RealMadridFIN::foorum

Real Madrid => Keskustelua Real Madridista => Aiheen aloitti: Roberto - 15.12.2003, 12.18.21

Otsikko: Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: Roberto - 15.12.2003, 12.18.21
Eli mikä ottaa luonnolle eniten näistä ja miksi?
Otsikko: Re:Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: luisfigo - 15.12.2003, 17.13.26
Jaa, pahoja kaikki, mutta ylivoimainen ykkönen on Beckhamin siirto. Vaikka noi muut on vähintäänkin maailman top 10 mokat tapauksia
Otsikko: Re:Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: Petri P - 16.12.2003, 08.31.53
Itse äänestin Milito-kaupan peruuntumista. Mies on pelannut hyvin Zaragozassa ja kun Madridin nykypuolustus on huteralla pohjalla, olisi hän ollut hyvä vahvistus...
Otsikko: Re:Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: Pentti - 16.12.2003, 15.38.25
Tuskin mitään radikaalia muutosta tuo milito olisi tehnyt puolustuksessa mutta silti.
Otsikko: Re:Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: Petri P - 16.12.2003, 15.43.47
Tuskin mitään radikaalia muutosta tuo milito olisi tehnyt puolustuksessa mutta silti.

Mjooh. Ei ollut vaihtoehtoa "Ei vahvistuksia puolustukseen", tjsp, joten valitsin tuon Milito-kohdan. Tarpeeksi lähellä kuitenkin. Tarkoitukseni oli siis valitella ja surkutella tärkeän osa-alueen unohtamista pelaajahankinnoissa...
Otsikko: Re:Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: Pentti - 16.12.2003, 18.44.08
No eihän se realin puolustus tällä kaudella nyt niin huonosti ole pelannut... Lukuunottamatta sitä yhtä karmeaa peliä..
Otsikko: Re:Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: Morienttes - 16.12.2003, 19.50.45
Kaikista vaihtoehdoista voi olla montaa mieltä! Ite äänestin kuitenki Milito kauppojen peruuntumista. Oon samoilla linjoilla Petri P kanssa, puolustuksen surkuttelussa. On siinä kyllä perää et ei se Real Madridin puolustus nyt niin huono oo ollu, mut kuitenki päästäny eniten maaleja kärki joukkueista(Espanjan liigassa). Ja panokset senku kovenee!!! Saa nähdä miten pakka pysyy kasassa mestareiden liigan jatkopeleissä ja loppu kauden La Ligan koitoksissa. Toivotaan, että hyvin tuli sitte vahvistuksia tai ei!
Otsikko: Re:Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: Petri - 22.12.2003, 00.02.15
Kyllä se tuntuu tuo Milito juttu olevan  :-\
Otsikko: Re:Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: Royce - 22.12.2003, 09.35.59
Eiköhän Florentino ole hoitanut hankinnat ja talouden kiitettävän hyvin. Kaikki "suuremmat" hankinnat pelanneet mainiosti Flaviota lukuunottamatta ja talous on nyt kunnossa, useiden tapahtumien ansiosta. Hyvä, että päästin Sanzin mafiasta phuck out  :peukku_ylos:
Otsikko: Re:Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: Juhana - 26.12.2003, 02.06.47
En minäkään sanoisi että Perez on mitään mokaa tehnyt, ainakaan kuningasmokaa. Seuran talouden kuntoon nostaminen yksistään on jo sellainen meriitti, että se peittää pienimmät mokat taakseen moninkertaisesti.

Oluet tarjoaisin jos Perezin kanssa samaan baariin eksyisin  :tuoppi:
Otsikko: Re:Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: Pete - 30.12.2003, 20.57.09
Mielestäni isoin moka , yleensä niin loistavalta Pereziltä, oli Claudesta luopumunen. Hän oli todellinen puolustuksen työmyyrä. Kun Roberto Carlos ja joskus myös muut puolustajat hyökkäsivät, hän jäi varmasti omaan päätyyn puolustamaan omaa maalia.
Otsikko: Re:Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: KesantoVesa - 13.01.2004, 21.27.49
Ilman muuta Makelele, mies oli joukkueen tärkein pelaaja, eikä edes uutta dmc:tä olla hankkimassa. Myös Marquezin ja militon hankkiminen ois ollu paikallaan.
Otsikko: Re:Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: Royce - 13.01.2004, 21.56.41
Marquez on kyllä yks floppi kans :o, kuningassiirto olla ostamatta ;)
Otsikko: Re:Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: Roberto - 14.01.2004, 16.29.05
Tiedä siitä Marquezista sitten, Barcalla on Liverpoolmainen taipumus ostaa huippupelaajia ja pistää ne täysin rappiolle ennätysajassa. Toisin sanoen muualla Rafael saattaisi olla tähtiainesta.
Otsikko: Re:Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: KesantoVesa - 17.01.2004, 22.48.19
Jos marquez ois ostettu johki keskitason espnjalais-joukkueeseen, siit ois kehityny hyvä pelimies parissa vuodessa, mutta barcassa peluutetaan mielummin hollantilaisia jutteja.
Otsikko: Re:Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: Pentti - 10.02.2004, 19.15.06
nelonen kirjoittaa
"Real Madrid  
(9.2.2004 17:23:37)
Italialaislehtien mukaan Real Madridin keskikenttäpelaaja Esteban Cambiasson allekirjoittanee pian sopimuksen Interin kanssa. Argentiinalaisfutaaja, joka on vapaa agentti ensi kesänä, tekee huhujen mukaan sopimuksen, joka tuo hänen lompakkoonsa noin 1,8 miljoonaa euroa kaudelta. Osapuolet miettivät vielä, onko sopimus kolmen vain neljän vuoden mittainen."

Jos tämäkin menetetään olen valmis kääntämään takkia. Ei helvetti. Pahempaa ei voisi tapahtua. No ehkä se että chelsea hankkisi Raulin, tai sittenkin ehkä vielä pahempi. No ei kumminkaan.
 
Otsikko: Re:Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: luisfigo - 13.02.2004, 14.31.04
nelonen kirjoittaa
"Real Madrid  
(9.2.2004 17:23:37)
Italialaislehtien mukaan Real Madridin keskikenttäpelaaja Esteban Cambiasson allekirjoittanee pian sopimuksen Interin kanssa. Argentiinalaisfutaaja, joka on vapaa agentti ensi kesänä, tekee huhujen mukaan sopimuksen, joka tuo hänen lompakkoonsa noin 1,8 miljoonaa euroa kaudelta. Osapuolet miettivät vielä, onko sopimus kolmen vain neljän vuoden mittainen."

Jos tämäkin menetetään olen valmis kääntämään takkia. Ei helvetti. Pahempaa ei voisi tapahtua. No ehkä se että chelsea hankkisi Raulin, tai sittenkin ehkä vielä pahempi. No ei kumminkaan.
 

Lyön vaikka vetoa että tätä rataa Raúlkin on vaihtamassa osoitetta ja tilalle tulossa Wayne Rooney tai Zlatan. Olisiko aika uudistaa pelaaja-hankintoja hoitavaa seuran elintä?! Ensin Makelele, Geremi nyt Cambiasso seuraavaksi kai Helquera ja Raúl pois ???
Otsikko: Re:Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: KesantoVesa - 13.02.2004, 16.29.57
Niin kauan kun Perez toimii presidenttinä homma toimii sillä tavalla, että kaikki hyvät lähetetään pois ja tilalle otetaan Beckhameja ja muita ihmeellisyyksiä.
Otsikko: Re:Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: Roberto - 16.02.2004, 16.19.22
Suurin virhe on seurassa pojankloppeina debytoineet, kovalla asenteella pelipaikan hankkineet runkopelaajat jäävät varjoon, kun muualta rahdataan väkisin isolla rahalla saman tason miehiä, joilla joukkueeseen ei saada minkäänlaista jatkuvuutta ja "Madridilaista henkeä".

Se on kuitenkin niin, että jos tähti pelaa kotiseudun huippuseurassa, fanit ja joukkuetoverit viihtyvät paljon paremmin, kuin jos runkomiehet tulevat kaikista maailmankolkista. Paitsi Englannissa, koska siellä ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi tähtipelaajia.

Jääkiekosta olisi yksi opittava asia: ulkomaalaiskiintiön voisi laittaa 3-5/joukkue. Siis ei EU-kiintiö, vaan ulkomaalaiskiintiö. Rupeaisi hullut hankinnat loppumaan ja talous kohentumaan monelta seuralta.
Otsikko: Re:Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: KesantoVesa - 21.02.2004, 20.27.11
Suurin virhe on seurassa pojankloppeina debytoineet, kovalla asenteella pelipaikan hankkineet runkopelaajat jäävät varjoon, kun muualta rahdataan väkisin isolla rahalla saman tason miehiä, joilla joukkueeseen ei saada minkäänlaista jatkuvuutta ja "Madridilaista henkeä".

