RealMadridFIN::foorum

Real Madrid => Keskustelua Real Madridista => Aiheen aloitti: rm - 15.11.2012, 23.50.15

Otsikko: HD-striimiä
Kirjoitti: rm - 15.11.2012, 23.50.15
En löytänyt foorumilta yhteen koottua listaa striimeistä. Nimenomaan parempitasoisista voitaisiin koota yhteen toimivia linkkejä.
Mitä olen jutellut, monet tuntuvat pohtivan samaa. Täältä olisi helppo käydä noukkimassa kaikkien hyödyksi?
Otsikko: Vs: HD-striimiä
Kirjoitti: TAMI - 16.11.2012, 00.03.30
http://www.realmadridfin.net/foorumi/index.php?topic=1777.0