RealMadridFIN::foorum

Real Madrid => Keskustelua Real Madridista => Aiheen aloitti: Principe - 12.08.2008, 14.31.08

Otsikko: Vanhat pelit
Kirjoitti: Principe - 12.08.2008, 14.31.08
Nuorena ihmisenä mua kiinnostais nähdä Realin vanhempia pelejä. Aikaa jolloin Raúl oli kuumimillaan, keskikenttää hallitsivat Zidane ja Figo ja aikaa jolloin pallo pyöri ja maaleja syntyi jumallalliseen tapaan.


Mistähän näitä noin vuosien 1995-2005 pelejä löytäisi. Kenties joku sivusto mistä niitä saisi ladatuksi laittomaan tapaan tai jotain?
Otsikko: Re: Vanhat pelit
Kirjoitti: Robben - 12.08.2008, 14.41.29
Minäkin olisin kiinnostunut, mutta mieluiten dvd:llä.
Otsikko: Re: Vanhat pelit
Kirjoitti: Alpo - 12.08.2008, 17.52.09
Torrenttina tietenkin. Piratebay.org
Linkki latausohjeisiin etusivulla. Suosittelen Qtorrenttia Azureuksen sijaan.