RealMadridFIN::foorum
Real Madrid => Keskustelua Real Madridista => Aiheen aloitti: Bernabéulle - 09.02.2004, 23.58.14
-
Tervehdys kaikille Realin kannattajille!
Iski jokin aika sitten kuume päästä katsomaan Realin peliä ja vieläpä tänä keväänä. Nyt näyttäisi siltä, että ainoa mahdollisuus olisi kauden päätöspeli 23.5.04.
Mitä olette mieltä, onko lippuja todellakin mahdollista ostaa paikan päällä, vai onko ainoa REAListinen :D vaihtoehto maksaa hurrrjan iso summa ja hankkia lippu takuuvarmasti Suomen Matkatoimiston Urheilutuotannon kautta??
Onko pelkoa, että peli pelataan jo perjantaina? Näin kun on kauden päätöspelin kanssa ainakin parina kautena lähimenneisyydessä tapahtunut.
Kiitokset jo etukäteen avustanne!
-
Juhana varmaan ainakin osaisi neuvoa noissa asioissa syksyllä siellä käyneenä, mutta on nyt tosiaan intissä. Saattaa olla, että se sieltä taas viikonloppuna piipahtaa lomille :)
-
Onhan tuolla muutamia topickeja missä on keskusteltu näistä asioista. Sieltä saat ensi hätään apua!
-
Voi olla vähän hankalampaa saada lippuja paikan päältä mikäli mestaruuspysti on jaossa.
-
Paljonko muuten mustan pörssin hinnat ovat korkeampia kuin luukulta ostetut ???
-
Tervehdys!
Kiitos kaikille vastauksista! Pelasin varman päälle ja varasin liput SMT:n/agentin kautta. Hintaa tuli, mutta myös mielenrauha peliin pääsystä.
-
Minkä verran köyhdyit? Mitä peliä menet katsomaan?