RealMadridFIN::foorum
Vapaa keskustelu => Vapaa keskustelu => Aiheen aloitti: Jyppirulez - 30.07.2004, 11.22.25
-
??? ???
-
Ääni meni suosikilleni Canadalle! 8)
-
Kanada
-
USA halliseva mestari, Canada voittaa jos Lemieux pelaa tasollaan
-
USA halliseva mestari, Canada voittaa jos Lemieux pelaa tasollaan
Aika turha mies tuo Lemieux nykyään. En käsitä miksi se kehäraakki piti valita Cänädän tiimiin. Kanadaan kuitenkin luotan...ja Suomestahan ei tunnetusti ole mihinkään. :P
-
Lemieux on kanadan paras pelaaja!! eihän siält muita löydykkään... suomalaiset on onnettomia rääpäleitä Futiksessa ja Lätkässä. hävettää oikein olla suamen kansalainen
-
Lemieux on kanadan paras pelaaja!! eihän siält muita löydykkään... suomalaiset on onnettomia rääpäleitä Futiksessa ja Lätkässä. hävettää oikein olla suamen kansalainen
Ei muuta, öööhh ::)...sanovatko kenties nimet Iginla, Sakic, Kariya, St. Louis ja Lecavalier mitään? Lemieux on vanha ja haalistunut tähti, josta ei ole enää paljon mihinkään. Suomalaiset ovat kyllä aika rääpäleitä, koska Suomi on tällainen maitolaiturilajimaa, jossa tunnutaan arvostavan vain yksilöurheilua. Kehitystä toki futiksessakin on tapahtunut, mutta se kehitys on vaan niin pirun hidasta. :-\
-
Taasko jotain lätkä-höpinöitä.. :(
USAa veikkaan voittajaksi
-
Taasko jotain lätkä-höpinöitä.. :(
USAa veikkaan voittajaksi
Heh! Lätkääpä lätkää. Sieltähän tuo WC lähenee. ;D
...mutta niin lähenee myöskin Euroopan jalkapallosarjojen alkaminen mikä on aina syksyn ehdoton kohokohta! 8)
-
sanovatko kenties nimet Iginla, Sakic, Kariya, St. Louis ja
Lecavalier mitään?
nuo ei sano yhtään mitään!
-
Sakic: ihan ykkös pelaaja
-
sanovatko kenties nimet Iginla, Sakic, Kariya, St. Louis ja
Lecavalier mitään?
nuo ei sano yhtään mitään!
Ei hitto! Seuraatko sä edes lätkää??!! Oletko edes tosissasi...jaa-a... ???
-
Canadaa toivon mestariksi,mutta vain sen takia koska siellä pelaa Joe Sakic
-
Kanadalla ylivertane materiaali sekä tuomarit puolellaan. Ei siis oo epäselvyyttä voittajasta. ::)
-
Canadaa toivon mestariksi,mutta vain sen takia koska siellä pelaa Joe Sakic
Mäkin, ihan vaan ton pelaajan vuoksi!!
-
Jonkun Sakicin takia?? pyh! Tsekki voittaa kun siellä pelaa Jaromir Jagr ja Patrick Elias sekä Martin Straka!!!!
Ylivoimainen voitto Tsekille! ;D
-
Jonkun Sakicin takia?? pyh! Tsekki voittaa kun siellä pelaa Jaromir Jagr ja Patrick Elias sekä Martin Straka!!!!
Ylivoimainen voitto Tsekille! ;D
Euroopan mailla ei ole mahdollisuuksia haastaa USA:ta ja Kanadaa. Koska Pohjois-Amerikkalaisilla on niin hyvä materiaali
-
Kyllä se on kanukit tai jenkit jotka voittaa nuo kisat.Pienessä kaukalossa suomi ei voi voittaa tuolla joukkueella!.Pitäs olla paljon fyysisempiä pelaajia.Kyllä tuo Lemiux on vieläki aika ykkönen tuolla kentällä, jos vaan kunnossa on.Vaikka sitä ikää tuleekin ni ei peliäly ja pelisilmä siitä mihinkää katoa.henk.koht. suosikki on tietysti Sakic.
-
Jääkiekosta muuten puheen ollen: täällä Mikkelissä pelataan tänä viikonloppuna vuosittainen Marski Cup -turnaus ja tällä kertaa mukana ovat HIFK, Jokerit, SaiPa ja TPS. Tänään on välierät: alkuillasta TPS-SaiPa ja sitten illan kohokohta: HIFK-Jokerit. Itse aioin mennä kattomaan kun Pedot runnoo Narrit ja kunnolla! ;D
-
Itse aioin mennä kattomaan kun Pedot runnoo Narrit ja kunnolla! ;D
Ja sitten pelaa finaalissa SaiPaa vastaan. ;D
-
Itse aioin mennä kattomaan kun Pedot runnoo Narrit ja kunnolla! ;D
Ja sitten pelaa finaalissa SaiPaa vastaan. ;D
Juuri niin! ;D
-
Niinhän siinä sit kävi, niinku veikkailtiinkin. Paitsi et HIFK petti. Töpseli kuiteskin nurin rankkareilla kiitos Sachlin ja Kermanin.
-
Niinhän siinä sit kävi, niinku veikkailtiinkin. Paitsi et HIFK petti. Töpseli kuiteskin nurin rankkareilla kiitos Sachlin ja Kermanin.
Joo...ainut hyvä juttu on nyt se, että pronssimatsi onkin klassikko: HIFK-TPS. Odotettavissa siitäkin hyvä matsi...loppuottelua en vaivaudu edes katselemaan kun ei se edes kiinnosta...toivon vain että SaiPa vie mutta toisin saattaa hyvinkin käydä. :-\
-
Ei oilis eka kerta kun SaiPa tällases Play-off tyyppises ottelussa voittaa jokerit.... ::)
-
TPS voitti värittömän kamppailun 2-1. Hifkiltä on puuttunut pre-season-matseistaan tehot ja tänäänkin Pärssinen sekä Harkins istuivat katsomossa. Olen aika pettynyt Petojen Marski Cup -esitykseen. Noh...ainut hyvä juttu on se että HIFK itse päästikin omiin vain 3 maalia, itse tekivät kaksi.
-
Sain juuri uutisen: SaiPa voitti Jokerit Marski Cupin finaalissa rangaistuslaukauskisan jälkeen. Hienoa!!! :)
-
Sain juuri uutisen: SaiPa voitti Jokerit Marski Cupin finaalissa rangaistuslaukauskisan jälkeen. Hienoa!!! :)
Kuten jo TODELLISET asiantuntijat taisivat täällä veikkaillakin. ;D
-
Maanantaina se sitten alkaa: Vöörld Kap of Hoki. ;D
Hitsi kun nuo rapakontakaiset pelit rulee niin myöhään/aikaisin. Aina kello kahdelta eikä ihan viitsi katella niitä siihen aikaan. :D
Katellaan nyt miten Suomi lähtee toilailemaan Tsekkiä vastaan maanantaina. ::)
-
Juups. Tshekkiä vastaan hyvä mahdollisuus tasuriin, Ruotsilta (kuten aina) tulee pataan... 8)
-
pyh... Suomella ei oo mitään mahdollisuuksia Tsekkiä vastaan... Suomi ei saa yhtään pistettä koko Cupista...
Suomella on liian paskat pelaajat...
-
pyh... Suomella ei oo mitään mahdollisuuksia Tsekkiä vastaan... Suomi ei saa yhtään pistettä koko Cupista...
Suomella on liian paskat pelaajat...
Näin se vähän on, Suomi saattaa saada pisteensä Ruotsilta ja oliko siinä lohkossa myös Saksa?
-
juu, olihan siinä...
-
Suomen materiaalil ei ny uskois pärjäävän mut mistä tietää jos kerrankin pelaisivat yli taitojensa ::)
-
pyh... Suomella ei oo mitään mahdollisuuksia Tsekkiä vastaan... Suomi ei saa yhtään pistettä koko Cupista...
Suomella on liian paskat pelaajat...
Tshekin valmentajan kuolema lienee vähän sekoittanu Tshekkien konsepteja... Materiaalihan Tshekil on vähintäänki kaks kertaa parempi kuin Suomel. Ok, ehkä se tasurikin olis yllätys Tshekkiä vastaan.
-
Jahas...täällähän ihan spekuloidaan joten mäkin lyön omaa spekulaatiotani esille, eli: Suomen heikkous on kapea hyökkäysmateriaali ja aivan maailman luokan hyökkääjiä on vain 3-4. Maalivahtipeli taas on Suomella jopa maailman parasta tai ainakin meillä on maailman paras maalivahti. Puolustus on enimmäkseen isokokoista muttei tarpeeksi kova. Jos peleissä aiotaan pärjätä niin pakkien pitäisi pistää kunnon taklauspeliä päälle, mutta turhia jäähyjä ei saa toki ottaa. Noh, huomenna nähdään kuinka se turnaus sit alkaa.
-
Hieno avausvoitto Suomelle! Tosin Tsekki oli kyllä luvattoman kesy. 4-0 kuitenkin kertoo pelistä kaiken! ;D
-
Sen vähän mitä mä jääkiekosta ymmärrän perusteella näytti ihan hyvältä Suomen pelaaminen.
-
Sen vähän mitä mä jääkiekosta ymmärrän perusteella näytti ihan hyvältä Suomen pelaaminen.
Suomi kyllä pelasi hyvin, mutta Tsekki tosin auttoi siinä aika paljon pelaamalla todella huonosti.
-
Täällä on ollut niin hiljaista, että pakko tänne on jotain kirjoittaa :)
USA-Slovakia 3-1 (2-1, 0-0, 1-0)
3.09 1-0 Bryan Smolinski yv. (Leech-Amonte)
11.14 1-1 Ladislav Nagy yv. (Demitra-Chara)
13.27 2-1 Jason Blake (Chelios-Gomez)
56.17 3-1 Bill Guerin (Modano)
DiPietro USA 16/17 torj.
Lasak SVK 36/39 torj.
Jäähyt: USA 6x2 min, Slovakia 6x2 min
-
Joo, hiljaista on ollut. Kaksi päivää peräkkäin menty, että ei ole tullut uusia viestejä. Tänään olisi siis Suomella koston paikka Ruotsille. Odotettavissa tiukka ja jännä peli. Yöllä sitten Kanada-Venäjä ja sehän noustaan sitten katsomaan kahdelta! ;)
-
"Finland blanks Czhecs", "Finland blanks Germany" Noi on ollu otsikkoina tähän mennes nhl.com:ssa Suomen matsie jälkee. Toivotaa, et huomenna siel lukee: Finland blanks Sweden... tai Dynamic Sami Salo crushes Forsberg 8)
-
Jahas, 3-1 johdettii jo, mutta YLLäTTÄEN Ruåtsi tulee tasoihin...
-
4 - 3 johto juuri nyt... Kunpa vaan nyt kestäisivät loppuun asti tällä kertaa.
-
Ei johto kestänyt, mutta onneks suomi pysty edes tasuriin. Siis mulla ei riitä ymmärrys tälle ruotsin ainaiselle viimehetkien kirimiselle. ??? Hannu hanhet!!mut totuus on se että kun ruotsilta loppuu toi älytön tuuri niin ne ottaa turpaan vaikka valko-venäjältä. :P
Selänteen ura laskee kuin tolppalaukaus... :P
-
Se miksi Ruotsi nousee aina tasoihin, voidaan selittää yhdellä sanalla: RUOTSI! Mikään muu joukkue ei pysty nousemaan noin itseluottamuksellisesti aina takaisin ja yleensä aina viime hetkillä. Itse en ollut koko ottelun aikana luottavainen Suomen suhteen, en edes silloin kun johdettiin 2-0 viiden minsan jälkeen. Ruotsi on vain niin uskomaton joukkue! No hyvä oli ainakin, että jatkoajalla ei päästetty maalia ja näin olemme jo periaatteessa varmistaneet Rapakon taakse menon. Saksa on vain hoideltava maanantaina. Ruotsilla selvästi kovempi paikka. ::)
-
Se miksi Ruotsi nousee aina tasoihin, voidaan selittää yhdellä sanalla: RUOTSI! Mikään muu joukkue ei pysty nousemaan noin itseluottamuksellisesti aina takaisin ja yleensä aina viime hetkillä. Itse en ollut koko ottelun aikana luottavainen Suomen suhteen, en edes silloin kun johdettiin 2-0 viiden minsan jälkeen. Ruotsi on vain niin uskomaton joukkue! No hyvä oli ainakin, että jatkoajalla ei päästetty maalia ja näin olemme jo periaatteessa varmistaneet Rapakon taakse menon. Saksa on vain hoideltava maanantaina. Ruotsilla selvästi kovempi paikka. ::)
Olen sitä mieltä että mikään muu joukkue kuin Suomen jääkiekko maajoukkue pysty mokaamaan johtoasemaansa noin tyylikkäästi. Toivoin että Ruotsi olisi vielä tullut ohi
-
Olen sitä mieltä että mikään muu joukkue kuin Suomen jääkiekko maajoukkue pysty mokaamaan johtoasemaansa noin tyylikkäästi.
100%. Suomelle käy aina nää samat jutskat ja sit pohditaan jälkihaastatteluis, et mikä meni metsään. Toi on varmaan jo enemmänkin henkisellä puolella. Ja ei Suomelle oo koskaan sopinutkaan toi sumputuspeli, kun aina omissa kolisee sähläyksistä. Vähän säälitti jo Kiprua nois muutamis maaleis, ku hurreja maalin edes täysin vapaan. Shia ???
-
Kysymys kuulukin: Mitä helvetin järkee on laittaa ravunsyötit Timonen ja Numminen pelaamaan AV-peliä? On nimittäin ensiarvoisen tärkeetä alivoimassa, että puolustajat pystyis siivoomaan maskin pois molarin edestä tai jos ei sitä niin sit edes nostamaan hyökkääjältä mailan, ettei se pääse ohjaamaa laukausta/sutimaan reboundia maaliin. Eihän tollaset Timoset ja Nummiset mahda läskiperse-Holmströmmille/läskiperse-Sundinille mitään maalin edessä.
Ruåtsi teki, ikävä kyllä, ehkä koko tän vessaturnauksen hienoimman maalin tos pelissä (3-3 maali).
-
Timosta ei ainakaan pitäisi laittaa alivoimaan ollenkaan, liian pienikokoinen ja jäi ainakin eilen Ruotsia vastaan alakynteen isojen swedujen kanssa. Ja henkisellä puolellahan tuo ikuinen johdon ryssiminen on. :P
-
Janne Niinimaa jätti sitten Leijonat. Ilta-Sanomissa Niinimaa sanoo, ettei enää sietänyt Summasen käytöstä pelaajia kohtaan. Jaa-a...taitaa Cupin jälkeen Summanen saada potkut, koska ongelmia on ollut myös johtokunnan kanssa. ::)
-
Kiinnostais kyl tietää mitä hittoo tuol ny on oikeen meneillään... Niinimaal kyl pelaa megafooni aika äänekkäästi. Vois pitää suutaan pienemmäl oli Summanen sit miten vituttava jätkä tahansa. Tiimihenki vaan tost kärsii
-
Ilmeisesti kyse ei ole mistään pelkästä puolin ja toisin morkkaamisesta vaan jostain todella ärsyttävästä ominaisuudesta Summasessa Niinimaan mielestä. Eihän nyt Niinimaankaan tasoinen pelaaja lähde pois näin hienosta turnauksesta missä Suomella on vielä täydet mahikset menestyä. Jotain on todellakin mättänyt ja pahasti... :-\
-
Meikäläisen silmään on pistäny Summasen teinipoikamainen käytös niin lausunnoissa, kuin kaikeessa muussaki. Aitiosta huudetaan tuomareille ja millo tapellaa vaikka vastustajan koutsin kanssa, jos tarve vaatii. Muistanki kun HIFK ajoillaan Westerlundin kakkosvalkkuna Summanen tais lentää tääl L-rannas ainakin kaks kertaa pihalle (toimihenkilä Pelirangaistus käytöksestä) saman kauden aikana kun Lappeenrantalais-yleisö sopivasti hiillosti Raimoa... Kaikki nää "tuomarilinja oli täyttä paskaa"- tyyliset jutut kertoo aika karua kieltä meidän maajoukkuevalmentajan henkisestä kypsyydestä. Eloranta olis ollu alunpitäenki parempi valinta valmentajaksi.
