RealMadridFIN::foorum

Real Madrid => Keskustelua Real Madridista => Aiheen aloitti: MÖ - 03.12.2011, 20.03.33

Otsikko: Jornada 15: Sporting Gijon - Real Madrid
Kirjoitti: - 03.12.2011, 20.03.33
Ensimmäinen puoliaika jo pelattu. Tilanne 0-1, Coentraun hieno xabialonsomainen syöttö DiMarialle ja hänen hieno yksilötyöskentely ja pienestä kulmasta pikku tuikkaus maaliin.  :pallo:


(Sori askeettinen avaus!)
Otsikko: Vs: Jornada 15: Sporting Gijon - Real Madrid
Kirjoitti: Higuain#20 - 03.12.2011, 20.13.20
Nyt kyllä ketuttaa ajattelin että peli alkaa klo 20 mutta alkoikin jo tuntia aikasemmin. :'(
Otsikko: Vs: Jornada 15: Sporting Gijon - Real Madrid
Kirjoitti: - 03.12.2011, 20.23.50
Cristianoooo!  :pallo:

0 - 2
Otsikko: Vs: Jornada 15: Sporting Gijon - Real Madrid
Kirjoitti: Higuain#20 - 03.12.2011, 20.26.22
Cristianoooo!  :pallo:

0 - 2

Tuli erittäin tärkeeseen paikkaan Sportingin painostuksen jälkeen. Di Maria pelipäällä :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: Jornada 15: Sporting Gijon - Real Madrid
Kirjoitti: Pelinrakentaja - 03.12.2011, 20.31.50
Nyt näyttää hyvältä voiton suhteen :peukku_ylos: vieläkö Real saisi aikaan sen yhden maalin :tuoppi:
Otsikko: Vs: Jornada 15: Sporting Gijon - Real Madrid
Kirjoitti: - 03.12.2011, 20.33.40
Vaihto: Di Maria penkille ja Albiol sisään.

Higuainilla oli tilanne ampua 0-3 maali, mutta ei aivan ...

Ja toinen vaihto: Higuain->Benzema.

Egurenille toinen keltainen ja pihalle. Läiskäs Crisua kädellä niskaan!  ;D
Otsikko: Vs: Jornada 15: Sporting Gijon - Real Madrid
Kirjoitti: Higuain#20 - 03.12.2011, 20.40.33
Özil ulos Kaka sisään. Pitkästä aikaa pääse seuraamaan Maestroa. :peukku_ylos:
Goooooooooooooooooooooool Marceloo :pallo: kaunis yksilö suoritus.
Otsikko: Vs: Jornada 15: Sporting Gijon - Real Madrid
Kirjoitti: - 03.12.2011, 20.44.34
Ois ollu kiva se Sahinkin nähdä pelaamassa, mutta jos sitten Ajaxia vastaan ...


Jep, 0 - 3 ja 3 pistettä kotiin, niin kuin pitikin!  :peukku_ylos:

Oli tän katsominen kyllä pakkopullaa siinä mielessä että ajatukset jo ensi viikon lauantaissa ... Vielä Ajax-matsi lusittavana ja sitten ...
Otsikko: Vs: Jornada 15: Sporting Gijon - Real Madrid
Kirjoitti: Rootface - 03.12.2011, 23.22.22
De Marrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrceloooooo!!!  ;D :peukku_ylos:

Ehkä otin, ehkä en, so not!  :o
Otsikko: Vs: Jornada 15: Sporting Gijon - Real Madrid
Kirjoitti: Redondo - 03.12.2011, 23.27.27
Peliä en kerinnyt katsomaan ja tekstitv:n avaaminen tuossa jokin aika sitten oli melkoisen jännittävä tapahtuma. Loistavia uutisiahan sieltä sai selville  :peukku_ylos:

Maalit katselin äsken ja Di Mariahan siellä taas dominoi. Oli vähän Guti-tyylinen tuo syöttö Cristianon maaliin.

Viikko Klassikkoon. Kiima alkaa jo nousta. Välillä toki Amsterdamissa höntsäilemässä ja antamassa vastuuta Adanille, Albiolille, Varanelle, Granerolle, Sahinille, Altintopille, Callejonille jne.
Otsikko: Vs: Jornada 15: Sporting Gijon - Real Madrid
Kirjoitti: TAMI - 04.12.2011, 12.31.59
Voi kyllä olla todella tyytyväinen eiliseen esitykseen. Haettiin tyylikkäästi kolme pistettä tästä vaikeasta fixturesta ja nyt katseet voi jo periaatteessa kääntää kohti ensi lauantaita.

Erityismaininta Ronaldolle, jakeli loistavia syöttöjä lopussa, joista olisi kyllä muiden pitänyt saada pari sisäänkin. Onneksi se nyt ei mitään ratkaissut.

Ajax peliin sitte vaa rotaatiota ihan kunnolla.