RealMadridFIN::foorum

Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: Chris - 06.08.2014, 00.49.00

Otsikko: Vuoden foorumisti 2013
Kirjoitti: Chris - 06.08.2014, 00.49.00
Huumorivara!

Jos kiukuttaa, ei ole pakko osallistua. Jos et voita, älä suutu!

Valintaansa voi myös perustella  :tuoppi:

PS. Tsisoun pyynnöstä äänestys pystyyn, se ei vaa ite jaksanu.

Vaihtoehdot:

1. Magico Madrid
2. RONALDO
3. Redondo
4. pälle
5. Tsisou
6. Alpo
7. Raul #7
8. Edu
9. TAMI
10. Juhana
11. Cicinho
12. Huoltra
13. Losblancos
14. chevycama
15. A.Di Maria
16. Principe
17. Direct Football
18. Heltsu
19. Madridista #7
20. #10
21. MÖ
22. Siete
23. zzziii
24. Petri
25. El Madridista
26. Joni
27. Pumpuli
28. Vehvi
29. Guti_vision
30. Heinämies
31. RMadrid
32. Nathorr
33. Pelinrakentaja
34. Petriensio
35. Arpikudos
36. Music
37. Arto41
38. Raul_7
39. RMVantaa
40. snooker
41. kinde81
42. honni
43. Higuain#20
44. Ronaldon Isä
45. La Saeta Rubia
46. Chris
47. brass
48. Cristiano7

mikäli joku oleellinen jäsen puuttuu listalta, niin ehdota!

Siinä 47 jotka ainakin viime vuonna kirjoittaneet useamman viestin ja jotka muutenkin melko aktiiveja foorumilla.
Otsikko: Vs: Vuoden foorumisti 2013
Kirjoitti: Figuuri - 06.08.2014, 01.29.25
Kävin uurnalla käyttämässä kaksi ääntäni, valinnat olivat jokseenkin helpot. Näin lyhyesti, toinen äänistä meni eräälle foorumin herrasmiehelle, kenen kanssa kommunikointi on vaivatonta aina small talkista syvällisempiinkin aiheisiin ja hänen kanssaan on helppo tulla toimeen. Toinen ääni meni taas nuoremmalle herrasmiehelle, joka on omalla aktiivisuudellaan auttanut tätä pientä yhteisöä. Hän on kunnostautunut foorumin sisällön luomisessa ja nähnyt vaivaa uusien ja kattavien ketjujen tekemiseen, omaa myös Arbeloan tavoin teamplayer taitoja ja tulee toimeen muiden foorumilaisten kanssa mainiosti. Molemmat äänestetyt ymmärtää huumoria ja ainakin minulle tämä on jokseenkin tärkeä asia foorumilla, koska en tule tänne keppi pystyssä meuhkaamaan kilpaa ainoastaan futisjutuista ja vaikka tämä Real Madrid foorumi onkin, niin onhan se ihan mukava jutella lisäksi vaikka leffoista tai pesäpallosta.  :traktori:
Otsikko: Vs: Vuoden foorumisti 2013
Kirjoitti: Heinämies - 06.08.2014, 07.30.12
Ääni täältä "pirkanmaan maaseudulta" Tsisoulle. Aktiivista höpinää shoutboxissa ja muutenkin vaikuttaa ihan mukavalta hemmolta (stadilaiseksi  ;) )
Otsikko: Vs: Vuoden foorumisti 2013
Kirjoitti: Huoltra - 06.08.2014, 09.09.59
Laitetaan ääni nyt vaikka Redondolle :)
Otsikko: Vs: Vuoden foorumisti 2013
Kirjoitti: Alpo - 06.08.2014, 14.20.42
Eka ääni meni "veljelleni" ja toinen aina aktiiviselle ja sympaattiselle Tsisoulle.

Sietellä hävettävän vähän ääniä  >:(  :police: :peukku_alas:
Otsikko: Vs: Vuoden foorumisti 2013
Kirjoitti: Massimo - 06.08.2014, 15.03.14
Äänet Direct Footballille sekä jo pitkään symppaamalle Alpolle
Otsikko: Vs: Vuoden foorumisti 2013
Kirjoitti: A.Di Maria - 06.08.2014, 20.09.04
Vaikka olenkin viimeisinä vuosina spämmäillyt foorumilla, en näe syytä miksi joku on äänestänyt minua. Enkä sitä todellakaan ansaitse :peukku_alas: Itse annoin ääneni chevycamalle ja alpolle, jotka ovat olleet suosikkini melkeimpä alusta asti kun tänne eksyin :)
Otsikko: Vs: Vuoden foorumisti 2013
Kirjoitti: Madridista #7 - 06.08.2014, 21.23.50
Tsisou, jonka ennen koin melko ärsyttävänä, mutta nykyään kovin sympaattisena ja vekkulina foorumistina, sekä aina yhtä asiallinen Redondo saivat ääneni. Virtuaalituopit molemmille :tuoppi: :tuoppi:

Monta muutakin aktiivista ja hyvää foorumistia kyllä löytyi vaihtoehdoista.
Otsikko: Vs: Vuoden foorumisti 2013
Kirjoitti: RMadrid - 22.08.2014, 20.58.08
Tsisou ja Alpo! nuo kaksi perverssiä saivat länsirannikolta pisteet  8)
Otsikko: Vs: Vuoden foorumisti 2013
Kirjoitti: Totuuden torvi - 23.08.2014, 13.09.35
TT puuttuu listalta..  8)
Ääni Redondolle, aina hyvän analyyttistä tekstiä sortumatta lapsellisuuksiin tai henkilökohtaisuuksiin tms, Madridin mieheksi hyvä jätkä😊
Toinen ääni pällelle, aina asiallista tekstiä, yllätyin kun luin sieltä esittelyosiosta miehen olevan muistaakseni reilu 20vee, kirjoituksista olen kuvitellut että ollaan samaa "kaliipeeria"(ite34).
Kompataan nyt vielä että en tarkoita että 20vee tekstit olisi huonoja mutta tietty kypsyys kuuluu teksteistä josta olen päätellyt ikää.
Otsikko: Vs: Vuoden foorumisti 2013
Kirjoitti: pälle - 01.09.2014, 00.45.35
Se on kato se, kun on alottanut foorumilla notkumisen nuorena ja nähnyt ja kokenut täällä kaikenlaista.

Näköjään olen käynyt antamassa ääneni Magicolle ja Redondolle.
Otsikko: Vs: Vuoden foorumisti 2013
Kirjoitti: Figuuri - 01.09.2014, 19.25.00
Alpo mennyt johtoon, vaadin lisää ääniä saatana!  >:(
Otsikko: Vs: Vuoden foorumisti 2013
Kirjoitti: Alpo - 01.09.2014, 19.27.35
Alpo mennyt johtoon, vaadin lisää ääniä saatana!  >:(
:D
Otsikko: Vs: Vuoden foorumisti 2013
Kirjoitti: Figuuri - 01.09.2014, 21.08.39
Mitä sinä tulet siihen hekottelemaan? Tässä on nyt ystävyys koetuksella.  >:(
Otsikko: Vs: Vuoden foorumisti 2013
Kirjoitti: Red0ndo - 20.09.2014, 20.36.04
Äänestin kaimaa ja ns. mustaa hevosta  8)
Otsikko: Vs: Vuoden foorumisti 2013
Kirjoitti: Chris - 27.11.2014, 19.12.43
Onnea Alpo!  <3
Otsikko: Vs: Vuoden foorumisti 2013
Kirjoitti: Alpo - 27.11.2014, 19.46.17
Onnea Alpo!  <3
Suuresti kiitoksia ja myös kaikille minua äänestäneille. Pitää sanoa tämän olevan yllätys.  :peukku_ylos: :tuoppi:
Otsikko: Vs: Vuoden foorumisti 2013
Kirjoitti: Figuuri - 27.11.2014, 23.00.40
Sen pituinen se, ystävyys on nyt mennyttä. Onnittelut vaan Redondolle miehekkäästä loppukiristä, Alpo voi puolestaan suxia huittisten nevadaan. Turha lähetellä mitään yksityisviestejä enään, lisään sut ignoreen. Semmosta ja vielä jonkun keksimälle typerälle äänestyxelle erixeen.  :peukku_alas: