RealMadridFIN::foorum
Vapaa keskustelu => Vapaa keskustelu => Aiheen aloitti: Mikko - 06.08.2003, 15.45.41
-
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1057223655403.gif)
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1058506356428.gif)
Wagner on kuningas :peukku_ylos:
http://www.helsinginsanomat.fi/viivijawagner/ (http://www.helsinginsanomat.fi/viivijawagner/)
-
Wagner on päällikkö! :tuoppi: :D :peukku_ylos:
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1052754110514.gif)
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1052754110510.gif)
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1052754110334.gif)
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1052754109998.gif)
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1052754109940.gif)
-
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1064844389508.gif)
:peukku_ylos:
-
Wagner on kuningas. Itselleni on myös wagner joulukalenteri
-
Viivin & Wagnerin tekijä(t) on forumisteja.
-
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1063886836116.gif) ;D
Varsinkin tähän aikaan monet noista kyllä aiheuttaa totaalisen putoamisen :peukku_ylos: :D :tuoppi:
Edittiä:
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1052754110048.gif)
-
Mikko Mikko Mikko... klo 5.30 editoitu viesti... Ei ihme ettei sua näy mun hereilläoloaikana irkissä.. ;)
-
Wagner päivässä pitää mielen virkeänä. ;)
Tässä yksi suosikkini:
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1052754110206.gif)
:tuoppi: :tuoppi: :tuoppi: :tuoppi:
-
Mikko Mikko Mikko... klo 5.30 editoitu viesti... Ei ihme ettei sua näy mun hereilläoloaikana irkissä.. ;)
Treenaan uutta vuotta varten ;D.
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1052754110420.gif)
-
Jahas, Mikko menee nukkumaan sillon ku mä herään.. :D
Ja päivän Wagneriin:
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1052754109962.gif)
;D :peukku_ylos:
-
No pojat lisää wagnereita :'( >:( ;)
-
Tahtoo lisää
-
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1071381578082.gif)
;D
-
Päivän Wagner(it) ;). Autoilua @ Wagner 8)
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1057223671581.gif)
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1057223679039.gif)
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1057223689484.gif)
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1057223698645.gif)
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1057845900607.gif)
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1057922086939.gif)
-
:D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D Tuo autokoulu-pätkä on ykkönen! Pistäkääs pojat lisää Vagnereita!
-
Pitkästä aikaa 8)
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1101978242080.gif)
-
Ja kello vähän vaille viis.. Oletpa ollu aikasin hereillä Mikko.. ;D
-
Must tuntuu et sil oli enemmänkin nukkumaanmeno edessä kuin herääminen tapahtunut :D
-
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1101978152349.gif)
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1101978156759.gif)
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1101978196449.gif)
Juba, :peukku_ylos:
-
Must tuntuu et sil oli enemmänkin nukkumaanmeno edessä kuin herääminen tapahtunut :D
Useimmiten varmaan olis noin, jos tohon aikaan oon hereillä, mutta toi oli itse asiassa pieni poikkeus :D. Piti lähteä aamulla aikasin Turkuun Fireballiin ja heräsin joskus puoli viiden maissa, enkä saanut enää nukuttua ;).
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1101978311913.gif)
-
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1101978398629.gif) Höhöhöö. ;D
-
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1101978456449.gif)
:peukku_ylos:
-
:peukku_ylos:
-
(http://users.tkk.fi/~vlundber/images/vw.gif)
:D
-
Olen varma että olen nähnyt tuon joskus aiemminkin... :o
-
wagner on täys kurko ja mun oppi-isä.....muija ei tykkää yhtään...heh heh
pistän jossain vaihees pari tänne mut nyt ei jaksa..
-
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1101980327908.gif)
:tuoppi: :tuoppi: :tuoppi:?
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1101979710696.gif)
Repesin. ;D :peukku_ylos:
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1101979164869.gif)
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1101979179273.gif)
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1101979179320.gif)
;D :peukku_ylos: