RealMadridFIN::foorum

Vapaa keskustelu => Muu jalkapallo => Aiheen aloitti: STRIKER - 07.05.2005, 14.06.14

Otsikko: MM-2005
Kirjoitti: STRIKER - 07.05.2005, 14.06.14
Pitihän tällainenkin nyt avata... ;D
Eilisen ottelun viimeinen maali ois pitäny hylätä koska jenkkipelaaja huito kiekon pois niken räpylästä ja sitten potki sen sisään.  >:(
Mitä luulette onko suomella mahdollisuuksia mestaruuteen???
Otsikko: Re:MM-2005
Kirjoitti: Hantta - 07.05.2005, 14.36.14
Ykkösellä nämä Mikko.
Otsikko: Re:MM-2005
Kirjoitti: Aslakki - 07.05.2005, 14.50.01
Yläpörsä!
Otsikko: Re:MM-2005
Kirjoitti: Aslakki - 07.05.2005, 15.15.05
Älä lähre sinnepäin!  8)
Otsikko: Re:MM-2005
Kirjoitti: el Blanco - 07.05.2005, 16.35.38
Latvija vie! 8)
Otsikko: Re:MM-2005
Kirjoitti: luisfigo - 07.05.2005, 17.14.44
Ylämummoon!

Eesti vie, viime hetken nousulla A-sarjaan
Otsikko: Re:MM-2005
Kirjoitti: Mikko - 08.05.2005, 23.18.45
Suomesta jalkapalloyhteiskunta

Kaikkien valtioitten joukossa on Suomi todellinen ongelmalapsi. Kaikista naapureistaan poiketen se on asettanut pseudourheilun ainoan urheilulajin, jalkapallon, edelle ja on palvellut näitä kauhistuttavia valeurheilulajeja vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen eikä ole mitään välittänyt vähälukuisen Totuuden puolesta puhuvan joukon varoituksen sanoista. Katsommepa miltei mihin suuntaan tahansa, näemme rajojemme toisella puolen vain jalkapallomyönteisiä valtioita, maita, joissa Totuus otetaan vakavasti, eikä valheella elämöidä. Suomi on näiden eliittivaltioitten joukossa varsinainen kaatopaikka, slummi, ghetto, takapajula ja junttila. Ei täällä mies eikä nainen, ei lapsi eikä vanhus sydämestään rakasta jalkapalloa vaan häpäisee itsensä ja läheisensä harjoittamalla jääkökön, hornuloiden ja muun yleisturhailun palvelemista. Me jalkapallon palvelijat olemme armottoman pientä vähemmistöä, toisinajattelijoita. Meillä ei ole korruptoitunutta mediaa tukenamme, vaan meidän vaikutuskanavamme ovat toistaiseksi pelkkiä tiedonvälityksen syrjäkujia: internetin hämyisiä keskusteluryhmiä, marginaalilehdistön kapeita palstoja.

...
Otsikko: Re:MM-2005
Kirjoitti: luisfigo - 09.05.2005, 05.51.50
Yep Mikko pistit asiaa
Otsikko: Re:MM-2005
Kirjoitti: E-spel - 09.05.2005, 13.31.46
Katkeraa vuodatusta sanon minä.
Otsikko: Re:MM-2005
Kirjoitti: Mikko - 09.05.2005, 13.37.29
Ei tuo minun tekstiäni ole.

http://tinyurl.com/c9h9y

Täyttä asiaa silti ;) :peukku_ylos:.
Otsikko: Re:MM-2005
Kirjoitti: el Blanco - 09.05.2005, 13.56.04
Suomesta jalkapalloyhteiskunta

