RealMadridFIN::foorum
Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: snooker - 18.10.2014, 19.07.00
-
JEE ÄÄNESTYS
-
Lennokkaalle legendalle! :peukku_ylos:
-
Olisin itse laittanut äänestyksen tästä tulille, mutta ehdit sopivasti ensin. Ja kaljaa sulle Tsisou tästä palkaksi. :tuoppi:
Nyt kyllä maistuisi itsellekin parit, mutta ulkona on sopivan kylmä, joten en lähde kauppaan. :police:
-
Olisin itse laittanut äänestyksen tästä tulille, mutta ehdit sopivasti ensin. Ja kaljaa sulle Tsisou tästä palkaksi. :tuoppi:
Nyt kyllä maistuisi itsellekin parit, mutta ulkona on sopivan kylmä, joten en lähde kauppaan. :police:
No perkele ja kiitos! Ostin muuten kaupasta tasan yhden tölkin Karhua, luokaton suoritus. Olisi pitänyt ostaa edes kaksi saatana. :-[
-
Minun mielipiteeni kaikki jo varmaan tietävätkin. Foorumi koki ainakin hetkellisesti oman renessanssinsa tämän päiväisen myötä ja uuden kukoistuksen siemen on selvästi jo kylvetty. Foorumin tulevaisuus näyttää taas asteen kirkkaammalta. Päivä kerrallaan pojat, päivä kerrallaan ;) :peukku_ylos: :traktori:
-
Minun mielipiteeni kaikki jo varmaan tietävätkin. Foorumi koki ainakin hetkellisesti oman renessanssinsa tämän päiväisen myötä ja uuden kukoistuksen siemen on selvästi jo kylvetty. Foorumin tulevaisuus näyttää taas asteen kirkkaammalta. Päivä kerrallaan pojat, päivä kerrallaan ;) :peukku_ylos: :traktori:
Kyllä. Ihminen suoltaa kyllä ottelutopikkin (ja muuallekin) tekstiä kun vain haluaa ja aiheenan niin rakas Real Madrid. Enemmän kyse on varmasti hiljaisuudesta ollut siinä, että shoutbox on niin vaivaton ja helppo suontaa tekstiää (ja roskaa) = olemme laiskoja. Tämänpäiväinen ottelutopik oli vitun jees ja jatkossa samaa, niin foorumin taso suorastaan räjähtää taas nosuun!