RealMadridFIN::foorum
Vapaa keskustelu => Muu jalkapallo => Aiheen aloitti: luisfigo - 07.07.2004, 20.42.55
-
Mä luotan Argentiinaan kuin vuoreen, vaikka Batigol ei enää ole mukana. No kai nämä kisat on taas Argentiina vs Brasilia. Toivottavasti joku sotkee pakkaa
-
Oma ääni yllätysvalmiille Kolumbialle
-
VIVE O BRASIL! ;D
Keltapaidoilla ei ole SUURIMPIA tähtiään mukana, mutta joukkue on silti varmasti hyvä. Turnaus ei varmasti tule olemaan pelkkä Brasil-Argentina -asetelma. Viime kisoissahan mestariksi ylsi Kolumbia. ;)
-
Argentina on meikäläisen suosikki lähes aina sillo kun kuvotukset Crespo, Verón ja Simeone ei oo mukana. Voitto siis Argentinalle sil edellytyksel, et Tevez saa kunnolla peliaikaa.
-
Argentiinan pojilta vahva alku: 6-1 voitto Ecuadorista. Ensi yönä sitten brassien peli.
-
Argentiinan pojilta vahva alku: 6-1 voitto Ecuadorista. Ensi yönä sitten brassien peli.
Saa nähdä pystyykö brassit samanlaiseen maalimäärään
-
Maikkarin digikanavalta tulee muuten joitakin matseja suorana! :peukku_ylos: Onneksi tuli hankittua digiboksi tuossa kuukausi takaperin ;D
-
Maikkarin digikanavalta tulee muuten joitakin matseja suorana! :peukku_ylos: Onneksi tuli hankittua digiboksi tuossa kuukausi takaperin ;D
Nyt siitä boksista alkaa olemaan hyötyä
-
Brasilia otti niukan voiton Chilestä: 1-0 ja maalintekijänä Luis Fabiano yhdeksänkymmenen minuutin kohdalla. Yön toisessa ottelussa Paraguay voitti Costa Rican niin ikään 1-0.
-
Argentiina meni ja hävisi Meksikolle 1-0. Taisi kaikki paukut kulua Ecuadoria vastaan. :P
-
Brassit johtaa puoliajalla 1-0 Costa Ricaa, Costa Rica on hienokseltaan hallinnut ekaa puoliaikaa. Adriano oli maalintekijä
-
Brasil voitti Costa Rican 4-1. Adriano hattutempun tekijä! ;D
-
Brasilia hävisi sitten melko nimettömällä joukkueella pelanneelle Paraguaylle 1 - 2 ;D Surkeaa peliä oli brasseilta.
Eli Copa American puolivälierät:
Peru - Argentiina
Kolumbia - Costa Rica
Paraguay - Uruguay
Meksiko - Brasilia
-
Mielenkiintoiset puolivälieräparit. Keskiviikko- ja torstaiaamua tässä odotellaan ja sitten saakin nähdä Copaa. Täytyy vain varoa, ettei vahingossakaan avaa teksti-tv:tä...ratkaisu voi näkyä jopa etusivulla! ;) ;D
-
MTV3+:lta tulee ainakin suorana aamuyöllä matseja
-
MTV3+:lta tulee ainakin suorana aamuyöllä matseja
Katos, katos kun en tiennytkään! :P ;) Mukavaa kettuilua tällaiselle, jonka talossa ei ole digiboxia! :D
Mut eipä tuo vaikuta katselunautintoon noiden uusintojen katsominen normaalilta kanavalta. On helpompi katsoa aamulla kuin keskellä yötä joskus kahden aikaan. ;D
-
MTV3+:lta tulee ainakin suorana aamuyöllä matseja
Katos, katos kun en tiennytkään! :P ;) Mukavaa kettuilua tällaiselle, jonka talossa ei ole digiboxia! :D
Mut eipä tuo vaikuta katselunautintoon noiden uusintojen katsominen normaalilta kanavalta. On helpompi katsoa aamulla kuin keskellä yötä joskus kahden aikaan. ;D
Älä muuta sano, ei viitti herätä aamuyöstä kuuntelemaan huonoa selostajaa
-
Kolumbialle meni ääni.
Siis milloin noita lähetyksiä tulee analoogisesta tv:stä??
-
Kolumbialle meni ääni.
Siis milloin noita lähetyksiä tulee analoogisesta tv:stä??
Keskiviikko- ja torstaiaamuisin sekä pronssiottelu että finaali viikonloppuna. Tsekkaa lisätietoja Maikkarin teksti-tv:stä - sieltä futissivuilta alkaen s. 250. ;)
-
Joo siis pari pelii on tullu MTV3+ puolelt katottu nyt ja täytyy sanoo et voi perkele mitä selostajia. Toisaalta jos painaa mykistimen päälle ni sit nukahtaa turhan helpost. Taitaa alkaa just Argentina - Peru. Argentina jatkoon, toivottavasti!
-
Argentiina ja Kolumbia menivät odotetusti semeihin. Ensi yönä taas Brasilian totuuden hetki. 8)
-
Eilen tuli katsottua tuota Peru-Argentina peliä ja tietenkin nukahdin puoliajalla. 90 minuuttia oli kellossa kun heräsin ja tuomari lähes saman tien vihelsi pilliin. Suoraan sanottuna vitutti.
-
Brassit nuiji Mexicon 4-0 ja Uruguay voitti Paraguayn 3-1. Välieräparit siis:
Argentiina-Kolumbia
Brasilia-Uruguay
;D
-
Hyvä, että brassit meni jatkoon! En kyllä vieläkään usko että voittavat cupin.
-
Hyvä, että brassit meni jatkoon! En kyllä vieläkään usko että voittavat cupin.
Oo vaan uskomatta jos haluat, mutta kyllä keltapaidat sen vie! 8)
-
No, jos Adriano jatkaa samaan malliin niin mestaruus on kyllä haarukassa. ;)
-
Joo, Adriano on kyllä ollut kovassa iskussa. Mies on tehnyt jo 5 maalia. 8)
-
Joo, Adriano on kyllä ollut kovassa iskussa. Mies on tehnyt jo 5 maalia. 8)
Hintalapussa numerot vaan kasvaa ;D
-
Adriano on kyllä kypsynyt aivan maailmanluokan hyökkääjäksi, eli tarkoitan tätä sillä että hän on todellakin yksi maailman parhaista hyökkääjistä. Itse toivon Adrianon pelaavan hyvän kauden Interissä ja pitävän virettä yllä katsellen jo vuoden 2006 MM-kisoja joissa hän lopullisesti tulee varmasti syrjäyttämään Ronaldon.
-
Ja tuskin pelaa interissä koko elämäänsä. Oispa joskus realin miehiä! :)
-
Argentiina voitti kesyn Kolumbian 3-0 ja meni finaaliin. Aika ponneton esitys Maikkarin selostajalta, kuka nyt olikaan. :D
Noh, huomenaamulla saankin nähdä Brasilian ja toivottavasti heiltä myöskin voiton! 8)
-
Brassit vaikeuksien kautta finaaliin. Adriano oli taas iskussa ja rankkikisa meni juuri niin kuin pitikin. ;D
Sunnuntaina unelmafinaali. :)
-
En niin hirveästi oo kyl diggaillu Brasilian pelistä ja Argentiina vaikuttaa kyllä ennakkosuosikilta.
Parast läppää on kuitenkin Uruguay "Crack" Dario Silva... ;D
Miestä pidetään maassaan Galacticona ja esim Walter Pandianialla ei ole mahdollisuuksia joukkueeseen. Ja DS teki tos Paraguaytakin vastaa ensimmäiset maalinsa maajoukkueessa 3 vuoteen jos oikein muistelen. ???
-
Kyllä se Dário Silva on ihan hyvä pelaaja, mutta kyllä esim. Pandiani on paljonkin parempi. Silvalla oli Brasiliaakin vastaan ainakin kolme hyvää maalintekopaikkaa ja yksi aivan erinomainen: tyhjä maali edessä ja matkaa vain pari kolme metriä ja mies pyssyttää pallon ylärimaan! ;D
Noh, tuommoisia sattuu... :D
-
tyhjä maali edessä ja matkaa vain pari kolme metriä ja mies pyssyttää pallon ylärimaan! ;D
Noh, tuommoisia sattuu... :D
Tommosia sattuuki Dario Silvalle vähän liiankin usein. Mulle suurhypetetty pelaaja... Mut joo finaali sit edessä... Tuleekin täl kertaa parhaaseen katseluaikaan.
-
Maikkarihan ei näytä finaalia aivan suorana vaan ottelu alkaa jälkilähetyksenä kello 23.20. Kyllä tuo analoginen puoli olisi saanut näyttää edes finaalin suorana. Täytyy nyt tyytyä tähän. :P
-
Uruguay voitti pronssia kaatamalla Kolumbian 2-1.
-
Johan oli erikoinen finaali. Argentiina olis kyl ansainnu voiton mut tällast se o..
Koko turnauksen ajan kentät olleet ihan kamalas kunnos ja sit viäl finaalin päätteks sellanen 80-luvult tuttu "Brasil Champion" lippu heilumaan ruutuun ottelun päätyttyä, taisivat Perussa käyttää windowsin paintia sen kysäämiseen. Mut anyway... Aika erikoinen turnaus
-
Johan oli erikoinen finaali. Argentiina olis kyl ansainnu voiton mut tällast se o..
Koko turnauksen ajan kentät olleet ihan kamalas kunnos ja sit viäl finaalin päätteks sellanen 80-luvult tuttu "Brasil Champion" lippu heilumaan ruutuun ottelun päätyttyä, taisivat Perussa käyttää windowsin paintia sen kysäämiseen. Mut anyway... Aika erikoinen turnaus
Joo olihan turnaus näin UEFA:n kisoihin totteneelle "vähän" vanhahtavan tuntuinen ;D Brasilia teki kova tempun finaalissa, viime hetkillä tasoihin kahteen otteeseen
-
Meni argentiinalaisille vellit housuun, kun Brasilia tasotti viime hetkellä. Pari ekaa rankkaria oli aika koomisia :)
-
BRASIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIL!!!!!!!!! ;D 8) :) :D ;D :D
Meitsi oli ihan maassa, kun argentiinot teki 2-1 ja aloin jo melkein itkeä, mutta toivoa ei pidä koskaan heittää kaivoon ja Adriano tuli paikalle kuin Jumalan lähettämä taivaan enkeli. Se oli uskomatonta. Eläydyin peliin kyllä täysillä ja melkein purskahdin onnenkyyneliin kun Adriano tasoitti pelin uskomattomasti aivan viime sekunneilla. Rankkikisaan lähdettäessä olinkin jo aika varma siitä, että Brasilia hoitaa homman kotiin ja niinhän siinä kävikin. Jälleen kaikki brassit tekivät rankeistaan kylmänviileästi maalit ja Argentiina mokasi kahdesti aika pahasti. Oli kyllä yksi parhaimmista loppuotteluista mitä olen koskaan nähnyt. Tämä voitto pelasti koko kesän! ;D
Kiitokset Brasilialle ja kaikki kunnia myös Argentiinalle - olitte jälleen hieno vastus! :)