-
Tapahtu joukkueen sisällä sitten mitä tahansa, niin oli kyllä typerää kaivaa nää kaikki esiin kesken turnausta, joka oli sujunut Suomelta hyvin tähän mennessä. Tän hässäkän myötä hävis Suomen mahdollisuudet menestyä cupissa (jos niitä mahdollisuuksia yleensä olikaan.)
-
Huhhuh, olipas se tiukalla, että ylipäänsä Leijonat pääsivät Amerikan matkalle. Noh, voitto kuitenkin tuli ja se tietää sitten välierämatsia St. Paulissa. Venäjä olisi hyvä vastus ja se on myöskin todennäköisin. Kanada päihittää kuitenkin Slovakian ja Venäjällä on täydet mahikset voittaa USA toistamiseen.
-
Tällä pelillä Suomea viedään ku sitä kuuluisaa kuoriämpäriä Venäjää tai jenkkejä vastaan. Heräämistä sais siis tapahtua... ::)
-
Kyllä sitä heräämistä varmasti tapahtuukin. Joukkue pääsee "pakoon" median painostusta toiselle puolelle planeettaa.
-
Hej så länge Sverige!
-
Nolo loppu Ruotsille. Tshekki kyllä näytti mahtavuutensa, oli kyllä hienoa katella kun Kolmea Kruunua vietiin kuin pässiä narussa! :)
-
Tkachuk oli kyllä viime yönnä iskussa :o
4 + 1 tehot WC:n tasoisessa turnauksessa.
-
Joo, Tkachuk kyllä paukutti huimat bojot. Toivottavasti kädet on kylminä Suomea vastaan. ;)...ellei sitten Slovakia yllätä Kanadaa... ::)
Siitähän se Suomen vastus vielä riippuu, eikös se niin ollut?
-
Kanada pistää kyl vahvaa peliä
-
Go Canada Go! Kyllä ne on aika ylivoimaisia! 5-0. Slovakia oli kyllä luvattoman huono tässä turnauksessa. Välieräparit ovat siis:
USA-Suomi, St. Paul.
Kanada-Tshekki, Toronto.
Kellot sitten soimaan perjantain ja lauantain välisenä yönä! ;)
-
Kanada pistää kyl vahvaa peliä
Juu, Kanadan syöttöpeli on niin jumalaista, että tarvitaan ihmettä, jottei Kanada turnausta voita.
-
Veikkaanpa et Suomelle on Perjantai-Lauantai yönä kyyti kylmää. Toivottavasti ei, mut todennäköisesti kyllä. Oma veikkaus: Suomi pahasti alakynnessä, mutta Kipper pitää numerot "siedettävinä": 5-1 jenkeille... ::)
-
Tulee niin vaikea peli, etten uskalla lähteä veikkailemaan. Parasta toivotaan, mutta pahinta selvästi odotetaan. ::)
-
Suomi voittaa 4-0.. Kympillä tulosvetoon niin aamulla on mukava herätä. ;D
-
USA - Suomi 4-1
-
Noniin, nyt sitä ollaan sit finaalissa! Erittäin hyvä peli Suomelta: Suomi - USA 2-1!!! ;D
-
Noniin, nyt sitä ollaan sit finaalissa! Erittäin hyvä peli Suomelta: Suomi - USA 2-1!!! ;D
On kyllä Naganon pronssin kanssa Suomen kovin saavutus jääkiekossa, loistavaa! En olis uskonut että Suomi voittaa edes Ruotsia tai Tsekkiä missään vaiheessa
-
Jos ei muussa lajeissa pärjätä niin tässä sitten. Hyvä näin! Finaalista tulossa sitten tiukempi ottelu, mutta nyt jo Suomi on ylittänyt oman tasonsa reilusti :)
-
Uu-uu-uuuu! Mamamamamamammmaaammamaaaaaaaaa!!! ;D
Uuh, mikä peli! Uuh, mikä voitto! Uuh, ja finaali odottaa Torontossa ja varmasti vastassa on (kas kas, yllätys, yllätys: CÄNÄDÄ!)...ellei sit Tshekki yllätä. ::) Suomi pelasi kyllä loistavaa hokia ja pystyi pitämään USA:n tähdet kurissa. Summanen on kyllä pistänyt hyvän keskialueen puolustuksen kuntoon. Se sitten tietää taas valvomista ti-ke -yöllä. 8)
-
The Final: Canada-Finland, 9/14, Air Canada Centre - Toronto.
Suomen jääkiekkohistorian suurin ja tärkein ottelu odottaa!
-
Pieni ihme pitää tapahtua, jos Suomi ton aikoo voittaa. :-\
-
EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!
Tsekki, miks menit tekemään tämmöisen virheen... :'(
-
Kanadan maalivahti Brodeur voi jättää finaalin pelaamatta loukkantumisen takia. Roberto Luongohan pelasi Tshekkiä vastaan ja voi hyvinkin olla, että mies joutuu/pääsee tolppien väliin myös tiistaina. ::)
-
Suomi kaatui saappaat jalassa! Oli taas hieno taistelu vaikka Leijonat olivat hiukan vaisumpia kuin USA-pelissä. Kaikki kunnioitus kuitenkin jälleen kerran Kanadalle, jolle nostan ison käden! 8) Noh, taas yksi turnee ohi. :)
-
Loistava saavutus, Kanada ei antanut yllättää itseään.
Kuinka moni olisi uskonut ennen kisoja että Suomi on finaalissa, tuskin moni.
Jossain Suomi oli rankattu 7. ja 8 joukkueen turnaus kyseessä
-
Hyvinhän se sujui. Tietysti ny vähän sääli et noinkin lähelle jäi, mut...... Kelpaa :)
-
NHL-lakko on julistettu alkaneeksi. Toinen juttu on se, jääkö koko kausi pelaamatta ja näillä näkymin niinkin on jopa käymässä. ::)
-
Ikävä viilata pilkkuu, mut kyseessä ei oo lakko, vaan työsulku. Niil jutuilla on vissi ero... Jokatapauksessa Sm-Liiga alkaa tänään. Pitkävetoja ei tunnetusti passaa avauskierrokselta lyödä kiinni. Sanonpahan silti vetovinkin: J-kylässä on tänään kotijoukkue helisemässä 8)
-
Jihuu! Marek Zidlicky tulee pelaamaan Hifkiin työsulun ajaksi! :)
-
Jihuu! Marek Zidlicky tulee pelaamaan Hifkiin työsulun ajaksi! :)
Joo'o. On kyllä pirun kova vahvistus. Ja Tuomo Ruutukin on todennäköisesti tulossa HIFK:iin, muttei vielä varmasti.
-
Tässä on muutamien suomalaisten seurat työsulun aikana: Olli Jokinen meni Kloteniin, Ville Nieminen Tapparaan (pelasi jo eilen Ilves-pelissä, aika hurja äijä, ei näytä aikaero vaikuttavan! ;D) ja Riku Hahl HPK:hon. Tulisipa vielä Tuomo Ruutu Hifkiin. Se olis aika nannaa! 8)
-
Ville Niemisellä on kyl aina nii loistavat kommentit joka asiaan. ;D
-
Ville Niemisellä on kyl aina nii loistavat kommentit joka asiaan. ;D
Joo. "Ilves oli vaan niin perkeleen hyvä tänään!" sanoi Ville eilen ja Stanley Cupin aikoihin kesän alussa Ville vastasi Laura Ruoholalle 6. pelin jälkeen: "Ei tässä mitkään perkeleen tilastot auta!" ;D
Siinä miehessä on kyllä asennetta! Hyvä Ville! :D
-
Tässä on muutamien suomalaisten seurat työsulun aikana: Olli Jokinen meni Kloteniin, Ville Nieminen Tapparaan (pelasi jo eilen Ilves-pelissä, aika hurja äijä, ei näytä aikaero vaikuttavan! ;D) ja Riku Hahl HPK:hon. Tulisipa vielä Tuomo Ruutu Hifkiin. Se olis aika nannaa! 8).
Tuomo Ruutu on Chicagon farmijoukkueessa.Eli ei todennäköisesti nähän työsulun aikana suomessa.
Vielä tuohon suomalaisten seuroihin lisäisin kibberin menneen timrååhon, Nurmisen tulleen pellekaaneihin ja aki"hasardi"Berg myös timrååseen.
Vielä tuohon Niemiseeen, niin oli todella vaisu ainakin kärppä pelissä, en sitten tiedä johtuuko se tästä kuuluisasta aikaerosta tai pelituntumasta, mutta luulen että nämä nhl:stä tulleet "raatajat" ei tule olemaan ns.huippuvahvistuksia.
-
Jarkko Ruutu Hifkiin! :)
-
Jarkko Ruutu Hifkiin! :)
Joo, ja Saku Koivu ja Sami Salo näyttävät olevan matkalla Ruotsiin :-\
-
Olikos Roopeldo Raksilassa kattomas intiaaniveren kuohahdusta? Frank Banham upotti Kärpäset rankkarilla. Ei kannata Somervuoren hävetä ryssittyä rankkaria, ei nimittäin kovin moni oo Kuokkaselle rankkarista maalia tehny... mm. pari vuotta takaperin a-nuorten sm-finaaleissa ei ykskään tepsin pelaaja ohittanu kuokkaa rankkarilla. 8)
-
Hifkillä se peli vaan takkuilee. Ässät voitti eilen rankeilla vieden 2 pinnaa Poriin. Kärpillä kyllä yllättäviä vaikeuksia SaiPan kanssa.
-
Ei, kyllä SaiPalla oli yllättävii vaikeuksii Kärppien kans ;D Noh, voitto se on rankkarivoittokin 8)
-
Kyl tuo rankkarijuttu on aivan syvältä! Rankkarit eivät kuulu kylläkään lätkään, niin kuin olen joskus täälläkin päin todennut. Voisi olla niin, että rankkarit pois ja varsinaisen peliajan voitolla saa 3 pinnaa ja mahdollisesta jatkoaikavoitosta 2 pinnaa ja jatkoaikahäviäjälle tuttuun tapaan 1 pinna. Lisäksi kahden viivan syöttö pitäisi palauttaa Suomen kiekkosarjoihin. Onneksi Mestiksessä ei sentään olla menty noihin rankkareihin vaikka varsinaisen peliajan voitosta voisi antaa hyvinkin 3 pinnaa niin joukkueet tulisivat yhä nälkäisimmiksi ja matseissa olisi yhä enemmän panosta.
-
No nyt kyllä pamahti! Ruåtsalaistähti Michael Nylander siirtyy Kärppiin! On kyllä tosi kova vahvistus! :o
-
No nyt kyllä pamahti! Ruåtsalaistähti Michael Nylander siirtyy Kärppiin! On kyllä tosi kova vahvistus! :o
:peukku_ylos:
(miksi muuten näitä SM-liigahommia spekuloidaan World Cup -ketjussa? Ei sillä että mitenkään maata kaataisi, mutta hämmentää... eikös täällä ollut jossain omakin ketju S/M-liigallekin? ::) ;) )
-
Olihan tuossa tuo "SM-liigan mestari?" -topic, mutta eiköhän se tule ajankohtaiseksi vasta kun pleijarit käynnistyy. ;D
Vai pitäisikö SM-liigalle tehdä ihan oma "SM-liiga"-topic? ::)
Nääf...ei olisi järkeä. ;D
-
Olihan tuossa tuo "SM-liigan mestari?" -topic, mutta eiköhän se tule ajankohtaiseksi vasta kun pleijarit käynnistyy. ;D
Vai pitäisikö SM-liigalle tehdä ihan oma "SM-liiga"-topic? ::)
Nääf...ei olisi järkeä. ;D
Tee se