Se on kuitenkin niin, että jos tähti pelaa kotiseudun huippuseurassa, fanit ja joukkuetoverit viihtyvät paljon paremmin, kuin jos runkomiehet tulevat kaikista maailmankolkista. Paitsi Englannissa, koska siellä ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi tähtipelaajia.

Jääkiekosta olisi yksi opittava asia: ulkomaalaiskiintiön voisi laittaa 3-5/joukkue. Siis ei EU-kiintiö, vaan ulkomaalaiskiintiö. Rupeaisi hullut hankinnat loppumaan ja talous kohentumaan monelta seuralta.

Tämä on kyllä tosi kuin vesi. 8)
Otsikko: Re:Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: luisfigo - 21.02.2004, 21.33.58
Suurin virhe on seurassa pojankloppeina debytoineet, kovalla asenteella pelipaikan hankkineet runkopelaajat jäävät varjoon, kun muualta rahdataan väkisin isolla rahalla saman tason miehiä, joilla joukkueeseen ei saada minkäänlaista jatkuvuutta ja "Madridilaista henkeä".

Se on kuitenkin niin, että jos tähti pelaa kotiseudun huippuseurassa, fanit ja joukkuetoverit viihtyvät paljon paremmin, kuin jos runkomiehet tulevat kaikista maailmankolkista. Paitsi Englannissa, koska siellä ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi tähtipelaajia.

Jääkiekosta olisi yksi opittava asia: ulkomaalaiskiintiön voisi laittaa 3-5/joukkue. Siis ei EU-kiintiö, vaan ulkomaalaiskiintiö. Rupeaisi hullut hankinnat loppumaan ja talous kohentumaan monelta seuralta.

Tämä on kyllä tosi kuin vesi. 8)
Kannatetaan, seurojen talous pysyisi vähän aikaa paremmin aisoissa. Ja muutenkin olisi lajille eduksi
Otsikko: Re:Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: Royce - 11.10.2004, 20.14.18
Hahhah, tää sietää tulla nostetuksi ylös. Onkohan mielipiteitä muuttunut puolen vuoden aikana  :D
Otsikko: Re:Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: Puhkin - 11.10.2004, 21.24.33
Alotuksessa vain 5 ulkomaalaista.. kuulostaisi hyvältä..
Otsikko: Re:Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: el Blanco - 12.10.2004, 09.19.58
Enpäs ole huomannutkaan tällaista topicia. Noh, omasta mielestäni Pérezin kuningasmoka oli Makelelen kauppaaminen. Oli nirso antamaan enemmän massia ja niin mies jouduttiin myymään. Mitenkään selvästi se ei alussa Realin pelissä tai tuloksissa näkynyt, mutta kun ei ole ketään likaisen työn tekijää niin sitten alkaakin alamäki. Woodgate oli taas tämän vuoden floppi...tai ehkä se on Owen, vaikea sanoa kun Woodgate ei ole pelannut vielä sekuntiakaan Valkoisissa.
Otsikko: Re:Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: Royce - 12.10.2004, 16.34.19
Enpäs ole huomannutkaan tällaista topicia. Noh, omasta mielestäni Pérezin kuningasmoka oli Makelelen kauppaaminen. Oli nirso antamaan enemmän massia ja niin mies jouduttiin myymään. Mitenkään selvästi se ei alussa Realin pelissä tai tuloksissa näkynyt, mutta kun ei ole ketään likaisen työn tekijää niin sitten alkaakin alamäki. Woodgate oli taas tämän vuoden floppi...tai ehkä se on Owen, vaikea sanoa kun Woodgate ei ole pelannut vielä sekuntiakaan Valkoisissa.

Jeb, mutta Woodgate ei ole pelaajana floppi, vain ostoksena. Ei oo miehen syy, et ostetaan loukkaantuneena, vaik ihan kelpo, tarpeellinen lisä oliskin joukkueeseen (toisin kuin Owen)...
Otsikko: Re:Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: Petri P - 12.10.2004, 23.24.44
Jeb, mutta Woodgate ei ole pelaajana floppi, vain ostoksena. Ei oo miehen syy, et ostetaan loukkaantuneena, vaik ihan kelpo, tarpeellinen lisä oliskin joukkueeseen (toisin kuin Owen)...

Nyt näkisin, että Roissi on asian ytimessä. Nimenomaan näin. Lisättäkööt tuo paska mäihä mikä Woodgatella vielä on ollut, kun tuo loukkaantuminen uusiutui.
Otsikko: Re:Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: E-spel - 24.11.2004, 22.22.45
Jeb, mutta Woodgate ei ole pelaajana floppi, vain ostoksena. Ei oo miehen syy, et ostetaan loukkaantuneena, vaik ihan kelpo, tarpeellinen lisä oliskin joukkueeseen (toisin kuin Owen)...

Nyt näkisin, että Roissi on asian ytimessä. Nimenomaan näin. Lisättäkööt tuo paska mäihä mikä Woodgatella vielä on ollut, kun tuo loukkaantuminen uusiutui.
Se mikään paska mäihä ollu. Hiilikaivospojat eivät Newcastlessa osanneet hoitaa puuportin vammaa kuntoon ja nyt Perez meni ostaan 20 millillä tyhjää. Nerokkaasti kusetettiin Pereziä kyllä täs...
Otsikko: Re: Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: el Blanco - 19.07.2005, 19.22.25
iTarkkis iskee! :o

Tämä topikki on väärällä alueella. Tämä alueen (Muu jalkapallo) ykköskriteeri on, että otsikko ja sen sisältö ei liity suoranaisesti seuraan nimeltä Real Madrid. Tämä topikki ja sen sisältö kuitenkin liittyy hyvin vahvasti Real Madridiin (ja etenkin sen kiisteltyyn presidenttiin), ja niinpä se on aivan väärällä alueella. Vaadin välitöntä siirtoa Real Madrid -osioon, koska aikaisemminkin täällä foorumilla on tehty alueitten välisiä siivoamistöitä.



Otsikko: Re: Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: GameSpot - 22.07.2005, 21.44.54
Beckhamin siiro ei ollut nyt niin paha moka, mutta Hierron potkut oli. Vaikka äijä olikin aika vanha... :-\
Otsikko: Re: Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: RMad7 - 06.08.2005, 18.21.19
Hierron olisi pitänyt jäädä sillä nyt alkaa ´´Real Defend Problem´´ ja sitähän ei haluta.
Otsikko: Re: Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: Puuportti - 06.08.2005, 19.15.55
Hierron olisi pitänyt jäädä sillä nyt alkaa ´´Real Defend Problem´´ ja sitähän ei haluta.

mut Hierro on lopettanut joten vaikka olisi ollut Realissa loppuun asti, ei hänestä enää olisi apua  ;)
Otsikko: Re: Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: Mágico Madrid - 06.08.2005, 19.38.16
Toivottavasti Peres on oppinut näiden vuosien varrella virheistään. Pitää aina muistaa, että Makelelen siirron tai Mursun vapauttaminen ei ole välttämättä ollut pelkkä päähänpisto, backstagella on ollut varmasti jotain muutakin.. Toivon ainakin näin.. Se ei ole niin helppoa olla Valkoisten presidentti..  ??? Harva ihminen pystyisi ja tuskin kukaan meistä voisi olla Realin pressa..
Ajattelen positiivisesti... :D
Otsikko: Re: Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: El Madridista - 15.08.2005, 10.52.02
itse vastasin aiheen äänestyskeen että del bosquen potkut....toinen hyvä vastaus olisi ollut tapaus bex ja tapaus milito.....mutta mielestäni herra perez on tehnyt seuralle paljon enemmän hyvää kuin huonoa.....kiitoksia siitä.....suurin homma oli kuitenkin hoitaa seuran talous kuntoon jotta kehitystä voidaan jatkaa....

asia joka ei aiheeseen liity mutta otampa sen esille...eli perezin yksittäinen paras pelimiesliike??.....mun mielstäni voidaan sanoa että arrigo sacchin hankkiminen presidentin joukkueen väliin oli erinomainen liike....ja toinen kuningasliike oli luxan palkkaaminen

nyt voidaan vaan kieli pitkällä suusta odottaa kautta 05-06 ja toivoa että jokin pystéistä palaa bernabeulle...minne kuuluvatkin
Otsikko: Re: Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: HannuTouru - 15.08.2005, 13.29.36
Kyllä pahin moka oli Ronaldinhon päästäminen Barcaan. Tosin on tossa listalla muitakin kamalia töppäyksiä.
Otsikko: Re: Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: Anturi - 15.08.2005, 18.47.46
omasta mielestä Ronaldinho on sen verran ärsyttävä tyyppi et ihan hyvä ettei tullu Realiin .... tosin en muista et alkoks se ärsyttään mua ennenku se meni barcaan vai vasta jälkeen :P
Otsikko: Re: Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: HannuTouru - 17.08.2005, 16.59.38
omasta mielestä Ronaldinho on sen verran ärsyttävä tyyppi et ihan hyvä ettei tullu Realiin .... tosin en muista et alkoks se ärsyttään mua ennenku se meni barcaan vai vasta jälkeen :P
:keskari:
Otsikko: Re: Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: Kärsä - 17.08.2005, 17.26.25
Tasapuolisuuden nimissä olis varmaan hyvä jos laitettaisiin äänestys "Florentin Perezin paras teko"..
Otsikko: Re: Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: HannuTouru - 17.08.2005, 19.23.07
Totta :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: Anturi - 17.08.2005, 20.07.31
jaahas.. no mä äänestän zidanen hankintaa
Otsikko: Re: Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: STRIKER - 17.08.2005, 23.04.24
ZZ:n hankinta ei ollut vaihtoehtona...huomasit varmaan. Omana aikanaan maailman parhaan pelaajan hankinta ei ehkä ole niin tyhmä hankinta. Tällä hetkellä Zidanelle löytyisi korvaajakin ja ikäkin alkaa painaa mutta Realiin tullessa oli vielä maailman paras.
Otsikko: Re: Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: Kärsä - 18.08.2005, 09.52.31
ZZ:n hankinta ei ollut vaihtoehtona...huomasit varmaan. Omana aikanaan maailman parhaan pelaajan hankinta ei ehkä ole niin tyhmä hankinta. Tällä hetkellä Zidanelle löytyisi korvaajakin ja ikäkin alkaa painaa mutta Realiin tullessa oli vielä maailman paras.

Huomasit varmaan: kirjoittamani viestin " Tasapuolisuuden nimissä olis varmaan hyvä jos laitettaisiin äänestys "Florentin Perezin paras teko".."

Tajusit varmaan: Anturi vastasi tuohon viestiin " jaahas.. no mä äänestän zidanen hankintaa"  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: Puuportti - 18.08.2005, 15.49.55
nii ja kyl Zidane muutenkin osotti eilen Ranskan paidassa, että on yhä yksi parhaista  :peukku_ylos: se parhain minun mielestäni (Ronaldinho tulee hyvänä kakkosena)
Otsikko: Re: Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: STRIKER - 18.08.2005, 17.08.40
ZZ:n hankinta ei ollut vaihtoehtona...huomasit varmaan. Omana aikanaan maailman parhaan pelaajan hankinta ei ehkä ole niin tyhmä hankinta. Tällä hetkellä Zidanelle löytyisi korvaajakin ja ikäkin alkaa painaa mutta Realiin tullessa oli vielä maailman paras.

Huomasit varmaan: kirjoittamani viestin " Tasapuolisuuden nimissä olis varmaan hyvä jos laitettaisiin äänestys "Florentin Perezin paras teko".."

Tajusit varmaan: Anturi vastasi tuohon viestiin " jaahas.. no mä äänestän zidanen hankintaa"  :peukku_ylos:
No tottakai huomasin....en huomannu. Perezin paras teko vois olla ZZ:n hankinta mut nostaisin myös Gravesenin hankinnan aika korkealle parhainnissa teoissa.
Otsikko: Re: Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: HannuTouru - 19.08.2005, 16.57.38
nii ja kyl Zidane muutenkin osotti eilen Ranskan paidassa, että on yhä yksi parhaista  :peukku_ylos: se parhain minun mielestäni (Ronaldinho tulee hyvänä kakkosena)

Kyl mä ymmärrän et täällä ollaan Real Madrid faneja jne. Mutta on se kumma kun ei pystytä myöntämään, että kyllä Ronaldinho on paras maailmassa.
Otsikko: Re: Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: STRIKER - 19.08.2005, 17.21.39
nii ja kyl Zidane muutenkin osotti eilen Ranskan paidassa, että on yhä yksi parhaista  :peukku_ylos: se parhain minun mielestäni (Ronaldinho tulee hyvänä kakkosena)

