RealMadridFIN::foorum

Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: Alpo - 17.11.2014, 19.53.06

Otsikko: Onko homoa rakastaa Marceloa?
Kirjoitti: Alpo - 17.11.2014, 19.53.06
Minä rakastan Marceloa ja olen tästä johtuen vähän epävarma seksuaalisuudestani, joten annan ryhmän päättää puolestani kuten kunnon hetero.  :police: :traktori:
Otsikko: Vs: Onko homoa rakastaa Marceloa?
Kirjoitti: Alpo - 17.11.2014, 20.03.05
Kuva sopii hyvin aiheeseen. https://twitter.com/MarceloM12/status/532828563213647873
Otsikko: Vs: Onko homoa rakastaa Marceloa?
Kirjoitti: Red0ndo - 17.11.2014, 20.21.42
http://www.youtube.com/watch?v=lPLyAtSzA-s

 :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: Onko homoa rakastaa Marceloa?
Kirjoitti: Direct football - 17.11.2014, 20.33.03
http://www.youtube.com/watch?v=lPLyAtSzA-s

 :peukku_ylos:
Ja mitäs tämän nyt pitäisi olla?

Ei Real Madrid -foorumille tarvitse linkittää mikkihiirien näyttelykerhon parhaita paloja. Jalka tuntuu lähtevän katalaaneilta irti joka kerta kun hiukan koskee. Marcelon oikeutetuille, koville otteille neitejä kohtaan toki  :peukku_ylos:

Mitä äänestyksen itseensä tulee, niin melkein lukkoon saisi lyödä tällaiset asiattomuudet  ;D
Otsikko: Vs: Onko homoa rakastaa Marceloa?
Kirjoitti: Valkoinen baletti - 18.11.2014, 12.36.24
https://www.youtube.com/watch?v=15_Y3_eRfOU
Otsikko: Vs: Onko homoa rakastaa Marceloa?
Kirjoitti: Figuuri - 18.11.2014, 15.34.42
Tilanteen tullen kaikki katsovat toisten sukupuolielimiä ja suorittavat hiljaisia laskutoimituxia. Rasti neljänteen ruutuun.
Otsikko: Vs: Onko homoa rakastaa Marceloa?
Kirjoitti: Valkoinen baletti - 18.11.2014, 18.05.36
Tilanteen tullen kaikki katsovat toisten sukupuolielimiä ja suorittavat hiljaisia laskutoimituxia. Rasti neljänteen ruutuun.


HA! GAY!
Otsikko: Vs: Onko homoa rakastaa Marceloa?
Kirjoitti: Alpo - 20.11.2014, 14.49.34
http://youtu.be/31fe1HctINA  <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
http://youtu.be/F8M_V_1FqVM
Otsikko: Vs: Onko homoa rakastaa Marceloa?
Kirjoitti: Alpo - 28.11.2014, 16.50.36
Jo 21 ääntä! Mutta, lisää vaadin!  >:(
Otsikko: Vs: Onko homoa rakastaa Marceloa?
Kirjoitti: Alpo - 29.11.2014, 14.27.59
Nyt, kun homotkin saivat naimaoikeuden :P on hyvä hetki viimeistenkin äänestää! :-*
Otsikko: Vs: Onko homoa rakastaa Marceloa?
Kirjoitti: Valkoinen baletti - 29.11.2014, 16.36.30
Nyt, kun homotkin saivat naimaoikeuden :P on hyvä hetki viimeistenkin äänestää! :-*
Vaikka kuinka täällä rakkautta tunnustatkin, niin musta tuntuu että et kuitenkaan vastakaikua saa tunteillesi ;D
Otsikko: Vs: Onko homoa rakastaa Marceloa?
Kirjoitti: Alpo - 29.11.2014, 18.04.26
Vaikka kuinka täällä rakkautta tunnustatkin, niin musta tuntuu että et kuitenkaan vastakaikua saa tunteillesi ;D
Tengo mucho amor cerca mí.
Otsikko: Vs: Onko homoa rakastaa Marceloa?
Kirjoitti: Alpo - 30.11.2014, 13.15.01
Tänään viimeinen päivä äänestää, joten viimeisetkin antakaa äänenne!