RealMadridFIN::foorum
Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: STRIKER - 15.11.2008, 23.44.10
-
No niin, katsastetaas nyt foorumilaisten mielipide Schusterin jatkon suhteen, kun käytönnössä kaikki Real Madridista käytävä keskustelu kohdistuu tällä hetkellä penkin päässä istuvaan valmentaja Berndiin.
-
Ottelun jälkeen mietin, että ulos heti. Mutta sitten tuli mieleen mitä kävi Valencialle viime kaudella... joten ei potkuja vielä
-
Mikäli Calderon haluaa jatkaa seuran puheenjohtajana on hänen melkein pakko erottaa Schuster.