RealMadridFIN::foorum

Real Madrid => Keskustelua Real Madridista => Aiheen aloitti: Redondo - 13.12.2011, 12.38.45

Otsikko: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: Redondo - 13.12.2011, 12.38.45
Otteluiden ajankohdat
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: - 13.12.2011, 12.42.54
Avauksesta kiitos!

Oisko kuitenkin Adan?

Onko tuo Altintop oikeasti noin jokapaikan höylä että pelaa myös vaikka laitapakkina? Cristianolle toivotaan todellakin maaleja ettei jää Klassikko pitkäksi ajaksi kummittelemaan.
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: Redondo - 13.12.2011, 12.58.33
Avauksesta kiitos!

Oisko kuitenkin Adan?

Onko tuo Altintop oikeasti noin jokapaikan höylä että pelaa myös vaikka laitapakkina? Cristianolle toivotaan todellakin maaleja ettei jää Klassikko pitkäksi ajaksi kummittelemaan.
Adan korjattu maaliin  :)

Altintopin hankkimista perusteltiin juurikin tuolla, että CV:n mukaan pystyy pelaamaan molempina laitapakkeina ja keskikentälläkin melkein joka roolissa.
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: TAMI - 13.12.2011, 18.21.22
Ronaldo tosiaan saisi päästä taas maalin makuun, vaikka se nyt luultavasti vain lisäisi "osuu vain pieniä vastaan" -kritiikkiä ;D. On se hankalaa.

Avaus näyttää mielenkiintoiselta ja maalijuhliahan illalla pitäisi kaiken järjen mukaan viettää, jos tuolla miehistöllä otteluun lähdetään.

P.S. Marcelo, joka näyttäisi olevan myöskin ennakoidussa avauksessa, valittiin tänään tulleessa Goal-lehdessä maailman kolmanneksi yliarvostetuimmaksi pelaajaksi... Samaa mieltä tuskin kovin moni on. :peukku_alas: :-\
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: TAMI - 13.12.2011, 19.38.30
Real Madrid: Adán; Raúl Albiol, Varane, Sergio Ramos, Marcelo; Khedira, Sahin, Altintop; Kaká, Cristiano Ronaldo e Higuaín.

Jotain 4-3-2-1 tyyppistä formationia siis tänään. Ihan pätevältä näyttää. Players to watch itelleni Sahin ja Ronaldo.

E. Taitaa sittenkin olla 4-2-3-1, Altintop oikeassa laidassa, Kaka keskellä, Ronaldo vasemmalla.
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: Redondo - 13.12.2011, 20.36.57
Real Madrid: Adán; Raúl Albiol, Varane, Sergio Ramos, Marcelo; Khedira, Sahin, Altintop; Kaká, Cristiano Ronaldo e Higuaín.

Jotain 4-3-2-1 tyyppistä formationia siis tänään. Ihan pätevältä näyttää. Players to watch itelleni Sahin ja Ronaldo.

E. Taitaa sittenkin olla 4-2-3-1, Altintop oikeassa laidassa, Kaka keskellä, Ronaldo vasemmalla.
Tuo oli itseasiassa verkko-Marcan veikkaus avauksesta.

Oikea avaus on tuossa muodossa mitä paperi-Marca ennakoi eli Adán; Altintop, Albiol, Varane, Marcelo; Khedira, Sahin, Callejón, Ronaldo, Kaká e Higuaín.
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: Ihmelilja - 13.12.2011, 21.00.11
Onkos hyvää striimiä löytynyt? Laitelkaas, jos on löytynyt  :)
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: Redondo - 13.12.2011, 21.23.38
Vähän pelailun makua. Positiiviista on se, että Nuri Sahin on hyvin pelissä mukana  :peukku_ylos:

Kakan pitäisi tarjota apuja Sahinille pelinrakentelussa, jotta peli lähtisi paremmin rullaamaan.

Nyt peräkkäin pari paikkaa, mutta kliinisyys puuttuu...
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: Alpo - 13.12.2011, 21.24.55
Onkos hyvää striimiä löytynyt? Laitelkaas, jos on löytynyt  :)
Veetle: http://veetle.com/index.php/channel/view#4ca7679f5c64b
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: Ihmelilja - 13.12.2011, 21.30.00
Callejon ja 1-0!
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: Alpo - 13.12.2011, 21.30.19
Tulihan se sieltä!
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: Redondo - 13.12.2011, 21.30.43
0-1 ja maalintekijänä luonnollisesti alkukauden (peliaikaan nähden) tehokkain pelaaja: Jose Callejon  :peukku_ylos:

Keskityksen tarjoajana Sami Khedira  :tuoppi:
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: Redondo - 13.12.2011, 22.23.38
Albiol hölmöilee itsensä pihalle  :peukku_alas:

Ramoskin joutuu hommiin...
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: Redondo - 13.12.2011, 22.28.15
Cristiano sai sen mitä halusi ja nyt kenties Jeseä baanalle?

e. Toiveeni kuultiin  :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: Chris - 13.12.2011, 22.46.11
Perusvoitto ja sinettiin nyt tämä ottelupari. Kotona höntsätä sitten vielä 2.osa.

Täytyy kyllä kehua tuota yleisöä; ei kovinkaan suuri stadion, mutta lopussa mukavasti porukka lauleskeli ja piti ääntä, vaikka takkiin tulikin  :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: Redondo - 13.12.2011, 22.49.16
Perusvoitto ja sinettiin nyt tämä ottelupari. Kotona höntsätä sitten vielä 2.osa.

Täytyy kyllä kehua tuota yleisöä; ei kovinkaan suuri stadion, mutta lopussa mukavasti porukka lauleskeli ja piti ääntä, vaikka takkiin tulikin  :peukku_ylos:
Huikea meno oli kyllä katsomossa loppuminuutit  :traktori:

Real Madrid on edellisen kerran voittanut kauden ensimmäisen Copa-ottelun kaudella 2005-2006.
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: TAMI - 13.12.2011, 23.01.24
Eipähän tosiaankaan tapahtunut mitään ihmeitä, pelattiin simppeli peli ja haettiin, mitä tarvittiin. Tästä jatketaan :peukku_ylos:

Callejonin maalivireelle ja ennen kaikkea asenteelle :peukku_ylos:!
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: Redondo - 19.12.2011, 22.23.29
Huomenna tahkotaan tuo toinen osa Bernabeulla klo 21.00 Suomen aikaa.

Jose on julkistanut nippunsa koitokseen. Jo ennestään oli tiedossa, että Etelä-Amerikkalaiset saavat pidemmän loman, eivätkä osallistu tähän otteluun. Näiden lisäksi Albiol kärsii pelikieltonsa ja Ramos ja Carvalho ovat sivussa. Jose on lisäksi antanut vapaata Ikerille, Cristianolle, Lassille ja Arbeloalle.

CONVOCATORIA DEL REAL MADRID
Porteros: Adán, Jesús y Pacheco.
Defensas: Pepe, Coentrão, Varane, Nacho y Casado.
Centrocampistas: Sahin, Altintop, Özil, Khedira, Xabi Alonso, Granero y Callejón.
Delanteros: Joselu y Benzema.
Jesus, Pachedo, Nacho, Casado ja Joselu on nostettu Canterasta avuksi.

Jännä nähdä miten Jose tuosta avauksen luo. Hyökkääviä pelaajia ei ainakaan ole liiaksi. Benzeman Jose lupasi kentälle laittaa. Lisäksi viikonloppuna penkillä istunut Özil ja Pepen punaisesta sijaiskärsinyt Callejon lienevät avauksessa. Sahinille haetaan varmasti pelituntumaa. Perinteiseen espanjalaismedian tyyliin Sahinin asema joukkueessa on jo kyseenalaistettu. Onhan tämän kauden debytantilla kasassa jo melkein 300 peliminuuttia pitkän loukkaantumisen jälkeen.

Josella tuntuisi olevan tapana, että mahdollisimman moni Canteran pelaaja debytoisi edustusjoukkueessa, joten eiköhän Casado saa ainakin minuutteja huomma. Olisihan se hienoa, jos Pepe jätettäisiin penkille huilimaan ja alakerrassa olisi Varane, Nacho ja Casado -kolmikko avauksessa ja Coentrao/Altintop oikeana pakkina. Tuskin Jose kuitenkaan näin paljoa lähtee hassuttelemaan. Toisaalta Castillakin melko varmasti selviäisi tässä tilanteessa jatkoon, joten miksi ei.

Verkko-Marcan veikkaus avauksesta näyttää tältä:
----------------Benz-----------------
----------Özil--------Callejon------
Khedira-----Sahin-------Granero
Casado-Pepe--Varane-Altintop
--------------Adan------------------
Hyvä tuokin...  :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: Mágico Madrid - 20.12.2011, 11.43.12
Verkko-Marcan veikkaus avauksesta näyttää tältä:
----------------Benz-----------------
----------Özil--------Callejon------
Khedira-----Sahin-------Granero
Casado-Pepe--Varane-Altintop
--------------Adan------------------
Hyvä tuokin...  :peukku_ylos:
Tämä käy varsin hyvin  :peukku_ylos: Hitto ku olisi Jesé mukana.

Harmi, ettei tämä tule Canal+ SportHD:ltä. Pitää streamiin tyytyä.
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: Redondo - 20.12.2011, 20.03.21
Verkko-Marcan uuden päivityksen mukaan Joselu aloittaisi Benzeman kärkiparina ja Khedira putoaisi penkille. Lisäksi Coentrao olisi vasempana pakkina. Virallinen julkistetaan ihan lähihetkinä, joten katsellaan. Voisi se Casadokin nyt siellä avauksessa olla.

Marcan liveseurannan mukaan Ponferradinan faneja olisi Bernabeulla 4000-5000  :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: Redondo - 20.12.2011, 20.16.23
Adán; Altintop, Varane, Pepe, Casado; Khedira, Sahin, Granero; Callejón, Özil y Benzema.

Eli tuolla ennakoidulla mennään  :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: TAMI - 20.12.2011, 20.40.28
Varanelle ja Sahinille minuutteja :peukku_ylos:. Toivottavasti Özilkin saisi syöteltyä Benzemalle muutaman maalin. Kohta mennään :tuoppi:
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: Redondo - 20.12.2011, 20.50.03
Veetle-striimiä: http://www.rojadirecta.me/goto/www.guanitv.net/p/en-vivo-5.html
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: TAMI - 20.12.2011, 20.59.10
Itellä pätki toi veetle :( tossa toinen, jos muillakin pätkii:

http://www.trgoals.tv/
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: Redondo - 20.12.2011, 21.17.10
16 rajalla loppuu ideat...
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: TAMI - 20.12.2011, 21.18.39
Sahinilta jo pientä dominointia havaittavissa :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: Redondo - 20.12.2011, 21.24.21
Lippumies liian innokkaana  :peukku_alas:

Ei ollut patsio tuo Sahinin tarjoilu Callejonille...
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: TAMI - 20.12.2011, 21.25.10
Ja joukkueen paras iskee ;) :peukku_ylos: :pallo:
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: Redondo - 20.12.2011, 21.25.26
Callejon  :sydän:

On se huikaisevassa vireessä  :traktori:

Özil tarjoilee  :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: Ihmelilja - 20.12.2011, 21.26.02
Nätti passi MÖ:ltä ja joukkueen paras iskee ;)
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: Redondo - 20.12.2011, 21.34.35
Callejon on sitten huikean nerokas kaveri. Harmi, ettei tuo yritys uponnut...
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: TAMI - 20.12.2011, 21.35.33
Perhana, kun oli lähellä ;D Callejonilta loistava veto ylärimaan maalivahdin höntyilyn jälkeen.
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: Redondo - 20.12.2011, 21.39.11
Altintophan yrittää kisutella ihan tosissaan  :D
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: TAMI - 20.12.2011, 21.44.14
SAHIN ISKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :pallo:
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: Ihmelilja - 20.12.2011, 21.44.20
SAHIIIN!!!!
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: Redondo - 20.12.2011, 21.44.34
Nuri Sahin iskee päällään  :o
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: TAMI - 20.12.2011, 21.47.51
Toive toteutui; Özilillä jo kaksi syöttöpistettä :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: Petriensio - 20.12.2011, 21.52.36
meni ihan ohi eka puolisko ku olin siinä käsityksessä et tää peli ois ollu vasta huomenna :(
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: TAMI - 20.12.2011, 22.02.38
Ja Varanekin iskee :peukku_ylos: Loistavaa!
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: Redondo - 20.12.2011, 22.02.45
Varane! Tänään on loistavia maalintekijöitä  :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: Redondo - 20.12.2011, 22.28.31
Karimilla ei tänään kulje. Vähän liikaa intoa maalinteossa...
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: Ihmelilja - 20.12.2011, 22.29.35
Karimilla ei tänään kulje. Vähän liikaa intoa maalinteossa...
Jep. Toivottavasti nyt kuitenkin yhden saisi tehtyä.

E: No eipä kerennytkään.

Benzema <-> Joselu

E2: Ja heti iskee  ;) :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: TAMI - 20.12.2011, 22.32.13
Joselu Benzeman tilalle. Ei ollut tänään tosiaankaan Karimin päivä.

Ja iskee heti :pallo:
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: Redondo - 20.12.2011, 22.33.06
Joselu!  :peukku_ylos:

Eikös mies tehnyt viime keväänäkin ensimmäisellä kosketuksella maalin?  :D
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: Redondo - 20.12.2011, 22.36.50
Organisaation yksi lahjakkaimmista veskareista eli Fernando Pacheco tekee myös debyyttinsä  :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: Redondo - 20.12.2011, 22.41.19
Callejon tyylittelee illan toisensa  :peukku_ylos:

Nuri Sahin näyttää välähdyksen siitä miksi mies valittiin bundesliigan parhaaksi viime kaudella. Fantastinen, Xabi-tyylinen, pallo suoraan Callejonin juoksulinjalle  :o
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: TAMI - 20.12.2011, 22.41.22
Joukkueen paras :peukku_ylos: :pallo:

Ja Sahin syöttää :sydän:
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: Ihmelilja - 20.12.2011, 22.41.28
On se kova  :peukku_ylos:

E: Sahinilta kyllä huikea passi!  :o
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: Edu - 20.12.2011, 22.51.54
Oli kyllä näppärää peliä kakkosmiehillä :peukku_ylos:

Maalintekijälista oli miellyttävää katseltavaa, hieman erikoisempia nimiä. Callejon toki jo tuttua kauraa, aina tekee. Muutenkin paljon rohkaisevaa oli ottelussa, tästä on hyvä jatkaa joululoman viettoon :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: Redondo - 20.12.2011, 22.57.43
Oikeille miehille kyllä tuli onnistumisia: Özil syötti kaksi ja oli alustamassa kolmatta, Callejon iski 2+1, Sahin avasi maalitilinsa ja syötti fantastisella pallolla Callejonin toisen maalin, Varane ja Joselu iskivät maalit  :peukku_ylos:

Joululomille on mukava lähteä: Edustusjoukkue Primeran kärjessä ja jatkossa Copassa ja UCL:ssä. Castilla ja Real Madrid C omien lohkojensa piikkipaikalla. Lisäksi Baloncesto johtaa omaa sarjaansa  :peukku_ylos:

Tästä voi vielä ihailla akselia Nuri Sahin-Jose Callejon: http://www.101greatgoals.com/gvideos/jose-callejon-2-v-ponferradina/
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: Madridista #7 - 22.12.2011, 10.54.58
Mourinho joulumielellä. (http://www.youtube.com/watch?v=yq3hEpXYelo)
Otsikko: Vs: Copa del Rey; Round of 32: Real Madrid - SD Ponferradina
Kirjoitti: Rootface - 22.12.2011, 11.06.24
Mourinho joulumielellä. (http://www.youtube.com/watch?v=yq3hEpXYelo)

On se vaan äijä!  ;D :peukku_ylos: