RealMadridFIN::foorum

Real Madrid => Keskustelua Real Madridista => Aiheen aloitti: Chris - 10.03.2013, 19.24.43

Otsikko: Jornada 27: Celta Vigo - Real Madrid
Kirjoitti: Chris - 10.03.2013, 19.24.43
Tänään mennään taas, 20.00 alkavassa ottelussa Real kohtaa vieraissa sarjan 19. olevan Celta Vigon. Kotijoukkue todellisessa pistetarpeessa, jotta sarjapaikka säilyisi myös ensi kaudeksi. Edelliseen viiteen peliin koossa vain yksi voitto, joten vierasvoitto pitäisi olla aikalailla selvyys.

Realin superviikon jälkeen paluu sitten "arkeen" ja näihin HMV - vastuksiin, mutta kun UCL:ssä mentiin komeasti jatkoon ja Cupissakin finaaliin, niin eipä nyt lähdetä pelleilemään, vaan jatketaan hienoa virettä. Myös kakkospaikan kannalta ottelu on tärkeä, sillä eroa Atleticoon vain kaksi pistettä.

Realin kokoonpano:

Diego Lopez; Essien - Pepe - Albiol - Marcelo; Khedira - Modric; Ronaldo - Özil - Callejon; Benzema.

Eli puolustuslinja menee kokonaan uusiksi ja aivan oikein tuo tuttu nelikko saa tänään huilia, sen verran ollut pelejä viime viikolla. Myös Alonso, Di Maria ja Higuain sivussa sitten viime viikon.

Penkillä: Adán, Kaká, Carvalho, Xabi Alonso, Arbeloa, Higuaín, Morata.

Prum prum  :traktori:

Streameilta ja Max Sportilta näkyy  :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: Jornada 27: Celta Vigo - Real Madrid
Kirjoitti: chevycama - 10.03.2013, 19.40.51
Kiitos avauksesta :peukku_ylos:
Eiköhän me tämä kunnialla hoideta jotta saadaan ensikaudeksi suora chämppäripaikka vaikka se kyllä tulee muutenkin kun voitetaan se tänävuonna  :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos: :tuoppi: :tuoppi: :tuoppi:
Otsikko: Vs: Jornada 27: Celta Vigo - Real Madrid
Kirjoitti: chevycama - 10.03.2013, 20.11.31
Palattu näköjään taas maantasalle ku peli on mitä on.. Onneks Lopez edes hoitaa :traktori: