RealMadridFIN::foorum
Real Madrid => Keskustelua Real Madridista => Aiheen aloitti: el Blanco - 12.01.2005, 18.10.19
-
Mitä sille ukolle pitäisikään tehdä? ;D
-
Nyt se Perez teki viimisen temppunsa saatana, alkaa pahalta näyttää että puheenjohtajamme ohittaa Becksin vihatuimmat-listan kärjessä
-
Mä tekisin tolle hinurille kaikki edellämainitut temput!!
-
Ihan vaan pistäisin turpaan...
-
Ihan vaan pistäisin turpaan...
Vastapalloon olis kiva vetästä...
Mut sit Perez sais älynväläyksen ostaa Realiin Sumusaarilta entinen nyrkkeilijä, nykyinen futari... ;D
-
Ihan vaan pistäisin turpaan...
Vastapalloon olis kiva vetästä...
Mut sit Perez sais älynväläyksen ostaa Realiin Sumusaarilta entinen nyrkkeilijä, nykyinen futari... ;D
Rooney vai Heskey? Vai kenties molemmat?
-
Ihan vaan pistäisin turpaan...
Vastapalloon olis kiva vetästä...
Mut sit Perez sais älynväläyksen ostaa Realiin Sumusaarilta entinen nyrkkeilijä, nykyinen futari... ;D
Rooney vai Heskey? Vai kenties molemmat?
William Reagal ja Eugene
-
Mä ainakin haluisin Martin Keownin, Tony Adamsin, Paul Gasgoingen, Wayne Rooneyn, Paul Scholesin ja John Terryn. :)
-
Jos joku britti on Maccan jälkeen tarvinnut hankkia niin sen olisi pitänyt olla ehdottomasta Alan Shearer
-
Jos joku britti on Maccan jälkeen tarvinnut hankkia niin sen olisi pitänyt olla ehdottomasta Alan Shearer
Eiku Tony Adams ja Keown toppareiks ja David Seaman tolppien väliin... Ja Ray Parlour DMC:ksi... ;D
-
Eugenehan on älyllisesti keskivertobrittiin verrattuna nero!
-
Oikeastaan vain Shearer ja Macca ovat ainoita brittifutaajia, joita minäkin todella arvostan.
-
Eugenehan on älyllisesti keskivertobrittiin verrattuna nero!
Mut Eugenen tekee ammatistaan viihdyttävää, kun taas Becks sun muut joksevat hienosti keskialueella, ilman yhtään kontaktia palloon
-
Äläs nyt, vetihän becksi viimepelis yhden vaparin noin 2½ metriä yli ja ohi maalin. Se on jo hyvä saavutus. Lisäksi: becksi ei aiheuttanut Atléticolle kuin noin kolme vaarallista hyökkäystä paskoilla syötöillään.
-
Äläs nyt, vetihän becksi viimepelis yhden vaparin noin 2½ metriä yli ja ohi maalin. Se on jo hyvä saavutus. Lisäksi: becksi ei aiheuttanut Atléticolle kuin noin kolme vaarallista hyökkäystä paskoilla syötöillään.
Huom, osa tais olla pallon menetyksiä. Tai no huonot syötöt on pallon menetyksiä ::)
-
Harvemminpa peksiltä hyviä syöttöjä näkee...
-
Kyllä mä pistäisin tykärin suuhun ja potkasisin buutsilla perseelle...
-
Paras rangaistus olisi se, että vietäisiin autiolle saarelle yhdessäkaikkien muiden lähivuosien hankintojensa Paitsi Samuelin ja Ronaldon kanssa autiolle saarelle ja laskettaisiin bussilastillinen homoja puukot kädessä kimppuun.
Olisi ihan oikein sille paskalle!
-
Minusta Perez on tehnyt loistavaa työtä. mm.Beckhamin ja Robinhon ostaminen ja Samuelin ja Figon myyminen, sillä Figo on jo liian vanha. Toki Figo pelasi monta loistavaa kautta Realissa ja oli niitten miljoonien arvoinen, mutta Figon oli aika lähteä Realista.
-
Minusta Perez on tehnyt loistavaa työtä. mm.Beckhamin ja Robinhon ostaminen ja Samuelin ja Figon myyminen, sillä Figo on jo liian vanha. Toki Figo pelasi monta loistavaa kautta Realissa ja oli niitten miljoonien arvoinen, mutta Figon oli aika lähteä Realista.
Mutta mä en käsitä mitä hyvää on myydä Walter Samuel, ehkä viimevuosien paras toppari maailmassa ???
-
Samuel oli surkea viime kaudella Realissa. Se sopii paremmi Italian liigaa ei tuu pärjäämää Espanjan liigas. Oli järkevää myydä se ny heti eikä antaa sil toista mahdollisuut, koska se olis mokannu
-
Samuel oli surkea viime kaudella Realissa. Se sopii paremmi Italian liigaa ei tuu pärjäämää Espanjan liigas. Oli järkevää myydä se ny heti eikä antaa sil toista mahdollisuut, koska se olis mokannu
Kun sulla kerta on kristallipallo käytössä niin kerro ihmees ensi kierroksen Loton oikeat numerot...
-
jaahas
taas ollaan lynkkaamassa florentino pereziä......mutta miksi....en jaksa oikeen ymmärtää
muistatteko lynkkaajat millaista realin meno oli esim. lorenzon sanzin aikaan......kaiken maailman hämäräkytköksiä, jättivelat, ei ketään huippuhankintaa lähimaillakaan....okei maccan myönnän...mutta entäs anelka...no hohhoijaa.....
että muistelkaapas mitä kaikkea presidentti perez on tälle seuralle antanu.....puolet tästäkään porukasta ei ois realin fani ellei perez ois tehny seuraa niin tunnetuks (entiiä onko oikeesti nii hyvä juttu ku kattoo kaiken maailman wannabe-faneja, jotka kulkee bex-paidat päällä ja sanoo et on faneja jo vuodesta 2003)
-
ummh.. no eikös real voittanu ucl:n 98 ja 2000 ennen Perezin 'mahtihankintoja' ..
se on totta että Perez on laittanu talouden kuntoon.. mutta noi Beckhamit sun muut pääasiallisesti paitamyyntiä lisäämään ostetut pelaajat :peukku_alas:
ite näkisin mielummin Raúlin ja Morientesin (Sanzin hankinta?) edelleen Madridin kärjessä .. vaikka onhan se Ronaldo niitä maaleja ihan kivasti mättäny..
enemmänkin alkanu hävettää olla Real-fani ton galactico-politiikan jälkeen jos jotain :P
edit: typo
-
ummh.. no eikös real voittanu ucl:n 98 ja 2000 ennen Perezin 'mahtihankintoja' ..
se on totta että Perez on laittanu talouden kuntoon.. mutta noi Beckhamit sun muut pääasiallisesti paitamyyntiä lisäämään ostetut pelaajat :peukku_alas:
ite näkisin mielummin Raúlin ja Morientesin (Sanzin hankinta?) edelleen Madridin kärjessä .. vaikka onhan se Ronaldo niitä maaleja ihan kivasti mättäny..
enemmänkin alkanu hävettää olla Real-fani ton galactico-politiikan jälkeen jos jotain :P
edit: typo
okei...oot kyl oikeessa ton menestyksen suhteen......ja itekään en oikein digaa tota galactico-touhua.....
ite en muista millon oli sanz tullu realin johtoon....mut se löytyy muistaakseni tuosta juhanan historiaosuudesta....jos on sanz ollu niin pelimies et on nähy esim. raulin ja morientesin potenttiaalin niin on aika guru ollu.....mä veikkaan et toi raul-juttu on ollu sattumien summa...vähä kuten etoo-ceissi...kaikki tietää miten se menee.....
paskin juttu perezissä on se ettei jätkä tee ollenkaan espanjalaisia hankintoja eikä suosi omia junnuja.....
-
Pelilillisesti hyödyllisillä ja järkevillä hankinnoilla palkintokaappiin olisi tullut pystejä tiuhempaan kuin nyt on tullut, mutta kun pelaaja-politiikka on ollut about tälläistä ostetaan joku mahdollisimman useissa eri mainoksissa esiintyvä pelaaja (pelitaidot on toissijainen asia) sitten jotain paniikki ostoksia (Woodgate). Hankkiudutaan eroon loistavista pelaajista (Cambiasso, Solari, Makelele, Guti??..)
Rahaa löytyy kai aika hyvin varastosta
-
Onko se sitten niiin, että rahalla voi ostaa lisää rahaa tai menestystä, mutta ei molempia. Esim. Beckham on jo nyt tuottanut ilmeisesti moninkertaisesti siirtosumman verran rahaa Real Madridille. Mutta jos ostaa pelaajia joilla voisi tulla menestystä, niin loppuvatko rahat sitten, koska pelaajat eivät tuota rahaa, vaan mestaruuksia? Ja kumpi on sitten tärkeämpää? Tuntuisi olevan raha ainakin Perezille.
-
mä ainakin hakkaisin sen ja kunnol kun se ostaa ***** koko ajan uusi pelaajii tää menee perezille :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari:
-
mä ainakin hakkaisin sen ja kunnol kun se ostaa ***** koko ajan uusi pelaajii tää menee perezille :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari:
Ja tää vittu sulle :keskari:. Ykskin riittää. Onhan se ennenkin nähty et sä osaat ainakin rämpätä yhtä näppäintä useamman kerran.
-
mä ainakin hakkaisin sen ja kunnol kun se ostaa ***** koko ajan uusi pelaajii tää menee perezille :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari:
Tää oli näit huippu kommenttei.. propsit tolle.. jollai taitaa olla "se" aika kuukaudessa.. voi prkl... tää on sulle suunnattu :keskari:
Kenet Perez nyt on ostanu?? Jos tarkoitat woodya nii, voisko noi kommentit jo jättää, turhaa sitä jätkää on dissata.. ???
-
tume15 sanoi matkalla Madridissa osiossa olevansa 12v joten se selittää osan näistä.
-
tume15 sanoi matkalla Madridissa osiossa olevansa 12v joten se selittää osan näistä.
yep, yks keso riittää :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
-
On huikea taso topicissa.. :peukku_alas:
-
On huikea taso topicissa.. :peukku_alas:
vähä sä oot tyhmä jätkä vien sut ihan pystyy fudikses
-
HIENOA!! Loistavia kommentteja näkyy olevan!! Mitä jos jätettäis toi keskarien heittely ja muu paska ja keskityttäis olennaiseen......Real Madridiin!
-
On huikea taso topicissa.. :peukku_alas:
vähä sä oot tyhmä jätkä vien sut ihan pystyy fudikses
Ja keskarien rämppäämisessä ;D
-
ummh.. no eikös real voittanu ucl:n 98 ja 2000 ennen Perezin 'mahtihankintoja' ..
se on totta että Perez on laittanu talouden kuntoon.. mutta noi Beckhamit sun muut pääasiallisesti paitamyyntiä lisäämään ostetut pelaajat :peukku_alas:
ite näkisin mielummin Raúlin ja Morientesin (Sanzin hankinta?) edelleen Madridin kärjessä .. vaikka onhan se Ronaldo niitä maaleja ihan kivasti mättäny..
enemmänkin alkanu hävettää olla Real-fani ton galactico-politiikan jälkeen jos jotain :P
edit: typo
Tästä asiasta olen täysin samaa mieltä. Ei se Chelseakaan ole mitään mainospellejä ostanut, ja siksi pärjäävätkin nyt saarella suhteellisen hienosti. Saa nähdä käykö kylmät Champions Leaguessa, se on kuitenkin aivan eri tasoa kuin Englannin sarja, joka on kopioinut kaiken muualta, jopa nimenkin Skotlannista.
-
Ei se Chelseakaan ole mitään mainospellejä ostanut, ja siksi pärjäävätkin nyt saarella suhteellisen hienosti.
Kyllä Real pärjää minun mielestäni hyvin vaikka joukkueessa on "mainospellejä". Eikös pelaajan täydy olla hyvä pelaaja jos hänen paitojaan ostetaan paljon.
Becks rulez
-
Ei se Chelseakaan ole mitään mainospellejä ostanut, ja siksi pärjäävätkin nyt saarella suhteellisen hienosti.
Kyllä Real pärjää minun mielestäni hyvin vaikka joukkueessa on "mainospellejä". Eikös pelaajan täydy olla hyvä pelaaja jos hänen paitojaan ostetaan paljon.
Becks rulez
Eikös tupakka ja huumeet ole terveellisiä, kun niitä ostetaan niin paljon? ;D
-
Ei se Chelseakaan ole mitään mainospellejä ostanut, ja siksi pärjäävätkin nyt saarella suhteellisen hienosti.
Kyllä Real pärjää minun mielestäni hyvin vaikka joukkueessa on "mainospellejä". Eikös pelaajan täydy olla hyvä pelaaja jos hänen paitojaan ostetaan paljon.
Becks rulez
ÖÖÖÖ-öööö!! ei, ei, ei ja vielä kerran EI!!
-
Samuel oli surkea viime kaudella Realissa. Se sopii paremmi Italian liigaa ei tuu pärjäämää Espanjan liigas. Oli järkevää myydä se ny heti eikä antaa sil toista mahdollisuut, koska se olis mokannu
Kun sulla kerta on kristallipallo käytössä niin kerro ihmees ensi kierroksen Loton oikeat numerot...
eihän sitä voi tietää miten hyvin Samuel tulee pärjäämään :-\
-
Mutta mä en käsitä mitä hyvää on myydä Walter Samuel, ehkä viimevuosien paras toppari maailmassa ???
