RealMadridFIN::foorum
Real Madrid => Keskustelua Real Madridista => Aiheen aloitti: Rasseldo - 15.04.2005, 15.52.50
-
Niin että tällaseen äkkiä vastauksia ennen ku kausi loppuu!!!
-
Ehkä juuri ja juuri... Kautta on vain vähän jäljellä ja Barcan saavuttaminen vaatisi paitsi Madridille voittoja lopuista otteluista niin myös Barcan kompastelua... Tänään molemmat nappasivat 2-0 -voiton...
-
ite kyllä veikkailin melkein.. vaikka puhdassydämisenä valkosten kannattajana haluiskin sanoa tietenkin, ni Barca on huippujoukkue, sanottiin siitä mitä tahansa.... ei ne ihan niin paljon töpeksi, vaikka Real pelais loppukauden tosi hyvin... :(
-
ehkä juuri ja juuri.. Tarvitaan kyllä reilusti tuuriakin mukaan..! :)
-
Voi luoja näitä topicceja! :D
-
Pysytään vanhoissa, ei joka käyttäjän tarvii samoja topiikkeja tehdä uudestaan ja uudestaan. Ei millään pahalla :)