RealMadridFIN::foorum
Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: Chris - 16.12.2014, 22.32.43
-
8)
-
Vannoutuneelle kätyrille. :peukku_ylos: ;D
-
Vastaus oli valitettavasti: ei. Bale-Benzema-Cristiano on dominoivampi ;)
-
alpoko siellä on vaihtanut vallanpitäjien jengistä bully-seuraan, kun ovat saaneet yhden extra äänen ;)
-
Ei herranen aika tällaisen äänestyksen perustamiseen tarvittavaa itsekehun määrää. ;D
-
Ei herranen aika tällaisen äänestyksen perustamiseen tarvittavaa itsekehun määrää. ;D
Ja tälläisen kommentin lähettämiseen tarvitaan järjettömän epäkunnossa olevaa laitetta, nimeltä sarkasmitutka.
-
Ja tälläisen kommentin lähettämiseen tarvitaan järjettömän epäkunnossa olevaa laitetta, nimeltä sarkasmitutka.
ööö..... en nyt tässä mitään sotaa haluaisi aloittaa, mutta pelkkänä sarkasmina tämä äänestys ei mene läpi. ;)
-
Oikea sateenkaari-kolmikko ::)