RealMadridFIN::foorum
Real Madrid => Keskustelua Real Madridista => Aiheen aloitti: MÖ - 18.09.2012, 20.12.20
-
(http://www.uefaeuro.co.uk/wp-content/uploads/2012/09/UCL_Real-Madrid-Manchester-City.jpg)
Real Madrid - Manchester City
18.9.2012
21.45 (Suomen aikaa)
Santiago Bernabeu
tuomari Damir Skomina
1. kierros
Tänään alkaa Real Madridin Mestareiden liigan pokaalin metsästys. Real Madrid arvottiin kovaan lohkoon yhdessä Manchester Cityn, Dortmundin ja Ajaxin kanssa. Lohkon ottelut alkavat Realin osalta kotiottelulla Cityä vastaan.
La Liga -kausi on alkanut joukkueella surkeasti. Sen sijaan Supercopa meni varsin mallikkaasti, aínakin tuloksellisesti kun tuliaisina oli pokaali kahden kovan Barca-matsin jälkeen. Nyt joukkueen täytyy taas pystyä parhaimpaansa. Tänään täytyy asenne olla kohdallaan jokaisella pelaajalla.
Arvioidut kokoonpanot:
Real Madrid
1 Iker Casillas
17 Alvaro Arbeloa
3 Pepe
4 Sergio Ramos
12 Marcelo
6 Sami Khedira
14 Xabi Alonso
7 Cristiano Ronaldo
22 Angel di Maria
19 Luka Modric
20 Gonzalo Higuain
Manchester City
1 Joe Hart
5 Pablo Zabaleta
4 Vincent Kompany
6 Joleon Lescott
13 Alexander Kolarov
14 Javi Garcia
42 Yaya Toure
21 David Silva
7 James Milner
32 Carlos Tevez
10 Edin Dzeko
Televisiointi Ylen TV2 klo 21.35 ja Yle Areena.
-
Ottelun alkuun enää puolitoista tuntia eikä kukaan ole avannut aihetta! Nyt on, tuosta voi jatkaa alustuksia ...
Itsellä ainakin jo kova odotus ja fiilikset korkealla. Uskon vakaasti että tänään on pojilla henki päällä ja peli kulkee taas niin kuin pitääkin.
-
Lyhyesti ja ytimekkäästi: Tänään todellakin näytön paikka jokaisella jätkällä sekä Mourinholla. Tänään halutaan nähdä ILMETTÄ! :tuoppi: :traktori:
-
Avauskokoonpanojen pitäisi varmistua piakkoin. Mielenkiintoista nähdä onko pelikiellon takia vähän pelannut Coentrao avauksessa vai saako Marcelo vielä mahdollisuuden. Itse toivon ehdottomasti Coentraoa avaukseen. Myös Realin keskikentän ryhmitys on ollut paljon puhuttu aihe. Toivoisin Modricia ja Öziliä avaukseen, näillä kahdella on sujunut viime pelit huomattavasti paremmin kuin tällä hetkellä pahasti alisuorittavalla Di Marialla.
-
Itse olen toivonut just samaa avauskokoonpanoa. Mutta katsotaan kuinka paljon Jose uskaltaa perinteisestä poiketa ja millä taktiikalla lähdetään peliin.
-
Itse olen täysin varma, että Real johtaa ensimmäisen 20 minuutin jälkeen vähintään maalilla. Veikkaanpa, että tuo alku tullaan vetämään melkoisella prässillä :peukku_ylos:
-
Itse olen täysin varma, että Real johtaa ensimmäisen 20 minuutin jälkeen vähintään maalilla. Veikkaanpa, että tuo alku tullaan vetämään melkoisella prässillä :peukku_ylos:
Sama kutina itsellä. Kyllä Josekin sen tietää, että tänään on kotiyleisö saatava mukaan ensimmäisestä minuutista lähtien. Toivottavasti kova rynnistys tuottaa edes yhden maalin.
-
Avauskokoonpanot:
löytyy alta
-
Avauskokoonpanot:
Saitpahan palstatilaa! ;D
Varane avauksessa melkoinen shokki, missä on Ramos?? Keskikentällä kolme puolustavaa: Essien, Khedira ja Xabi ???. Di Maria kentällä, mutta Özil ja Modric penkillä :peukku_alas:. Aikamoisen yllätyksen Jose-setä heitti.
e. Jaahas muutoksia muutoksia. Pohjalla siis vain Xabi ja Khedira ja Modric Essienin tilalla. :peukku_ylos: Toivottavasti Marialta nähdään tänään radikaali tasonnosto.
-
Yllä korjattu kokoonpano. Uefan sivuilta kopioin ja jokin meni ensin pieleen vai muuttivatko itse. Sori säikäyttely! ;D :peukku_alas:
-
Yllä korjattu kokoonpano. Uefan sivuilta kopioin ja jokin meni ensin pieleen vai muuttivatko itse.
Siis odotetulla mennään :peukku_ylos:
-
Casillas - Arbeloa, Pepe, Ramos, Fábio Coentrão - Khedira, Xabi Alonso, Modrić - Di María, Higuaín & Cristiano Ronaldo.
tällä mennään
-
Mikäs hemmetti se oikea avaus nyt on? Uefan sivuilla kahta eri tietoa. Marca huutaa tätä: Casillas; Arbeloa, Varane, Pepe, Marcelo; Khedira, Xabi Alonso, Essien; Di María, Cristiano, Higuaín.
Jos tuo on oikea niin melkein tekisi mieli olla katsomatta koko peliä. Kolmella Pivotella kotipeliin...
e. Realmadrid.com huutaa myös tuota kolmen pivoten versiota...
-
Realin kotisivuilta: Casillas, Varane, Pepe, Khedira, Ronaldo, Marcelo, Alonso, Essien, Arbeloa, Higuaín y Di María
Tuolla siis mentäneen sittenkin...
Mourinho näköjään kerjää lisää kritiikkiä, jos tulos on heikko tullaan nämä pelaajavalinnat varmasti muistamaan.
-
Realin kotisivuilta: Casillas, Varane, Pepe, Khedira, Ronaldo, Marcelo, Alonso, Essien, Arbeloa, Higuaín y Di María
Tuolla siis mentäneen sittenkin...
Hyvin outo ryhmitys kyllä...
Vaihtoja ilmeisesti luvassa toisella puoliajalla melko aikaisin.
-
Jaaha, UEFAn sivuilta jo 3. eri aloituskokoonpano. En osallistu enää tähän leikkiin. >:(
-
Myös Cityllä taitaa olla kolme keskikentän pohjaa kentällä... Hart, Clichy, Kompany, Nastasic, Maicon; Y.Touré, Barry, Javi García, Nasri; Silva y Tévez
Tuleeko tästä joku helvetin asemasota? :peukku_alas:
-
Myös Cityllä taitaa olla kolme keskikentän pohjaa kentällä... Hart, Clichy, Kompany, Nastasic, Maicon; Y.Touré, Barry, Javi García, Nasri; Silva y Tévez
Tuleeko tästä joku helvetin asemasota? :peukku_alas:
Kumpikin pyrkii ilmeisesti keskikentän keskustan dominointiin.
-
Manchester Cityn sivuilla Realin kokoonpano on tuo Casillas, Arbeloa, Pepe, Ramos, Coentrao, Khedira, Alonso, Di Maria, Modric, Ronaldo, Higuain
-
Realin kotisivuilta: Casillas, Varane, Pepe, Khedira, Ronaldo, Marcelo, Alonso, Essien, Arbeloa, Higuaín y Di María
Tuolla siis mentäneen sittenkin...
Siis aikuisten oikeastiko Jose tuolla aloittaa? En voi uskoa vieläkään!
Uefan sivut tuota kyllä edelleen toitottaa.
Hävis hyvät fiilikset kertaheitolla. :( Toivottavasti Mou tietää mitä tekee. Noh, samapa tuo millä aloitetaan, kunhan vaan voitetaan.
-
En pääse millään yli tuosta avauksesta. Millähän järjellä Sergio Ramoskin on sivussa avauksesta?
Käytännössä Realin taktiikka tulee olemaan: Xabi ja Di Maria paiskovat palloa linjan taakse Cristianolle ja Higuainille. Oikein sydäntä lämmittää tälläinen Valkoinen Baletti.
Kumpikin pyrkii ilmeisesti keskikentän keskustan dominointiin.
Kyllä. Enää sieltä puuttuu De Jong Cityltä ja Mahamadou Diarra ja Emerson Realilta.
-
Käytännössä Realin taktiikka tulee olemaan: Xabi ja Di Maria paiskovat palloa linjan taakse Cristianolle ja Higuainille. Oikein sydäntä lämmittää tälläinen Valkoinen Baletti.
;D Pelottaa niin, että nauran aivan hervottomasti.
Josella on jokin aivan ihmeellinen strategia tai sitten, toivon tätä todella, aloituskokoonpano on oikeasti aivan jotain muuta. Ihme sekoilua, saatana! :peukku_alas:
Edit: panempa pari olutta lisää jääkaappiin jäähtymään, pahoin pelkään että ne ovat tänään tarpeeseen. ( :tuoppi: :tuoppi: :tuoppi: :tuoppi: :tuoppi: :tuoppi: )
-
Manchester Cityn sivuilla Realin kokoonpano on tuo Casillas, Arbeloa, Pepe, Ramos, Coentrao, Khedira, Alonso, Di Maria, Modric, Ronaldo, Higuain
Myös YLE on laittanut tämän viralliseksi avaukseksi, joten tuohon uskotaan :peukku_ylos:
Edit: tässä linkki YLE:n uutiseen: http://yle.fi/urheilu/live_jatkuuko_real_madridin_huikea_putki/6299904
-
Myös YLE on laittanut tämän viralliseksi avaukseksi, joten tuohon uskotaan :peukku_ylos:
Edit: tässä linkki YLE:n uutiseen: http://yle.fi/urheilu/live_jatkuuko_real_madridin_huikea_putki/6299904
No toivottavasti. Uefa, jonka kuuluisi asia tietää, on yhä eri mieltä:
http://www.uefa.com/live/match-centre/cup=1/season=2013/day=1/session=1/match=2009503/popout/lineups.html
-
Myös YLE on laittanut tämän viralliseksi avaukseksi, joten tuohon uskotaan :peukku_ylos:
Edit: tässä linkki YLE:n uutiseen: http://yle.fi/urheilu/live_jatkuuko_real_madridin_huikea_putki/6299904
Eipäs ole. Essienit ja Varanet siellä ylenkin sivuilla komeilee.
-
Kyllä se on tuo kolmen pivoten versio. Uefa, Realmadrid.com, Marca ja As ovat kaikki tästä yhtä mieltä.
-
Eipäs ole. Essienit ja Varanet siellä ylenkin sivuilla komeilee.
YLE näköjään muutti tuota omaa avaustaan UEFA:n mukaiseksi :peukku_alas:
Edit: Jahas kello on 21.35 ja ei kun YLE:n lähetystä seuraamaan
-
Uefa, Realmadrid.com, Marca ja As ovat kaikki tästä yhtä mieltä.
Aivan sama, luotan vain omiin silmiini, 11 minuutin päästä. :traktori:
-
Aivan sama, luotan vain omiin silmiini, 11 minuutin päästä. :traktori:
Sama täällä! :peukku_ylos: :traktori:
-
Marcelo tulee suurella todennäköisyydellä olemaan todella ylhäällä ja tätä kautta tullaan paljon pelaamaan. Ja siinä on se onnistumisen mahdollisuus. Muuten pidetään paketti tiukkana Khediran muutamia nousuja lukuunottamatta. Mulle tuli aika hyvä fiilis voiton suhteen ja kaapista otetaan Zidanen paita päälle henkeä luomaan.
-
edit. ei ny tuu mitään ...
-
Kyllä on yllättävä aloituskokoonpano mutta aivan loistavaa että mouvelho on muutoksia tehnyt..ainut ihmetys on se että Di Maria on kentällä!! No nyt peli käyntiin..Hala Madrid!!!
-
Pulssi jatkuvana yli 120, vaikka 4 bissee alla. :traktori:
-
Vittu tuo Essien on sukka helvetti soikoon, ei todellakaan jatkoon alkuminuuttien perusteella. Muuten peli näyttää ihan jepalta so far.
-
Tänään on se päivä, kun Ronaldo on päättynyt olevansa maailman paras jalkapalloilija!
-
Viimeistelkää ny se pallo sinne maaliin, huhuh :P peli ainaki kulkee :peukku_ylos:
-
nyt on asenne kohdillaan jätkillä. Hyvin menee! :peukku_ylos:
Vaihto Nasri->Kolarov 36 min.
-
Varane=Pepe 2.0 :D
E. Sori jätkät mun moka, laitoin vahingossa kiireessä Zidanen paidan väärin päin. Seuraavalla puoliskolla pomppii jo omiin päin.
Essien parantanut peliään huomattavasti. Taisi miestä vaan jännittää ;)
-
0-0 puoliaika.
Hyvin kulki peli, ennakkopelkoihini nähden suorastaan erinomaisesti. Nyt vain maaleja!
Varane :sydan:
Hieman huvittaa kun Khedira on ylimpänä. :D
Ei mahda äijät jaksaa ravata ja prässätä tuota vauhtia 90 min. TUleekohan jo tauolla vaihtoja?
-
Nyt on aivan eri tyyli kuin viime liiga pelissä!! Loistavaa..Di Maria ollut loistava, Ronaldo taas oma itsensä ja Essienille isokäsi vakaasta pelistä..nopeutta Essien on menettänyt mutta eipä haittaa..
-
silva->Zdeko (vai mikälie) vaihto 62 min. Real ei vielä yhtään vaihtoa.
-
Tulin sitten myöhässä, onneksi sentään toisen puoliajan näkee kokonaan. Numeroiden perusteella en ole menettänyt kovinkaan paljoa. Eiköhän tässä vielä maaleja nähdä, peli näyttää paljon paremmalta kuin viime viikkoina ja herroissakin näkyy pirteyttä. Kyllä tämä tästä vielä hyväksi kääntyy! Tosissaan vaklasin tästä ketjusta avauksen, tuo Ramosin poisjäänti oli kyllä melkoinen yllätys. ???
Essien vaihtoon, Özil sisään, nyt tulee maaleja! :)
-
Miten noi ei osu mistään maaliin? puolittaisia paikkoja ollu varmaan jo kymmenkunta ainakin. Ansattais se johto
-
Mitä vittua?!?
-
VMP :keskari: Kyllä on taas niin normaalia paskaa tämä että ei helvetti. Yhtään alkukauden matsia en ole katsonut, eikä olisi ilmeisesti tätäkään pitänyt. Alkaa Higuainin tuhlailut syömään taas täysin aiempien kausien malliin. Ei ilmeisesti joukkueesta edelleenkään löydy Ronaldon lisäksi A-luokan maalintekijää kunnon joukkueita vastaan.
-
:peukku_alas: Fuck. :keskari:
-
no niin ... :peukku_alas:
-
1.paikka ja 1.maali.
Joko käännetään katseet seuraavaan kauteen?
-
Vittu olin aivan varma, että jos City tekee edes yhden maalin niin se on Toure, ihan saatanan varma! Mitä helvettiä, kolme miestä piirittää Touren keskikentällä ja turhaan, kyllä minua ainakin ottaa päähän tälläinen. Varane yksin kahta vastaan, ei mitään mahdollisuutta. >:(
Tuli laitettua hupia monivetokin, löytyy lapusta 1-1. 2-1 tai 2-2. ::)
-
Ei Vittu!
Tuomarin kommentti Kompanylle: No bullshit, go! :D
-
VAIHTOJA VAIHTOJA!
Higuain ja Khedira ulos, Benzema ja Modric sisään!
-
Ihmetyttää edelleenkin tuo avaus, moulle hatun nosto toki siitä että varanen laittoi avaukseen, mutta miksi pepe ikä ramos? Omissa papereissa Ramos on ainaki parempi toppari kuin pepe. Vihaajat vihatkoon
-
GOOOOOOL
-
:peukku_ylos: :peukku_ylos: NOIN !! :sydän: :traktori: :peukku_ylos:
-
VIHDON VITTU!!!
-
GGGGGGGGGGGGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!! :pallo: :pallo: :pallo:
Niiin ansaittua vittu niin ansaittua!!!
-
TULIHAN SE SIELTÄ! Hyvä Marcelo, takiasi naapurini kakarat heräsi kun huusin ja tuuletin niin saatanasti!
Niin ja tuloshan mairittelee moniveta, saatanan Dortmund ja Ajax pilaa lapun maalittomalla! Löytyy jopa PSG:lle 3-0 voitto, voi saatana. >:(
-
Marcelooooooo! :sydan:
Nyt pojat pelastakaa faninne tästä helvetillisestä piinasta...
-
Marcelo tulee suurella todennäköisyydellä olemaan todella ylhäällä ja tätä kautta tullaan paljon pelaamaan. Ja siinä on se onnistumisen mahdollisuus. Muuten pidetään paketti tiukkana Khediran muutamia nousuja lukuunottamatta. Mulle tuli aika hyvä fiilis voiton suhteen ja kaapista otetaan Zidanen paita päälle henkeä luomaan.
Aina yhtä kiva lainata itseäni! 8)
Jos joku, niin Marcelo ansaitsi tuon maalin!
-
Madridin prässi on ollu kyllä aivan fantastista koko ottelun ajan!
Nyt se voittomaali viä!
-
VITTU !! :keskari:
-
:keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari:
-
No nyt jumalauta... :keskari:
-
Erikoistilanne? No vittu olipas taas yllätys. >:(
Olisi ollut Cityllekkin 1-2 lapulla, mutta voi saatanan Dortmundi ja Ajaxi.
-
Eipä vittu jaksa enää ymmärtää... :keskari: :keskari: :keskari:
-
Onko se erikoistilanteiden treenaaminen oikeasti niin helvetin vaikeeta? Menee yli käsityksen vittu soikoon.
E: Alkaa olemaan aika tragikoomista menoa voi jessus
-
EI JUMA :D :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos: :pallo: :peukku_ylos:
-
GOOOOOL :peukku_ylos: :tuoppi: Hianoo!
-
KARIM BENZEMAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! :pallo: :pallo: :pallo: :pallo:
-
Kuka se täällä vittu manasi, että Karim on unessa eikä vakuuta? Tarvitti yhden paikan ja hieno maali! On vielä mahikset voittaa!!!
-
OEEEEEE !! :peukku_ylos: EI SAATANA ! RONALDO! :sydän:
-
Hyvvääääää päääivväääääää!!! :peukku_ylos:
-
:sydan: :sydän: :sydän:
-
Vanha mies tarvii nitroja kohta...
-
Nyt voi media painua sinne minne aurinko ei paista, kyllä Real Madrid teki tästä ottelun ja kyllä on taas luottoa herroihin. Jumalauta mitä taisteluahenkeä! :peukku_ylos:
Mourinhon liuku-tuuletus!!! :laugh:
-
OLE! Täää on hianoo :tuoppi: :tuoppi: :tuoppi: :tuoppi: :tuoppi:
-
Josekin slaidas housut vihreeks! ;D :peukku_ylos:
-
KYLLÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :peukku_ylos: :tuoppi: :traktori:
-
Kylläpä helpotti :peukku_ylos:
-
Huhhuh mitä draamaa, ei tämmösiä viiliksiä oo hetkeen kokenutkaan! :)
-
HALA MADRID!
-
E. Sori jätkät mun moka, laitoin vahingossa kiireessä Zidanen paidan väärin päin. Seuraavalla puoliskolla pomppii jo omiin päin.
Ja taas pääsi itseään lainaamaan! :P
-
JESSSS! Vihdoinkin se voitto kotiin! Ja niin ansaitusti, hienolla pelillä! :tuoppi:
Jos se tästä lähtis.....
-
Real on sairas, sairas joukkue ja siksi sitä rakastan :sydän: Tätä tunteiden vuoristorataa, tätä draamaa ei tarjoa mikään muu joukkue. Ei tässä enää edes sanat riitä herranjestas.
-
Real on sairas, sairas joukkue ja siksi sitä rakastan :sydän: Tätä tunteiden vuoristorataa, tätä draamaa ei tarjoa mikään muu joukkue. Ei tässä enää edes sanat riitä herranjestas.
Niin sama, vetää hiljaiseksi.
-
Ai helvetti mikä ilta! Tätä on jalkapallo upeimmillaan, tätä on Real Madrid parhaimmillaan! :sydän:
JES! :tuoppi:
Edit: Ja todellakin Josen 3-2 -tuuletukselle :peukku_ylos: ja ;D
-
Laittoihan se Jose hyökkäysarsenaalin kentälle ja jälkikin oli sen mukaista, molemmissa päissä. Toki Ikerillä tuntuu olevan vaihteeksi arvokisakrapula päällä ja normipäivänä Pyhä olisi nuo molemmat maalit poiminut. Itse olen ainakin todella tyytyväinen, että peli ratkaistiin sillä lopun kokoonpanolla, eikä sillä millä avattiin. Toimivaltahan se alku toki näytti, mutta jotain siitä puuttui mitä tällä stadionilla kuuluu olla.
Olihan tuo loppu sellaista menoa, mitä Valkoisessa Talossa kuuluukin olla. Fantastista :sydän:
-
Essien. Syöttökavalkadi huikea. Ratkaisut huikeita. Tosiaan vauhti vähän hidastunut, mutta eipä se vielä liian hidas ole.
Di Maria. Jumalauta mitä prässäämistä koko pelin.
Varane. Loistava peli TAAS nuorelta mieheltä.
Marcelo. Kikkarapää oli todella vahva ylöspäin. Alas juostuaan oli jo hieman uupunut niistä 80m spurteista :D
Arbeloa. Mahtava peli myös Alvarolta.
BENZEMA! Vittu mikä tasoitus. Luulin aluksi, että R9 teki maalin :sydän:
Casillas. Mitä vittua!? Onneksi pupeltamiset eivät tänään kostautuneet.
Mourinho :tuoppi:
-
Oma MoM: Marcelo. Maali ja oli aivan hapoilla, mutta jaksoi vielä kerran nousta ja pelasi Ronaldolle 1vs1, mistä voittomaali. Muutenkin oli juurikin niin vaarallinen hyökkäyspäässä, mitä osaa.
Oli muuten Di Mariakin aivan loistava. Muilta pelaajiltakin mahtava tason nosto. Tänään nähtiin välillä jopa valkoista balettia :sydan:
Varanesta vielä. Hyvää pelaamista myös pallon kanssa. Vähän alkoi miehellä jalka painaa 70min jälkeen ja tämän vuoksi on todennäköisesti ollut aiemmin jopa kokoonpanon ulkopuolella tai sitten edellämainittu oli juuri syynä keskeneräiseen kuntoon. Pikkaisen juoksulenkkiä niin meillä on 3 maailmanluokan topparia.
Essien oli kyllä alun hermoilun jälkeen aivan loistava peliä rauhoittava pelaaja.
-
... Itse olen ainakin todella tyytyväinen, että peli ratkaistiin sillä lopun kokoonpanolla, eikä sillä millä avattiin. Toimivaltahan se alku toki näytti, mutta jotain siitä puuttui mitä tällä stadionilla kuuluu olla.
...
Itsellä(kin) tuli ekalla puoliajalla mieleen että oisko se Mou niin kiero että käänsi pelin väärinpäin: aloitti ensin varmistamalla ja sittentoisella puoliajalla hyökkäys- ja pelinrakennuskalusto kentälle. Vissiin kai jotain sellaista?
-
Aivan huikee taistelu; pääs pitkästä aikaa tuulettamaan oikeen kunnolla :tuoppi: eiköhän tästä kurssi käänny :sydän:
-
Kenenkään muun syke edelleen 300+? :D Oli pakko kaataa lasillinen viskiä ja nyt voisi yrittää rauhoittua. HUH HUH! Tarkempaa analyysia turha yrittää suoltaa näissä fiiliksissä.
PS.
(http://estaticos04.marca.com/imagenes/2012/09/18/futbol/liga_campeones/1348001012_extras_portada_0.jpg)
-
Kenenkään muun syke edelleen 300+? :D Oli pakko kaataa lasillinen viskiä ja nyt voisi yrittää rauhoittua. HUH HUH! Tarkempaa analyysia turha yrittää suoltaa näissä fiiliksissä.
PS.
(http://estaticos04.marca.com/imagenes/2012/09/18/futbol/liga_campeones/1348001012_extras_portada_0.jpg)
Sykkeestä en tiedä, mutta adrenaliinit sillä tasolla että esim. nukkumista turha yrittää vähään aikaan.
Aivan uskomaton ero viikonlopun matsiin verrattuna! Miten voi vaihdella näin? Alan oleen pikkuhiljaa sitä mieltä että onneksi saatiin, saatana, se ylivoimasesti kovin lohko!
-
Huhhuuh, syke hakkaa, olipahan ilta!
Syväanalyysejä ei ikinä pysty matsin jälkeen kirjottaa, mutta muutama asia:
- Voiton merkitys voi olla järkyttävän suuri loppukautta ajatellen. Huikea nousu ja kun peli oli kokonaisuudessaan laadukasta, voipi kurssi kääntyä tämän illan jälkeen voimakkaaseen nousuun.
- Benzeman itseluottamukselle tärkeä häkki, paljon lokaa niskaan, joten tästä ketsuppipullo auki!
- Alakerralta erittäin hyvä peli, poislukien Iker jolta heikohko esitys.
- Ronaldon ja Josen tuuletuksille, nyt oli sitä VOITTAMISEN tunnetta mukana!
- Bernabeun yleisö: :peukku_ylos: :peukku_ylos: Huikea meteli - pelkästään tv- ruudun välityksellä.
Viikonloppuna jatkellaan kotimaan sarjaa ja sinne kun saadaan sama meininki, niin kyllä tää tästä riemuksi muuttuu.
Cristiano (u celebrated the Goal?) "Laugh, yes it was very important to celebrate, I am ok & am so happy for this win, was so important win"
USKO - REAL MADRID - RAKKAUS!
Suurin on rakkaus Real Madridiin! :sydän:
-
Alan oleen pikkuhiljaa sitä mieltä että onneksi saatiin, saatana, se ylivoimasesti kovin lohko!
Ja paskat, mulla nousi ego Saturnukseen saakka tämän voiton myötä ja mehän kruunataan lohkovoitto pelaamalla muut joukkueet ulos joka ottelussa luvuin 6-0! ::)
Tää on niin tätä, kun ei voittoa tule niin on päällä masennus ja mikään ei ole hyvin, sen saavat lähimmäisetkin tuta! Sitten kun alkaa voittoja ropisemaan niin masennus katoaa ja takki aukeaa vaikka ulkona ois kolkytä astetta pakkasta, matkustan taksilla töihin ja koirakin saa huberttia maksalaatikon sijaan. Life is good! :D
On kyllä hyvä fiilis, vaikka näinkin ottelusta vain toisen puoliajan niin se riitti, suhteessa aikaan tapahtumia oli riittämiin ja huikeat viisi maalia! Onhan se totta ja pitää itsekkin myöntää, että pyhä Iker ei ollut tänään parhaassa iskussa ja oma maali olisi saattanut pysyä puhtaana, mutta kuitenkin ucl avausottelu numeroin 3-2 on sitä kunnon jalkapalloa. Toivottavasti tämmöistä taistelua nähdään jatkossakin niin ucl peleissä kuin itse liigassakin. Eroa on kertynyt Katalaaneihin, mutta kaikki on mahdollista ja viis liigasta jos voitetaan ucl. Ei voittoa ilman uhrausta! :)
-
Parastahan tässä oli se että vaikka kentällä oli "vain" Varane ja Essien ja penkillä Ramosta, Öziliä ja Modricia, niin silti hallittiin selkeästi peliä Cityn tasoista joukkuetta vastaan, vaikkakaan ei maaleja tehty. Ja sitten kun oli "ykköset" kentällä niin alkoi tapahtumaan.
Tämä oli Moun tapa harrastaa rotaatiota. ;D
Ikerin vähän toisenlaisilla biorytmeillähän peli olisi voinut päättyä 3-0, mutta mitäpä tuosta, olihan se näin jännittävämpää!
Moun tuuletuksesta vois tämmönen tyhmempi kuvitella että hän kaikista puheista huolimatta oli äärettömän huojentunut että matsi todellakin voitettiin.
-
Muistui mieleen viime kaudelta ucl ottelu Apoelia vastaan, vieraissa sipsuteltiin ja annettiin kotijoukkueen juosta. Kaka ja Marcelo tuli hyvissä ajoin kentälle toisella puoliskolla ja ratkaisivat ottelun, olihan se ennakkoon jo miltein kirkossa kuulutettu kuinka ottelupari voitetaan, mutta silti Mourinholta pätevä taktiikka itse ottelua ajatellen. Kyllähän siinä meni kotijoukkueelta enempi tai vähempi pakka sekaisin kun toinen puskee laidalta kokoajan ylös ja toinen maailman kuulu pelimies keskelle häärimään. Sen näki niin selvästi mitä ottelussa haettiin, niin sanotusti heitettiin porkkana Apoelille, että ollaampas laiskoja tänään ja teillä on nyt mahis voittaa. Oli myös vastaavanlainen triplavaihto, en kyllä muista oli viime kaudella vai jopa sitä edeltävällä. En muista tarkalleen sitä peliä, mutta muistelisin meidän olleen tappiolla ja triplavaihto ratkaisi ottelun.
Olen muuten täysin samaa mieltä noista Mourinhon tämän illan tuuletuksista, kyllä niissä oli tunnetta mukana ihan kunnolla ja varsinkin tuo liuku kruunasi kaiken. Viime kaudellahan Jose hyppäsi kaimansa reppuselkään ja toinen ei unohtanut temppua Bernabeun juhlissa! ;D
-
Itselläni pisti erikoistilanteissa silmään se että Realin puolustus oli huomattavasti paremmin organisoitu ja jopa ylimiehitetty etutolpalta. Ramos vaihtopenkilläkin saattoi vaikuttaa asiaan koska lähes järjestäen tämän kauden erikoistilanteissa vastustajan maalatessa on maalin tehnyt Ramoksen vartioitava pelaaja.
Itse olen sitä mieltä että Ramoksen voisi istuttaa oikean puolustajan tontille ja antaa Varanen jatkaa topparina. Tällä vaihdolla Real saisi lisää hyökkäysvoimaa myös oikealle laidalla.
-
Niiden erikoistilanteiden hyvään puolustamiseen vaikutti suuresti se, että Ronaldo, yksi maailman parhaista pääpelaajista osallistui aktiivisesti myös puolustuspään erikoistilanteisiin. Muutenkin eilen Ronaldo pelasi joukkueelle. :peukku_ylos:
Tuo topparitilanne on hieman hankala. Omaan silmään molemmat (Ramos ja Pepe) ovat pelanneet parhaat pelinsä silloin kun vierellä on ollut "alhaalla pysyvä" toppari. Molemmat pelaavat melko aggressiivisesti ja molempien ylipelatessa aukeaa vastustajien taitaville pelaajille ylimääräistä tilaa.
Varane on taasen enemmän varmistavampi toppari kuin rynniä, joten eilen Pepe pelasi juurikin tuota hänelle ominaista peliään Varanen pysyessä varmistamassa ja yhtä virhettä lukuunottamatta pelasivatkin hyvällä menestyksellä. Varanen päästessä täyteen pelikuntoon luulen miehen pelaavan tällä kaudella vielä useita pelejä.
Tässä vielä illan maalit
http://www.youtube.com/watch?v=eZtWsFi2rHM
-
Ramos vaihtopenkilläkin saattoi vaikuttaa asiaan koska lähes järjestäen tämän kauden erikoistilanteissa vastustajan maalatessa on maalin tehnyt Ramoksen vartioitava pelaaja.
Onko näin?
Valencia-pelissä taisi olla Pepen mies. Getafe-pelin 1-1 meni kyllä Ramosin piikkiin. Sevillassa Di Maria nukahti. Eipä noita keskitysten kautta tulleita erikoistilannemaaleja ole sitten muuten tullutkaan. Virallisista peleistä siis kun puhutaan.
-
Onko näin?
Valencia-pelissä taisi olla Pepen mies. Getafe-pelin 1-1 meni kyllä Ramosin piikkiin. Sevillassa Di Maria nukahti. Eipä noita keskitysten kautta tulleita erikoistilannemaaleja ole sitten muuten tullutkaan. Virallisista peleistä siis kun puhutaan.
Näin sen itsekin näen. Ramos ei ole ollut missään nimessä huono omassa päässä, mutta hyökkäyssuuntaan hänellä on ollut alkukaudessa hakemista. Uskon, että Varane pelasi, koska Mourinho halusi lisää pääpelivoimaa erikoistilanteisiin. Ei sillä, etteikö Ramos olisi yksi maailman parhaita pääpelaajia, mutta viime peleissä oman pään puskutilanteissa puolustaminen on ollut Ramosilla hakusessa. Lisäksi Varane on pitempi kuin Ramos, mikä auttaa puskutilanteissa. Toki penkitys saattoi olla ihan vaan yleinen Ramosin herättely yritys Mourinholta. Mutta eiköhän Ramos kuitenkin jo viikonlopun Rayo Vallecano-pelissä ole taas avauksessa topparina.
-
Huh nyt alkaa olemaan rauhoittunut.. aamulla olo oli kuin mestarilla vaikka vain yksi peli voitettu.. Nyt oli sit draamaa ja nyt ei perkele kukaan voi sanoa etteikö joukkueessa TUULETETA!! CR7 ja MouVelho näytti mallia :D :peukku_ylos: Jos jostain pelistä voidaan sanoa että oli katsomisen arvoinen niin juurikin tämä oli sitä!!! kukaan ei varmasti uskonut että tällainen peli tulee.. huhuh..
-
Huh nyt alkaa olemaan rauhoittunut.. aamulla olo oli kuin mestarilla vaikka vain yksi peli voitettu.. Nyt oli sit draamaa ja nyt ei perkele kukaan voi sanoa etteikö joukkueessa TUULETETA!! CR7 ja MouVelho näytti mallia :D :peukku_ylos: Jos jostain pelistä voidaan sanoa että oli katsomisen arvoinen niin juurikin tämä oli sitä!!! kukaan ei varmasti uskonut että tällainen peli tulee.. huhuh..
Aivan, ainoastaan Real Madrid voi tarjota tällaista viihdettä :peukku_ylos: Olisihan sen pelin voinut jo ratkaista ekalla puoliajalla, mutta katsojan kannalta parempi näin. Oli taas yksi niitä ikimuistoisia pelejä, joita näkee yleensä vain kun Real Madrid on kentällä. Moni muu joukkue olisi menettänyt uskonsa Kolarovin 1-2 maalin jälkeen, kun kellossa oli vain muutamisen minuuttia jäljellä, mutta Real Madridin pelaajat näyttivät minkä takia he ovat todellisia mestareita ja miksi Real Madrid on maailman paras joukkue :peukku_ylos: Myös kotiyleisön tuki loistava; tunnelman pystyi aistimaan jopa televisioruudun välityksellä. Tämmöisen yleisön toivoisi näkevänsä joka kotipelissä :tuoppi:
HALA MADRID!
-
Itse olen sitä mieltä että Ramoksen voisi istuttaa oikean puolustajan tontille ja antaa Varanen jatkaa topparina. Tällä vaihdolla Real saisi lisää hyökkäysvoimaa myös oikealle laidalla.
Vaikka Ramos on helvetin hyvä keskellä, niin ehdottamasi puolustuslinja olisi mielenkiintoinen vaihtoehto. Talvella saattaisi saapua tontille uusi mies, mutta ainakin sinne asti voisi Jose kokeilla ennen kuin tuhlataan parikyt miltsiä uuteen pelaajaan. :)
Niiden erikoistilanteiden hyvään puolustamiseen vaikutti suuresti se, että Ronaldo, yksi maailman parhaista pääpelaajista osallistui aktiivisesti myös puolustuspään erikoistilanteisiin. Muutenkin eilen Ronaldo pelasi joukkueelle. :peukku_ylos:
Täysin sama! Kyllä Cristiano blokkasi pari kulmaa todella ylivoimaisella pääpallo pelaamisella ja tosissaan osallistui puolustukseen, monesti laski melkein kuudentoista rajalle. Oli ilo katsoa miehen sitoutumista kyseisessä pelissä ja vielä loppuun hyvä maali, nätti kettumainen kuti kera hiukkanen onnea. :)
e: Tästä vielä Mourinho slaidaus tuuletus! http://www.youtube.com/watch?v=al8yRYZ-9s0
-
Oma näkemykseni Ramosin laittamiselle oikeaksi pakiksi: ei toimi. Ainakaan kovempia vastaan. Arbeloa tasapainottaa puolustusta lähes täydellisesti olemalla tavallaan kolmas alas jäävä pelaaja, Marcelon noustessa aina maalinpaikkoihin asti. Toki Arbeloa nousee aina välillä, mutta harkiten. Ramos puolestaan tykkää enemmän hyökätä, mitä nyt muistelen? Voisi olla tuhoisaa jos molemmat laitapakit nousisivat. Tietenkin se pitäisi katsoa kummalta laidalta mennään ja kumpi nousee, mutta Realin ollessa kyseessä hyökätään/pyöritetään ajoittain 8-9 miehellä vastustajan boxin rajoilla.