RealMadridFIN::foorum

Vapaa keskustelu => Vapaa keskustelu => Aiheen aloitti: Mikko - 06.08.2003, 15.45.41

Otsikko: Pastetetaan Wagnereita ;)
Kirjoitti: Mikko - 06.08.2003, 15.45.41
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1057223655403.gif)
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1058506356428.gif)

Wagner on kuningas :peukku_ylos:

http://www.helsinginsanomat.fi/viivijawagner/ (http://www.helsinginsanomat.fi/viivijawagner/)
Otsikko: Re:Pastetetaan Wagnereita ;)
Kirjoitti: Petri P - 06.08.2003, 17.00.34
Wagner on päällikkö!  :tuoppi: :D :peukku_ylos:

(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1052754110514.gif)
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1052754110510.gif)
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1052754110334.gif)
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1052754109998.gif)
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1052754109940.gif)
Otsikko: Re:Pastetetaan Wagnereita ;)
Kirjoitti: Sami - 26.12.2003, 13.58.19
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1064844389508.gif)

 :peukku_ylos:
Otsikko: Re:Pastetetaan Wagnereita ;)
Kirjoitti: Pentti - 26.12.2003, 16.32.25
Wagner on kuningas. Itselleni on myös wagner joulukalenteri
Otsikko: Re:Pastetetaan Wagnereita ;)
Kirjoitti: Hantta - 27.12.2003, 11.46.49
Viivin & Wagnerin tekijä(t) on forumisteja.
Otsikko: Re:Pastetetaan Wagnereita ;)
Kirjoitti: Mikko - 30.12.2003, 04.58.55
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1063886836116.gif) ;D

Varsinkin tähän aikaan monet noista kyllä aiheuttaa totaalisen putoamisen  :peukku_ylos: :D :tuoppi:

Edittiä:

(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1052754110048.gif)
Otsikko: Re:Pastetetaan Wagnereita ;)
Kirjoitti: Sami - 30.12.2003, 08.44.13
Mikko Mikko Mikko... klo 5.30 editoitu viesti... Ei ihme ettei sua näy mun hereilläoloaikana irkissä..  ;)
Otsikko: Re:Pastetetaan Wagnereita ;)
Kirjoitti: Sami - 30.12.2003, 08.53.18
Wagner päivässä pitää mielen virkeänä.  ;)

Tässä yksi suosikkini:
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1052754110206.gif)
 :tuoppi:  :tuoppi:  :tuoppi:  :tuoppi:
Otsikko: Re:Pastetetaan Wagnereita ;)
Kirjoitti: Mikko - 31.12.2003, 07.33.53
Mikko Mikko Mikko... klo 5.30 editoitu viesti... Ei ihme ettei sua näy mun hereilläoloaikana irkissä..  ;)
Treenaan uutta vuotta varten ;D.


(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1052754110420.gif)
Otsikko: Re:Pastetetaan Wagnereita ;)
Kirjoitti: Sami - 31.12.2003, 09.12.59
Jahas, Mikko menee nukkumaan sillon ku mä herään..  :D
Ja päivän Wagneriin:

(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1052754109962.gif)

 ;D :peukku_ylos:
Otsikko: Re:Pastetetaan Wagnereita ;)
Kirjoitti: Hebe - 05.01.2004, 15.14.18
No pojat lisää wagnereita :'( >:( ;)
Otsikko: Re:Pastetetaan Wagnereita ;)
Kirjoitti: Pentti - 05.01.2004, 22.40.26
Tahtoo lisää
Otsikko: Re:Pastetetaan Wagnereita ;)
Kirjoitti: Sami - 07.01.2004, 09.10.00
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1071381578082.gif)
 ;D
Otsikko: Re:Pastetetaan Wagnereita ;)
Kirjoitti: Mikko - 11.01.2004, 04.09.55
Päivän Wagner(it) ;). Autoilua @ Wagner 8)

(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1057223671581.gif)
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1057223679039.gif)
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1057223689484.gif)
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1057223698645.gif)
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1057845900607.gif)
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1057922086939.gif)
Otsikko: Re:Pastetetaan Wagnereita ;)
Kirjoitti: Roberto - 10.01.2005, 15.38.56
 :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D Tuo autokoulu-pätkä on ykkönen! Pistäkääs pojat lisää Vagnereita!
Otsikko: Re:Pastetetaan Wagnereita ;)
Kirjoitti: Mikko - 22.01.2005, 04.42.21
Pitkästä aikaa 8)

(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1101978242080.gif)
Otsikko: Re:Pastetetaan Wagnereita ;)
Kirjoitti: Sami - 23.01.2005, 19.44.35
Ja kello vähän vaille viis.. Oletpa ollu aikasin hereillä Mikko..  ;D
Otsikko: Re:Pastetetaan Wagnereita ;)
Kirjoitti: Royce - 23.01.2005, 20.45.25
Must tuntuu et sil oli enemmänkin nukkumaanmeno edessä kuin herääminen tapahtunut  :D
Otsikko: Re:Pastetetaan Wagnereita ;)
Kirjoitti: Sami - 23.01.2005, 21.29.05
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1101978152349.gif)
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1101978156759.gif)
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1101978196449.gif)

Juba, :peukku_ylos:
Otsikko: Re:Pastetetaan Wagnereita ;)
Kirjoitti: Mikko - 23.01.2005, 23.08.28
Must tuntuu et sil oli enemmänkin nukkumaanmeno edessä kuin herääminen tapahtunut  :D
Useimmiten varmaan olis noin, jos tohon aikaan oon hereillä, mutta toi oli itse asiassa pieni poikkeus :D. Piti lähteä aamulla aikasin Turkuun Fireballiin ja heräsin joskus puoli viiden maissa, enkä saanut enää nukuttua ;).

(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1101978311913.gif)
Otsikko: Re:Pastetetaan Wagnereita ;)
Kirjoitti: Sami - 04.02.2005, 19.37.41
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1101978398629.gif) Höhöhöö.  ;D
Otsikko: Re:Pastetetaan Wagnereita ;)
Kirjoitti: Mikko - 05.02.2005, 19.42.49
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1101978456449.gif)

:peukku_ylos:
Otsikko: Re:Pastetetaan Wagnereita ;)
Kirjoitti: Sami - 06.02.2005, 17.19.21
:peukku_ylos:
Otsikko: Re:Pastetetaan Wagnereita ;)
Kirjoitti: Mikko - 17.04.2005, 23.39.13
(http://users.tkk.fi/~vlundber/images/vw.gif)

:D
Otsikko: Re:Pastetetaan Wagnereita ;)
Kirjoitti: Aslakki - 17.04.2005, 23.41.28
Olen varma että olen nähnyt tuon joskus aiemminkin...  :o
Otsikko: Re: Pastetetaan Wagnereita ;)
Kirjoitti: El Madridista - 22.08.2005, 15.01.42
wagner on täys kurko ja mun oppi-isä.....muija ei tykkää yhtään...heh heh

pistän jossain vaihees pari tänne mut nyt ei jaksa..
Otsikko: Re: Pastetetaan Wagnereita ;)
Kirjoitti: Sami - 23.08.2005, 08.18.50
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1101980327908.gif)
 :tuoppi: :tuoppi: :tuoppi:?

(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1101979710696.gif)
Repesin. ;D :peukku_ylos:

(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1101979164869.gif)
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1101979179273.gif)
(http://www.helsinginsanomat.fi/kuvat/iso_webkuva/1101979179320.gif)
 ;D :peukku_ylos: