RealMadridFIN::foorum

Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: Chris - 16.12.2014, 22.32.43

Otsikko: Revolution Sword
Kirjoitti: Chris - 16.12.2014, 22.32.43
 8)
Otsikko: Vs: Revolution Sword
Kirjoitti: Figuuri - 16.12.2014, 22.34.11
Vannoutuneelle kätyrille.  :peukku_ylos: ;D
Otsikko: Vs: Revolution Sword
Kirjoitti: Madridista #7 - 16.12.2014, 22.36.56
Vastaus oli valitettavasti: ei. Bale-Benzema-Cristiano on dominoivampi ;)
Otsikko: Vs: Revolution Sword
Kirjoitti: Valkoinen baletti - 16.12.2014, 22.44.56
alpoko siellä on vaihtanut vallanpitäjien jengistä bully-seuraan, kun ovat saaneet yhden extra äänen  ;)
Otsikko: Vs: Revolution Sword
Kirjoitti: Direct football - 16.12.2014, 23.28.18
Ei herranen aika tällaisen äänestyksen perustamiseen tarvittavaa itsekehun määrää.  ;D
Otsikko: Vs: Revolution Sword
Kirjoitti: Chris - 16.12.2014, 23.30.53
Ei herranen aika tällaisen äänestyksen perustamiseen tarvittavaa itsekehun määrää.  ;D

Ja tälläisen kommentin lähettämiseen tarvitaan järjettömän epäkunnossa olevaa laitetta, nimeltä sarkasmitutka.
Otsikko: Vs: Revolution Sword
Kirjoitti: Direct football - 16.12.2014, 23.33.06
Ja tälläisen kommentin lähettämiseen tarvitaan järjettömän epäkunnossa olevaa laitetta, nimeltä sarkasmitutka.
ööö..... en nyt tässä mitään sotaa haluaisi aloittaa, mutta pelkkänä sarkasmina tämä äänestys ei mene läpi.  ;)
Otsikko: Vs: Revolution Sword
Kirjoitti: Pelinrakentaja - 18.12.2014, 14.13.58
Oikea sateenkaari-kolmikko ::)