RealMadridFIN::foorum
Real Madrid => Keskustelua Real Madridista => Aiheen aloitti: Redondo - 13.12.2011, 12.38.45
-
Otteluiden ajankohdat
- 13.12. klo 21.00: SD Ponferradina - Real Madrid
- 20.12. klo 21.00: Real Madrid - SD Ponferradina
(http://3.bp.blogspot.com/-sQUDMBhbgsU/TbBpy7sJBFI/AAAAAAAAJAM/nZZlaoDsViM/s640/Copa-Del-Rey.jpg)
Puolustava mestari aloittaa Copa del Rey -urakkansa Leonin maakunnassa luoteis-Espanjassa SD Ponferradinaa vastaan. SD Ponferradinalla ei historian saatossa erityistä menestystä ole tullut, vaan pian 90-vuotiaan seuran parhaat meriitit ovat 2 ranskalaista visiittiä Segundassa 2000-luvulla. Tällä hetkellä SD Ponferradina pelaa Segunda B:ssä ja on oman lohkonsa kärkipäässä.
Real Madridilla on kirvelevä tappio alla Klassikossa ja toivottavasti Ponferradina joutuu tänään Valkoisten kiukun kohteeksi.
Kokoonpano:
Porteros: Adán, Jesús y Pacheco.
Defensas: Varane, Marcelo, Albiol y Sergio Ramos.
Centrocampistas: Altintop, Khedira, Granero, Sahin, Özil, Callejón y Kaká.
Delanteros: Cristiano Ronaldo, Higuaín y Jesé.
Mourinho jätti kasan avainpelaajia kotiin: Casillas, Pepe, Coentrão, Lass, Xabi Alonso, Di María, Arbeloa ja Benzema. Carvalho on edelleen loukkaantuneena. Jese on jälleen matkassa, kuten myös veskarilupaus Fernando Pacheco.
Ennakoitu avaus:
Paperi-Marcan ennakoitu avaus näyttää ihan asialliselta:
--------------------Higuain--------------------
Cristiano------------Kaka---------Callejon
---------------Sahin-----Khedira-------------
Marcelo-----Varane----Albiol-----Altintop
---------------------Adan---------------------
Higuainin tilalle voisi toki heittää Jesenkin, mutta toisaalta turha antaa argon kadottaa maalivirettään. Kaka tarvitsee minuutteja ja Callejon on ansainnut jokaikisen minuutin loistavilla otteillaan.
Cristiano sai, ehkä vähän liikaakin, lokaa niskaan Klassikon jälkeen. Huonosti Cristiano pelasi, mutta eipä kukaan muukaan hyökkäyspään kaveri varsinaisesti loistanut. Sen verran monta peliä on Cristiano tälläkin kaudella ratkonut, että parempi on antaa lusitaanin olla avauksessa ja iskeä vaikka vaikka pari maalia.
Sahinin kohdalla tilanne on sama kuin Kakalla. Khediran tilalla voisi olla myös Granero, mutta näillä mennään. Alakerta on ihan hyvä noin, koska Ramosia on turhaa sen enempää rasittaa, joten muita vaihtoehtoja ei oikein ole.
Televisionti
Canal+ Sport HD alkaen 20.55
e. Adanhan se tietysti maalissa tulee olemaan. Kiitos MÖ.
-
Avauksesta kiitos!
Oisko kuitenkin Adan?
Onko tuo Altintop oikeasti noin jokapaikan höylä että pelaa myös vaikka laitapakkina? Cristianolle toivotaan todellakin maaleja ettei jää Klassikko pitkäksi ajaksi kummittelemaan.
-
Avauksesta kiitos!
Oisko kuitenkin Adan?
Onko tuo Altintop oikeasti noin jokapaikan höylä että pelaa myös vaikka laitapakkina? Cristianolle toivotaan todellakin maaleja ettei jää Klassikko pitkäksi ajaksi kummittelemaan.
Adan korjattu maaliin :)
Altintopin hankkimista perusteltiin juurikin tuolla, että CV:n mukaan pystyy pelaamaan molempina laitapakkeina ja keskikentälläkin melkein joka roolissa.
-
Ronaldo tosiaan saisi päästä taas maalin makuun, vaikka se nyt luultavasti vain lisäisi "osuu vain pieniä vastaan" -kritiikkiä ;D. On se hankalaa.
Avaus näyttää mielenkiintoiselta ja maalijuhliahan illalla pitäisi kaiken järjen mukaan viettää, jos tuolla miehistöllä otteluun lähdetään.
P.S. Marcelo, joka näyttäisi olevan myöskin ennakoidussa avauksessa, valittiin tänään tulleessa Goal-lehdessä maailman kolmanneksi yliarvostetuimmaksi pelaajaksi... Samaa mieltä tuskin kovin moni on. :peukku_alas: :-\
-
Real Madrid: Adán; Raúl Albiol, Varane, Sergio Ramos, Marcelo; Khedira, Sahin, Altintop; Kaká, Cristiano Ronaldo e Higuaín.
Jotain 4-3-2-1 tyyppistä formationia siis tänään. Ihan pätevältä näyttää. Players to watch itelleni Sahin ja Ronaldo.
E. Taitaa sittenkin olla 4-2-3-1, Altintop oikeassa laidassa, Kaka keskellä, Ronaldo vasemmalla.
-
Real Madrid: Adán; Raúl Albiol, Varane, Sergio Ramos, Marcelo; Khedira, Sahin, Altintop; Kaká, Cristiano Ronaldo e Higuaín.
Jotain 4-3-2-1 tyyppistä formationia siis tänään. Ihan pätevältä näyttää. Players to watch itelleni Sahin ja Ronaldo.
E. Taitaa sittenkin olla 4-2-3-1, Altintop oikeassa laidassa, Kaka keskellä, Ronaldo vasemmalla.
Tuo oli itseasiassa verkko-Marcan veikkaus avauksesta.
Oikea avaus on tuossa muodossa mitä paperi-Marca ennakoi eli Adán; Altintop, Albiol, Varane, Marcelo; Khedira, Sahin, Callejón, Ronaldo, Kaká e Higuaín.
-
Onkos hyvää striimiä löytynyt? Laitelkaas, jos on löytynyt :)
-
Vähän pelailun makua. Positiiviista on se, että Nuri Sahin on hyvin pelissä mukana :peukku_ylos:
Kakan pitäisi tarjota apuja Sahinille pelinrakentelussa, jotta peli lähtisi paremmin rullaamaan.
Nyt peräkkäin pari paikkaa, mutta kliinisyys puuttuu...
-
Onkos hyvää striimiä löytynyt? Laitelkaas, jos on löytynyt :)
Veetle: http://veetle.com/index.php/channel/view#4ca7679f5c64b
-
Callejon ja 1-0!
-
Tulihan se sieltä!
-
0-1 ja maalintekijänä luonnollisesti alkukauden (peliaikaan nähden) tehokkain pelaaja: Jose Callejon :peukku_ylos:
Keskityksen tarjoajana Sami Khedira :tuoppi:
-
Albiol hölmöilee itsensä pihalle :peukku_alas:
Ramoskin joutuu hommiin...
-
Cristiano sai sen mitä halusi ja nyt kenties Jeseä baanalle?
e. Toiveeni kuultiin :peukku_ylos:
-
Perusvoitto ja sinettiin nyt tämä ottelupari. Kotona höntsätä sitten vielä 2.osa.
Täytyy kyllä kehua tuota yleisöä; ei kovinkaan suuri stadion, mutta lopussa mukavasti porukka lauleskeli ja piti ääntä, vaikka takkiin tulikin :peukku_ylos:
-
Perusvoitto ja sinettiin nyt tämä ottelupari. Kotona höntsätä sitten vielä 2.osa.
Täytyy kyllä kehua tuota yleisöä; ei kovinkaan suuri stadion, mutta lopussa mukavasti porukka lauleskeli ja piti ääntä, vaikka takkiin tulikin :peukku_ylos:
Huikea meno oli kyllä katsomossa loppuminuutit :traktori:
Real Madrid on edellisen kerran voittanut kauden ensimmäisen Copa-ottelun kaudella 2005-2006.
-
Eipähän tosiaankaan tapahtunut mitään ihmeitä, pelattiin simppeli peli ja haettiin, mitä tarvittiin. Tästä jatketaan :peukku_ylos:
Callejonin maalivireelle ja ennen kaikkea asenteelle :peukku_ylos:!
-
Huomenna tahkotaan tuo toinen osa Bernabeulla klo 21.00 Suomen aikaa.
Jose on julkistanut nippunsa koitokseen. Jo ennestään oli tiedossa, että Etelä-Amerikkalaiset saavat pidemmän loman, eivätkä osallistu tähän otteluun. Näiden lisäksi Albiol kärsii pelikieltonsa ja Ramos ja Carvalho ovat sivussa. Jose on lisäksi antanut vapaata Ikerille, Cristianolle, Lassille ja Arbeloalle.
CONVOCATORIA DEL REAL MADRID
Porteros: Adán, Jesús y Pacheco.
Defensas: Pepe, Coentrão, Varane, Nacho y Casado.
Centrocampistas: Sahin, Altintop, Özil, Khedira, Xabi Alonso, Granero y Callejón.
Delanteros: Joselu y Benzema.
Jesus, Pachedo, Nacho, Casado ja Joselu on nostettu Canterasta avuksi.
Jännä nähdä miten Jose tuosta avauksen luo. Hyökkääviä pelaajia ei ainakaan ole liiaksi. Benzeman Jose lupasi kentälle laittaa. Lisäksi viikonloppuna penkillä istunut Özil ja Pepen punaisesta sijaiskärsinyt Callejon lienevät avauksessa. Sahinille haetaan varmasti pelituntumaa. Perinteiseen espanjalaismedian tyyliin Sahinin asema joukkueessa on jo kyseenalaistettu. Onhan tämän kauden debytantilla kasassa jo melkein 300 peliminuuttia pitkän loukkaantumisen jälkeen.
Josella tuntuisi olevan tapana, että mahdollisimman moni Canteran pelaaja debytoisi edustusjoukkueessa, joten eiköhän Casado saa ainakin minuutteja huomma. Olisihan se hienoa, jos Pepe jätettäisiin penkille huilimaan ja alakerrassa olisi Varane, Nacho ja Casado -kolmikko avauksessa ja Coentrao/Altintop oikeana pakkina. Tuskin Jose kuitenkaan näin paljoa lähtee hassuttelemaan. Toisaalta Castillakin melko varmasti selviäisi tässä tilanteessa jatkoon, joten miksi ei.
Verkko-Marcan veikkaus avauksesta näyttää tältä:
----------------Benz-----------------
----------Özil--------Callejon------
Khedira-----Sahin-------Granero
Casado-Pepe--Varane-Altintop
--------------Adan------------------
Hyvä tuokin... :peukku_ylos:
-
Verkko-Marcan veikkaus avauksesta näyttää tältä:
----------------Benz-----------------
----------Özil--------Callejon------
Khedira-----Sahin-------Granero
Casado-Pepe--Varane-Altintop
--------------Adan------------------
Hyvä tuokin... :peukku_ylos:
Tämä käy varsin hyvin :peukku_ylos: Hitto ku olisi Jesé mukana.
Harmi, ettei tämä tule Canal+ SportHD:ltä. Pitää streamiin tyytyä.
-
Verkko-Marcan uuden päivityksen mukaan Joselu aloittaisi Benzeman kärkiparina ja Khedira putoaisi penkille. Lisäksi Coentrao olisi vasempana pakkina. Virallinen julkistetaan ihan lähihetkinä, joten katsellaan. Voisi se Casadokin nyt siellä avauksessa olla.
Marcan liveseurannan mukaan Ponferradinan faneja olisi Bernabeulla 4000-5000 :peukku_ylos:
-
Adán; Altintop, Varane, Pepe, Casado; Khedira, Sahin, Granero; Callejón, Özil y Benzema.
Eli tuolla ennakoidulla mennään :peukku_ylos:
-
Varanelle ja Sahinille minuutteja :peukku_ylos:. Toivottavasti Özilkin saisi syöteltyä Benzemalle muutaman maalin. Kohta mennään :tuoppi:
-
Veetle-striimiä: http://www.rojadirecta.me/goto/www.guanitv.net/p/en-vivo-5.html
-
Itellä pätki toi veetle :( tossa toinen, jos muillakin pätkii:
http://www.trgoals.tv/
-
16 rajalla loppuu ideat...
-
Sahinilta jo pientä dominointia havaittavissa :peukku_ylos:
-
Lippumies liian innokkaana :peukku_alas:
Ei ollut patsio tuo Sahinin tarjoilu Callejonille...
-
Ja joukkueen paras iskee ;) :peukku_ylos: :pallo:
-
Callejon :sydän:
On se huikaisevassa vireessä :traktori:
Özil tarjoilee :peukku_ylos:
-
Nätti passi MÖ:ltä ja joukkueen paras iskee ;)
-
Callejon on sitten huikean nerokas kaveri. Harmi, ettei tuo yritys uponnut...
-
Perhana, kun oli lähellä ;D Callejonilta loistava veto ylärimaan maalivahdin höntyilyn jälkeen.
-
Altintophan yrittää kisutella ihan tosissaan :D
-
SAHIN ISKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :pallo:
-
SAHIIIN!!!!
-
Nuri Sahin iskee päällään :o
-
Toive toteutui; Özilillä jo kaksi syöttöpistettä :peukku_ylos:
-
meni ihan ohi eka puolisko ku olin siinä käsityksessä et tää peli ois ollu vasta huomenna :(
-
Ja Varanekin iskee :peukku_ylos: Loistavaa!
-
Varane! Tänään on loistavia maalintekijöitä :peukku_ylos:
-
Karimilla ei tänään kulje. Vähän liikaa intoa maalinteossa...
-
Karimilla ei tänään kulje. Vähän liikaa intoa maalinteossa...
Jep. Toivottavasti nyt kuitenkin yhden saisi tehtyä.
E: No eipä kerennytkään.
Benzema <-> Joselu
E2: Ja heti iskee ;) :peukku_ylos:
-
Joselu Benzeman tilalle. Ei ollut tänään tosiaankaan Karimin päivä.
Ja iskee heti :pallo:
-
Joselu! :peukku_ylos:
Eikös mies tehnyt viime keväänäkin ensimmäisellä kosketuksella maalin? :D
-
Organisaation yksi lahjakkaimmista veskareista eli Fernando Pacheco tekee myös debyyttinsä :peukku_ylos:
-
Callejon tyylittelee illan toisensa :peukku_ylos:
Nuri Sahin näyttää välähdyksen siitä miksi mies valittiin bundesliigan parhaaksi viime kaudella. Fantastinen, Xabi-tyylinen, pallo suoraan Callejonin juoksulinjalle :o
-
Joukkueen paras :peukku_ylos: :pallo:
Ja Sahin syöttää :sydän:
-
On se kova :peukku_ylos:
E: Sahinilta kyllä huikea passi! :o
-
Oli kyllä näppärää peliä kakkosmiehillä :peukku_ylos:
Maalintekijälista oli miellyttävää katseltavaa, hieman erikoisempia nimiä. Callejon toki jo tuttua kauraa, aina tekee. Muutenkin paljon rohkaisevaa oli ottelussa, tästä on hyvä jatkaa joululoman viettoon :peukku_ylos:
-
Oikeille miehille kyllä tuli onnistumisia: Özil syötti kaksi ja oli alustamassa kolmatta, Callejon iski 2+1, Sahin avasi maalitilinsa ja syötti fantastisella pallolla Callejonin toisen maalin, Varane ja Joselu iskivät maalit :peukku_ylos:
Joululomille on mukava lähteä: Edustusjoukkue Primeran kärjessä ja jatkossa Copassa ja UCL:ssä. Castilla ja Real Madrid C omien lohkojensa piikkipaikalla. Lisäksi Baloncesto johtaa omaa sarjaansa :peukku_ylos:
Tästä voi vielä ihailla akselia Nuri Sahin-Jose Callejon: http://www.101greatgoals.com/gvideos/jose-callejon-2-v-ponferradina/
-
Mourinho joulumielellä. (http://www.youtube.com/watch?v=yq3hEpXYelo)
-
Mourinho joulumielellä. (http://www.youtube.com/watch?v=yq3hEpXYelo)
On se vaan äijä! ;D :peukku_ylos: