RealMadridFIN::foorum

Vapaa keskustelu => Vapaa keskustelu => Aiheen aloitti: el Blanco - 14.11.2004, 14.38.50

Otsikko: Selostaja
Kirjoitti: el Blanco - 14.11.2004, 14.38.50
Virkkunen on kyllä niukasti parempi kuin Jalo. Nuo muut siis pelkkiä täytenimiä! ;D
Otsikko: Re:Selostaja
Kirjoitti: Kärsä - 14.11.2004, 15.18.41
Mun mielestä Jalo on kuitenkin loppupeleis paras selostaja..
Ja yhes vaihees sillä oli ihan mahtava parta.. ;D Tiedä onko sillää enään sitä...

Kaikista tökeröin o tää EuroSportin selostaja.. En koskaan muista sen nimee.... :-[
Joskus ku o kattonu Eurogoalseja niin se o välillä selittäny ihan väärää peliä ja ne sen lauseet ja sanat o ihan niinku toiselta planeetalta..  ;D
Otsikko: Re:Selostaja
Kirjoitti: Royce - 14.11.2004, 16.17.15
"Annan ääneni frendille nimeltä Teppo"
Otsikko: Re:Selostaja
Kirjoitti: luisfigo - 14.11.2004, 16.33.27
Laitoin JP Jalo, vaikka Bubi Walleniuksen "selostukset on aina yhtä loistavia ;D
Otsikko: Re:Selostaja
Kirjoitti: KesantoVesa - 14.11.2004, 17.03.27
J-P:tä äänestin.

Eurosportin selostajat on kyllä hyviä, vaikka eivät osaakaan selostaa ;D  Ja onhan sinne palkattu Osku Laukkanenkin näköjään.
Otsikko: Re:Selostaja
Kirjoitti: el Blanco - 14.11.2004, 17.08.44
Joorosportin selostajat ovat kyllä asiantuntevia, mutta aika huonoja. Noh, se ei kyllä ole huono joka yleensä juontaa Eurogoals-ohjelmaa, mutta muut ovat ihan blösejä. Piru kun ei muista niiden nimiä niin ei voi tarkkaan sanoa ketä tässä nyt tarkoittaa.

Surkein selostaja on kyllä Tapio Suominen. Ei osaa selostaa, eikä löydy asiantuntemustakaan ja hokee samoja asioita pahemmin kuin Hockey Nightin Mika Saukkonen. Wallenius nyt onkin jo legenda! ;D
Otsikko: Re:Selostaja
Kirjoitti: Petri P - 15.11.2004, 00.01.26
Virkkuselle ääni
Otsikko: Re:Selostaja
Kirjoitti: Roberto - 10.01.2005, 16.01.25
Virkkusta äänestin, koska Nyman ei ole mukana. Nyman on kunkku! Ei nuo muutkaan huonoja ole. Paras kommentaattori on ilman muuta Pasi "moottoriturpa" Rautianen!  8)
Otsikko: Re:Selostaja
Kirjoitti: el Blanco - 10.01.2005, 16.05.02
Kyse olikin nyt juuri selostajasta eikä studioisännästä tai kommentaattorista. Nyman on kyllä hyvä studioisäntä, paljon parempi kuin Matti Eve. Ja kommentaattoreista Rautiainen on tietysti aivan omaa luokkaansa. Ei sitä miestä pysty kehenkään vertailemaan, on se niin kingi! ;D
Otsikko: Re: Selostaja
Kirjoitti: SantiagoBernabeu - 10.12.2005, 16.15.50
Pubi tietysti  ;D
Otsikko: Re: Selostaja
Kirjoitti: HannuTouru - 10.12.2005, 16.21.55
Virkkunen sai ääneni, ylivoimaisesti paras selostaja  :peukku_ylos:

Onkos muuten kellään vielä tietoa ensi kesän MM-kisojen selostaja tilanteesta? Ylen selostajat on kyllä suoraan sanottuna niin hirveitä, että jotain vaihtelua siihenkin toivoisi  ::)
Otsikko: Re: Selostaja
Kirjoitti: ronaldo_90 - 10.12.2005, 17.09.41
Jp Jalo  :P
Otsikko: Re: Selostaja
Kirjoitti: Mágico Madrid - 10.12.2005, 17.57.59
Virkkusella on paras ääni ja tietää ihan helvetisti jalkapallosta.. Mies tekee hirveän määrän töitä ja toivon että hän saa paljon hommia MM 2006 peleissä..

Ei liity mitenkään jalkapalloon, mutta Oskari Saari ja tämä mäkihyppyselostaja ovat hyviä..  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Selostaja
Kirjoitti: luisfigo - 11.12.2005, 23.00.24
Päivitystä eli Virkkunen on ykkönen ja samat perustelut kuin The Future=Robinho:lla. Ja mies on omasta mielestäni ainakin puolueeton toisin kuin nuo Nelosen jampat :peukku_alas:
Otsikko: Re: Selostaja
Kirjoitti: RONALDO - 18.12.2005, 00.47.13
Virkkunen sai minun ääneni mietin tuossa että Virkkunen vai Jalo mutta Virkkuselle annoin ääneni.Wallenius noista turhin Suomiselta muistan Suomi Romania pelistä hyvän kommentin ''hiipiä hyypii takatolpalle'' ;D

Otsikko: Re: Selostaja
Kirjoitti: Minä - 25.06.2006, 22.54.26
Virkkusta äänestin, Hoopista en oikein pidä. Jalo on toiseksi paras ja Suominen hänen jälkeen. Wallenius siis neljäs ja sitten Hänninen
Otsikko: Re: Selostaja
Kirjoitti: STRIKER - 05.09.2006, 22.51.04
http://www.futismaailma.com/uutiset/sahke_uutiset.php?id=14132
----------------------------------
Ei nyt niin hirveästi äänestäjiä ollut, mutta kertoohan tuo aika selvästi jo totuuden...