RealMadridFIN::foorum

Real Madrid => Keskustelua Real Madridista => Aiheen aloitti: Roberto - 15.01.2005, 02.53.26

Otsikko: Kaikkien aikojen idiootti!
Kirjoitti: Roberto - 15.01.2005, 02.53.26
Jokin aika sitten tällainen äänestys olisi ollut vielä tarpeeton, koska ehdokas numero viisi oli silloin aivan ylivoimainen! Nyt osa haastajista on kuitenkin "kunnostautunut", joten tämä äänestys on tarpeellinen!
Otsikko: Re:Kaikkien aikojen idiootti!
Kirjoitti: el Blanco - 15.01.2005, 09.34.51
Äänestin Francoa vaikka ei varsinaisesti ollut Real Madrid -henkilö. El Caudillo kuitenkin kannatti Real Madridia ja käytti joukkuetta hyödykseen levittämällä omaa propagandaansa. Näin Real Madridista muodostui väkisin "Francon joukkue", mikä on surullista. Francon aikaan tosin monet seuran edustajat olivat Francon kannattajia, mutta jalkpalloiluillisesti ja urheilullisesti sillä ei ole mitään väliä. Olen kylläkin lukenut, että Santiago Bernabéu otti mielellään Francon avustukset vastaan joukkueeseensa, mutta ei katsonut suopeasti Francon muuta toimintaa.
Otsikko: Re:Kaikkien aikojen idiootti!
Kirjoitti: Royce - 15.01.2005, 10.58.58
Francolle kans ääni. Mut miitä Camacho tuol tekee  :D

Florentino nyt sentään vähän parantanut tapojaan. Sacchi vastaamaan ostoksista (aivan varmasti tulee laatuostoksia edulliseen hintaan kesällä) ja jopa suostui hankkimaan talvella.
Otsikko: Re:Kaikkien aikojen idiootti!
Kirjoitti: Kärsä - 15.01.2005, 12.32.28
Eiköhän toi Franco oo noista kusipäin..

TÄÄ EI OO SITTEN PEREZIN PUOLUSTELUA:
Morientesin penkillä istuttaminenhan ei tavallaan oo Perezin vika, sillä valmentajahan peliajat päättää.. Toisaalta Perez olisi voinut huomattaa että Morientesille peliaikaa.. Todennäköistä myös että Perez on niin sekopää että käskenyt peluuttaa el Moroo vähän tai ei ollenkaan.. Eli voi olla mahdollista ettei Morientesin penkinkuluttaminen ole Perezin vika.. Todennäköistä on kuitenkin että se on Perezin vika..

Oke on se Perezin vika!!  >:(  ;D
Otsikko: Re:Kaikkien aikojen idiootti!
Kirjoitti: Roberto - 15.01.2005, 13.31.31
Francolle kans ääni. Mut miitä Camacho tuol tekee  :D


Aikuinen mies, eikä osaa käyttää deudoranttia! Näkyy joka lähetyksessä kun on paita päällä hirveet hikikainalot. Ja surkee valmentaja.
Otsikko: Re:Kaikkien aikojen idiootti!
Kirjoitti: KesantoVesa - 15.01.2005, 13.36.24
Ois siinäkin syy olla kaikkien aikojen idiootti ;D

No joo ei Camacho oo koskaan ollut valmentajana erikoinen, mutta oli kuitenkin entinen realin pelaaja ja voitaneen laskea jollain tavalla legendoihin, joten on syytä ihmetellä jos joku häntä äänestää.
Otsikko: Re:Kaikkien aikojen idiootti!
Kirjoitti: luisfigo - 15.01.2005, 15.03.45
Beckham, koska se vaan on Beckham. Ei mulla ole antipatioita muita kohtaan kuin Brittihinureita ja Pereziä kohtaan, en ole tarkkaan perillä Francon touhuista.
Otsikko: Re:Kaikkien aikojen idiootti!
Kirjoitti: Suker - 15.01.2005, 23.01.46
Eikä Michael Owenkaan kyllä tuolle listalle kuulu  :( ihan kiitettävästi mies on osunut tolppien väliin sillä peliajalla mitä hän on saanut pelata...Oma ääni meni Luis E:lle, syitä ei varmasti tartte perustella....
Otsikko: Re:Kaikkien aikojen idiootti!
Kirjoitti: Morienttes - 16.01.2005, 20.00.05
Mulla hiiri klikkas kans tota Francoa. Vittumaista käyttää urheilua ja vielä kuningas jalkapalloa vallan välineenä. Jäljet raastaa tänä päivänäki joidenki mielissä...

 >:(
Otsikko: Re:Kaikkien aikojen idiootti!
Kirjoitti: Roberto - 16.01.2005, 23.45.54
Täällä on kaikki jotka ansaitsevat saaneet ääniä odotusten mukaan! Nuo loput ehdokkaat on "täytteenä", mutta kyllä valinnanvaraa pitää olla.  8)

Tulokset on tähän mennessä melko odotetut, tosin olisin odottanut kärkikolmikon olevan tiiviimpi, ja Luis Enriquen saavan pari ääntä enemmän.
Otsikko: Re:Kaikkien aikojen idiootti!
Kirjoitti: Roberto - 17.01.2005, 21.14.10
Se joka äänesti kohtaa "joku muu" vois kertoa ketä, ja miksi. Aika paha mennä arvailemaan!
 :D