RealMadridFIN::foorum

Real Madrid => Keskustelua Real Madridista => Aiheen aloitti: Rasseldo - 15.04.2005, 15.52.50

Otsikko: Real-Barcelona
Kirjoitti: Rasseldo - 15.04.2005, 15.52.50
Niin että tällaseen äkkiä vastauksia ennen ku kausi loppuu!!!
Otsikko: Re:Real-Barcelona
Kirjoitti: Petri P - 18.04.2005, 00.41.22
Ehkä juuri ja juuri... Kautta on vain vähän jäljellä ja Barcan saavuttaminen vaatisi paitsi Madridille voittoja lopuista otteluista niin myös Barcan kompastelua... Tänään molemmat nappasivat 2-0 -voiton...
Otsikko: Re:Real-Barcelona
Kirjoitti: Rasseldo - 20.04.2005, 22.12.07
ite kyllä veikkailin melkein.. vaikka puhdassydämisenä valkosten kannattajana haluiskin sanoa tietenkin, ni Barca on huippujoukkue, sanottiin siitä mitä tahansa.... ei ne ihan niin paljon töpeksi, vaikka Real pelais loppukauden tosi hyvin...  :(
Otsikko: Re:Real-Barcelona
Kirjoitti: VilleL - 21.04.2005, 15.46.19
ehkä juuri ja juuri.. Tarvitaan kyllä reilusti tuuriakin mukaan..! :)
Otsikko: Re:Real-Barcelona
Kirjoitti: el Blanco - 21.04.2005, 15.47.18
Voi luoja näitä topicceja! :D
Otsikko: Re:Real-Barcelona
Kirjoitti: luisfigo - 21.04.2005, 18.05.36
Pysytään vanhoissa, ei joka käyttäjän tarvii samoja topiikkeja tehdä uudestaan ja uudestaan. Ei millään pahalla :)