Kyl mä ymmärrän et täällä ollaan Real Madrid faneja jne. Mutta on se kumma kun ei pystytä myöntämään, että kyllä Ronaldinho on paras maailmassa.
Mä ainakin pystyn myöntämään että Ronaldinho on maailman paras ja muistaakseni jotkut muutkin on olleet samaa mieltä. On se niin kurjaa kun Barcassa pelaa maailman paras pallon potkija  :'( :'( :'(
Otsikko: Re: Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: Anturi - 19.08.2005, 17.48.20
pöh! mä en myönnä sitä ikinä  ;)

nojoo.. ei se mun mielestä kyllä oo oikeestikaan mitenkään selkeesti maailman paras pelaaja.. yks parhaista tietenkin mut vaikee noita on laittaa järjestykseen
Otsikko: Re: Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: Puuportti - 19.08.2005, 18.43.38
pöh! mä en myönnä sitä ikinä  ;)

nojoo.. ei se mun mielestä kyllä oo oikeestikaan mitenkään selkeesti maailman paras pelaaja.. yks parhaista tietenkin mut vaikee noita on laittaa järjestykseen

jep, eiköhän jokasella saa olla se oma "maailman paras pelaaja". ei Ronaldinho nyt sentää mikään jumala oo, virheitä hänellekin sattuu  ;)
Otsikko: Re: Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: HannuTouru - 20.08.2005, 09.17.08
pöh! mä en myönnä sitä ikinä  ;)

nojoo.. ei se mun mielestä kyllä oo oikeestikaan mitenkään selkeesti maailman paras pelaaja.. yks parhaista tietenkin mut vaikee noita on laittaa järjestykseen

No älä sitten myönnä, mutta ei se itsensä huijaaminen oo kovin fiksua. Eikä muuten kannata sanoa, ettet ikinä myöntäisi sitä. Entä jos Ronaldinho jonain kauniina päivänä pelaa valkoisissa samanlaisia JUMALAISIA otteita esittäen. Etkö sittenkään?
Otsikko: Re: Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: Anturi - 20.08.2005, 10.44.17
en.. ellei se ala pelaan viel paremmin

ton "mä en myönnä sitä ikinä" jälkeen oli tommonen hymynaama et ei tarvi ottaa sitä nii tosissaan.. kai se on pakko myöntää sit jos siitä jossain vaiheessa tulee selkeesti maailman paras

mut siis on se joka tapauksessa helvetin hyvä pelaaja.. ei siinä mitään
Otsikko: Re: Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: Puuportti - 20.08.2005, 13.22.23
pöh! mä en myönnä sitä ikinä  ;)

nojoo.. ei se mun mielestä kyllä oo oikeestikaan mitenkään selkeesti maailman paras pelaaja.. yks parhaista tietenkin mut vaikee noita on laittaa järjestykseen

No älä sitten myönnä, mutta ei se itsensä huijaaminen oo kovin fiksua. Eikä muuten kannata sanoa, ettet ikinä myöntäisi sitä. Entä jos Ronaldinho jonain kauniina päivänä pelaa valkoisissa samanlaisia JUMALAISIA otteita esittäen. Etkö sittenkään?

nii aika vaikeet määritellä maailman paras pelaaja..olisiko hän kenties maalivahti joka pitää joukkuettaan pystyssä? kärkipelaaja joka iskee 30 maalia kaudessa kerta toisensa jälkeen? toppari joka pitää koko puolustuksen koossa? vai juuri Ronaldinhon tapainen mahtava syöttäkone...
Otsikko: Re: Perezin kuningasmoka
Kirjoitti: HannuTouru - 20.08.2005, 13.27.08
pöh! mä en myönnä sitä ikinä  ;)

nojoo.. ei se mun mielestä kyllä oo oikeestikaan mitenkään selkeesti maailman paras pelaaja.. yks parhaista tietenkin mut vaikee noita on laittaa järjestykseen

No älä sitten myönnä, mutta ei se itsensä huijaaminen oo kovin fiksua. Eikä muuten kannata sanoa, ettet ikinä myöntäisi sitä. Entä jos Ronaldinho jonain kauniina päivänä pelaa valkoisissa samanlaisia JUMALAISIA otteita esittäen. Etkö sittenkään?

nii aika vaikeet määritellä maailman paras pelaaja..olisiko hän kenties maalivahti joka pitää joukkuettaan pystyssä? kärkipelaaja joka iskee 30 maalia kaudessa kerta toisensa jälkeen? toppari joka pitää koko puolustuksen koossa? vai juuri Ronaldinhon tapainen mahtava syöttäkone...

Juuri näin. Olen aivan samaa mieltä siitä, että ei voi vertailla eri pelipaikoilla pelaavia pelaajia.