään keskusteluun, antakaan anteeksi, infernaalinen DBTL keitotus on tainnut pehmittää aivolohkoja.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Cicinho - 03.08.2008, 01.37.04
http://www.youtube.com/watch?v=x2ek1Ha58B4
Kuka tuo maali keskittänyt numero 28 on? Ilmeisesti Juanmi Callejon?
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Arakorn - 03.08.2008, 02.01.56
Vittu, se tulikin tänään se matsi. Onko maaleihin linkkejä (toivon mukaan Virkkusen selostuksella kuten Parejon maalissa) kun olin töissä kun matsi tuli? :(
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: zzziii - 03.08.2008, 09.40.17
Kuka tuo maali keskittänyt numero 28 on? Ilmeisesti Juanmi Callejon?

Kyllä on. Pelasi siis viime kaudella pääsääntöisesti vasenta laituria Castillassa.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: SSolari - 03.08.2008, 10.51.32
De la Redin jättäminen penkille  :peukku_alas:
Sysse ei peluuttanu ketään juuri palanneista (Casillas, De la Red, Metzelder ja Ramos). Sano ettei oo ehtiny viel treenaa tarpeeks ja liian riskaabelia.

Joo sori, näin vaan töissä että De la Red on penkillä ja jotenkin oli vaan sellanen käsitys, että kaveri on ollut leirillä jo hetken aikaa. Siinä tapauksessa ei sitten mitään, eiköhän se mahdollisuus tule, ehkä jo tänään ?
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Madridista #7 - 03.08.2008, 14.05.29
Joo sori, näin vaan töissä että De la Red on penkillä ja jotenkin oli vaan sellanen käsitys, että kaveri on ollut leirillä jo hetken aikaa. Siinä tapauksessa ei sitten mitään, eiköhän se mahdollisuus tule, ehkä jo tänään ?
Ei taida tulla. Schusterin mukaan viikko treenejä ei riitä, mutta Kolumbiassa veikkasin Rubenin pääsevän kentälle.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Kooma - 03.08.2008, 17.47.45
Avauskokoonpano Arsenalia vastaan: Dudek; Salgado, García, Heinze, Torres; Diarra, Guti, Robinho, Callejón; Raúl ja Baptista.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Mágico Madrid - 03.08.2008, 18.12.01
Avauskokoonpano Arsenalia vastaan: Dudek; Salgado, García, Heinze, Torres; Diarra, Guti, Robinho, Callejón; Raúl ja Baptista.
Diarra jaksaa painaa.. Taitaa olla ainut, joka on pelannut Dudekin kanssa alusta loppuun?
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Mágico Madrid - 03.08.2008, 18.56.36
Ehkä on ihan hyvä juttu, et Garay on tulos jo nyt. Heinze on jatkuvasti aivan yössä. Samaa voi sanoa Baptistasta ja Raulista.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: SSolari - 03.08.2008, 19.05.28
Heinze on kyllä ollut suht kujalla, Robson on myös ollut todella surkea. Garcia pelannut hyvin. Baptista taas mielestäni pelannut ihan ok.

En tiedä, Raul pääsi äsken läpi ja tyhjä maali oli jo, mutta kaatui. Virkkunen pisti filmaamisen syyksi, mutta kyllä hidastusten perusteella pieni kontakti oli kavereiden välillä, joten pilkku jäi omasta mielestä kyllä viheltämättä. Raul kun ei valitettavasti filmaa. Tosin pieni kontakti siellä oli.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Mágico Madrid - 03.08.2008, 19.12.03
Robson on myös ollut todella surkea. Baptista taas mielestäni pelannut ihan ok.
Siis täh? On tainnu mennä brassit sekasin katsoessa matsia. ;) En nähnyt ainuttakaan Baptistan syöttöä, joka olisi mennyt omille. Robinho on ainut, joka tuo nopeutta kentälle.. Muutenkin huomaa, että Real Madrid on selvästi nopeudessa jäljessä verrattuna Arsenaaliin..
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: SSolari - 03.08.2008, 19.30.13
Itseltä tosin jäi ekat 20min näkemättä, mutta ainakin sen jälkeen Robinholta tuli monta huonoa ratkaisua. Baptista tosin oli myös aika neutraali.

Nisse, Robben ja Sneijder kentälle puoliajalla. Raul, Callejon ja Baptista pois ilmeisesti.

Arsenal siirtyi äsken Aden pilkulla 1-0 johtoon.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: SSolari - 03.08.2008, 19.38.48
Voi vitun vittu. Diabyn sakset ja Sneikalta polvi taittu aika vituilleen  :(

Pitkää sairaslomaa tiedossa. VITTU  :keskari:
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Arakorn - 03.08.2008, 19.51.07
Voi vitun vittu. Diabyn sakset ja Sneikalta polvi taittu aika vituilleen  :(

Pitkää sairaslomaa tiedossa. VITTU  :keskari:
Lisätietoa?  :o

"Wenger: Diaby (Taylor) should never play football again!"
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: SSolari - 03.08.2008, 19.52.35
Tuli aika nopeasti tilanne, mutta kyllähän se oli aika rumasti kahden jalan sakset. Marcan liveseurannassa Espanjaksi jotain.

Kyllä Sneikan ilme oli sellainen, että sattui. Toivottavasti päästään 2-3 viikolla.

Diabylle vieläkin  :keskari:
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: SSolari - 03.08.2008, 19.58.43
Noniin, De la Red kentälle, en nyt nähnyt kuka tuli pois.

Madrid on ollut kyllä surkea, ei mitään rajaa.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Mágico Madrid - 03.08.2008, 20.18.22
Madrid on ollut kyllä surkea, ei mitään rajaa.
samaa mieltä.. Pelinnopeus ei ole lähekkään vaadittua tasoa.. Katotaan nyt ku saadaan parhaat pelaajat kentälle.. Puolustuslinja kuitenkin on täysin eri sitten tosipeleissä ja tämä varmasti vakauttaa peliä..
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Arakorn - 03.08.2008, 21.00.21
Sanokaa sitten jos löytyy highlightseja..
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Puskas - 03.08.2008, 21.26.14
Tiedostan hyvin, että kyseessä oli vain harjoituspeli, mutta kyllä Raulin, Robbenin, Gutin ja van Nistelrooyn asenne silti pistää vituttamaan ja kovin. Pysyisivät sitten pois kentältä jos ei yhtään kiinnosta. Vähän heppoisestihan se Arsenalin rankkari lopulta tuli, mutta ei kyllä Real Madrid ottelusta enempää ansainnutkaan. De la Red pelasi lopussa ja näytti suoraan olevansa tämän porukan paras keskikenttämies. Täytyy valmennusjohdolla viirata pahasti päässä jos häntä ruvetaan vielä syrjimään samalla tavalla kuin Soldadoa viime kaudella. Ja sekin täytyy vielä todeta, että Guti ja Raul saavat pysyä jatkossakin poissa maajoukkueesta jollei yhtään parempaa asennetta löydy.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Heinämies - 03.08.2008, 21.53.25
Tuli aika nopeasti tilanne, mutta kyllähän se oli aika rumasti kahden jalan sakset. Marcan liveseurannassa Espanjaksi jotain.

Kyllä Sneikan ilme oli sellainen, että sattui. Toivottavasti päästään 2-3 viikolla.

Diabylle vieläkin  :keskari:

 :keskari: :keskari: :keskari: :keskari:

Marca, however, claims that Schuster's prognosis is likely to be correct, and that an MRI scan on Monday is likely to confirm that it is ligament damage. This could see the Dutch master out of action for up to six months.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Puskas - 03.08.2008, 21.57.42
:keskari: :keskari: :keskari: :keskari:

Marca, however, claims that Schuster's prognosis is likely to be correct, and that an MRI scan on Monday is likely to confirm that it is ligament damage. This could see the Dutch master out of action for up to six months.

Niinpä niin. Ja Virkkunen vielä kehtaa valittaa, jos Guti vähän kopsauttaa jaloille. Täytyy sanoa, että tämän Diabyn kohdalla on vaikea puhua edes ihmisestä. Täysi paska koko äijä. Toivottavasti joku potkii häneltä sääret poikki.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: pirtukola - 03.08.2008, 22.11.04
Sanokaa sitten jos löytyy highlightseja..


Tuossa Arakornille ja muille highlighteja.

http://www.footytube.com/2008/08/03/arsenal-1-0-real-madrid/

Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: pirtukola - 03.08.2008, 22.12.39
Sanokaa sitten jos löytyy highlightseja..


Tuossa Arakornille ja muille highlighteja.  :peukku_ylos:

http://www.footytube.com/2008/08/03/arsenal-1-0-real-madrid/

Ei ole muuten Dudek ainakaan näitten highlightien perusteella huonosti pelannut. Hienoja torjuntoja.
Vaikka Ikeriä ei pysty millään syrjäyttäänkään. Mutta jos niinkin kävisi, että Iker loukaantuu niin ei pitäisi olla mitään hätää.


Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: manager - 03.08.2008, 22.39.01
:keskari: :keskari: :keskari: :keskari:

Marca, however, claims that Schuster's prognosis is likely to be correct, and that an MRI scan on Monday is likely to confirm that it is ligament damage. This could see the Dutch master out of action for up to six months.

Niinpä niin. Ja Virkkunen vielä kehtaa valittaa, jos Guti vähän kopsauttaa jaloille. Täytyy sanoa, että tämän Diabyn kohdalla on vaikea puhua edes ihmisestä. Täysi paska koko äijä. Toivottavasti joku potkii häneltä sääret poikki.

Ei kait siitä oo montaa vuotta kun Diabyn ura on vaarassa kun joku valioliigapuolustaja katkaisi oikeasta jalasta säären Diabylta ja Diabyn koko uran jatkuminen oli vaarassa..mutta aivan uskomattoman törkeä temppu Diabylta kun tietää vielä itsekin mitä tuosta voi seurata.. :keskari:
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: zzziii - 03.08.2008, 22.42.21
Tiedostan hyvin, että kyseessä oli vain harjoituspeli, mutta kyllä Raulin, Robbenin, Gutin ja van Nistelrooyn asenne silti pistää vituttamaan ja kovin. Pysyisivät sitten pois kentältä jos ei yhtään kiinnosta. Vähän heppoisestihan se Arsenalin rankkari lopulta tuli, mutta ei kyllä Real Madrid ottelusta enempää ansainnutkaan. De la Red pelasi lopussa ja näytti suoraan olevansa tämän porukan paras keskikenttämies. Täytyy valmennusjohdolla viirata pahasti päässä jos häntä ruvetaan vielä syrjimään samalla tavalla kuin Soldadoa viime kaudella. Ja sekin täytyy vielä todeta, että Guti ja Raul saavat pysyä jatkossakin poissa maajoukkueesta jollei yhtään parempaa asennetta löydy.

Sama.

Jos Villa tai joku enemmän peliä rakentava hyökkääjä olisi tarjolla niin rahat pöytään vaan. Nämä perseet ojossa rankkarialueella olevat tyypit riittää jo. Ottiko Ruud yhtään juoksuaskelta?

Saviolalle ja Babtistalle. :peukku_alas:
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: SSolari - 03.08.2008, 22.44.31
Pelistä sen verran kokonaisuudessaan, että kylläpäs oli saamatonta. Toki täytyy ottaa huomioon, että joukkueen koko alakerta oli täysin eri mitä oikeissa peleissä, joka kyllä tosiaan vakauttaa peliä. Madrid ei edes oikein halunnut hyökätäkään ja se sitten näkyikin. Pari puolivillaista paikkaa, mutta ei mitään ihmeempää.

Diabyn taklauksesta, todella perseestä tehdä tuollaista ystävyysottelussa, mutta hei jalistahan tää on. Apina kaveri nyt kuitenkin on, ei siitä mihinkään pääse. Eikä todellakaan ollut ensimmäinen kerta kaverilta.
Sneijder tulee tosiaan olemaan poissa ja kauan, mitä nyt tuli luettua Calderonin, Syssen ja Cannavaron kommentteja. Todella vakava loukkaantuminen ja tod. näk 4-6 kuukautta sivussa.  :keskari: :peukku_alas:

Madridin pelaajistosta ei hirveästi löytynyt ilonaiheita. Robinho ja Robben kyllä mielestäni hieman yrittivät jotain, mutta muu joukkue oli kertakaikkiaan niin vitun karmaiseva, että ei ihme että mitään ei syntynyt. Torres näytti viimein sen, että kaverin voisi lähettää takaisin Castillaan, surkeeta, kertakaikkiaan surkeeta. Heinze, missä on se Manu-aikojen kaveri? Salgado oli ihan ok, ekalla puoliajalla yks siisti nousu, muuten ei mitään erikoista, muutamia virheitä. Garcialta ihan ok peli, vaikka lopussa vähän yrittikin ajella jotain muka-loistavaa-brittiä. Diarra oli ajoittain jees, mutta syöttövirheitä liikaa. Guti oli laiska, samoin Ruud ja Baptista. De La Red oli kentälle päästyään tosiaan ehdottomasti paras Madrid-pelaaja. Dudek pelasi myös hyvin ja otti hienosti yhden pallon haltuun, joka kenties oli pelin kohokohta.

Pitää kuitenkin muistaa, että meijän kokoonpano oli hyvin erilainen kuin normaalisti ja Arsenal taas pelasi oikeestaan parhaalla mahdollisella kokoonpanolla miinus Fabregas ja se näkyi.

Diabylle vielä  :keskari:
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: #10 - 03.08.2008, 23.28.12
:keskari: :keskari: :keskari: :keskari:

Marca, however, claims that Schuster's prognosis is likely to be correct, and that an MRI scan on Monday is likely to confirm that it is ligament damage. This could see the Dutch master out of action for up to six months.

Niinpä niin. Ja Virkkunen vielä kehtaa valittaa, jos Guti vähän kopsauttaa jaloille. Täytyy sanoa, että tämän Diabyn kohdalla on vaikea puhua edes ihmisestä. Täysi paska koko äijä. Toivottavasti joku potkii häneltä sääret poikki.

Tällä tempulla lunasti kyllä mun silmissä paikan samasta kurajengistä kuin Materazzi ja muutama muu rotta.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Mágico Madrid - 03.08.2008, 23.47.23
Emirates Cupin jälkeen Real Madrid palaa Madridiin. Kotona pelaajat ehtivät olla vain pari päivää kunnes koittaa aika lentää Kolumbiaan. Joukkue saapuu Bogotaan keskiviikkona ja ilmeisesti peli Santa Fe'ta vastaan on torstaina. Kyseessä siis jonkinlainen Di Stéfano-tribuutti.

Bogotaan matkaavat kai kaikki muut paitsi Sneijder, Drenthe, Gago ja Marcelo. Ehkä jopa näemme Van der Vaartin ensimmäistä kertaa Real Madridin riveissä.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Dante - 04.08.2008, 00.04.29
Muistutus kaikile, jotka eivät matsia vielä nähneet (minä): Urheilukanava näyttää matsin Arsenalia vastaan uusintana tiistaina muistaakseni kello 10.50.

Pakkohan se on katsoa, vaikka nämä teidän kommentit ei siihen hirveästi kannustakkaan :-\. Voin kyllä kuvitella olevani samoilla linjoilla, ei siinä mitään.

Vittu sitä Diabyä  :keskari: :keskari: :keskari:
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Arpikudos - 04.08.2008, 12.22.22
Katoin äsken videon, jossa on Diabyn taklaus. Tuli kyllä rumasti koiville. Aivan turhia tuollaiset taklaukset harkkamatseis :keskari: Sais Diaby mennä vähän itteensä. Diabyhan loukkaantu kans itse aikanaan aika pahasti, jos oikein muistan. Oli 9 kk sivus.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Kenttis - 04.08.2008, 14.27.09
voiskos joku laittaa linkkiä siihen videoon?
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Arpikudos - 04.08.2008, 14.38.36
http://101greatgoals.magnify.net/item/KW06D00ZZG0GSJS3
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: florentinoperze - 04.08.2008, 16.17.50
Toivottavasti jo harjoituskauden aikana lopetettaisiin tuon Raul ja Rvn kaksikon samanaikainen peluuttaminen. Ainakin Schusterilta haluaisin nähdä muitakin variaatioita ja Raul saisi myös tällä kaudella ansaita paikkansa avauksessa.

Toivoisin Robbenia ja Robinhoa samaan aikaan aina kentälle. Varsinkin nyt kun Sneijder on poissa. Esim:

---------------Ruud--------------------
----Robben---------Robinho------

tai
--------Raul
----------------Robinho
---Robben------Guti

..ja onni onnettomuudessa on, että Sneijkka on "vain" 3 kk poissa.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: E-spel - 04.08.2008, 17.01.31
Ihmetteleekö joku vielä miksi olen kutsunut Arsenalia apinalaumaksi jo jonkunaikaa? Tervetuloa Bernabeulle ensi talvena, Diaby ansaitsee joka ikisen apinahuudon ja banaanin, joka kentälle lentää. :keskari:
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Madridista #7 - 04.08.2008, 17.09.42
"Buenas Noticias" (http://www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/1202740416590/noticia/Noticia/Buenas_noticias.htm)
Eli Sneijder sivussa sen kolmisen kuukautta. Mukavaa tosin nähdä Wesley peukku pystyssä ja hymyilemässä!

(http://www.realmadrid.com/cs/Satellite?blobcol=urldata&blobheadername1=Content-disposition&blobheadervalue1=attachment%3B+filename%3DWesley_Sneijder.jpg&blobkey=id&blobtable=MungoBlobs&blobwhere=1202840411444&ssbinary=true)
Jaksamisia!
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: luxemburgo - 04.08.2008, 19.11.14

Van der Vaart edullisesti joukkueeseen ja Snejder sivussa vain sen kolme kuukautta. Aivan mahtavaa.  :D
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Arakorn - 04.08.2008, 19.30.50
Toivottavasti jo harjoituskauden aikana lopetettaisiin tuon Raul ja Rvn kaksikon samanaikainen peluuttaminen. Ainakin Schusterilta haluaisin nähdä muitakin variaatioita ja Raul saisi myös tällä kaudella ansaita paikkansa avauksessa.

..ja onni onnettomuudessa on, että Sneijkka on "vain" 3 kk poissa.
18 maalillako ei ansaitse paikkaa avauksessa?  ???

Onni onnettomuudessa on tietenkin se, että van der Vaart hankittiin. Melko samanlaisi pelaajia ovat (mielestäni), vaikka Sneijder onkin (taas mielestäni) se parempi.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: florentinoperze - 05.08.2008, 09.26.08
Toivottavasti jo harjoituskauden aikana lopetettaisiin tuon Raul ja Rvn kaksikon samanaikainen peluuttaminen. Ainakin Schusterilta haluaisin nähdä muitakin variaatioita ja Raul saisi myös tällä kaudella ansaita paikkansa avauksessa.

..ja onni onnettomuudessa on, että Sneijkka on "vain" 3 kk poissa.
18 maalillako ei ansaitse paikkaa avauksessa?  ???

Onni onnettomuudessa on tietenkin se, että van der Vaart hankittiin. Melko samanlaisi pelaajia ovat (mielestäni), vaikka Sneijder onkin (taas mielestäni) se parempi.


Millä 18 maalilla? Ai niin viime kauden maalisaldo.

Minä kun puhuin ansaitsemisesta tulevan kauden kokoonpanoon. Suosittelen viestin lukemista ennen spämmäilyä.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: pirtukola - 05.08.2008, 14.10.13
Virkkusen Heinzen mollaamiselle taas.  :peukku_ylos:

"Mitähän Heinze on tehnyt taas kesälomalla ku mieshän on ihan pihalla *pitkä hiljaisuus* tai no en ehkä haluakkaan tietää."  ;D
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Arakorn - 05.08.2008, 16.30.19
Toivottavasti jo harjoituskauden aikana lopetettaisiin tuon Raul ja Rvn kaksikon samanaikainen peluuttaminen. Ainakin Schusterilta haluaisin nähdä muitakin variaatioita ja Raul saisi myös tällä kaudella ansaita paikkansa avauksessa.

..ja onni onnettomuudessa on, että Sneijkka on "vain" 3 kk poissa.
18 maalillako ei ansaitse paikkaa avauksessa?  ???

Onni onnettomuudessa on tietenkin se, että van der Vaart hankittiin. Melko samanlaisi pelaajia ovat (mielestäni), vaikka Sneijder onkin (taas mielestäni) se parempi.


Millä 18 maalilla? Ai niin viime kauden maalisaldo.

Minä kun puhuin ansaitsemisesta tulevan kauden kokoonpanoon. Suosittelen viestin lukemista ennen spämmäilyä.
No, ainakin Raúl ansaitsi pelipaikkansa viime kaudella, ja jokainen joka väittä toisin on, pakko sanoa, tyhmä.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: pähkinä - 05.08.2008, 19.19.37
Joo se on kans sanottava et kyl viime kaudella Raul todellakin ansaitsi peliaikansa, toivotaan et tahti jatkuu tulevana kautena :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: STRIKER - 05.08.2008, 23.58.49
Jos en väärin muista niin viime kauden aloittelukin meni ihan perseelleen. florentinoperze on kyllä täysin oikeassa siinä, että kaikkien täytyy ansaita paikkansa joka kausi (ja jokaisessa ottelussa sekä harjoituksessa) uudestaan, mutta pretempiksellä en hätäilisi vielä kenenkään pelaajan otteiden takia.  :pallo:
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Kooma - 06.08.2008, 11.46.20
Joukkue matkustaa tänään Kolumbian pääkaupunkiin Bogotáan seuraavalla 18 pelaajan kokoonpanolla: Dudek, Codina, Salgado, Heinze, Torres, Pepe, Antón, Diarra, Guti, Baptista, Robinho, Robben, Van der Vaart, García, Raúl, Van Nistelrooy, Saviola ja Callejón. Hienoa, että Raffie päässee heti tositoimiin. :peukku_ylos:

Ottelu kaupungin omaa joukkuetta Santa Fetä vastaan pelataan El Campín -stadionilla torstaina kello 17.30 alkaen. Aikaeroa Suomeen on sen kahdeksan tuntia, joten taitaa olla tyytyminen jälkilähetykseen...
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: SSolari - 06.08.2008, 11.59.58
Missä Casillas, Metz, Ramos ja Dlr on?
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Arakorn - 06.08.2008, 12.58.32
EM-kisa krapulako?
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Mágico Madrid - 07.08.2008, 22.18.18
Nii onko toi 17.30 Kolumbian aikaa?
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Kooma - 08.08.2008, 01.38.45
Joo, ottelu on juuri alkamassa. miSexta.tv:n (http://www.misexta.tv/) kautta voi yrittää katsoa, jos jaksaa ja pääsee läpi. Marcan mukaan Madridin avaus on seuraava: Dudek; Salgado, García, Heinze, Torres; Diarra, Guti, Robinho, Baptista; Raúl ja Van Nistelrooy.

Ottelu pelataan muuten Bogotán 470-vuotispäivän kunniaksi. :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Mágico Madrid - 08.08.2008, 01.49.34
Joo, ottelu on juuri alkamassa. miSexta.tv:n (http://www.misexta.tv/) kautta voi yrittää katsoa, jos jaksaa ja pääsee läpi. Marcan mukaan Madridin avaus on seuraava: Dudek; Salgado, García, Heinze, Torres; Diarra, Guti, Robinho, Baptista; Raúl ja Van Nistelrooy.

Ottelu pelataan muuten Bogotán 470-vuotispäivän kunniaksi. :peukku_ylos:
La sextalta kannattaa väijyä :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: florentinoperze - 08.08.2008, 08.27.46
Real Madrid voitti ottelun 1-2. Maalintekijöinä Pepe ja VAN DER VAART!

Van der Vaart oli muutenkin esiintynyt edukseen, according to reports in Spain ;D
Robinho oli avauksessa, mutta vaihdettiin Robbeniin puoliajalla.

Mikäli Robinho lähtee niin Calderonin hakema niskalenkki maailman suurimman seuran tittelistä kärsii anteeksiantamattoman kolauksen. Ei saada pelaajaa, joka 3 kk on päätargettina ja siinä sivussa menetetään toinen maailmanluokan pelaaja.

Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Heinämies - 08.08.2008, 09.26.26
Jonkinlainen highlight pätkä pelistä..

http://www.youtube.com/watch?v=wHOhBS7MSfU

Salgado siis sai punaisen kortin kun peliä oli pelattu 20 minuuttia. Diarra ei vaikuta olevan samaa mieltä tuomarin kanssa..  :D

Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Kooma - 08.08.2008, 11.26.46
Tässä pätkä, jossa myös Madridin maalit mukana: http://www.youtube.com/watch?v=5TxNa3PYG-A

Van der Vaartille maali ja syöttö, molemmat vaparista. Ei hullumpi aloitus. :pallo:

Tuo Salgadon ulosajo meni ilmeisesti niin, että Diarraa oli hetkeä aikaisemmin rapattu ilman tuomarin puuttumista asiaan ja Guti kävi tavoilleen uskollisena kostamassa. Tämän tuomari toki vihelsi pois ja Salgado kävi puhumassa itselleen suoran punaisen. Se siitä ystävyysottelusta sitten. :D
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Rootface - 08.08.2008, 12.09.42
Loistavaa toiminta muurilta tuossa Realin ekassa maalissa. Aukeaa kyllä todella nätisti.  ;D :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: SSolari - 08.08.2008, 12.32.08
Tulipas laiskasti Bogotan ainokainen. Onneksi ei kyllä sureta siinä mielessä, että kun tietää kuinka kova se puolustuslinja sitten todellisuudessa on  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: STRIKER - 08.08.2008, 13.04.49
Pisti muuten vasta nyt silmään, että Pepe raiskaa erittäin inhottavalla tavalla el Hombre Balan entistä numeroa. Jotenkin vaikea katsoa sitä ihanaa kolmoista siellä selässä tuon pelaajan päällä. No, tällaista se joskus on...

Marcelon päällä tuota numeroa katsoisi mielellään, onhan hän Carloksen manttelinperijä, sekä Real Madridin vasemman laidan tulevaisuus.

Niin, kai se on vain numero.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Arakorn - 08.08.2008, 13.26.54
Onko tässä nyt sitten tapahtunut niin, että Van der Vaart on ottanut numero 18-paidan itselleen, ja Saviola saanut Soldadon ysin? Eikö Saviola ollut 18 viime kaudella?

Toivottavasti Schuster jättää Salgadon peliajan nyt tähän. Jo yksi aiheutettu pilkku ja ulosajo kolmessa tai neljässä matsissa? Ei näitä saa tapahtua!
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Mágico Madrid - 08.08.2008, 14.30.22
Onko tässä nyt sitten tapahtunut niin, että Van der Vaart on ottanut numero 18-paidan itselleen, ja Saviola saanut Soldadon ysin? Eikö Saviola ollut 18 viime kaudella?
Tai sitten Robinhon kympin..  :(

Katsoin tosiaan ekan puoliajan ja hieman toisesta.. Ainakin pelin alussa Real Madrid oli täysin pinteessä ja Santa Fe vyörytti nopeilla vastahyökkäyksillä.. Santa Fen maali oli tosiaan hieno, syöttäjältä sellainen 'Dinhomainen katseharjautus.. Ekalla puoliajalla Realillakin oli pari paikkaa.. Mieleen jäi varsinkin Robinhon loistava veto, johon maalivahti joutui todella venymään.. Myös pari muutakin paikkaa oli.. Harmi, että Salgado pilasi tämän harkkamatsin täysin.. Salgado tosiaan aiheuttanut pilkun ja ottanut punaisen, silti hän on meidän sympaattinen surffari(avaukseen!)..

Joku vois kertoo, et miltä se Realin peli näytti van der Vaartin tultua kentälle..

Heinzelle erikseen  >:D :keskari:, vittu mä en jaksa kattoo sitä pelleilyy.. Tuu pois sieltä, sillä on peli käynnissä..  >:(
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Dante - 08.08.2008, 14.38.16
Van der Vaart päätti sitten tehdä tällaisen Wesleymäisen sisääntulon Valkoisiin :) :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: florentinoperze - 09.08.2008, 10.14.11
Tiistaina Real Madrid matkaa Frankfurtiin pelaamaan Eintrachtia vastaan. Ottelu on kenraaliharjoitus ennen ensi sunnuntain supercup- ottelua.
Televisioinneista sen verran, että HR Fersehen kanava näyttää ottelun ja se näkyy ilmaisena ASTRA- satelliitissa.

Mielenkiinto ennen sunnuntaita kohdistuu kahteen pelaajaan Robinho ja David Silva. Pelaako kumpikaan sunnuntaina vai pelaavatko molemmat?
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: florentinoperze - 11.08.2008, 14.23.58
Huomenna sitten pretemporadan toiseksi viimeinen "harjoitusottelu". Nähtäisiinkö huomenna jotain tämän suuntaista:

-----------------Casillas----------------------
---Ramos---Pepe----Heinze-------Torres--
--------------------Diarra--------------------
--------------Guti----------VDV------------
----------Robben------------Robinho------
---------------------Raul--------------------

No ei varmaankaan nähdä.  :peukku_alas:
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: manager - 11.08.2008, 14.48.15
Jokos Ramos,Casillas, DLR ja Metzelder ovat palanneet lomilta?
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Mágico Madrid - 11.08.2008, 15.11.51
Jokos Ramos,Casillas, DLR ja Metzelder ovat palanneet lomilta?
Kauan sitten.. Eivät vain ole pelanneet treenimatseissa vielä.. Frakfurtissa pitäisi kaikki olla mukana, paitsi Sneijder..

edit. poissa tietysti myös Canna ja olympiamatkalaiset

Komppaan florentinoperzettä.. Veikkaan kuitenkin, että Ramos aloittaa penkiltä.. Luulisin myös, että Schuster jatkaa RvN-Capitano parilla kärjessä..
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: florentinoperze - 12.08.2008, 09.09.46
Mikäli AS on oikeassa on Real Madrid Robinhon suhteen kriisissä. Robinhon palkka on tällä hetkellä 2,1 miljoonaa euroa kaudessa, mutta hänen vaatimuksensa on 5 miljoonaa. Real Madrid taas tarjoaa 3,5 miljoonaa kaudesta.

Täytyy osittain ihmetellä Robinhon raha-ahneutta. Hänen viime kausi ei kuitenkaan ollut mikään täysosuma, vaikka alkukaudesta ihan hyvin pelasikin. Mikäli palkka olisi nousujohteinen jokaisen paremman kauden jälkeen, pitäisi Ikerin ansaita miljardi euroa viikossa.

Toisesta näkökulmasta voisi kuvitella brassin haluavan kostaa tuo C.Ronaldo saaga ja hänen käyttämisensä jonain osana vaihtokauppaa. Mielestäni olisi väärin mennä silloin Chelseaan. Todella kunnianhimoinen urheilija haluaisi todistaa kaikki epäilyt vääräksi ja Robinhon pitäisikin pelata ensi kaudella Real Madridissa yhtä hyvin kuin C.Ronaldo Manussa viime kaudella.

Mikäli kaiken tämän jälkeen Robinho lähtee, muistetaan hänet lähinnä satunnaisena onnistujana, jonka kohokohtia olivat mm. 2006/2007- kauden El Clasico kotona, debyyttikauden kevät sekä viime kaudella ensimmäinen puolisko peleistä.

..........................................

Real Madrid: Casillas,Ramos, Pepe, Javi García, Heinze, Diarra, Robinho, Van der Vaart, Guti, V. Nistelrooy, Raúl.
 
Tuossa ilmeisesti illan kokoonpano. En oikein vieläkään allekirjoita tuota yhden laiturin taktiikkaa.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Robben - 12.08.2008, 14.03.24
Ja ottakaapas huomioon, että jos Robinho pyytää 5 miljoonaa, niin Real Madrid joutuu maksamaan summasta veron, joten Robsonin liksa vuodessa olisi 7-8 miljoonaa, josta hän itse saisi sen 5. Että näin.  :peukku_alas:
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: SSolari - 12.08.2008, 21.37.15
Nytkö se matsi vasta alkaa?  :o

Viitsiikö joku laittaa tänne viestiä, jos löytää hyvän ja toimivan streamin?
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: zzziii - 12.08.2008, 21.48.34
1-0 Frankfurtille

Pepeltä tilanteessa vahvaa puolustamista.   
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: pirtukola - 12.08.2008, 21.53.33
http://www.justin.tv/widgets/jtv_live.r8444.swf?channel=psn_2

Itte kattelen tuosta.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Juho - 12.08.2008, 21.54.59
Oisko missää parempaa streamia tuo justintv on täyttä scheissea.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: SSolari - 12.08.2008, 21.57.31
Onpas surkeen näköistä taas. No, muistaakseni se oli sitä myös viime kaudella
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Arakorn - 12.08.2008, 21.59.10
Oisko missää parempaa streamia tuo justintv on täyttä scheissea.
Mun mielestä se on ihan hyvä, erinomainen kuva kun ottaa huomioon että se on skaalattu moninkertaisesti ylöspäin. Pistäkääpä kokoonpanot jos löytyy jostain.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Juho - 12.08.2008, 22.05.34
Joo nyt huomasin että kuvaa voi pienetää ja laatu paranee kiitoksia.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: SSolari - 12.08.2008, 22.05.44
Valkoisilla mennään ilmeisesti näin:

             Casillas
Ramos-Pepe-Heinze-Torres
              Diarra
        Guti         Vdv
               
          Raul-RVN-Robben

Jotain tonnepäin
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: pirtukola - 12.08.2008, 22.18.58
Mitä vittua Ruud on läpi ja alkaa hässimään jotain ja pakki juoksee häneltä pallon pois.  :keskari:

Eikait Ruudi nyt oikeasti noin hidas ole?
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: SSolari - 12.08.2008, 22.21.32
Torresilta myös hyvä ratkaisu. Mielestäni oisi saanu pallon kiinni juoksemalla, mutta liukuu ja sitten vielä huono ja hidas syöttö. Omakin veto ei olisi ollut huono ratkaisu.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Dante - 12.08.2008, 22.27.20
Torresilta myös hyvä ratkaisu. Mielestäni oisi saanu pallon kiinni juoksemalla, mutta liukuu ja sitten vielä huono ja hidas syöttö. Omakin veto ei olisi ollut huono ratkaisu.
Jep veska aavisti selvästi syöttoä, olisi saanut laitettua varmaan suoraankin sisään. Syöttökin ideana hyvä, mutta toteutus surkea.

Samaa Nistelrooyn tapausta täälläkin päässä ihmetellään pirtukola.

Näin vikat 15min ekasta puoliajasta ja näytti siltä että kovasti yritetään keskeltä tunkea :/ Laitoja ei käytetty juuri lainkaan.  :peukku_alas:
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: pirtukola - 12.08.2008, 22.54.37
Van Der Vaart on kyllä aivan kuningas, jälleen yksi vaarallinen vapari josta pääsi Raul tai Ruud puskemaan, mutta mokke pitää pystyssä nyt koko Frankfurtia.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Arakorn - 12.08.2008, 22.55.02
De la Red tuli siis Diarran tilalle mutta kenen tilalle Binho ja Metz tuli? Tehtiinko muita vaihtoja?
Ruud ja Heinze ulos??

Ai niin ja maali on kyllä ilmassa koko ajan.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: pirtukola - 12.08.2008, 22.59.21
Salgado entrar kentälle.  :sydän:

Ja sai kapteenin nauhan. :) :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Arakorn - 12.08.2008, 23.03.09
Salgado entrar kentälle.  :sydän:

Ja sai kapteenin nauhan. :) :peukku_ylos:

Guti ja Casillas tulleet pois?
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: pirtukola - 12.08.2008, 23.04.49
Gooooooooooool!!!!! Robinho.  :sydän: :sydän: :sydän:

Saviola tarjoili tyhjän maalin.

Kyllä kait tuolla vielä Casillas on vielä kentällä.. Salgado tuli samaan aikaan kentälle ku Raul lähti joten tässä ilmeisesti syy.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Mágico Madrid - 12.08.2008, 23.08.37
Eiköhän Schuster ala tajuamaan, että molemmilla laidoilla peli kulkee hieman paremmin.. Katsonut nyt 20 minuuttia ja Robinho on todella näyttänyt arvonsa.. Samoin Robben ollut hyvällä pelituulella..
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: SSolari - 12.08.2008, 23.21.45
Täytyy kyllä suureen ääneen ihmetellä, jos Super Cupin ottelussa ei ole Binho, Saviola ja Robben avauksessa. Ruud ja kumppanit pelasivat kyllä niin heikosti taas. Vdv esitti ajoittain hienoa otteita.

Kyllähän joukkue suoraan sanottuna huutaa Sneijderia, Marceloa ja Gagoa. + tohon vielä se että viime kauden loistavia otteita esittäneet Raul ja Ruud heräävät horroksesta.

Ikeriltä vielä gamesaveri loppuun ja hieman paremmalla haltuunotolla Saviola olisi varmasti tehnyt 1-2 Madridille.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Mágico Madrid - 12.08.2008, 23.26.01
Täytyy kyllä suureen ääneen ihmetellä, jos Super Cupin ottelussa ei ole Binho, Saviola ja Robben avauksessa. Ruud ja kumppanit pelasivat kyllä niin heikosti taas. Vdv esitti ajoittain hienoa otteita.
En nyt lähtisi Saviolan kanssa liikkeelle.. Taas se nähtiin, ettei argo osaa laittaa palloa verkkoihin.. Hieno esityö tosin Robinhon maaliin.. Harmi, että vanhan ketut Raul ja RvN ovat avauksessa jollei mitään loukkaantumisia tule..
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: florentinoperze - 13.08.2008, 08.52.00
Kyllä tuo hyökkäys huutaa David Villaa sen verran hitaita kärkemme eilen olivat.

Robben, Robinho ja Van der Vaart ovat ne pelaajat, jotka on syytä olla samaan aikaan kentällä.

Sen verran vielä, että jos Robinho myytäisiin pitäisi Real Madridin tehdä kaksi hankintaa. Nyt pakollisia on vain YKSI.

Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Mágico Madrid - 13.08.2008, 23.40.22
(http://www.realmadrid.com/cs/Satellite?blobcol=urldata&blobheadername1=Content-disposition&blobheadervalue1=attachment%3B+filename%3DRamos_se_prepara_para_hacer_abdominales.jpg&blobkey=id&blobtable=MungoBlobs&blobwhere=1202841382731&ssbinary=true)

Sergio Ramos opetellut jeditaitoja kesälomalla..  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Robben - 14.08.2008, 15.24.49
On se vaan helvetin kova jätkä. Tollako se ne kaikki naiset saa ympärilleen?
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Madridista #7 - 21.08.2008, 16.44.41
(http://www.realmadrid.com/cs/Satellite?blobcol=urldata&blobheadername1=Content-disposition&blobheadervalue1=attachment%3B+filename%3DCannavaro_en_el_rondo.jpg&blobkey=id&blobtable=MungoBlobs&blobwhere=1202841922634&ssbinary=true)
Cannavaro treenannut joukkueen kanssa (http://www.realmadrid.com/cs/Satellite/en/1202741021241/noticia/Noticia/Cannavaro_close_to_full_recovery.htm) eli alkaa kuntoutus pikku hiljaa olla loppusuoralla ja saataisiin nyt italialainenkin kentälle. Toivottavasti toisi hieman helpotusta tohon rankasti kusevaan puolustukseen (jospa tää olis se Fabion vuosi valkosissa?).
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: SSolari - 21.08.2008, 21.32.10
Mietin juuri ihan samaa mitä Madridista. Missatut EM-kisat ja itsekin varmaan tiedostaa, että hieman penkin alle on tullut suoritettua. Jospa tänä vuonna nähtäisi se vuoden paras toppari, piiskaamista etc.

Toivotaan  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: zzziii - 21.08.2008, 21.38.54
Eilen joukkueen mukana harjoitteli mm. Marcos Alonso ja Alvaro Lopez.

Siitä. :peukku_ylos: :pallo:
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Mágico Madrid - 21.08.2008, 21.59.21
Eilen joukkueen mukana harjoitteli mm. Marcos Alonso ja Alvaro Lopez.

Siitä. :peukku_ylos: :pallo:
Samalla voisit kertoa lisää noista kavereista..
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: zzziii - 22.08.2008, 21.47.56
Samalla voisit kertoa lisää noista kavereista..

Marcosista nyt ei pahemmin tietoa ole. Kummatkin ovat keskikentän keskustan pelaajia, Alvaro puolustavampi ja Marcos käsittääkseni hieman hyökkäävämpi. Marcos aloittaa kauden Juvenil A:n mukana ja Alvaro Real Madrid C:N kanssa(tosin on Castillan harjoitusvahvuudessa).
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Kooma - 27.08.2008, 22.32.39
Dudek;
Ramos, Pepe, Metzelder, Marcelo;
Gago;
Van der Vaart, Guti, Robben;
Raúl, Higuaín.

Tuollaisella porukalla kohta viimeiseen harjoitusotteluun Lissabonin Sportingia vastaan, pelissä siis 30. Trofeo Santiago Bernabéu. Gago ja Marcelo pelaavat ensimmäiset minuuttinsa joukkueessa tällä kaudella.

Striimit: http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=17482&part=sports
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Arakorn - 27.08.2008, 23.18.40
Näyttää hyvältä! (Kokoonpano)
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Finale - 27.08.2008, 23.29.06
Kahta ekaa maalia en nähnyt mutta herranjestas mikä maali Higuainilta tämä kolmas :o. Ja Marcelon koko kentän kuljetukselle vähintään yhtä iso :peukku_ylos:.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Kooma - 27.08.2008, 23.33.42
Eka maali lähti nopeasta vastahyökkäyksestä, Guti nosti pallon rangaistusalueen nurkalle Higuaínille, joka harhautti puolustajan ja tykitti keskelle maalia ohi Rui Patrícion. Paria minuuttia myöhemmin Robben laukoi boksin ulkopuolelta takanurkkaan. Tappavaa viimeistelyä. :pallo:
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: pähkinä - 27.08.2008, 23.48.44
5-1 jo! mitä helvetti, kuitenkin vasta 43 min pelattu :o
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Arakorn - 27.08.2008, 23.53.10
Saisko muutkin maalintekijät?
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: pähkinä - 27.08.2008, 23.56.01
Raul pilkusta 4-1 ja sit VDV
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Kooma - 28.08.2008, 00.14.22
Tukku vaihtoja toisen puolison alkuun:

Dudek → Codina
Raúl → Van Nistelrooy
Ramos → Torres
Metzelder → García
Pepe → Cannavaro
Robben → Drenthe
Guti → De la Red

Cannavarolla kapteeninnauha. :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: pähkinä - 28.08.2008, 00.25.19
Ainakin 2. puoliajan alkua vieny Sporting, no vaihtojakin tosin tehtiin aikas paljon
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: SSolari - 28.08.2008, 10.11.10
Peli ilmeisesti ykkösporukalla vaikuttanut varsin hyvältä  :peukku_ylos:

Olihan jäätävää viimeistelyä Higuainilta  :o
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: El Fenomena - 28.08.2008, 18.16.41
Osaako joku sanoa mistä näkis maalit?
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: Madridista #7 - 28.08.2008, 19.02.36
Osaako joku sanoa mistä näkis maalit?

Marcan etusivulta ainaki aikasemmin tänään näkyi.
Otsikko: Re: Pretemporada 2008/2009
Kirjoitti: SSolari - 28.08.2008, 21.28.08
Osaako joku sanoa mistä näkis maalit?


Googleen Madrid Sporting hakusanoilla pitäis tulla kohteita