RealMadridFIN::foorum

Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: STRIKER - 15.11.2008, 23.44.10

Otsikko: Schusterin jatko...
Kirjoitti: STRIKER - 15.11.2008, 23.44.10
No niin, katsastetaas nyt foorumilaisten mielipide Schusterin jatkon suhteen, kun käytönnössä kaikki Real Madridista käytävä keskustelu kohdistuu tällä hetkellä penkin päässä istuvaan valmentaja Berndiin.
Otsikko: Vs: Schusterin jatko...
Kirjoitti: pälle - 15.11.2008, 23.57.31
Ottelun jälkeen mietin, että ulos heti. Mutta sitten tuli mieleen mitä kävi Valencialle viime kaudella... joten ei potkuja vielä
Otsikko: Vs: Schusterin jatko...
Kirjoitti: Alpo - 07.12.2008, 23.59.11
Mikäli Calderon haluaa jatkaa seuran puheenjohtajana on hänen melkein pakko erottaa Schuster.