Älä huoli , en minäkään käsitä . Saari apinoiden luokse Englantiin :peukku_ylos:
-
Samuel oli surkea viime kaudella Realissa. Se sopii paremmi Italian liigaa ei tuu pärjäämää Espanjan liigas. Oli järkevää myydä se ny heti eikä antaa sil toista mahdollisuut, koska se olis mokannu
Kun sulla kerta on kristallipallo käytössä niin kerro ihmees ensi kierroksen Loton oikeat numerot...
eihän sitä voi tietää miten hyvin Samuel tulee pärjäämään :-\
Sori noi piti olla lainauksessa niinku näi en mä ollu kirjottanu mitää muuta ku tän
eihän sitä voi tietää miten hyvin Samuel tulee pärjäämään :-\
-
Minusta Perez on tehnyt loistavaa työtä. mm.Beckhamin
En oo ennen tot viestii luken mut nyt repesin ! :D
-
Eipä se mitään tuomioo enään tarvi.
-
Minusta Perez on tehnyt loistavaa työtä.
Juu onhan se näin, mies pisti seuran remonttiin eli laittoi kerralla rapakunnossa olevan talouden kuntoon ja rakensi seuralle maailman parhaat harjoittelu olosuhteet :peukku_ylos:
Menestystäkin tuli suht'kivasti Perezin kauden alku aikoina, mutta nyt järjen sumennuttua siirtomarkkinoilla on tullut tehtyä pelillisesti hätäisiä tai siirtoja joissa ei vaan ole pelillisesti järkeä mm. Becks ja Woodgate, no viimeksi mainittu taisi olla vaan hazardi ostos puolustukseen kun joku piti vain saada. Ja Becks on Becks, median piirittämä pelle ;) vaikka onkin aika ajoin pelannut hyvin mm. tämä alku kausi.
-
Minusta Perez on tehnyt loistavaa työtä.
Juu onhan se näin, mies pisti seuran remonttiin eli laittoi kerralla rapakunnossa olevan talouden kuntoon ja rakensi seuralle maailman parhaat harjoittelu olosuhteet :peukku_ylos:
Menestystäkin tuli suht'kivasti Perezin kauden alku aikoina, mutta nyt järjen sumennuttua siirtomarkkinoilla on tullut tehtyä pelillisesti hätäisiä tai siirtoja joissa ei vaan ole pelillisesti järkeä mm. Becks ja Woodgate, no viimeksi mainittu taisi olla vaan hazardi ostos puolustukseen kun joku piti vain saada. Ja Becks on Becks, median piirittämä pelle ;) vaikka onkin aika ajoin pelannut hyvin mm. tämä alku kausi.
Onhan Woodgate ihan ok pelaaja, mutta ku on ne helvetin loukkaantumiset.
-
Figo hyökkää jälleen Peresin kimppuun..
www.realmadrid.dk/news/article/default.asp?newsid=7616
-
"Minun näkövinkkelistäni pelaajat
ovat kiinnostuneet lähinnä autoista ja
siitä, kuka omistaa isoimman timantin,
Schmeichel latasi."
Eipä ole pelkästään Manun ongelma.. valitettavasti.. :-\
-
Mä ainakin haluisin Martin Keownin, Tony Adamsin, Paul Gasgoingen, Wayne Rooneyn, Paul Scholesin ja John Terryn. :)
Tuossa joukossa Gazza ja Terry erottuvat edukseen! ;D
-
www.realmadrid.dk/news/article/default.asp?newsid=7677
Neuvoja satelee Peresille.. Lähes jokainen seurasta lähtenyt on sanonut jotain negatiivista Peresistä! Figo, Luxa, Sacchi ja Makelele..
-
Onhan Woodgate ihan ok pelaaja, mutta ku on ne helvetin loukkaantumiset.
Samaa voi sanoa Ronaldosta
-
Onhan Woodgate ihan ok pelaaja, mutta ku on ne helvetin loukkaantumiset.
Samaa voi sanoa Ronaldosta
öö.. kumpi on menestynyt urallaan paremmin.. sitä paitsi Ronaldo on vielä yksi maailmaan parhaista maalintekijöitä.. Woody, en itse usko että tulee nousemaan huipputopariksi.. Hyväksi hän varmasti tulee loukkaantumisensa jälkeen..