RealMadridFIN::foorum
Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: Alpo - 17.11.2014, 19.53.06
-
Minä rakastan Marceloa ja olen tästä johtuen vähän epävarma seksuaalisuudestani, joten annan ryhmän päättää puolestani kuten kunnon hetero. :police: :traktori:
-
Kuva sopii hyvin aiheeseen. https://twitter.com/MarceloM12/status/532828563213647873
-
http://www.youtube.com/watch?v=lPLyAtSzA-s
:peukku_ylos:
-
http://www.youtube.com/watch?v=lPLyAtSzA-s
:peukku_ylos:
Ja mitäs tämän nyt pitäisi olla?
Ei Real Madrid -foorumille tarvitse linkittää mikkihiirien näyttelykerhon parhaita paloja. Jalka tuntuu lähtevän katalaaneilta irti joka kerta kun hiukan koskee. Marcelon oikeutetuille, koville otteille neitejä kohtaan toki :peukku_ylos:
Mitä äänestyksen itseensä tulee, niin melkein lukkoon saisi lyödä tällaiset asiattomuudet ;D
-
https://www.youtube.com/watch?v=15_Y3_eRfOU
-
Tilanteen tullen kaikki katsovat toisten sukupuolielimiä ja suorittavat hiljaisia laskutoimituxia. Rasti neljänteen ruutuun.
-
Tilanteen tullen kaikki katsovat toisten sukupuolielimiä ja suorittavat hiljaisia laskutoimituxia. Rasti neljänteen ruutuun.
HA! GAY!
-
http://youtu.be/31fe1HctINA <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
http://youtu.be/F8M_V_1FqVM
-
Jo 21 ääntä! Mutta, lisää vaadin! >:(
-
Nyt, kun homotkin saivat naimaoikeuden :P on hyvä hetki viimeistenkin äänestää! :-*
-
Nyt, kun homotkin saivat naimaoikeuden :P on hyvä hetki viimeistenkin äänestää! :-*
Vaikka kuinka täällä rakkautta tunnustatkin, niin musta tuntuu että et kuitenkaan vastakaikua saa tunteillesi ;D
-
Vaikka kuinka täällä rakkautta tunnustatkin, niin musta tuntuu että et kuitenkaan vastakaikua saa tunteillesi ;D
Tengo mucho amor cerca mí.
-
Tänään viimeinen päivä äänestää, joten viimeisetkin antakaa äänenne!