Kaikkien valtioitten joukossa on Suomi todellinen ongelmalapsi. Kaikista naapureistaan poiketen se on asettanut pseudourheilun ainoan urheilulajin, jalkapallon, edelle ja on palvellut näitä kauhistuttavia valeurheilulajeja vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen eikä ole mitään välittänyt vähälukuisen Totuuden puolesta puhuvan joukon varoituksen sanoista. Katsommepa miltei mihin suuntaan tahansa, näemme rajojemme toisella puolen vain jalkapallomyönteisiä valtioita, maita, joissa Totuus otetaan vakavasti, eikä valheella elämöidä. Suomi on näiden eliittivaltioitten joukossa varsinainen kaatopaikka, slummi, ghetto, takapajula ja junttila. Ei täällä mies eikä nainen, ei lapsi eikä vanhus sydämestään rakasta jalkapalloa vaan häpäisee itsensä ja läheisensä harjoittamalla jääkökön, hornuloiden ja muun yleisturhailun palvelemista. Me jalkapallon palvelijat olemme armottoman pientä vähemmistöä, toisinajattelijoita. Meillä ei ole korruptoitunutta mediaa tukenamme, vaan meidän vaikutuskanavamme ovat toistaiseksi pelkkiä tiedonvälityksen syrjäkujia: internetin hämyisiä keskusteluryhmiä, marginaalilehdistön kapeita palstoja.

...

...manifesti 8)
Otsikko: Re:MM-2005
Kirjoitti: E-spel - 09.05.2005, 14.46.54
Ei tuo minun tekstiäni ole.

http://tinyurl.com/c9h9y

Täyttä asiaa silti ;) :peukku_ylos:.
Noh, totuudesta en tiedä ja tuskin kirjoittajakaan, mutta tällaiseen viestiketjuun kirjoitettuna tuo on pelkkä provo, joka kertoo sen tekijän kateellisuudesta jääkiekon suosiota kohtaan Suomessa.
Otsikko: Re:MM-2005
Kirjoitti: STRIKER - 09.05.2005, 15.17.13
Mutta eikö oo hienoa että mitä vähemmän jalkapallon kannattajia on sitä erikoisempia ja parempia olemme    ;) ::)
Otsikko: Re:MM-2005
Kirjoitti: el Blanco - 09.05.2005, 15.19.46
Mutta eikö oo hienoa että mitä vähemmän jalkapallon kannattajia on sitä erikoisempia ja parempia olemme    ;) ::)

Oih, alapääni suorastaan kostui tästä ihanan lohduttavasta viisaudenkommentista...
 ::)
Otsikko: Re:MM-2005
Kirjoitti: STRIKER - 09.05.2005, 16.31.15
Eikö MR. blanco tiedä kuka emilio estevez on?? ??? Kyllähän se pitäisi tietää jos jääkiekkoa on edes joskus seurannu....se on siis näyttelijä esimerrkiksi mestarit leffoissa. Tossa sun alapää ongelmassa en voi sua auttaa... :)
Otsikko: Re:MM-2005
Kirjoitti: KesantoVesa - 09.05.2005, 17.30.21
Tän topicin keskustelu on menossa mielenkiintoisille raiteille :D  No kyllä tällaiseen jääkiekolle osoitettuun otsikkoon voi ihan hyvällä omallatunnolla spämmäilläkin!
Otsikko: Re:MM-2005
Kirjoitti: Royce - 09.05.2005, 18.50.24
Wäkki laji, paskat puheet, sopii hyvin yhteen. En kyl ees oo enää parissa viime viestissä tajunnut mistä puhutaan, ei mitään yhtenevyyttä teksteillä?
Otsikko: Re:MM-2005
Kirjoitti: luisfigo - 09.05.2005, 19.21.38
Kaukalohomoilua sanon minä, tai no ei ihmekään jos Jokerien hopea-juhlissa laulamassa oli Teuvo Loman  ;D Helsinki City Boy, sopii kyl lätkän kans yks yhteen, näyttäisivät vielä screeniltä sitä musavideota ni johan alkais jengi villiintymään :o
Otsikko: Re:MM-2005
Kirjoitti: el Blanco - 09.05.2005, 19.28.27
se on siis näyttelijä esimerrkiksi mestarit leffoissa.

Ai onks siinä leffassa nää Hector, Kirka ja Pepe ja kumppanit...? ???
Nii jos se on joku "Mestarit"-leffa niinq tyyliin nää... :)
Otsikko: Re:MM-2005
Kirjoitti: Royce - 10.05.2005, 16.11.45
"Joukkueen työetiikkaan olen tyytyväinen"
"pistetään löylyä pesään"
"emmä usko, emmä usko, meil oli tuoreit miehii mukana"
"Niklas Bäckströmin nollapeli oli eteenpäin menoa"

Jotenkin Erkka alkaa muistuttamaan pelottavasti kolleegaansa futiksen puolella, nimittäin saunarintaman kuningasta, Antti Muurista. Äänetkin vielä muistuttavat toisiaan, iiih! Kohta saunotaan kaksin verroin
Otsikko: Re:MM-2005
Kirjoitti: el Blanco - 10.05.2005, 16.28.05
Kyllähän Erkka aina SPL:n saunaan mahtuu, siellä ei katella lajeja. Mukaan vaan! Samalla voisi ottaa sen Kummolan mukaan. Jääkiekkoliitto tuntuu olevan hiukan samalainen juntta kuin Palloliittokin... :D

Mutta suurin kysymys kuuluu: Kuka tällä kertaa saa pestä Pekan selän? ???
Otsikko: Re:MM-2005
Kirjoitti: STRIKER - 10.05.2005, 18.26.48
se on siis näyttelijä esimerrkiksi mestarit leffoissa.

Ai onks siinä leffassa nää Hector, Kirka ja Pepe ja kumppanit...? ???
Nii jos se on joku "Mestarit"-leffa niinq tyyliin nää... :)

No ei se kyllä ihan oo sellanen "mestarit" leffa. Se on sellanen jääkiekkoleffa missä Estevez on pääosassa. Voisit kyl laittaa sen cameron diazin takasin ku se oli niin ihQ...!!!
Otsikko: Re:MM-2005
Kirjoitti: Hantta - 11.05.2005, 19.10.06
Kyllähän Erkka aina SPL:n saunaan mahtuu, siellä ei katella lajeja. Mukaan vaan! Samalla voisi ottaa sen Kummolan mukaan. Jääkiekkoliitto tuntuu olevan hiukan samalainen juntta kuin Palloliittokin... :D

Jep, siltä tuo on ulkopuolisen silmistä kyllä jo pitkään näyttänytkin.

Eikös se ole niin että jos ei pärjää pelaajana niin ryhdytään tuomariksi ja jos ei siinäkään niin sitten liittoon töihin?  ;)
Otsikko: Re:MM-2005
Kirjoitti: E-spel - 11.05.2005, 19.56.35
Kyllähän Erkka aina SPL:n saunaan mahtuu, siellä ei katella lajeja. Mukaan vaan! Samalla voisi ottaa sen Kummolan mukaan. Jääkiekkoliitto tuntuu olevan hiukan samalainen juntta kuin Palloliittokin... :D

Jep, siltä tuo on ulkopuolisen silmistä kyllä jo pitkään näyttänytkin.

Eikös se ole niin että jos ei pärjää pelaajana niin ryhdytään tuomariksi ja jos ei siinäkään niin sitten liittoon töihin?  ;)
Jep, ja jos liiton hommista tulee (syystä tai toisesta) kenkää, liitytään faniklubiin!  ;)
Otsikko: Re:MM-2005
Kirjoitti: Hantta - 13.05.2005, 16.28.13
(http://www.grammarstation.com/flagquiz/russia.gif)

(http://news.bbc.co.uk/olmedia/1835000/images/_1835361_russia_hockey300.jpg)
Otsikko: Re:MM-2005
Kirjoitti: el Blanco - 13.05.2005, 16.34.00
..."Oj Súri ja Mahtava Neuvostolítto..."

Otsikko: Re:MM-2005
Kirjoitti: E-spel - 13.05.2005, 16.50.52
Nooh, kynämiehille hävittiin. Paremmilta tuli käkeen...
Otsikko: Re:MM-2005
Kirjoitti: Mikko - 13.05.2005, 17.31.17
En muista koskaan, että Suomi olisi voittanut rankkareissa arvokisoissa. Tappioita tulee kyllä mieleen vaikka kuinka monta. Onko näin joskus käynyt?  ???
Otsikko: Re:MM-2005
Kirjoitti: luisfigo - 13.05.2005, 17.31.58
Jea ei mitään selittämistä, kyllä paremmille hävittiin :)
Otsikko: Re:MM-2005
Kirjoitti: E-spel - 13.05.2005, 17.46.25
En muista koskaan, että Suomi olisi voittanut rankkareissa arvokisoissa. Tappioita tulee kyllä mieleen vaikka kuinka monta. Onko näin joskus käynyt?  ???
Joo, eikait koskaan olla rankkareita voitettu. Ollaan vähän ku Englanti futiksessa niiden kanssa, todennäkösyys voitolle kasvaa kokoajan.  ;)